Shirt seizoen 2007/2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Het nieuwe thuistenue:

Mooi!
105
80%
Mwah...
22
17%
Lelijk!
5
4%
 
Totaal aantal stemmen: 132
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

schoorl schreef:Hoe ziet het Europese uitshirt er uit?
Als je het echt wil weten lelijk, amateuristisch en totaal niks vergeleken bij het thuis- en uitshirt.

Het is een totaal wit shirt zonder de (polo)kraag maar meer eentje die je strot afknijpt en er is een rood en zwartlapje stof overheen genaaid.


Van mij hadden de makers er wel langer over mogen doen of het zelfde concept van het uit- en thuisshirt kopieëren maar dan in een andere kleur want dit is echt te lelijk
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef:[..]


Als je het echt wil weten lelijk, amateuristisch en totaal niks vergeleken bij het thuis- en uitshirt.

Het is een totaal wit shirt zonder de (polo)kraag maar meer eentje die je strot afknijpt en er is een rood en zwartlapje stof overheen genaaid.


Van mij hadden de makers er wel langer over mogen doen of het zelfde concept van het uit- en thuisshirt kopieëren maar dan in een andere kleur want dit is echt te lelijk
Bron? Bedoel je dit shirt dat tegen Middelsbrough gedragen is?
[img:427:640]http://www.AZ.nl/db/WAS46b4ba30c7ec6/CA1_0740.jpg[/img]
Toen waren de uitshirts er nog niet eens. Dit is gewoon het shirt van vorig seizoen. Volgens mij zijn er in Europa nooit geheel andere shirts gebruikt dan in de competitie/beker.
_________________
"I don't know that!"
Edammerkaas
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2007, 21:08

Kilkenny schreef:[..]
Bron? Bedoel je dit shirt dat tegen Middelsbrough gedragen is?
[img:427:640]http://www.AZ.nl/db/WAS46b4ba30c7ec6/CA1_0740.jpg[/img]
Toen waren de uitshirts er nog niet eens. Dit is gewoon het shirt van vorig seizoen. Volgens mij zijn er in Europa nooit geheel andere shirts gebruikt dan in de competitie/beker.
heeft niemand dan een foto van het nieuwe AZ wedstrijdshirt EUROPEES?
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Kilkenny schreef:[..]
Bron? Bedoel je dit shirt dat tegen Middelsbrough gedragen is?
[img:427:640]http://www.AZ.nl/db/WAS46b4ba30c7ec6/CA1_0740.jpg[/img]
Toen waren de uitshirts er nog niet eens. Dit is gewoon het shirt van vorig seizoen. Volgens mij zijn er in Europa nooit geheel andere shirts gebruikt dan in de competitie/beker.

Mijn bron zijn mijn eigen ogen het shirt hangt in de 'Heldermansport' Op De Laat in alkmaar
R.L.A
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 feb 2006, 15:40
Locatie: Bergen

Az564 schreef:[..]



Mijn bron zijn mijn eigen ogen het shirt hangt in de 'Heldermansport' Op De Laat in alkmaar
Bij de Helderman verkopen ze volgens mij ook nog overgebleven shirts van vorrig jaar, dus zeker dat het bovenstaand shirt niet was.
Het lijkt mij een beetje raar dat het europees shirt daar al hangt terwijl die nog niet bekend is.
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

R.L.A schreef:[..]


Bij de Helderman verkopen ze volgens mij ook nog overgebleven shirts van vorrig jaar, dus zeker dat het bovenstaand shirt niet was.
Het lijkt mij een beetje raar dat het europees shirt daar al hangt terwijl die nog niet bekend is.

Ik ben geen debiel het was het officiele Europese-uitshirt van 07/08 en toen ik het zag schrok ik me dood en dat zal jij ook nog wel doen als je het in je handen heb overigens stond er alleen DSB op en niet DSB-Bank zoals vorig jaar. Ik vond het ook vreemd maar ze hadden hem echt.
hjkuuhjkk

Az564 schreef:[..]



Ik ben geen debiel het was het officiele Europese-uitshirt van 07/08 en toen ik het zag schrok ik me dood en dat zal jij ook nog wel doen als je het in je handen heb overigens stond er alleen DSB op en niet DSB-Bank zoals vorig jaar. Ik vond het ook vreemd maar ze hadden hem echt.
Het hangt in elk geval al sinds AZ - Inter in de fanshop, ik vind het trouwens wel een mooi shirt (modern) en ga het dus zeker aanschaffen.
Zaandam
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 dec 2004, 09:44

Ik heb hem ook zaterdag gekocht. Het nieuwe witte Europeze uitshirt 07-08. Wel mooi hoor, ennuh heel anders dan vorig seizoen!
MvdB
Supporter
Berichten: 119
Lid geworden op: 18 dec 2004, 11:34
Locatie: Nieuw-Vennep

Voor degene uit de buurt van Hoofddorp......Ook in dit plaatsje onder de rook van 020 zijn AZshirts te krijgen! Alle maten nog op voorraad bij de Intersport!

