Een nieuw forum

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij ook dat het forum weer leuk moet worden?

Ja, en het liefst zo snel mogelijk.
72
64%
Nee, ik vind het wel prima zo.
41
36%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:[..]


'gmt met zijn vriendjes' hebben dít forum opgebouwd, pannekoek.
Ja en ....

Het is een open Forum ....dan had je meteen vanaf het begin een besloten clubje moeten maken ...!!

Of nu keihard optreden tegen forum vervuiling.

Ik zie het forum als tijdverdrijf met een rood/wit tintje. Zoals zovelen onder ons staat het AZ nieuws het eerst op het forum ...en dit komt mede omdat er zoveel mensen aan deel nemen.

Maar als jij weer terug wilt naar het oude breiclubje ...ok
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

real ben side schreef:[..]Of nu keihard optreden tegen forum vervuiling.
Daar pleit ik al een hele tijd voor. Maar als ik jou was, zou ik daar niet al te hard om roepen.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:[..]


Daar pleit ik al een hele tijd voor. Maar als ik jou was, zou ik daar niet al te hard om roepen.
Omdat?
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

real ben side schreef:[..]Omdat?
Omdat enigszins verzorgd taalgebruik dan een vereiste zou zijn en de meest van jouw postings er niet doorheen zouden komen, met jouw sub-Cito niveau van punctuatie- en hoofdlettergebruik.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:[..]


Omdat enigszins verzorgd taalgebruik dan een vereiste zou zijn en de meest van jouw postings er niet doorheen zouden komen, met jouw sub-Cito niveau van punctuatie- en hoofdlettergebruik.
Jawel meester... woef woef ...braaf zit en af!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Vele oud forumgebruikers ( waar ik mezelf niet onder schaar ) kan ik goed begrijpen en het leuke van het iedere keer aanzwengelen van deze discussie is, dat wanneer de discussie hier gaande is, het in de andere topics weerslag heeft. Alsof je moet letten op wat je post.

Dat is een goed teken, verder vind ik de ontwikkelingen op het forum positief.

En zoals de discussie hierboven. PB a.u.b.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Ik heb het eerder al een keer gemeld ....Maar dit is mijn allerlaatste post ...ik heb ook het AZ fanpage nhd tourspel verwijdert en zoals altijd lees combi ...de goede moeten onder de kwaden lijden ...
!!

gegroet
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

real ben side schreef:....Maar dit is mijn allerlaatste post ...
[img:250:250]http://www.wedan.nl/images/slingers.jpg[/img]
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:[..]


[img:250:250]http://www.wedan.nl/images/slingers.jpg[/img]
Een golf van ontzetting is er geloof ik niet over deze forum-zelfmoord.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

real ben side schreef:Ik heb het eerder al een keer gemeld ....Maar dit is mijn allerlaatste post ...ik heb ook het AZ fanpage nhd tourspel verwijdert en zoals altijd lees combi ...de goede moeten onder de kwaden lijden ...
!!

gegroet
En wéér maak je geen indruk. Misschien hebben ze op www.studio100.be nog een forumplekkie over.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

cAZtricum schreef:[..]


En wéér maak je geen indruk. Misschien hebben ze op www.studio100.be nog een forumplekkie over.
In België hebben ze over het algemeen een hekel aan Nederlanders ...
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Danny
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 dec 2003, 00:22
Locatie: Alkmaar

GMT, het is heel simpel,

Hou je gezeur voor je, donder lekker ergens anders heen(het liefst met de lijst billenmaatjes) of steek je klauwen uit en help de rest mee.

Je wil juist dat alles beter word?, steek je handen dan uit de mouwen en help de moderators.
Niet aan de zijlijn gaan staan bleren als een klein kind..maar doe er ook wat aan dan!

Hoeveel Mod's zijn er eigenlijk op de fanpage?

Dit is een serieuse site, over een nog veel sirieuser onderwerp, en ik denk zomaar dat ondanks het feit dan Moderaten hier(of waar dan ook) een vrijwillige aangelegenheid is, er toch verwacht mag worden dat er een behoorlijk deel van de vrije tijd ingestoken word!

Hoeveel tijd steken de Mod's hier per dag in de Fanpage?

uurtje?

twee?

Wat dacht je van 5!..en het kan me niet schelen of je werkt of studeert..
Dan maar 3 dagen per week naar de kroeg i.p.v. 5...

Welke Mod's blijven er thuis tijdens wdstrijden?

Dit is natuurlijk een buitengewoon pijnlijk punt, maar ook dit zal ook moeten gebeuren om het forum mooi schoon te houden.
Ik vraag me af wie er hiertoe bereid zal zijn...weinig gok ik.

