Boycot 020 - AZ / 020 niet welkom?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wat wil jij?

Geen boycot, wij slikken dit van 020, ik wil gewoon AZ zien
9
7%
Wel een boycot, maar 020 is welkom, wij geven het goede voorbeeld
18
14%
Wel een boycot en 020 niet welkom zolang ze ons belemmeren
105
80%
 
Totaal aantal stemmen: 132
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

En die joden mogen wel hier heen!

Neem aan van niet?

Mocht dit wel zo wezen neem ik aan dat de anti, anti-playoff supporters hier wel wat aan doen,die zijn tenslotte in het stadion.

Ik hoor het wel op de radio,of rond om buiten het stadion. 8)

P.s wel slim van Remco Strik,hij strikt iedereen om niet te gaan,en gaat zelf wel. :roll:
Vak S
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Bolmi schreef:En die joden mogen wel hier heen!

Neem aan van niet?

Mocht dit wel zo wezen neem ik aan dat de anti, anti-playoff supporters hier wel wat aan doen,die zijn tenslotte in het stadion.

Ik hoor het wel op de radio,of rond om buiten het stadion. 8)
Ik verwacht juist wat van de boycotters die kunnen de boel blokkeren buiten het stadion, kunnen ze gelijk hun praatjes in de praktijk brengen.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Bolmi schreef: P.s wel slim van Remco Strik,hij strikt iedereen om niet te gaan,en gaat zelf wel. :roll:
Hoe kom je erbij dat hij heen gaat?
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
azmo9
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 mar 2007, 18:02
Locatie: Spanbroek

RULEAZ schreef:[..]


Hoe kom je erbij dat hij heen gaat?
Dat staat in de verklaring
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

RULEAZ schreef:Aan de reacties te lezen wordt het onveilig voor oada supporters.
Misschien moeten de Alkmaarse autoriteiten ook maar ingrijpen.
Inderdaad, het lijkt mij duidelijk dat hun veiligheid niet meer kan worden gegarandeerd.

Met de A9 blokkeren pak je overigens meer AZ'ers dan neuzen.
Ik zie liever dat het toegangshek tot het terrein achter het uitvak gewoon dicht blijft.
Maar goed, ik wil natuurlijk niet stoken... :twisted:
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

azmo9 schreef:[..]


Dat staat in de verklaring
Ik lees dat hij woordvoerder is. Niet dat hij woordvoerder in het AZ vak is.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Barra schreef:[..]


Inderdaad, het lijkt mij duidelijk dat hun veiligheid niet meer kan worden gegarandeerd.

Met de A9 blokkeren pak je overigens meer AZ'ers dan neuzen.
Ik zie liever dat het toegangshek tot het terrein achter het uitvak gewoon dicht blijft.
Maar goed, ik wil natuurlijk niet stoken... :twisted:
Ik zie ook graag dat dat hek dicht blijft, dus iedereen die thuis nog een oud mag ook nieuw natuurlijk hangslot heeft of wat dan ook aan dat hek hangen.
Dan zijn ze wel een tijdje bezig om die te verwijderen.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

kobuz schreef:[..]


Ik zie ook graag dat dat hek dicht blijft, dus iedereen die thuis nog een oud mag ook nieuw natuurlijk hangslot heeft of wat dan ook aan dat hek hangen.
Dan zijn ze wel een tijdje bezig om die te verwijderen.
een paar knippies met een schaar. Je kan beter vragen wie er een agregaat en een lasapperaat heeft :mrgreen:
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

RULEAZ schreef:[..]


een paar knippies met een schaar. Je kan beter vragen wie er een agregaat en een lasapperaat heeft :mrgreen:
Een paar knippies met een schaar :?: ..... :roll:
Ik heb het niet over een slotje of 5 eerder 5000... :wink: . Even op het hek hangen voordat we naar onze vakken toe gaan, een paar duizend man houden ze niet tegen één hapsnurker met een las apparaat wel.
Laatst gewijzigd door kobuz op 16 mei 2007, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Als de mannen van X of een dergelijk ander vak met grote vrienden groepen het uitvak gaat bezetten?

Gewoon massaal naar het uitvak en het bezetten.
Vak S
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

Kunnen we niet gewoon een groot spandoek hangen met ANTI-NEUZEN IN HET UITVAK en nog een aantal leuzen in DSB stadion :lol:
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

azisthebest schreef:Kunnen we niet gewoon een groot spandoek hangen met ANTI-NEUZEN IN HET UITVAK en nog een aantal leuzen in DSB stadion :lol:
Ja ! Goed idee !





































:roll:
nemesis
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 sep 2006, 09:40

Barra schreef:[..]


Inderdaad, het lijkt mij duidelijk dat hun veiligheid niet meer kan worden gegarandeerd.

Met de A9 blokkeren pak je overigens meer AZ'ers dan neuzen.
Ik zie liever dat het toegangshek tot het terrein achter het uitvak gewoon dicht blijft.
Maar goed, ik wil natuurlijk niet stoken... :twisted:
ik denk alleen dat AZ dit niet toe zal staan want dan komen die neuzen toch in alkmaar en ik denk dat de auto's rondom het stadion dan zeker niet heel zullen blijven
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bolmi schreef:Als de mannen van X of een dergelijk ander vak met grote vrienden groepen het uitvak gaat bezetten?

