De grootste oplichters

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Het meest onmenselijke bedrijf is...

UPC
15
31%
NUON
3
6%
Casema
2
4%
Essent
0
Geen stemmen
Eneco
0
Geen stemmen
Multikabel
2
4%
Wanadoo
1
2%
Oxxio
4
8%
KPN
5
10%
Belastingdienst
16
33%
 
Totaal aantal stemmen: 48
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:[..]
En dat het opgelegd is door Turkse autoriteiten zegt jouw niks?
Mij niet, omdat het door AZ opgelegd is. Bron: Guido.
Vorige week is AZ in Istanbul geweest en hebben ze hiertoe besloten na het aanschouwen van de verkeerschaos rondom het stadion.
Ik heb Guido in ieder geval verzocht achter getoilleteerde bussen aan te gaan.
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

High Low schreef:[..]


Mij niet, omdat het door AZ opgelegd is. Bron: Guido.
Vorige week is AZ in Istanbul geweest en hebben ze hiertoe besloten na het aanschouwen van de verkeerschaos rondom het stadion.
Ik heb Guido in ieder geval verzocht achter getoilleteerde bussen aan te gaan.
Ik had ergens anders gelezen. Dan had het dus gewoon een vrije keuze moeten zijn, ja.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef:[..]
Ik had ergens anders gelezen. Dan had het dus gewoon een vrije keuze moeten zijn, ja.
Ik had als antwoord van Martin Dekker gehad dat het opgelegd was door de Turkse autoriteiten. Lekker duidelijk dus weer. :?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

High Low schreef:[..]


Mij niet, omdat het door AZ opgelegd is. Bron: Guido.
Vorige week is AZ in Istanbul geweest en hebben ze hiertoe besloten na het aanschouwen van de verkeerschaos rondom het stadion.
Ik heb Guido in ieder geval verzocht achter getoilleteerde bussen aan te gaan.
Volgens mij kan je gewoon met de ferrie en dan ongeveer 10 minuten lopen. Dus wat heb je dan met de verkeerschaos te maken. :?
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

:lol:

Zullen we het nu weer over malafide ondernemingen hebben?
Aldus de papegaai van de media
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

Dropkick Murphy schreef::lol:

Zullen we het nu weer over malafide ondernemingen hebben?
Daar ging het toch al over ?
AZ,de grootste malafide onderneming die er bestaat.
*Mootje*
Glory-hunter
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 nov 2004, 15:14
Locatie: Vakkie V

jantje-AZ schreef:[..]

AZ,de grootste malafide onderneming die er bestaat.

Vertel maar eens WAAROM.........
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed ......
*Mootje*
Glory-hunter
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 nov 2004, 15:14
Locatie: Vakkie V

KPN ...... omdat ze je laten betalen,maar service verlen.....ho maar !
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed ......
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Op een ander forum (Fok!) is inmiddels de oorlog verklaard aan UPC:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/73573
070
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 nov 2005, 21:20

Dropkick Murphy schreef::lol:

Zullen we het nu weer over malafide ondernemingen hebben?
KNVB....of beter...knJb........
Uitleg is denk ik niet nodig?!!!!
ach....AZ speelt leuker en leuker....
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Ja oké, maar buiten het voetbal om... we zitten hier in De Kantine.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Speciaal voor alle Groen Links stemmers en andere milieufans:

http://video.google.com/videoplay?docid ... ndle&hl=en
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Gasmeters liegen

door Bart Mos en Joost Ruempol
AMSTERDAM - Nederlandse huishoudens worden al jarenlang bedrogen door hun gasleveranciers. Ieder jaar betalen we honderden miljoenen euro's te veel voor onze energie.

Onnauwkeurige gasmeters, werkend volgens een methode die nog dateert uit 1843, geven een verbruik aan dat aanzienlijk hoger ligt dan er daadwerkelijk wordt geleverd.