Waar het op neer komt is dat het onderhouden van een populaire site over een populiar onderwerp een berg werk is.
En offers zullen gemaakt moeten worden...

Wat we helemaal niet kunnen gebruiken is een jankend klein kind dat zijn zin niet krijgt!

Gooi van mij part lekker een gesloten forum online!, daar kun je dan lekker met je lijst van maatjes leven in een idealischtiche Forumwereld doordrongen met de geur van "Gebakken Lucht"..want je weet toch dat de meesten hier(En zeker op je lijstje) dat zijn he?..Gebakken Lucht..
Binnenkort weer op de tribune's??
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

Kunnen de 'vriendjes van weleer' mij dan uitleggen waarom ze nog steeds geen nieuw eigen forum hebben opgericht? Gewoon zo beginnen zoals destijds werd begonnen.
En buitenstaanders kunnen jullie dan ook zelf weigeren. Zo voorkom je dat jullie forum 'vervuilt' zoals met dit forum is gebeurd. Leer gewoon van de fouten.

Niemand houdt je tegen.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Danny schreef:GMT, het is heel simpel,

Hou je gezeur voor je, donder lekker ergens anders heen(het liefst met de lijst billenmaatjes) of steek je klauwen uit en help de rest mee.

Je wil juist dat alles beter word?, steek je handen dan uit de mouwen en help de moderators.
Niet aan de zijlijn gaan staan bleren als een klein kind..maar doe er ook wat aan dan!

Hoeveel Mod's zijn er eigenlijk op de fanpage?

Dit is een serieuse site, over een nog veel sirieuser onderwerp, en ik denk zomaar dat ondanks het feit dan Moderaten hier(of waar dan ook) een vrijwillige aangelegenheid is, er toch verwacht mag worden dat er een behoorlijk deel van de vrije tijd ingestoken word!

Hoeveel tijd steken de Mod's hier per dag in de Fanpage?

uurtje?

twee?

Wat dacht je van 5!..en het kan me niet schelen of je werkt of studeert..
Dan maar 3 dagen per week naar de kroeg i.p.v. 5...

Welke Mod's blijven er thuis tijdens wdstrijden?

Dit is natuurlijk een buitengewoon pijnlijk punt, maar ook dit zal ook moeten gebeuren om het forum mooi schoon te houden.
Ik vraag me af wie er hiertoe bereid zal zijn...weinig gok ik.

Waar het op neer komt is dat het onderhouden van een populaire site over een populiar onderwerp een berg werk is.
En offers zullen gemaakt moeten worden...

Wat we helemaal niet kunnen gebruiken is een jankend klein kind dat zijn zin niet krijgt!

Gooi van mij part lekker een gesloten forum online!, daar kun je dan lekker met je lijst van maatjes leven in een idealischtiche Forumwereld doordrongen met de geur van "Gebakken Lucht"..want je weet toch dat de meesten hier(En zeker op je lijstje) dat zijn he?..Gebakken Lucht..
Zo Danny (who the fuck je ook mag zijn), ik lees nu net pas je post. Ik ben namelijk ook iemand die werkt of andere nuttige dingen doet gedurende de periode hier op aarde. Vandaar dus mijn laatste reactie.

Jij doet net alsof mijn hele 'gezeur over een nieuw forum' een sneer is naar alle moderators. Dat is niet helemaal waar. Natuurlijk zijn zij de verantwoordelijken op het forum. En als mij iets niet zint op dat gebied, vind ik dat ik daar best wat over mag zeggen. Zelf heb ik geen zin en tijd (vooral dat laatste) om me te gaan bemoeien met het wel en wee op dit forum. Ik ben hier te gast op dit forum en ik constateer alleen maar dat het achteruit gaat qua postgedrag. Waarom zou ik daar dan niks over mogen zeggen? Je zet me neer als een 'jankend klein kind'. Maar waarom is mij volstrekt onduidelijk. Volgens mij snap je er zelf ook weinig van. Maar goed, jij je zin. Ik zou tegen iedereen willen zeggen: maak er maar lekker een tyfuszootje van hier op dit forum. Als ik niet eens mag 'janken' over het feit dat het niveau hier achteruit gaat, houdt het voor mij op. Op naar een forum met allemaal ja-knikkers en mensen die het op elk gebied met elkaar eens zijn!

