Vak V Heiloo

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vak V is een meerwaarde?

Ja
26
22%
Nee
90
78%
 
Totaal aantal stemmen: 116
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

er zit een lekker kippetje op dezelfde rij, moet altijd effe wachten met opstaan anders word die tentstok zo duidelijk zichtbaar

:wink:
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

Derp United schreef:Dorpse vriendjes.... dorpse vriendjes...
Egmond en Heiloo zijn inderdaad dorpen.
Maar waar kom jij vandaan... Heerhugowaard, the gay capital of the world! En dat is geen dorp?
hoho Heerhugowaard is een schitterende dynamische gemeente waar veel gebeurt en waar duizenden AZ supporters vandaan komen ,willen jullie ons niet betrekken in deze nutteloze en waardeloze discussie!!!
dicker manner ficken besser!!!
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

Akerrrrrrrrrrsloot, de parel van noord-holland.
Lead me, follow me, or get out of my way.
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

eddie666 schreef:Akerrrrrrrrrrsloot, de parel van noord-holland.
Hey Assendelt, forumnaam eindelijk aangepast? :lol:
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

Vak V was weer opvallend snel leeg afgelopen zondag. En dat terwijl Heiloo zo dichtbij is
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

MacMarco schreef:Vak V was weer opvallend snel leeg afgelopen zondag. En dat terwijl Heiloo zo dichtbij is
Ik denk dat zij op de valreep nog net even een lite biertje proberen te halen! :wink:
Gebruikersavatar
barrel
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 dec 2005, 16:45
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

Derp United schreef:Dorpse vriendjes.... dorpse vriendjes...
Egmond en Heiloo zijn inderdaad dorpen.
Maar waar kom jij vandaan... Heerhugowaard, the gay capital of the world! En dat is geen dorp?
Niet zo stoer , boertje
kotsen in 020
Gebruikersavatar
FIGO MO8
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 jun 2004, 21:28
Locatie: kuststreek/vak S
Contacteer:

In het gastenboek van vak Heiloo kwam ik dit tegen:




Naam Richard
Woonplaats De Rijp
Geslacht Man
E-mail
Datum 27-12-2006 om 09:24:08

Die strips lijken inderdaad wel op die in de schoolkrant van mijn lagere school. En die werden gemaakt door een jongetje uit de 3e klas. Horen absoluut niet thuis in het supportersmAZazine!!!!!!!!!



Naam Casuals Vak X
Woonplaats Alkmaar
Geslacht Man
E-mail
Datum 26-12-2006 om 10:25:26

Jongens, jongens niet zo afgeven op die Eus. We moeten hem nageven dat hij wel altijd sfeer probeert te creeeren bij hem in Vak Y. Alleen schijnen heel veel supporters hem niet te mogen omdat hij in Duitsland bij Allemania Aachen de wc van The Irish Pub was ingevlucht en de deur op slot had gedraaid omdat er Roda JC supporters dreigden naar binnen te komen. Maar ja, we kunnen nou eenmaal niet allemaal helden zijn...



Naam Stef G. Vak X
Woonplaats Langedijk
Geslacht Man
Datum 25-12-2006 om 21:03:52

Die Eus maakt ook de strip in het supportersmagazine. Echt te zielig voor woorden. Niveau Donald Duck maar dan zit er geen clou of wat dan ook in. Maar misschien moeten we het hem niet kwalijk nemen want het schijnt dat hij te weinig zuurstof bij zijn geboorte heeft gehad. Dat soort supporters kunnen we missen als kiespijn.

Vak X rules ok.