Gewoon massaal naar het uitvak en het bezetten.
Dat staat natuurlijk helemaal dichtgekit. ME-busjes kop-staart en je komt er echt niet door.
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

Kilkenny schreef:[..]
Dat staat natuurlijk helemaal dichtgekit. ME-busjes kop-staart en je komt er echt niet door.
gewoon al heel vroeg gaan staan voordat er ME is :lol:
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Ik lees het wel in de krant.
Succes.
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

azisthebest schreef:[..]

gewoon al heel vroeg gaan staan voordat er ME is :lol:

Die zijn er altijd heel erg vroeg...
AZ ALKMAAR
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Verkoop ajax-AZ 'gaat te snel'

woensdag 16 mei, door SV, Amsterdam, 09:45u, Ajaxf-side.nl

De play-offs mogen dan tot op heden voor half lege stadions gespeeld worden. Wat betreft het duel ajax-AZ, in de Amsterdam ArenA op 27 mei, is over belangstelling van de fans niet te klagen!

Afgelopen maandag en dinsdag konden fans met 40% korting maar liefst drie tickets kopen via Ticketbox. Gistermiddag was er al geen kaart meer te krijgen voor de eerste ring! Dit tot grote ontevredenheid van vele fans die de deksel op de neus kregen toen zij hun eigen plaats wilden kopen.

Oorzaak lijkt een grote miscalculatie van ajax wat betreft de verwachte belangstelling voor het duel. Door de verkoopmethode dat iedere seizoenkaarthouder drie kaarten kon krijgen en je eigen plek/vak niet gereserveerd was is nu de situatie ontstaan dat supporters de eigen plek niet meer kunnen kopen en genoodzaakt zijn genoegen te nemen met een plekkie ergens op de 2e ring. Dit zaait kwaad bloed bij de trouwe fans en terecht!

Het voorverkoopschema waarvoor gekozen is lijkt puur gebasseerd op commerciele overwegingen om het stadion maar vol te krijgen, totaal niet rekening houdende met de belangen van de ajax-seizoenkaarthouder die nu moet verkassen omdat een andere, waarschijnlijk niet eens ajax-clubcardhouder op zijn stoeltje zit. De wereld op zijn kop!

ajax bedankt, het is weer duidelijk waar de belangen liggen!

Uiteraard hebben wij ajax ook om opheldering gevraagd. Zodra hier iets over bekend is laten wij dit zsm weten!

www.ajaxshowtime.com

HET IS ME NU DUIDELIJK. ZE HADDEN DE STOELEN ZELF NODIG. DE 020 CLAN HEEFT HET DRUK MET ANDERE ZAKEN. ZE SCHAMEN ZICH NIET VOOR DEZE WANVERTONING.
VAK A ïs waar het mooie DSB-stadion begint
De wave gaat rond als AZ wederom wint
Vak Z onze plek, wat een voetbal geluk
AZ FOREVER, kan voor mij "niet meer stuk"
Dirk bedankt, roepen wij telkens weer
"Zwitserlevengevoel", geschikte peer.
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

DIRK privé schreef:Verkoop ajax-AZ 'gaat te snel'

woensdag 16 mei, door SV, Amsterdam, 09:45u, Ajaxf-side.nl

De play-offs mogen dan tot op heden voor half lege stadions gespeeld worden. Wat betreft het duel ajax-AZ, in de Amsterdam ArenA op 27 mei, is over belangstelling van de fans niet te klagen!

Afgelopen maandag en dinsdag konden fans met 40% korting maar liefst drie tickets kopen via Ticketbox. Gistermiddag was er al geen kaart meer te krijgen voor de eerste ring! Dit tot grote ontevredenheid van vele fans die de deksel op de neus kregen toen zij hun eigen plaats wilden kopen.

Oorzaak lijkt een grote miscalculatie van ajax wat betreft de verwachte belangstelling voor het duel. Door de verkoopmethode dat iedere seizoenkaarthouder drie kaarten kon krijgen en je eigen plek/vak niet gereserveerd was is nu de situatie ontstaan dat supporters de eigen plek niet meer kunnen kopen en genoodzaakt zijn genoegen te nemen met een plekkie ergens op de 2e ring. Dit zaait kwaad bloed bij de trouwe fans en terecht!

Het voorverkoopschema waarvoor gekozen is lijkt puur gebasseerd op commerciele overwegingen om het stadion maar vol te krijgen, totaal niet rekening houdende met de belangen van de ajax-seizoenkaarthouder die nu moet verkassen omdat een andere, waarschijnlijk niet eens ajax-clubcardhouder op zijn stoeltje zit. De wereld op zijn kop!

ajax bedankt, het is weer duidelijk waar de belangen liggen!

Uiteraard hebben wij ajax ook om opheldering gevraagd. Zodra hier iets over bekend is laten wij dit zsm weten!

www.ajaxshowtime.com

HET IS ME NU DUIDELIJK. ZE HADDEN DE STOELEN ZELF NODIG. DE 020 CLAN HEEFT HET DRUK MET ANDERE ZAKEN. ZE SCHAMEN ZICH NIET VOOR DEZE WANVERTONING.
Typisch 8)
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
Gebruikersavatar
Siertjenn
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 apr 2007, 08:44
Locatie: Haarlem

Je zou je er maar druk om moeten maken..
Gesloten