Megafoon

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Moet er een Megafoon komen?

ja
44
33%
nee
89
67%
 
Totaal aantal stemmen: 133
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

kobuz schreef:[..]


Lebberen jullie mekaar maar....... 8)
belemmer dan :P sorry hoor voor een typfoutje :shock:
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Een megafoon ?

Wat een fantastisch goed idee !!

Dat kan altijd van pas komen.. als middel om een aanzetje te geven op het moment dat AZ het moeilijk heeft. Soms vergeten supporters in de spanning om te juichen/schreeuwen/klappen/springen.. met een megafoon kan een oplettende megafoner direkt de zaak in beweging zetten.

Misschien dat er eigenlijk meerdere megafoons nodig zijn.. ook 1 voor het uitvak,.. als ze moeten dimmen ofzo als de tegenstander scoort. Dat vraagt wel om een dappere megafonert.

Mooi woord trouwens.. MEGA foon. haha.
ForzaRacing
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2007, 08:57
Locatie: genk(belgie)

Geep. schreef:Na deze filmpjes gezien te hebben......Je moet maar een gek zien te vinden,die de gehele wedstrijd door zo,n ding gaat staan blaten.
tjah, je moet er iets voor over hebben he. in genk zijn er meestal 2 met een megafoon, één van drughi en één van de coalboys. ontkennen dat het de sfeer bevorderd kun je eigelijk niet he. en ik veronderstel dat er tussen die 16 000 AZ fans wel enkele zijn die dat willen doen, voetbal kijken is leuk, maar sfeer maken ook :D
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

ForzaRacing schreef:[..]


tjah, je moet er iets voor over hebben he. in genk zijn er meestal 2 met een megafoon, één van drughi en één van de coalboys. ontkennen dat het de sfeer bevorderd kun je eigelijk niet he. en ik veronderstel dat er tussen die 16 000 AZ fans wel enkele zijn die dat willen doen, voetbal kijken is leuk, maar sfeer maken ook :D
Precies daar willen we met z'n alleen denk ik graag heen.. meer sfeer in 't stadion ik ben daarom ook blij dat er nu zoveel topic's zijn over dingen die de sfeer bevorderen zie bijv trommels..
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Goed idee als er maar wel een creatief iemand aan dat ding gaat schreeuwen en alle AZ clubliederen kent.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Niet doen. Net als die klappers nergens voor nodig.
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

red white schreef:Niet doen. Net als die klappers nergens voor nodig.
natuurlijk wel, alles wat de sfeer kan bevorderen uitproberen zou ik zeggen. En dat het nergens voor nodig is slaat nergens op, de sfeer kan altijd beter vooral in normale competitiewedstrijden
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Het bevordert juist de sfeer niet. Een megafoon is handig in vakken waar je duizenden mensen moet bereiken, waar je met je gewone stem niet aan kan beginnen. Als je bij AZ een liedje inzet neemt iedereen die met een paar seconden meteen over, en gaat van de Ben-Side eventueel naar de andere vakken. Een megafoon heeft dus geen enkele toegevoegde waarde. Daarnaast krijg je dan ook dat degene die de megafoon heeft in zijn eentje de liedjes bepaalt, en nu kan iedereen gewoon wat inzetten. Totaal onnodig dus, een megafoon.
AZivarAZ
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 apr 2007, 15:06
Locatie: ALKMAAR

AZ wordt langzamerhand een topclub daar hoord ook een TOPSFEER bij dus alles uitproberen
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

AZivarAZ schreef:AZ wordt langzamerhand een topclub daar hoord ook een TOPSFEER bij dus alles uitproberen
In een stadion als dat van Dortmund of Boca Juniors hebben ze een staantribune achter het doel met meer dan 25.000 man, als je daar beneden een liedje wilt inzetten, horen ze bovenin pas na 2 coupletten wat er gezongen wordt. Daar is een megafoon nuttig. Om te doen alsof het bij AZ nodig is, is echt potsierlijk. We hebben nog steeds een klein stadion waar iedereen binnen een paar tellen hoort wat er gezongen wordt. Zo'n roeptoeter zou bij ons - net als trommels - totaal overheersend zijn en eerder de sfeer bederven dan verbeteren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:[..]


In een stadion als dat van Dortmund of Boca Juniors hebben ze een staantribune achter het doel met meer dan 25.000 man, als je daar beneden een liedje wilt inzetten, horen ze bovenin pas na 2 coupletten wat er gezongen wordt. Daar is een megafoon nuttig. Om te doen alsof het bij AZ nodig is, is echt potsierlijk. We hebben nog steeds een klein stadion waar iedereen binnen een paar tellen hoort wat er gezongen wordt. Zo'n roeptoeter zou bij ons - net als trommels - totaal overheersend zijn en eerder de sfeer bederven dan verbeteren.
En bovendien is het reageren op iets wat "voorgebruld" wordt nogal Duits en daar word ik een beetje "unheimlich" van.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

MO7 schreef:[..]