Naam Willem
Woonplaats Alkmaar
Geslacht Man
Datum 25-12-2006 om 16:23:43

Gewoonlijk hou ik er niet van om mensen erbij te lappen maar ik begin me groen en geel te ergeren aan zich AZ supporters noemende pubers die medesupporters beginnen uit te schelden voor jodenpubliek. Dit zijn Amsterdamse taferelen en daar heb ik een grondige hekel aan. Degene die hier het voortouw in neemt en die zich achter de naam 'Een Heilig blikje' verschuilt heet Euss. Volgens wat jongere gasten hier uit de buurt kun je hem makkelijk herkennen omdat hij een beetje lijkt op de tussenfase van de Hulk op het moment dat hij tussen aardig en kwaad was. Zijn kapsel lijkt een kruising tussen een deurmat en het kapsel van Frits Barend maar dan in de kleur peentjesrood. En hij heeft een mongolide uitstraling in zijn ogen. Die 100 euro hoef ik niet te hebben dat is 'for the good old times'. En als jullie wat hulp nodig hebben dan is een telefoontje voldoende. Dan gaan we er net als vroeger samen tegen aan! Remember Bollie Blauw, Lange Huub en dikke ton.

Willem (Melis Stoke Mafia 1979)
Gebruikersavatar
Crouchie
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 31 jul 2006, 15:11
Locatie: Geen

FIGO MO8 schreef:In het gastenboek van vak Heiloo kwam ik dit tegen:




Naam Richard
Woonplaats De Rijp
Geslacht Man
E-mail
Datum 27-12-2006 om 09:24:08

Die strips lijken inderdaad wel op die in de schoolkrant van mijn lagere school. En die werden gemaakt door een jongetje uit de 3e klas. Horen absoluut niet thuis in het supportersmAZazine!!!!!!!!!



Naam Casuals Vak X
Woonplaats Alkmaar
Geslacht Man
E-mail
Datum 26-12-2006 om 10:25:26

Jongens, jongens niet zo afgeven op die Eus. We moeten hem nageven dat hij wel altijd sfeer probeert te creeeren bij hem in Vak Y. Alleen schijnen heel veel supporters hem niet te mogen omdat hij in Duitsland bij Allemania Aachen de wc van The Irish Pub was ingevlucht en de deur op slot had gedraaid omdat er Roda JC supporters dreigden naar binnen te komen. Maar ja, we kunnen nou eenmaal niet allemaal helden zijn...



Naam Stef G. Vak X
Woonplaats Langedijk
Geslacht Man
Datum 25-12-2006 om 21:03:52

Die Eus maakt ook de strip in het supportersmagazine. Echt te zielig voor woorden. Niveau Donald Duck maar dan zit er geen clou of wat dan ook in. Maar misschien moeten we het hem niet kwalijk nemen want het schijnt dat hij te weinig zuurstof bij zijn geboorte heeft gehad. Dat soort supporters kunnen we missen als kiespijn.

Vak X rules ok.



Naam Willem
Woonplaats Alkmaar
Geslacht Man
Datum 25-12-2006 om 16:23:43

Gewoonlijk hou ik er niet van om mensen erbij te lappen maar ik begin me groen en geel te ergeren aan zich AZ supporters noemende pubers die medesupporters beginnen uit te schelden voor jodenpubliek. Dit zijn Amsterdamse taferelen en daar heb ik een grondige hekel aan. Degene die hier het voortouw in neemt en die zich achter de naam 'Een Heilig blikje' verschuilt heet Euss. Volgens wat jongere gasten hier uit de buurt kun je hem makkelijk herkennen omdat hij een beetje lijkt op de tussenfase van de Hulk op het moment dat hij tussen aardig en kwaad was. Zijn kapsel lijkt een kruising tussen een deurmat en het kapsel van Frits Barend maar dan in de kleur peentjesrood. En hij heeft een mongolide uitstraling in zijn ogen. Die 100 euro hoef ik niet te hebben dat is 'for the good old times'. En als jullie wat hulp nodig hebben dan is een telefoontje voldoende. Dan gaan we er net als vroeger samen tegen aan! Remember Bollie Blauw, Lange Huub en dikke ton.

