Een nieuw forum

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij ook dat het forum weer leuk moet worden?

Ja, en het liefst zo snel mogelijk.
72
64%
Nee, ik vind het wel prima zo.
41
36%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Kees Vooijs schreef:Dus kunnen we dit komkommertijdtopic sluiten en naar de Rommelzolder verplaatsen?
Goed plan, er is al een hele hoop verbeterd. Wat Kees ook aanhaalt, het moderatorsteam doet goed werk.
En zoveel nieuwe aanmedlingen zijn er niet meer.
AZ was hot in de maand mei, we wonnen bijna ( :cry: ) alles, daardoor zag je het aantal aanmeldingen stijgen. Iedereen wilde wel wat mededelen in die periode.
Nu de overwinningsroes wat is afgenomen is ook het aantal nieuwe forummers afgenomen en blijft vrijwel alleen het zelfde clubje over.
Gebruikersavatar
WinkelgreetzAZ
Supporter
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 mar 2005, 16:10
Locatie: Winkel
Contacteer:

Lijkt mij dat het rustiger is omdat er veel op vakantie zijn.
Daarnaast gaat voetbal weer meer leven als de competitie van start is gegaan.
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om 2 x zo veel te luisteren als te praten.......
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:[..]

Ik heb namelijk geen flauw idee waarom je dit onderwerp oprakelt terwijl er een hele discussie over Koevermans is in een andere topic.
Grappig dat GMT de Koevermans-discussie aanhaalt. Hij klaagt steeds over het niveau van dit forum. Maar om onze nieuwe aanwinsten te verwelkomen met betitelingen als "Braziliaanse dwerg" en "verkapte Italiaanse nicht" vind ik niet getuigen van veel niveau. Maar ik ben bevooroordeeld want GMT heeft mij recentelijk dom genoemd. En die klap ben ik nog altijd niet te boven.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

vriend schreef:[..]


Grappig dat GMT de Koevermans-discussie aanhaalt. Hij klaagt steeds over het niveau van dit forum. Maar om onze nieuwe aanwinsten te verwelkomen met betitelingen als "Braziliaanse dwerg" en "verkapte Italiaanse nicht" vind ik niet getuigen van veel niveau.
Ik zal deze bititelingen uitleggen.... Ari en Pelle zijn twee volslagen onbekenden.
vriend schreef:[..]Maar ik ben bevooroordeeld want GMT heeft mij recentelijk dom genoemd. En die klap ben ik nog altijd niet te boven.
Sterkte in deze zware tijd...
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

GrandMaster T. schreef:[..]
'Waarom begin je hier nou weer over? Er is vandaag geen enkele aanleiding om deze oude koe uit de sloot te trekken!'
Omdat ik het vermoeden heb dat jouw irritaties over dit forum de welbekende druppel is die een emmer vol met frustratie over de negatieve kanten van de groei van AZ heeft doen overlopen. Dat denk ik omdat ik niet inzie hoe iemand zich zo druk kan maken over een paar punten. Daar moet meer achter zitten. En het is dus niet toevallig dat alleen de oude garde zich daar druk om maakt. (hiervoor verwijs naar de rest van mijn epos).
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:[..]

Ik zal deze bititelingen uitleggen.... Ari en Pelle zijn twee volslagen onbekenden.
Oei, oei. De onfeilbare GMT produceert een spelfout.
Verder, juist omdat Ari en Pelle voor jou onbekend zijn, zijn jouw opmerkingen over deze spelers zeer ongepast en zinloos.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Sen
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 dec 2004, 21:00

Pffff echt, zo vervelend wordt dit.
Weet het dit brengt niks toe aan deze topic, maar deze discusie is gewoon eindeloos. oude garde denkt dit, nieuwe garde denkt zo, oude garde zegt zo, nieuwe garde zegt dit, als jullie maar lekker tegen mekaar inkunnen gaan. krijg een hobbie of krijg thuis de broek weer aan, dan kunnen jullie de rest met rust laten en ja nu spreek ik in deze zin voor meerdere, maar bedoel eigenlijk mezelf ;-) maar alleen is zo alleen.
Oh ik weet dat ik deze topic niet hoef te lezen en dat ik me er dan ook niet druk om hoef temaken. doe ik ook niet, het druk maken, maar god, het gaat echt nergens om eigenlijk als je even verder denkt.
{Nunc est bibendum}
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Soms voel ik mij als 20 jarige toch erg volwassen!
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Wat mij betreft kappen we ook met deze discussie, zoals Kees Vooijs al zegt. Als Boudewijn begin september terug is uit Australie zullen we nog een paar forumwijzigingen doorvoeren wat het niveau ten goede komt (alleen topics kunnen openen vanaf 100 berichten, wellicht het gele/rode kaartensysteem), maar voor de rest gaat het weer de goede kant op zo!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

vriend schreef:[..]
Oei, oei. De onfeilbare GMT produceert een spelfout.
Heb je ook gezien op welk tijdstip dat gepost is? En weet je ook wat ik de uren daarvoor heb gedaan? :wink:
Ik zal eerlijk zijn, ik kan me niet eens herinneren dat ik dat gepost heb. :wink:
Peter Andre schreef:[..]maar voor de rest gaat het weer de goede kant op zo!
Ik moet toegeven dat het de laatste tijd al een stuk beter is. Waar deze topic al niet goed voor is geweest!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Dit topic gaat op slot. Het nieuwe forum komt er niet, tenminste niet geïnitieerd vanuit de Fanpage.
Maar zoals GMT al aangeeft, het niveau wordt nu beter bewaakt en dat werpt zijn vruchten af.
...-
Gesloten