Megafoon

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Moet er een Megafoon komen?

ja
44
33%
nee
89
67%
 
Totaal aantal stemmen: 133
AZivarAZ
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 apr 2007, 15:06
Locatie: ALKMAAR

Plaats hier je reacties over het idee voor een megafoon in het stadion
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

zkr goed idee !! een megafoon in het stadion is een goed idee, + een trommel en iedereen die meezingt EN de liederen kent kan et een goede sfeer worden maar zolang die kk bobo's nie meezingen berijken we niks
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Gebruikersavatar
VertAZ
Torenwachter
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jul 2006, 07:42
Locatie: Winkel

Mag alleen ingezet worden naast en richting het uitvak!!!

En val ons er verder niet mee lastig :twisted:

Even wat anders, weet iemand een website met een cursus "Nederlands in woord en geschrift"? :cry:
Triumph Sprint ST 955i, DE motor....
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

VertAZ schreef:Mag alleen ingezet worden naast en richting het uitvak!!!

En val ons er verder niet mee lastig :twisted:

Even wat anders, weet iemand een website met een cursus "Nederlands in woord en geschrift"?
kom je weer kritiek geven op iemands spelling ? dam moet ik dan net zoals jou keurig met hoofdletter gaan praten ? is et dan goed ?/
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

AZfan2007 schreef:[..]


kom je weer kritiek geven op iemands spelling ? dam moet ik dan net zoals jou keurig met hoofdletter gaan praten ? is et dan goed ?/
Als je hier op het forum wil posten en enigsinds serieus genomen wil
worden, zou ik beginnen met een knappe spelling !

Anders ga je lekker op een ander forum zitten.
Maar ik begreep dat je je waarschuwing al binnen heb gehad.

Succes.

==============

On-topic !

Geen verkeerd idee, zo'n megafoon.
Al hebben wij Euss in S samen met Barra.

Voor S is dat niet nodig !!
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

AZfan2007 schreef:bla bla.. is et dan goed ?/
Ja, dan is het pas goed.
Wedden dat je op school wel normaal kan schrijven?

En nee, niet zo'n kut-megafoon, opzouten!
Gebruikersavatar
AZHOOLIGAN1997
Steward
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 mei 2007, 12:54
Locatie: Bergen NH

AZivarAZ schreef:Plaats hier je reacties over het idee voor een megafoon in het stadion
Goed idee!
Dat de sfeer beter moet lijkt me duideliik. Ook tegen Twente. Ik zit in vakkie X, en 2 rijen achter me staat iedereen, en die 2 rijen achter me willen niet gaan staan en ze willen niet dat ik ga staan, dan krijg ik godverdomme op me flikker omdat ik ga staan bijvoorbeeld voor een corner de mensen die niet mee willen zingen moeten maar een andere plek in het stadion gaan zoeken of gewoon voor de tv gaan kijken Het liefst heb ik dat het hele stadion meedoet, maja als de helft de liederen niet kent gaat et moeilijk
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Megafoon? Bij RKC heb je ook zo'n trieste gast die tof loopt te doen met zo'n ding. In het geval van een megafoon ben ik zwaar conservatief en mag het van mij lekker wegblijven. Alleen al om het feit dat ik geen 410-wannebe wil worden, straks gaan we nog Italiaanse ultra's na-apen en onszelf tifosi noemen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
VertAZ
Torenwachter
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jul 2006, 07:42
Locatie: Winkel

Het is mijn eerste keer!

Het is een simpel verhaal, jouw bijdragen zijn lastig te lezen, doe dan eens je best, het is niet zo moeilijk.

Dan stopt de kritiek vanzelf.
Triumph Sprint ST 955i, DE motor....
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

AZHOOLIGAN1997 schreef:[..]


Goed idee!
Dat de sfeer beter moet lijkt me duideliik. Ook tegen Twente. Ik zit in vakkie X, en 2 rijen achter me staat iedereen, en die 2 rijen achter me willen niet gaan staan en ze willen niet dat ik ga staan, dan krijg ik godverdomme op me flikker omdat ik ga staan bijvoorbeeld voor een corner de mensen die niet mee willen zingen moeten maar een andere plek in het stadion gaan zoeken of gewoon voor de tv gaan kijken Het liefst heb ik dat het hele stadion meedoet, maja als de helft de liederen niet kent gaat et moeilijk
Precies, eindelijk iemand waarmee ik normaal kan praten. In het vorige topic over trommels waren wij het ook al met elkaar eens. Dat al die *@#&^#$ " supporters " achter mij altijd gaan zeiken als ik zing of als ik ga staan omdat ik dan of hun zicht belebber, of hun rust verstoor. Kortom, een megafoon zou een welkome versterking zijn maar dan moet hij wel goed gebruikt worden, en niet door de trommel heen en ook nog met klappers etc etc..

Zo mensen is nu mijn SPELLING wel goed ? en heb ik goed geschreven met hoofdletter ?? -_- ... Is nu alles goed papa ? meester ?
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

Berry© schreef:[..]


Ja, dan is het pas goed.
Wedden dat je op school wel normaal kan schrijven?

En nee, niet zo'n kut-megafoon, opzouten!
Je kan het ook van je afzetten en denken dat mensen hier in MSN taal of CHAT taal of hoe je het wil noemen praten.. doe niet zo triest man en geef gewoon je mening ipv iemand af te kraken op zijn spelling en zijn gebruik van hoofdletters enzovoort..
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Gebruikersavatar
VertAZ
Torenwachter
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jul 2006, 07:42
Locatie: Winkel

AZHOOLIGAN1997 schreef:...
3 keer hetzelfde verhaal is m.i. ook niet nodig.
Triumph Sprint ST 955i, DE motor....
Gebruikersavatar
VertAZ
Torenwachter
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jul 2006, 07:42
Locatie: Winkel

AZfan2007 schreef:[..]