Dit stelt prof. dr. ir. Anton van Putten, directeur van onderzoekslaboratorium Anmar uit Eindhoven.


Afwijking

Uit onderzoek van Van Putten blijkt dat de aloude 'balgenmeter' die in zeven miljoen huishoudens wordt gebruikt, in vrijwel alle gevallen een afwijking van ten minste vijf procent heeft. Opvallend is dat deze afwijking altijd in het nadeel van de consument uitvalt. "Een berekening toont aan dat gasleveranciers jaarlijks driehonderdvijftig miljoen euro te veel aan betalingen ontvangen", stelt Van Putten. Volgens de onderzoeker is de belangrijkste oorzaak van de afwijkingen terug te voeren op de meetmethode van de huidige gasmeters. " De apparaten meten het geleverde volume gas, terwijl dat volume door de warmte in huis toeneemt."

De VVD zei gisteren dat minister Maria van der Hoeven (Economische Zaken) een onderzoek moet eisen van de toezichthouder op de energiemarkt.

VVD-Kamerlid Halbe Zijlstra vindt dat "het afgelopen moet zijn met deze onnauwkeurigheden". Het ministerie van Economische Zaken bekijkt waaraan slimme energiemeters, zoals de digitale gasmeter, moeten voldoen. Energiened, de overkoepelende organisatie van gas- en elektriciteitsbedrijven, ontkent de onnauwkeurigheid.
:twisted:
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

sander26 schreef:Gasmeters liegen

door Bart Mos en Joost Ruempol
AMSTERDAM - Nederlandse huishoudens worden al jarenlang bedrogen door hun gasleveranciers. Ieder jaar betalen we honderden miljoenen euro's te veel voor onze energie.

Onnauwkeurige gasmeters, werkend volgens een methode die nog dateert uit 1843, geven een verbruik aan dat aanzienlijk hoger ligt dan er daadwerkelijk wordt geleverd.

Dit stelt prof. dr. ir. Anton van Putten, directeur van onderzoekslaboratorium Anmar uit Eindhoven.


Afwijking

Uit onderzoek van Van Putten blijkt dat de aloude 'balgenmeter' die in zeven miljoen huishoudens wordt gebruikt, in vrijwel alle gevallen een afwijking van ten minste vijf procent heeft. Opvallend is dat deze afwijking altijd in het nadeel van de consument uitvalt. "Een berekening toont aan dat gasleveranciers jaarlijks driehonderdvijftig miljoen euro te veel aan betalingen ontvangen", stelt Van Putten. Volgens de onderzoeker is de belangrijkste oorzaak van de afwijkingen terug te voeren op de meetmethode van de huidige gasmeters. " De apparaten meten het geleverde volume gas, terwijl dat volume door de warmte in huis toeneemt."

De VVD zei gisteren dat minister Maria van der Hoeven (Economische Zaken) een onderzoek moet eisen van de toezichthouder op de energiemarkt.

VVD-Kamerlid Halbe Zijlstra vindt dat "het afgelopen moet zijn met deze onnauwkeurigheden". Het ministerie van Economische Zaken bekijkt waaraan slimme energiemeters, zoals de digitale gasmeter, moeten voldoen. Energiened, de overkoepelende organisatie van gas- en elektriciteitsbedrijven, ontkent de onnauwkeurigheid.
:twisted:
Zo'n twee jaar geleden begon de NUON in Alkmaar en omstreken met het vervangen van oude meters door digitale meters. Toen bleek dat er mensen waren die fors meer moesten betalen, omdat de digitale meters heel nauwkeurig waren. Iedereen in rep en roer en er waren toen tal van mensen die de NUON monteurs geen toegang gaven tot hun huis. Daarop kreeg men weer een brief waarin de NUON dreigde het gas af te sluiten.

Ik heb nu zo'n digitale meter en heb geen hoger verbruik dan met de oude meter, alhoewel er wel mensen waren die ineens een hoger verbruik hadden.