Ik hoop dat ik je voldoende heb uitgelegd heb wat ik bedoel. En laat ik het niet merken dat je het niet met me eens bent hoor! Daar is een forum niet voor gemaakt Danny....who the fuck je ook mag zijn!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

GrandMaster T. schreef:
Zo Danny (who the fuck je ook mag zijn), ik lees nu net pas je post. Ik ben namelijk ook iemand die werkt of andere nuttige dingen doet gedurende de periode hier op aarde. Vandaar dus mijn laatste reactie.

Jij doet net alsof mijn hele 'gezeur over een nieuw forum' een sneer is naar alle moderators. Dat is niet helemaal waar. Natuurlijk zijn zij de verantwoordelijken op het forum. En als mij iets niet zint op dat gebied, vind ik dat ik daar best wat over mag zeggen. Zelf heb ik geen zin en tijd (vooral dat laatste) om me te gaan bemoeien met het wel en wee op dit forum. Ik ben hier te gast op dit forum en ik constateer alleen maar dat het achteruit gaat qua postgedrag. Waarom zou ik daar dan niks over mogen zeggen? Je zet me neer als een 'jankend klein kind'. Maar waarom is mij volstrekt onduidelijk. Volgens mij snap je er zelf ook weinig van. Maar goed, jij je zin. Ik zou tegen iedereen willen zeggen: maak er maar lekker een tyfuszootje van hier op dit forum. Als ik niet eens mag 'janken' over het feit dat het niveau hier achteruit gaat, houdt het voor mij op. Op naar een forum met allemaal ja-knikkers en mensen die het op elk gebied met elkaar eens zijn!

Ik hoop dat ik je voldoende heb uitgelegd heb wat ik bedoel. En laat ik het niet merken dat je het niet met me eens bent hoor! Daar is een forum niet voor gemaakt Danny....who the fuck je ook mag zijn!
:shock: Dat jij tijd vrij maakt aan zo'n type Danny type type.

Moderatorts die een wedstrijd laten schieten om het forum schoon te houden,Yeah right :lol:
Vak S
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Als het goed gaat hoor je niemand erover maar als het een tijdje druk is en er slecht gepost wordt valt iedereen er meteen over. Je moet eens weten hoeveel er elke dag verplaatst, gewist, geband en verwijderd wordt. Ja af en toe glippen ze nog tussen de mazen door ja. Het is nog steeds mensenwerk. Maar ja zo is het met alles, al het goede neemt men voor lief maar owee als het een keer slecht gaat.
mAgNaVoX oDySsEy
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Danny schreef:GMT, het is heel simpel,

Hou je gezeur voor je, donder lekker ergens anders heen(het liefst met de lijst billenmaatjes) of steek je klauwen uit en help de rest mee.

Je wil juist dat alles beter word?, steek je handen dan uit de mouwen en help de moderators.
Niet aan de zijlijn gaan staan bleren als een klein kind..maar doe er ook wat aan dan!

Hoeveel Mod's zijn er eigenlijk op de fanpage?

Dit is een serieuse site, over een nog veel sirieuser onderwerp, en ik denk zomaar dat ondanks het feit dan Moderaten hier(of waar dan ook) een vrijwillige aangelegenheid is, er toch verwacht mag worden dat er een behoorlijk deel van de vrije tijd ingestoken word!

Hoeveel tijd steken de Mod's hier per dag in de Fanpage?

uurtje?

twee?

Wat dacht je van 5!..en het kan me niet schelen of je werkt of studeert..
Dan maar 3 dagen per week naar de kroeg i.p.v. 5...

Welke Mod's blijven er thuis tijdens wdstrijden?

Dit is natuurlijk een buitengewoon pijnlijk punt, maar ook dit zal ook moeten gebeuren om het forum mooi schoon te houden.
Ik vraag me af wie er hiertoe bereid zal zijn...weinig gok ik.

Waar het op neer komt is dat het onderhouden van een populaire site over een populiar onderwerp een berg werk is.
En offers zullen gemaakt moeten worden...

Wat we helemaal niet kunnen gebruiken is een jankend klein kind dat zijn zin niet krijgt!

Gooi van mij part lekker een gesloten forum online!, daar kun je dan lekker met je lijst van maatjes leven in een idealischtiche Forumwereld doordrongen met de geur van "Gebakken Lucht"..want je weet toch dat de meesten hier(En zeker op je lijstje) dat zijn he?..Gebakken Lucht..
:lol:

Ik denk dat je wat minder aan de lsd moet!

Het is heel simpel: moderators doen wat ze kunnen, en dat gaat wel redelijk. Er glippen altijd dingen door en daar mag op geattendeerd worden, graag zelfs. De grootste rotzooi is wel weg, en er is principe plaats om inhoudelijke discussies te voeren tot in het oneindige, zo bewijzen Kuifje en AZ 4 Life bijvoorbeeld. Die twee hebben overigens alleen een scheidsrechter nodig die op een gegeven besluit wie voor welk punt staat en bepaald of men eruit komt of niet, maar ze gaan wel goed de diepte in vaak.