Je kan het ook van je afzetten en denken dat mensen hier in MSN taal of CHAT taal of hoe je het wil noemen praten.. doe niet zo triest man en geef gewoon je mening ipv iemand af te kraken op zijn spelling en zijn gebruik van hoofdletters enzovoort..
Dit begint er al aardig op te lijken.

AZfan2007, ga zo door, en straks krijg je een stempel van de meester :wink:
Triumph Sprint ST 955i, DE motor....
Gebruikersavatar
Francois86
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 okt 2006, 05:52
Locatie: Alkmaar

Iedereen beleeft de wedstrijd op zijn eigen manier en die 'kk', ik neem aan dat die letters staan voor Kassa Krakers. Aangezien veel van die bobo's met liefde voor hun club veel geld erin steken en daar ook hun grammetje uit halen. Men kan trouwens ook zelf beslissen of hij wilt zingen en klappen of zittend stil genieten. AZ zit in je hart en niet in je stembanden.

Maar megafoon, tja... wat ik bij het trommel topic al hoorde brengt mij verontrustende gedachten. Die malloot die tegen PAOK door de megafoon zat te schallen overheerste alle andere sfeeracties. Tenzij Marco Borsato die megafoon in zijn handen neemt zeg ik, niet doen.

Ps. Die cursus typen of spellen is echt nodig wil je serieus genomen worden, vriend.
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

AZfan2007 schreef:[..]


Precies, eindelijk iemand waarmee ik normaal kan praten. In het vorige topic over trommels waren wij het ook al met elkaar eens. Dat al die *@#&^#$ " supporters " achter mij altijd gaan zeiken als ik zing of als ik ga staan omdat ik dan of hun zicht belebber, of hun rust verstoor. Kortom, een megafoon zou een welkome versterking zijn maar dan moet hij wel goed gebruikt worden, en niet door de trommel heen en ook nog met klappers etc etc..

Zo mensen is nu mijn SPELLING wel goed ? en heb ik goed geschreven met hoofdletter ?? -_- ... Is nu alles goed papa ? meester ?
:roll:
Gebruikersavatar
AZHOOLIGAN1997
Steward
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 mei 2007, 12:54
Locatie: Bergen NH

AZfan2007 schreef:[..]


Precies, eindelijk iemand waarmee ik normaal kan praten. In het vorige topic over trommels waren wij het ook al met elkaar eens. Dat al die *@#&^#$ " supporters " achter mij altijd gaan zeiken als ik zing of als ik ga staan omdat ik dan of hun zicht belebber, of hun rust verstoor. Kortom, een megafoon zou een welkome versterking zijn maar dan moet hij wel goed gebruikt worden, en niet door de trommel heen en ook nog met klappers etc etc..

Zo mensen is nu mijn SPELLING wel goed ? en heb ik goed geschreven met hoofdletter ?? -_- ... Is nu alles goed papa ? meester ?
Je bent welkom op de ben-side!
maar megafoon alleen om het lied aan te geven meer niet, hij moet niet de hele tijd meezingen (maar dat lijkt me duidelijk)

En fuck die spelling we zitten niet op school!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZfan2007 schreef:[..]


Je kan het ook van je afzetten en denken dat mensen hier in MSN taal of CHAT taal of hoe je het wil noemen praten.. doe niet zo triest man en geef gewoon je mening ipv iemand af te kraken op zijn spelling en zijn gebruik van hoofdletters enzovoort..
Als je nou gewoon zorgt dat niemand je af kan kraken vanwege je spelling? Het hoeft niet perfect, niemand is foutloos, maar iets verzorgder mag. Buiten dat is het voor jezelf ook slimmer om je verhaal een beetje netjes te verzorgen, dan nemen mensen je post serieuzer. En we hebben gewoon een paar spelregels op het forum, net als op school ja.

Als er verder nog gediscussie"erd wilt worden kan men hier terecht: http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic ... &start=160

Nu weer over de megafoon!
Laatst gewijzigd door Bob Ross op 18 mei 2007, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hup AZ.
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

AZHOOLIGAN1997 schreef:[..]


Je bent welkom op de ben-side!
maar megafoon alleen om het lied aan te geven meer niet, hij moet niet de hele tijd meezingen (maar dat lijkt me duidelijk)

En fuck die spelling we zitten niet op school!
precies dat zeg ik al de hele tijd maar al die @&$& kakkers hiero zeike er alleen maar over en zelfs je berichten worden verwijdert door de mods als je nie goed spelt.. het gaat er toch over om je mening te geven ? ga volgend jaar miss naar vakk X3 als er meerdere uit mijn vak gaan :)
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Lexaz
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 nov 2005, 15:33
Locatie: obdam

Ik vind een megafoon totaal overbodig. Als je een wedstrijd kijk tegen een turske club dan wordt ik al gek dat je de hele tijd zo'n vent hoor te schreeuwen, moet je na gaan als je het 20 wedstrijden aan moet horen. Ten tweede dan moet één iemand bepalen wat van lied er gaat gezongen worden.
Gebruikersavatar
AZHOOLIGAN1997
Steward
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 mei 2007, 12:54
Locatie: Bergen NH

Lexaz schreef:Ik vind een megafoon totaal overbodig. Als je een wedstrijd kijk tegen een turske club dan wordt ik al gek dat je de hele tijd zo'n vent hoor te schreeuwen, moet je na gaan als je het 20 wedstrijden aan moet horen. Ten tweede dan moet één iemand bepalen wat van lied er gaat gezongen worden.
Hij geeft alleen aan welk lied het is.
en de megafoon kan doorgegeven worden of niet soms?
Plaats reactie