Megafoon

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Moet er een Megafoon komen?

ja
44
33%
nee
89
67%
 
Totaal aantal stemmen: 133
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

AZfan2007 schreef:[..]


En daarom hoort niemand wat er word gezongen in Hup AZ die bal moet in het net... Niemand kent daar toch ook de tekst van ??
Sja ken je klassiekers.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
lady red
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 feb 2004, 19:03
Locatie: alkmaar

Het maakt mij echt niet uit , of er toeters , klappers , trommels of megafoons gebruikt worden!
Zolang het maar HEEL HARD en liefst duidelijk klinkt! Het is toch hardstikke gaaf , als de tegenstander met angst en beven naar AZ gaat!
Bang voor het voetbal van ons cluppie, en van al het gezang, geschreeuw en wat er verder nog voor lawaai van de tribunes af komt!

Ik schreeuw, zing en klap wel mee!!!
lady red
Adje
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 sep 2006, 07:20
Locatie: Hippolytushoef

AZHOOLIGAN1997 schreef:[..]


Hij geeft alleen aan welk lied het is.
en de megafoon kan doorgegeven worden of niet soms?
Kan je inderdaad mooi doorgeven.
Maar dan rechtstreeks de clicobak in.

(dus geen megafoon) :evil:
AZ Alkmaar Vak-X
Gebruikersavatar
MrXAz
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 dec 2006, 18:01
Locatie: Alkmaar Hoefplan-Side

Megafoon hoort in Oostblok Landen!! Waar die mongolen altijd als belachelijke gefrustreerde slecht betaalde arbeiders over de hekken staan te hangen en te schreeuwen alsof hun leven ervan hangt.
Ik Ben Recht In De Roos. Die Stakkers Zitten Ernaast.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

MrXAz schreef:Megafoon hoort in Oostblok Landen!! Waar die mongolen altijd als belachelijke gefrustreerde slecht betaalde arbeiders over de hekken staan te hangen en te schreeuwen alsof hun leven ervan hangt.

Wat zou jij doen als je een slecht betaalde arbeider bent en je hart verkocht heb aan jou voetbal club?

Dan brul je en geniet je toch ook voor elke cent die je voor dat kaartje betaald hebt!

Je mocht willen dat er iedere wedstrijd zo'n sfeer in het Victorie stadion was.
Vak S
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

Bolmi schreef:[..]



Wat zou jij doen als je een slecht betaalde arbeider bent en je hart verkocht heb aan jou voetbal club?

Dan brul je en geniet je toch ook voor elke cent die je voor dat kaartje betaald hebt!

Je mocht willen dat er iedere wedstrijd zo'n sfeer in het Victorie stadion was.
Helemaal mee eens.
Zondag a.s mogen ze alle drie wel een megafoon meenemen!
Alkmaar Victorie X
Diáz
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:46
Locatie: Egmond a/d Hoef

Je kan hem gewoon proberen, en hopen dat het beter werkt als die trommel want dat was een drama.
AZ, i'm lovin' it.
Vakkio

Alsjeblieft geen megafoon, het klinkt zo zielig als je die ingezet hoort. Alleen doen als je 70.000 man in je stadion hebt maar niet bij 17.000
Gebruikersavatar
motorhead
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 apr 2007, 14:14
Locatie: Egmond-Binnen

die megafoon mogen ze van mij ergens steken waar nooit zonnelicht komt...
Gebruikersavatar
MrXAz
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 dec 2006, 18:01
Locatie: Alkmaar Hoefplan-Side

Bolmi schreef:[..]



Wat zou jij doen als je een slecht betaalde arbeider bent en je hart verkocht heb aan jou voetbal club?

Dan brul je en geniet je toch ook voor elke cent die je voor dat kaartje betaald hebt!

Je mocht willen dat er iedere wedstrijd zo'n sfeer in het Victorie stadion was.

Ik ben het wel met je eens. Maar als Boer Dribbel naast je staat met zo'n megafoon ding en zijn oogst is zojuist mislukt. Zou ik ergens anders gaan staan.
Ik Ben Recht In De Roos. Die Stakkers Zitten Ernaast.
Gebruikersavatar
AlkmaarZ
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2007, 13:08
Locatie: ALKMAAR

Ik zeg: Geef het een kans! Misschien dat de Sfeer wel goed vooruit gaat? Of juist totaal niet, Dan weten we dat dus ook weer! Kunnen we weer wat nieuws verzinnen :wink:
Tencate is een Beunhaas..
Gebruikersavatar
01-Bart
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:11

Lopen we nu niet te hard van stapel. Is er net een trommel om de hoek gaan kijken. Schreeuwen mensen alweer om een megafoon. Laten we eerst proberen die trommel tot een succes te laten komen. En daarna het pas hebben over een megafoon! En daarna misschien de combinatie trommel + megafoon goed te laten werken net zo als hier: http://www.youtube.com/watch?v=5A-pwQpeU6c
I am the biggest red white dynamite!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Hark schreef:Alsjeblieft geen megafoon, het klinkt zo zielig als je die ingezet hoort. Alleen doen als je 70.000 man in je stadion hebt maar niet bij 17.000
Inderdaad, al doe je het nu sta je zwaar voor LUL.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
P@rick
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 feb 2005, 15:46
Locatie: Alkmaar

AZfan2007 schreef:[..]