Kijk, dat je tegenwoordig minder mensen kent , dat je(relatief minder) geen inside grappen meer ziet, dat je van het mysterie van de forumgebruikers die je graag zou ontmaskeren al op 95% zit, dat kan je moeilijk mensen kwalijk nemen. Ook ik vind dat wel eens jammer, maar heb op een andere manier wel weer mijn draai gevonden hier. Voornamelijk op punten als hoe een (AZ)-supporter zicht hoort te gedragen vind ik erg belangrijk, en zo heeft iedereen punten op de angenda waar men een mening over wilt geven.

Als bekenden lopen te muiten over dat het niet meer leuk is etc, dan vraag ik me wel eens af wanneer degene nou voor het laatst wat interessants heeft gepost waar een mooie discussie uit voortkwam, en dan valt dat 9 van de 10 keer ook tegen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Danny
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 dec 2003, 00:22
Locatie: Alkmaar

Goed,

Na een kwartier naar mijn vorige post te hebben gekeken, ga ik toch maar pogen om het een en ander te verklaren.

Ik begin om mijn oprechte excuses aan te bieden aan het Moderator team, dus bij deze Sorry jongens :oops:

Mijn vorige post word ben ik bang op het punt "Moderators" totaal verkeerd geimpreteerd...en dat is niet zo heel gek, want hij is ook totaal verkeerd geschreven!!
En dat had weer als reden, dat ik op het moment van schrijven bijna uit mijn vel sprong van woede...

Het heeft dus niets te maken met Pillen,Postzegels, Paddo's of Cactussen...

Ik poogde eigenlijk aan GMT duidelijk te maken, dat het Moderaten van een forum(en ZEKER eentje met een uiterst serieus onderwerp als AZ) een enorme inzet vraagt van deze mensen!!
En op het moment dat ik zijn post lees waarin meneer voor de zoveelste keer loopt te klagen over dat er zoveel "Nonsens" doorkomt, en of er niet een "Ander" forum kan komen...en als iemand de vraag stelt of hij niet kan helpen i.p.v. klagen gewoon doodsimpel reageert met:

"Denk je niet dat ik iets beters te doen heb?"

Ja, dan heb je mij op de kast.

Ik blijf er dan ook bij dat ik hem een jankend klein kind vind.
Wel van alles veranderd willen zien worden, maar er aan meehelpen ho maar...
Meneer vind zichzelf een "Gast" in zijn laatste post, maar gedraagt zich al ik weet niet hoelang als "geweldig belanrijke, onderdeel uitmakende van de "Oude Forum Garde" en de "ikkanontzettendlangeinhoudelijkgoedonderbouwdelappenteksttypen" club :roll: .

Ik denk dat GMT(en niet aleen hij!), zich stiekum wel een beetje te goed voelt voor het "Gewone" volk dat deze site en dit forum bezoekt.

Wat ik me trouwens ook afvraag, is of dit Forum(en de site als geheel) "valt of staat" bij de aanwezigheid van GMT en zijn clubje... :-k

Ik zeg, laat maar gaan hoor!!
We zullen zien of het forum in elkaar dondert...ik geloof er in ieder geval geen reet van!!!

Gegroet!!
Binnenkort weer op de tribune's??
Sen
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 dec 2004, 21:00

Wat ik me afvraag is dit, nemen mensen dit Forum te serieus of niet, want ik lees dit forum nu aardig wat jaartjes, post zelf minimaal, aangezien ik niet echt de behoefte heb om veel te posten.
Maar lees buiten dit forum ook vaak andere forums of gastenboeken en 1 ding valt mij op.

1 : Mensen zullen altijd slordig typen of spelfouten maken, is het een nederlandse forum of een engelse, de rest kan ik niet lezen dus heb daar ook verder geen oordeel over.

2 : Er zal altijd jeugdige forumgasten zijn en dus ook hun taal gebruik, dat is bijna niet weg te bannen, aangezien hun niet anders gewent zijnt, ook wij hadden onze eigen slang in onze tijd, die nu uit de tijd is, daar moet je aan wennen of negeren, niet aan irriteren, want ook de ouderen voor jou deden dat en jij vond hun toch ook zeikers als ze dat niet snapten, ga met je tijd mee dacht je toen.

