De grootste oplichters

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Het meest onmenselijke bedrijf is...

UPC
15
31%
NUON
3
6%
Casema
2
4%
Essent
0
Geen stemmen
Eneco
0
Geen stemmen
Multikabel
2
4%
Wanadoo
1
2%
Oxxio
4
8%
KPN
5
10%
Belastingdienst
16
33%
 
Totaal aantal stemmen: 48
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik heb op UPC gestemd. Komen aan de deur met een decoder en belazeren vooral oudere mensen door later ineens bedragen van de rekening te incasseren. Oplichters!
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

vriend schreef:Ik heb op UPC gestemd. Komen aan de deur met een decoder en belazeren vooral oudere mensen door later ineens bedragen van de rekening te incasseren. Oplichters!
inderdaad, UPC zijn klootzakken, komt er een UPC medewerker bij me oom langs, vertelt me oom dat hij Rtl 5 niet ontvangt(de hele kabel aansluiting is niet optimaal) en dat hij daar wat aan moet doen, dit is al 2 jaar later en nog steeds zijn de zenders bij hem kut(vooral die rtl 5 zie je niet eens meer). Hij betaalt voor NIKS bij die OPLICHTERS
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Yfan schreef: [....]
Het is ook een inkoppertje dat Dropkick wederom met z'n weerwoord zal op komen draven.
Wederom? Ik kan me niet herinneren vorige keer een weerwoord gegeven te hebben. Ik vroeg je slechts je vage beschuldigingen te concretiseren. Misschien ben ik het met je eens, misschien niet, maar als jij zo in de ruimte blijft lullen kan niemand een weerwoord geven of het met je eens zijn.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Yfan schreef: [....]

Het is ook een inkoppertje dat Dropkick wederom met z'n weerwoord zal op komen draven.
Ik kan persoonlijk anders heel goed zaken doen met Rodi Media, ik kan voor een heel leuk mm tarief advertenties plaatsen.
Maar misschien heb jij op een ander gebied "problemen" met Rodi ?
Plaats reactie