natuurlijk wel, alles wat de sfeer kan bevorderen uitproberen zou ik zeggen. En dat het nergens voor nodig is slaat nergens op, de sfeer kan altijd beter vooral in normale competitiewedstrijden
Als je meer sfeer wilt in het stadion zal je ten eerste af moeten van het zondagmiddag voetbal en gewoon terug naar de zaterdagavond. Want geef toe, in die enkele wedstrijden op zaterdagavond die AZ speelde dit seizoen. Hing toch gewoon een betere sfeer dan op een gemiddelde zondagmiddag wedstrijd. Verder ben ik tegen het gebruik van een megafoon. Als deze bij AZ gebruikt zal gaan worden zal dit bijna 100% zeker op de ben-side gebeuren. Als jij een lied hier gewoon inzet, zonder megafoon dus, zal er heus wel een man of tien mee gaan zingen. Doordat die tien mensen meezingen is het bijna aan de andere kant van de ben-side al te horen. Oftewel, totaal overbodig zo'n megafoon.
Gebruikersavatar
ome_slinger
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 mar 2005, 17:44
Locatie: regio 072

p@rick schreef:[..]


Als je meer sfeer wilt in het stadion zal je ten eerste af moeten van het zondagmiddag voetbal en gewoon terug naar de zaterdagavond. Want geef toe, in die enkele wedstrijden op zaterdagavond die AZ speelde dit seizoen. Hing toch gewoon een betere sfeer dan op een gemiddelde zondagmiddag wedstrijd. Verder ben ik tegen het gebruik van een megafoon. Als deze bij AZ gebruikt zal gaan worden zal dit bijna 100% zeker op de ben-side gebeuren. Als jij een lied hier gewoon inzet, zonder megafoon dus, zal er heus wel een man of tien mee gaan zingen. Doordat die tien mensen meezingen is het bijna aan de andere kant van de ben-side al te horen. Oftewel, totaal overbodig zo'n megafoon.

Nou sommige wedstrijden maakt het niet uit of het nou zondag of zaterdag is. Af en toe lijkt het wel een begraafplaats. probeer je wat in te zetten staat het chagerijnige zootje je alleen maar stom aan te kijken. dus die roeptoeter waarmee ze in duitsland en de oostblok landen het stdion op zijn kop zetten, mag ook wel gebruikt worden op de 'van de Ben'.
En wat ik jammer vind is dat mensen volk af gaan zeiken die qua sfeer honderd passen voorlopen op ons. Ik vind dit eerder jaloezie. En ik denk dat als er een megafoon word gebruikt dat iedereen tegelijk gaat zingen. Waarvan ik denk dat dan de liedjes die worden ingezet ook minder snel doodbloeden. Mensen moeten trouwens ook eens leren dat de meeste liedjes maar een couplet hebben wat vaak herhaald mag worden. 8)
Supporters = slachtoffer van de commercie
Gebruikersavatar
01-Bart
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:11

ome_slinger schreef:[..]

Nou sommige wedstrijden maakt het niet uit of het nou zondag of zaterdag is. Af en toe lijkt het wel een begraafplaats. probeer je wat in te zetten staat het chagerijnige zootje je alleen maar stom aan te kijken. dus die roeptoeter waarmee ze in duitsland en de oostblok landen het stdion op zijn kop zetten, mag ook wel gebruikt worden op de 'van de Ben'.
En wat ik jammer vind is dat mensen volk af gaan zeiken die qua sfeer honderd passen voorlopen op ons. Ik vind dit eerder jaloezie. En ik denk dat als er een megafoon word gebruikt dat iedereen tegelijk gaat zingen. Waarvan ik denk dat dan de liedjes die worden ingezet ook minder snel doodbloeden. Mensen moeten trouwens ook eens leren dat de meeste liedjes maar een couplet hebben wat vaak herhaald mag worden. 8)
Laten we eerst maar effe wennen aan die trommel vind ik zelf, vind de trommel overigens erg goed! Megafoon hoort meer bij een hele grote groep die staat en zingt.. Maar niet geschoten is altijd mis. Dus kan altijd proberen. Maar vind zelf eerst nog effe wennen aan de trommel.
I am the biggest red white dynamite!
Gebruikersavatar
ome_slinger
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 mar 2005, 17:44
Locatie: regio 072

01-Bart schreef:[..]


Laten we eerst maar effe wennen aan die trommel vind ik zelf, vind de trommel overigens erg goed! Megafoon hoort meer bij een hele grote groep die staat en zingt.. Maar niet geschoten is altijd mis. Dus kan altijd proberen. Maar vind zelf eerst nog effe wennen aan de trommel.
Ja daar heb je ook wel gelijk in, alles moet je proberen. Er zijn wel meer plannen die eerst afgezeken waren en later met hulde werden ontvangen. Wacht maar af we blijven met verrassingen komen :P
Supporters = slachtoffer van de commercie
Gebruikersavatar
AlkmaarZ
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2007, 13:08
Locatie: ALKMAAR

Ja zo'n megafoon lijkt me toch een wondermiddel. Ik heb net even gekeken naar wat filmpjes van Racing genk, daar doen ze toch erg leuke dingen met zon megafoon.
Tencate is een Beunhaas..
Gebruikersavatar
Ben-sideboefje
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2004, 15:40
Locatie: Alkmaar

Laat dat ding lekker in de kast liggen.
Niet nodig in het stadion!!
Schorrie morrie allemaal.
Mast
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2006, 16:49
Locatie: Utrecht

zelfde verhaal als met de trommels: het kan hartstikke leuk en sfeerverhogend zijn mits goed gebruikt. Dergelijke 'hulpmiddelen' mogen niet de boventoon gaan voeren maar dienen ter aanvulling van de liederen...
Plaats reactie