En bovendien is het reageren op iets wat "voorgebruld" wordt nogal Duits en daar word ik een beetje "unheimlich" van.
Zoals ik al eerder zei. Het deed mij in Bremen aan de oorlog denken. Ik werd er ook onpasselijk van. Maar waarom eindeloos doorlullen over een megafoon. Ik sterf van de zenuwen voor morgen maar jullie hebben het nog steeds over die megafoon. Ben ik van een andere planeet?
VAK A ïs waar het mooie DSB-stadion begint
De wave gaat rond als AZ wederom wint
Vak Z onze plek, wat een voetbal geluk
AZ FOREVER, kan voor mij "niet meer stuk"
Dirk bedankt, roepen wij telkens weer
"Zwitserlevengevoel", geschikte peer.
Haagse Sjonnie
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 dec 2005, 13:07
Locatie: Heiloo

Opeens een hele hype of megafoons en trommels? Als we voor de josti band aangezien willen worden, moet je dit vooral doen! Zoals Barra al zegt, je hoort binnen zeer korte tijd welk liedje er ingezet word. Dus een megafoon is hier totaal overbodig en ik snap ook niet echt waarom dit dan zo nodig 'geprobeerd' moet worden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Een megafoon.............het moet toch niet gekker worden......... Dat noem ik nou schreeuwen om aandacht..........ik houd helemaal niet van dat ophitsende lawaai; en de onzin die de figuren met zo'n ding in de hand uitkramen.........bespaar me megafoons/trommels e.d. Gewoon lekker zingen, klappen ( en een klapper in Europa ) en schreeuwen is meer dan genoeg.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Een megafoon.............het moet toch niet gekker worden......... Dat noem ik nou schreeuwen om aandacht..........ik houd helemaal niet van dat ophitsende lawaai; en de onzin die de figuren met zo'n ding in de hand uitkramen.........bespaar me megafoons/trommels e.d. Gewoon lekker zingen, klappen ( en een klapper in Europa ) en schreeuwen is meer dan genoeg.
trommels wel hoor ....kijk naar fct !!! maar die megafoon ....ik heb nog nachtmerries van die vent uit lissabon ....!!!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
AZfan2007
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 mei 2007, 12:28

Barra schreef:[..]


In een stadion als dat van Dortmund of Boca Juniors hebben ze een staantribune achter het doel met meer dan 25.000 man, als je daar beneden een liedje wilt inzetten, horen ze bovenin pas na 2 coupletten wat er gezongen wordt. Daar is een megafoon nuttig. Om te doen alsof het bij AZ nodig is, is echt potsierlijk. We hebben nog steeds een klein stadion waar iedereen binnen een paar tellen hoort wat er gezongen wordt. Zo'n roeptoeter zou bij ons - net als trommels - totaal overheersend zijn en eerder de sfeer bederven dan verbeteren.
En daarom hoort niemand wat er word gezongen in Hup AZ die bal moet in het net... Niemand kent daar toch ook de tekst van ??
Er moet meer sfeer komen in het stadion !!
Gebruikersavatar
Djep
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 dec 2006, 19:43
Locatie: Heerhugowaard

AZfan2007 schreef:[..]


En daarom hoort niemand wat er word gezongen in Hup AZ die bal moet in het net... Niemand kent daar toch ook de tekst van ??
Waarom zeg je gewoon niet meteen dat je een het liedje Ome Jan niet kent.?
Wat is het nou voor gelul om een mongool door een roeptoeter © Barra een liedje te laten zingen zodat er andere mensen zijn die de tekst kunnen verstaan, op die manier is het inderdaad te hard en haalt het de sfeer alleen maar omlaag...
\:D/\:D/
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

AZfan2007 schreef:[..]


En daarom hoort niemand wat er word gezongen in Hup AZ die bal moet in het net... Niemand kent daar toch ook de tekst van ??
AZ'ters die langer bij AZ komen hebben daar totaal geen moeite mee!


Misschien moeten mensen maar eens de moeite nemen om te luisteren naar wat wij zingen ipv met die KUT KLAPPERS te slaan.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Alkmaar-Noord schreef:[..]


AZ'ters die langer bij AZ komen hebben daar totaal geen moeite mee!


Misschien moeten mensen maar eens de moeite nemen om te luisteren naar wat wij zingen ipv met die KUT KLAPPERS te slaan.
of je lees http://www.azfanpage.nl/index2.php?cont ... ren&Iid=60 eventjes.
Gebruikersavatar
S.Schaars
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 aug 2006, 19:33
Locatie: Heilloo
Contacteer:

AZfan2007 schreef:[..]


En daarom hoort niemand wat er word gezongen in Hup AZ die bal moet in het net... Niemand kent daar toch ook de tekst van ??
Het is mischien wel het bekenste liedje maar aleen jij weet de tekst niet :roll:
is AZ nou zo goed of is de rest gewoon zo slecht
Plaats reactie