3 : Mensen zullen altijd dingen posten die niet waar zijn, roddels, of iets posten waar jij niks aan heb, ik lees dat, en ik denk get a life, meesten mensen denken even na voor dat ze zo iets posten, hun mischien niet, omdat ze het geloven, of aandacht nodig hebben omdat ze dat in het echte leven niet krijgen, net zoals in het echte leven doen mensen om aandacht te krijgen, dat zal altijd zo zijn en altijd zo blijven.

4 : Waar een vaste oude kern iets opstarten en waar nieuwe mensen bij komen zullen hun altijd hun eigen ding willen in brengen, door middel van hun stem, menning of gedrag, vaak stoot dat tegen de knie van die gene die er al heel lang zijn en zulke mensen worden vaak niet geaccepteerd, behalve de mensen die met de oude garde mee gaan, de mensen die niet geaccepteerd worden zullen proberen de oude garden in een kwaad daglicht te plaatsen en gaan vaak altijd tegen hun in, A omdat ze niet gewent zijn mee tegaan met de mening van iemand anders omdat vaak naar hun geluisterd wordt, B ze uit een mileu komen waar weinig mensen verstand van voetbal hebben, C ze vaak een hoge functie hebben en de rest hun kont likt, D zwaar puberaal zijn en overal tegen ingaan.

5 : Humor, de ene humor is de andere niet en de ene gespreks onderwerp is de andere niet, ook jij gaat niet met iemand praten die jou totaal niet boeit in het echte leven en dus negeer jij die persoon, of ga je dan ook zeggen in een kroeg van he ga jij even ergens anders praten want je stoort mijn avond want ik kom hier al zolang en ik heb jou nog maar een paar maanden gezien en je irriteert me, nee ik niet en praat gewoon met de mensen die mijn wel boeien, aangezien het mijn leven is en ik bepaal wat ik wel lees en wel wil horen en met wie ik wel wil praten in me vrijetijd, het is een grote wereld en met veel mensen en via internet is die wereld veel groter geworden, dus meer mening en meer dingen die je leest die jou geen reet boeien

6 : De 1 boeit AZ meer als een ander, je moet het zien als je leven, als iedereen net zoals jou zou leven, wat zou dat saai zijn, allemaal de zelfde mening over AZ, over hoe hij AZ beleeft, hoe hij naar AZ gaat, lekker boeiend als iedereen het zelfde doet en beleeft, dus dat geld ook voor uitgaan, vriendin, hobby's, werk, muziek, zal een gezellige wereld zijn.

7 : AZ groeit en is hot, dus veel mensen willen naar AZ, praten over AZ, AZ verkoopt, maar als er een nieuwe kledingslijn op de markt komt en iemand loopt daar al een tijdje in en jij merkt pas later op dat het er wel zwaar dik uitziet en jij wilt dat ook kopen en er mee lopen omdat je het mooi vind, iedereen koopt kleren die hij mooi vind toch, of een uitgaansplek die nu tha bom is, zou jij het fijn vinden als de vaste gasten daar zeggen rot op, wij komen hier al jaren en nu het ineens komen jullie ook, rot even lekker op hierzo gloryhunters :roll: , werkt niet he.

8 : verder laat ik het even hierbij, want het is al laat en heb geen zin meer om te typen, eventuele spelfouten of verkeerd gebruik van de leestekens, mijn excuses alvast.

Gegroet u allen van Sen en geniet van het leven, want dat duurt maar zo kort om je te irriteren aan de simpele dingen van het leven, zoals teveel punten in een zin :wink: en ook dit is niet al te serieus te nemen, maar mijn kijk op dit Forum.
{Nunc est bibendum}
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Danny schreef: Ik denk dat GMT(en niet aleen hij!), zich stiekum wel een beetje te goed voelt voor het "Gewone" volk dat deze site en dit forum bezoekt.
Ik voel mezelf (als één van de forumgebruikers van het eerste uur) op dit forum inderdaad een stuk meer als het blik pubers dat de laatste tijd is open getrokken op dit forum. En daarmee doel ik dus op mensen die geen ene fuck te melden hebben op dit forum, spelersnamen stelselmatig verkeerd schrijven en posts van het niveau 'ik denk dat AZ kampioen wordt hihi'. Toegegeven, de laatste keren dat ik op het forum heb gekeken is het al een stuk minder. Complimenten voor degenen die er mee bezig zijn. Het was geloof ik Barra die van de week postte dat ik één van de forumgebruikers ben die hier al vrij lang actief is. Ik vind dus dat ik hier iets over mag zeggen als het me dwars zit.

PS. Ik voel me trouwens ook een stuk meer dan 'supporters' die op de wachtlijst staan!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gesloten