De Gouden Kooi

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de Gouden Kooi?

1) Brian
11
13%
2) Natasia
0
Geen stemmen
3) Eric
2
2%
4) Lieke
1
1%
5) Amanda
3
4%
6) Jaap
40
49%
7) Huub
25
30%
 
Totaal aantal stemmen: 82
Kaascity
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 25 mei 2007, 23:06
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:[..]


Laat me raden: jij bent 75 en zit om de 14 dagen in A'dam Z-O met een Sneijder shirtje? Dat zou namelijk je enige excuus zijn voor deze IQ 80 opmerkingen...
Jij mag nooit meer raden, want je zit er gruwelijk naast.
Mijn IQ is waarschijnlijk hoger dan dat van jou. Ik adoreer slechts AZ...

Het feit dat ik van Jaap kan genieten is dat hij verre van normaal is... Ik houd van uitschotten in de samenleving... Ik zie al genoeg van die saaie, serieuze mensen, zoals jij, om mij heen. \:D/
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Kaascity schreef:[..]

Het feit dat ik van Jaap kan genieten is dat hij verre van normaal is... Ik houd van uitschotten in de samenleving... Ik zie al genoeg van die saaie, serieuze mensen, zoals jij, om mij heen. \:D/
:bow:
Gebruikersavatar
Angus
Supporter
Berichten: 118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 08:06
Locatie: Oudorp
Contacteer:

Kaascity schreef:[..]


Jij mag nooit meer raden, want je zit er gruwelijk naast.
Mijn IQ is waarschijnlijk hoger dan dat van jou. Ik adoreer slechts AZ...

Het feit dat ik van Jaap kan genieten is dat hij verre van normaal is... Ik houd van uitschotten in de samenleving... Ik zie al genoeg van die saaie, serieuze mensen, zoals jij, om mij heen. \:D/

Misschien is een tbs kliniek wat voor je? Zit je in iedergeval bij de mensen van wie je hou. En met jou IQ.........
If it's clear and yella', you've got juice there, fella!
If it's tangy and brown, you're in cider town.
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Wat zijn we toch weer allemaal tof met elkaar zo achter de pc #-o .
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Leuk voor bij de volgende forummeeting... http://www.tienfan.nl/Blog/?p=2971
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

Peter Andre schreef:Leuk voor bij de volgende forummeeting... http://www.tienfan.nl/Blog/?p=2971
We hebben Opie terror Hugo toch al?
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

High Low schreef:[..]


We hebben Opie terror Hugo toch al?
En dat kost je maar een meter bier!
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

'Terror Jaap' op tournee in Noord-Holland
Gepubliceerd op 26 mei 2008, 20:59

heerhugowaard -
De winnaar van het omstreden realityprogramma De Gouden Kooi is bezig aan een tournee waarbij diverse plaatsen in Noord-Holland worden bezocht. Vrijdagavond treedt de zowel verguisde als geadoreerde Terror Jaap op in Heerhugowaard, waar hij rond elf uur zijn opwachting in uitgaanscentrum Marlène.

Heerhugowaard heeft niet de Noord-Hollandse primeur, want zaterdagavond trad de kersverse 25-jarige miljonair uit Brielle al op in Schagen (Kdanz) en Medemblik (Black & White).

'Terror' Jaap Amesz zingt vrijdagavond vier liedjes op het zogenaamde 'Foute Feest' in Marlène waar de landelijk bekende feestdiskjockey DJ Cor de muziek verzorgt. Na zijn optreden beantwoordt Jaap vragen vanuit het publiek. Zijn fans mogen tijdens een 'meet & greet' ook nog met hem op de foto.

Van de vaste kijkers naar De Gouden Kooi loopt de een met hem weg, terwijl de ander van 'm walgt vanwege zijn soms banale gedragingen in het miljonairshuis in Eemnes. Hoe dan ook, de forsgebouwde Briellenaar werd winnaar van de Gouden Kooi en ging met dik 1,3 miljoen euro aan de haal door medebewoner Brian de loef af te steken.

Nu is Jaap dus druk bezig aan een tournee om zijn victorie nog meer te gelde te maken. Direct na het optreden in Marlène spoedt de Gouden Kooi-winnaar zich naar Zoetermeer voor een volgend optreden. Een dag later staat Jaap op het podium in Balkbrug en nog enkele andere plaatsen, aldus een woordvoerder van zijn managementsbureau New Entertainment.

De telefoon staat ondertussen roodgloeiend bij New Entertainment, dat ook een optreden aankondigt in bar-dancing Buena Sera in Castricum (7 juni).
AZRoy
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 aug 2007, 18:08
Locatie: Groningen

sander26 schreef:'Terror Jaap' op tournee in Noord-Holland
Gepubliceerd op 26 mei 2008, 20:59
Ik kan de mensen ten zeerste afraden om er heen te gaan. Zaterdag was hij dus in Schagen en het was echt schandalig slecht (niet dat je er veel van verwacht, maar zo slecht). De beste man kwam om kwart voor 5 nog eens aankakken terwijl hij er om 3 uur zou zijn, zegt 4 nummers te zingen en daarna nog een meet & greet te doen.

Japie was dus totaal kapot aangekomen, playbackte alles, zette niet zo'n show neer als je zou verwachten van hem. Hij stond maar een beetje stil op het podium. Na 2 nummers zijn we er dus maar vandoor gegaan, wat een ramp.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

sander26 schreef:'Terror Jaap' op tournee in Noord-Holland
Gepubliceerd op 26 mei 2008, 20:59

heerhugowaard -
De winnaar van het omstreden realityprogramma De Gouden Kooi is bezig aan een tournee waarbij diverse plaatsen in Noord-Holland worden bezocht. Vrijdagavond treedt de zowel verguisde als geadoreerde Terror Jaap op in Heerhugowaard, waar hij rond elf uur zijn opwachting in uitgaanscentrum Marlène.

Heerhugowaard heeft niet de Noord-Hollandse primeur, want zaterdagavond trad de kersverse 25-jarige miljonair uit Brielle al op in Schagen (Kdanz) en Medemblik (Black & White).

'Terror' Jaap Amesz zingt vrijdagavond vier liedjes op het zogenaamde 'Foute Feest' in Marlène waar de landelijk bekende feestdiskjockey DJ Cor de muziek verzorgt. Na zijn optreden beantwoordt Jaap vragen vanuit het publiek. Zijn fans mogen tijdens een 'meet & greet' ook nog met hem op de foto.

Van de vaste kijkers naar De Gouden Kooi loopt de een met hem weg, terwijl de ander van 'm walgt vanwege zijn soms banale gedragingen in het miljonairshuis in Eemnes. Hoe dan ook, de forsgebouwde Briellenaar werd winnaar van de Gouden Kooi en ging met dik 1,3 miljoen euro aan de haal door medebewoner Brian de loef af te steken.

Nu is Jaap dus druk bezig aan een tournee om zijn victorie nog meer te gelde te maken. Direct na het optreden in Marlène spoedt de Gouden Kooi-winnaar zich naar Zoetermeer voor een volgend optreden. Een dag later staat Jaap op het podium in Balkbrug en nog enkele andere plaatsen, aldus een woordvoerder van zijn managementsbureau New Entertainment.

De telefoon staat ondertussen roodgloeiend bij New Entertainment, dat ook een optreden aankondigt in bar-dancing Buena Sera in Castricum (7 juni).
Speciaal voor Antti zeker? :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gesloten