Beetje frappant, dit verhaal staat haaks op de discussie van twee jaar geleden. :?
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

High Low schreef:[..]


Zo'n twee jaar geleden begon de NUON in Alkmaar en omstreken met het vervangen van oude meters door digitale meters. Toen bleek dat er mensen waren die fors meer moesten betalen, omdat de digitale meters heel nauwkeurig waren. Iedereen in rep en roer en er waren toen tal van mensen die de NUON monteurs geen toegang gaven tot hun huis. Daarop kreeg men weer een brief waarin de NUON dreigde het gas af te sluiten.

Ik heb nu zo'n digitale meter en heb geen hoger verbruik dan met de oude meter, alhoewel er wel mensen waren die ineens een hoger verbruik hadden.

Beetje frappant, dit verhaal staat haaks op de discussie van twee jaar geleden. :?
Natuurlijk, het blijft altijd pissen en zeiken op zulke meters. Iemand doet een onderzoek naar zulke dingen en komt met een bepaalde conclusie, die gunstig is voor de consument en dan wordt zo'n verhaal opgeblazen tot enorme vormen. Dat was twee jaar geleden ook het geval, alleen dan omgekeerd, toen was de conclusie van de media in het nadeel van de consument en hebben mensen weer iets om tegen te zeiken.
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Symantec, wat een hufters daar...
Wat kopen, niet kunnen installeren en dan even de vraag of je 9.95 wil betalen voor een helpdesk :?

Overigens zijn de meeste garages ook oplichters
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

'ajax ontvangt nieuw bod op Babel van Liverpool'
Door: Jeroen de Laat
10/07/2007 12:49


Liverpool lijkt Ryan Babel binnen niet al te lange tijd binnen te halen. ajax sloeg een bod van 15 miljoen euro op de aanvaller af, maar ontving maandagavond een nieuw bod.

De Amsterdammers eisten een transfersom van 20 miljoen euro. Het lijkt er op dat het nieuwe voorstel richting die vraagprijs gaat. "Liverpool is zeer serieus bezig om Babel binnen te halen. Dat blijkt uit het nieuwe bod, dat een stuk hoger ligt dan het eerste", aldus technisch directeur Martin van Geel in The Sun. "Omdat ze hem zo graag willen, lijkt het me niet dat hij voor ons te houden is."
:?
Hup AZ.
Gebruikersavatar
West Coast Mafia
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2005, 20:35
Locatie: Groet

Ik dacht maar aan 1 iemand toen ik deze topic zag ;

THEO VONK
AZ-ter to the bone !
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

High Low schreef:[..]


Zo'n twee jaar geleden begon de NUON in Alkmaar en omstreken met het vervangen van oude meters door digitale meters. Toen bleek dat er mensen waren die fors meer moesten betalen, omdat de digitale meters heel nauwkeurig waren. Iedereen in rep en roer en er waren toen tal van mensen die de NUON monteurs geen toegang gaven tot hun huis. Daarop kreeg men weer een brief waarin de NUON dreigde het gas af te sluiten.

Ik heb nu zo'n digitale meter en heb geen hoger verbruik dan met de oude meter, alhoewel er wel mensen waren die ineens een hoger verbruik hadden.

Beetje frappant, dit verhaal staat haaks op de discussie van twee jaar geleden. :?
Jou verhaal staat ook weer haaks op mijn gedachten. Als je logisch nadenkt is het zo dat gas uitzet bij hogere temperaturen. Zodra het in huis komt wordt het eerst een klein stukje warmer alvorens het door de meter gaat.
In de winter komt het gas dus als een kleine massa binnen waarna het behoorlijk uitzet bij binnenkomst in huis. De oudewetse gasmeter houd volgens mij alleen rekening met de "flow" over de leiding.
Die flow zal dus stijgen bij hogere temperaturen.

Mijn conclusie is dus dat we wel genaait worden. 8)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

sander26 schreef:Gasmeters liegen
En stemcomputers ook. Kortom ](*,)
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie