Megafoon

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Moet er een Megafoon komen?

ja
44
33%
nee
89
67%
 
Totaal aantal stemmen: 133
Gebruikersavatar
ome_slinger
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 mar 2005, 17:44
Locatie: regio 072

straks weer proberen de trommel te gebruiken. en mischien bij een uitwedstrijdje proberen of het werkelijk nut heeft zo'n megafoon.
Supporters = slachtoffer van de commercie
Gebruikersavatar
A3ano86
Glory-hunter
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 mei 2007, 13:19

Als de megafoon er voor kan zorgen dat de sfeer beter wordt in het stadion, dan ben ik natuurlijk een voorstander. :wink:
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

ome_slinger schreef:straks weer proberen de trommel te gebruiken. en mischien bij een uitwedstrijdje proberen of het werkelijk nut heeft zo'n megafoon.
Gullikig dat jij bijna nooit naar uitwedstrijden gaat dan.. :?
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

Ik heb er nog wel 1 liggen, kan altijd gebruikt worden!
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Denk dat de poll genoeg zegt..Gooi er maar een slotteke op!
Gebruikersavatar
ome_slinger
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 mar 2005, 17:44
Locatie: regio 072

HHW Schilderswijk schreef:[..]


Gullikig dat jij bijna nooit naar uitwedstrijden gaat dan.. :?
Gullikig????? Goeiste Nederlands :P en inderdaad gelukkig voor jou dat ik niet zo veel naar uitwedstrijden ga :wink:
Supporters = slachtoffer van de commercie
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

nou zeg, ik heb nu een idee gekregen nadat m'n hond is gecastreerd.
Hij moest een kap op zodat hij niet aan z'n hechtingen kon komen, dat ding leek op een roeptoeter. Als AZ nou die klappers afschaffen en op iedere stoel zo'n ding legt die je over je kop moet trekken dan heeft iedereen een megafoon............ :lol:

Hier onder een voorbeeld van wat ik bedoel (het uploaden is me gelukt).
[img:618:464]http://www.azfanpage.nl/images/upload/0 ... e71639.jpg[/img]

En voor de mensen die denken dat ik het meen :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Laatst gewijzigd door kobuz op 15 jun 2007, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

kobuz schreef:nou zeg, ik heb nu een idee gekregen nadat m'n hond is gecastreerd.
Hij moest een kap op zodat hij niet aan z'n hechtingen kon komen, dat ding leek op een roeptoeter. Als AZ nou die klappers afschaffen en op iedere stoel zo'n ding legt die je over je kop moet trekken dan heeft iedereen een megafoon............ :lol:

Hier onder een voorbeeld van wat ik bedoel, (het is overigens geen foto van me eigen hond want dat uploaden van eigen foto's lukt me niet.)

En voor de mensen die denken dat ik het meen... :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Jezus, een roeptoeter! Is dat echt een bestaand Nederlands woord? Ik ben bang dat je al te lang onder het kanaal woont, gozer. :wink:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Ik stem alleen vóór een megafoon als deze in handen van Piet Wokke komt. Anders niet.
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

Misschien is het alleen leuk voor: RETTEKETETTEKETET!
of anders misschien voor: GRETAR!
Het is niet iets om hele liederen mee te zingen, maar 1 woordje kan geen kwaad. Dan hoort iedereen het en ik denk dat er dan meer mensen AZ en Steinsson schreeuwen.
Vakkie T
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Peter Andre schreef:Ik stem alleen vóór een megafoon als deze in handen van Piet Wokke komt. Anders niet.
Ja, das lekker. Dan krijg je alleen maar BARRY! BARRY! BAAAAAARRRRRRRRRYYYYYYYY! te horen.......

(Omdat hij dit natuurlijk altijd richting Van Galen schreeuwde...)
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Opa vakkie W schreef:[..]

Ja, das lekker. Dan krijg je alleen maar BARRY! BARRY! BAAAAAARRRRRRRRRYYYYYYYY! te horen.......

(Omdat hij dit natuurlijk altijd richting Van Galen schreeuwde...)
Daar is anders niks mis mee hoor! :wink:

Laten we het effe leuk houden en die megafoon gebruiken voor mensen die staken ofzo, maar laat die dingen tijdens de voetbal lekker thuis!
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Is het een idee om eens met een grote groep vanaf vak v, w en x voor het supportershome te gaan staan, achter het doel, om zodoende een beetje AZ-sporting effect te krijgen..tijdens roda kwam er wel meer leven in de brouwerij!!!
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

geen goed idee?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Zaandam1967 schreef:geen goed idee?
Sorry, maar ik denk dat er niet goed begrepen wordt wat je bedoelt. Ik heb geen groep gezien waardoor er leven in de brouwerij kwam, laat staan dat ik een megafoon gehoord heb? (Zie topictitel)
...-
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Zaandam1967 schreef:Is het een idee om eens met een grote groep vanaf vak v, w en x voor het supportershome te gaan staan, achter het doel, om zodoende een beetje AZ-sporting effect te krijgen..tijdens roda kwam er wel meer leven in de brouwerij!!!
Heb hier eerlijk gezegt ook al eens over nagedacht. Vind het wel een goed idee om even lekker in de "gracht" te gaan staan. Moet wel een mooi effect geven. Maar dit moeten we alleen doen als het niet loopt. Zeg maar vanaf de 75min bij een 0-0 stand.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Kees Vooijs schreef:[..]


Sorry, maar ik denk dat er niet goed begrepen wordt wat je bedoelt. Ik heb geen groep gezien waardoor er leven in de brouwerij kwam, laat staan dat ik een megafoon gehoord heb? (Zie topictitel)
Hij bedoelt gewoon met een grote groep achter het doel gaan staan. Zodat we nog dichter op het veld komen te staan en zo de spelers van AZ nog meer aan te moedigen. En de spelers van de tegen stander een beetje te laten schrikken.
Laatst gewijzigd door Mister M. op 28 dec 2007, 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

ok megafoon is niet een goede topic.

laatste 5 minuten van AZ roda stonden er veel mensen beneden en op de trap, er was toen veel sfeer..ik denk dat het de tegenstander imponeert, als je met een groep direct achter het doel gaat staan! In de hout zaten we toch dichter op het veld in mijn beleving waardoor juist die imponerende sfeer ontstond..
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Mister M. schreef:[..]


Heb hier eerlijk gezegt ook al eens over nagedacht. Vind het wel een goed idee om even lekker in de "gracht" te gaan staan. Moet wel een mooi effect geven. Maar dit moeten we alleen doen als het niet loopt. Zeg maar vanaf de 75min bij een 0-0 stand.
ja precies..even wat actie...zonder dat er echt verboden komen om naar beneden te lopen etc
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Zaandam1967 schreef:ok megafoon is niet een goede topic.

laatste 5 minuten van AZ roda stonden er veel mensen beneden en op de trap, er was toen veel sfeer..ik denk dat het de tegenstander imponeert, als je met een groep direct achter het doel gaat staan! In de hout zaten we toch dichter op het veld in mijn beleving waardoor juist die imponerende sfeer ontstond..
Nu is mijn eerste gedachte, Zijn dat niet de mensen die eigenlijk niet het fatsoen hebben om tot het laatste fluitsignaal op hun plaats te staan/zitten??
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Plaats reactie