Ja, als bedrijfsleider moet je toch je shoppie promoten :wink:
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Koef schreef:Voor degene uit de buurt van Hoofddorp......Ook in dit plaatsje onder de rook van 020 zijn AZshirts te krijgen! Alle maten nog op voorraad bij de Intersport!

Ja, als bedrijfsleider moet je toch je shoppie promoten :wink:
Ja, ik was er zaterdag nog, ik heb ze zien hangen.
Mooie winkel trouwens.
Dat je er maar veel mag verkopen.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Zaandam schreef:Ik heb hem ook zaterdag gekocht. Het nieuwe witte Europeze uitshirt 07-08. Wel mooi hoor, ennuh heel anders dan vorig seizoen!
Waarom zijn daar nog geen plaatjes van dan?
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Berry© schreef:[..]


Waarom zijn daar nog geen plaatjes van dan?
Durf je niet in de fanshop te komen?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Koef schreef:Voor degene uit de buurt van Hoofddorp......Ook in dit plaatsje onder de rook van 020 zijn AZshirts te krijgen! Alle maten nog op voorraad bij de Intersport!

Ja, als bedrijfsleider moet je toch je shoppie promoten :wink:
Dat doe je in ieder geval goed. Zag dat je het uit-tenue had hangen terwijl het in de fanshop uitverkocht was. Jammer alleen dat je verder nooit iets in de aanbieding hebt wat de moeite waard is om de roltrap op te komen :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zaandam schreef:Ik heb hem ook zaterdag gekocht. Het nieuwe witte Europeze uitshirt 07-08. Wel mooi hoor, ennuh heel anders dan vorig seizoen!
Veel plezier ermee, maar hij haalt het niet bij het normale uit- en thuistenue. Wel opvallend dat het shirt helemaal niet op de officiele site is terug te vinden. Amateuristische Zaak, die webshop.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

MO7 schreef:[..]
Veel plezier ermee, maar hij haalt het niet bij het normale uit- en thuistenue. Wel opvallend dat het shirt helemaal niet op de officiele site is terug te vinden. Amateuristische Zaak, die webshop.
Terecht, ik denk dat ze er niet trots op zijn. Ik vind het afschuwelijk. Het shirt zal wel volgens de voorschriften van de UEFA zijn maar lijkt niet op onze huidige "huisstijl" shirtjes(het retro shirt)
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

DIRK privé schreef:Durf je niet in de fanshop te komen?
Hij's leuk! :lol:
Ik werk dus heb daar weinig tijd voor.

Dus graag een plaatje! :wink:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Berry© schreef:[..]


Hij's leuk! :lol:
Ik werk dus heb daar weinig tijd voor.

Dus graag een plaatje! :wink:
Stel je het voor als het witte shirt van vorig jaar, zonder lining, met een ronde kraag, DSB als sponsor i.p.v. DSB Bank en een dunne zwarte en rode baan van ieder ongeveer een centimeter breed over de lengte, rechts, van sleutelbeen tot heup. Kwalitatief doet het shirt een stuk minder aan dan het normale tenue, en een ronde kraag geeft ook minder uitstraling.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
A!Z!
Supporter
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jun 2007, 11:00

MO7 schreef:[..]


Stel je het voor als het witte shirt van vorig jaar, zonder lining, met een ronde kraag, DSB als sponsor i.p.v. DSB Bank en een dunne zwarte en rode baan van ieder ongeveer een centimeter breed over de lengte, rechts, van sleutelbeen tot heup. Kwalitatief doet het shirt een stuk minder aan dan het normale tenue, en een ronde kraag geeft ook minder uitstraling.
Ik vind hem wel mooi, de witte shirts van vorig jaar vond ik ook al mooi maar deze vind ik nog mooier. Misschien wel de mooiste van de drie. Njaa, dan kies ik toch voor de retro-rode. 8)
Erniej
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2006, 17:27
Contacteer:

MO7 schreef:[..]


Stel je het voor als het witte shirt van vorig jaar, zonder lining, met een ronde kraag, DSB als sponsor i.p.v. DSB Bank en een dunne zwarte en rode baan van ieder ongeveer een centimeter breed over de lengte, rechts, van sleutelbeen tot heup. Kwalitatief doet het shirt een stuk minder aan dan het normale tenue, en een ronde kraag geeft ook minder uitstraling.
[img:640:421]http://www.AZ.nl/db/WAS43785b3fda8ee/CA3_7713.JPG[/img]

rechts voor de kijkers dan :lol:

wel een stijlvol shirt :D
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

Dit is echt een mooi shirt! Dit shirt brengt zeker in tegenstelling tot de witte van vorig jaar geluk en VICTORIE!!!!!!!!!!! Te beginnen met vanavond!!
Gesloten