Willem (Melis Stoke Mafia 1979)

O, en nu?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Willem schreef:ik begin me groen en geel te ergeren aan zich AZ supporters noemende pubers die medesupporters beginnen uit te schelden voor jodenpubliek. Dit zijn Amsterdamse taferelen
Zeker amsterdamse taferelen! Met die kanttekening: ze schelden niet, ze noemen zichzelf zo. Kleine nuance. :?
...-
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Leuk stukje...........................""En hij heeft een mongolide uitstraling in zijn ogen. Die 100 euro hoef ik niet te hebben dat is 'for the good old times'. En als jullie wat hulp nodig hebben dan is een telefoontje voldoende. Dan gaan we er net als vroeger samen tegen aan! Remember Bollie Blauw, Lange Huub en dikke ton...""

:lol: :lol: :lol: .Nu nog een nummer.
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
FIGO MO8
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 jun 2004, 21:28
Locatie: kuststreek/vak S
Contacteer:

Zal ik jullie uitt de droom helpen. Het heilige blikje is Euss ieder geval NIET.
Lekker oordelen over situaties waar je dus geen bal van af weet.
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

brett schreef:Leuk stukje...........................""En hij heeft een mongolide uitstraling in zijn ogen. Die 100 euro hoef ik niet te hebben dat is 'for the good old times'. En als jullie wat hulp nodig hebben dan is een telefoontje voldoende. Dan gaan we er net als vroeger samen tegen aan! Remember Bollie Blauw, Lange Huub en dikke ton...""

:lol: :lol: :lol: .Nu nog een nummer.
god wat word ik hier toch moe van ,mag ik mij zelf even voorstellen ,ik ben bollie bijna 47 jaar oud en ben een totaal ander persoon dan wie ik vroeger was ,AZ supporter maar allang al geen hooligan meer ,ik vond mijzelf best wel stoer vroeger maar ik was gewoon een verschrikkelijke alcoholist die een beetje sloopte en wat klote maar ook weer niet zoveel voorstelde hoor.ik heb hoge pieken gehad en diepe dalen (ook in mijn persoonlijke leven)ik ben een AZ er in hart en nieren en ik hou van lol maar dat manse gedoe hangt me echt de keel uit .Ik zit lekker met mijn vriendengroepje in Vak Q en ik pak 2 europese tripjes per jaar mee EN VOOR DE REST BEMOEI IK MIJ NERGENS MEE!!!k heb geen mening over Heiloo en niet over andere mensen ,wat ik wil kwijt wil is dat ik Euss een wereldgozer vind ,waarvan akte.mag ik nu weer naar mijn schaduwplekje ?
dicker manner ficken besser!!!
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

1.hertha appollo bollo schreef:[..]

,wat ik wil kwijt wil is dat ik Euss een wereldgozer vind ,waarvan akte.mag ik nu weer naar mijn schaduwplekje ?
En dat vind ik ook,snap ook niet van diegene om zoiets in een gastenboek te schrijven.
We zijn dan wel een GROTE club,maar de wereld is klein. :D :D
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

brett schreef:[..]
En dat vind ik ook,snap ook niet van diegene om zoiets in een gastenboek te schrijven.
We zijn dan wel een GROTE club,maar de wereld is klein. :D :D
ja zeg dat wel pfffffff
dicker manner ficken besser!!!
Gebruikersavatar
FIGO MO8
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 jun 2004, 21:28
Locatie: kuststreek/vak S
Contacteer:

Het gastenboek van de site van Vak Heiloo is gewist.
Zijn er waarschijnlijk toch nog een paar slimme mensen in dit vak...
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

is ook erg simpel om met z'n allen achter 1 persoon aan te gaan. Als die persoon inderdaad een enorme eikel is komt ie zichzelf vanzelf wel ergens tegen. Ooit komt zo'n figuur de verkeerde tegen en wie weet gaan dan z'n ogen open. Moet er ook bijzeggen dat ik er wel meerdere zoals hij heb zien rondlopen in het stadion.

Sterker nog, ik ken de persoon waar ze het daar over hadden net, heb geen idee wie er mee word bedoeld maar volgens mij voldoen een stuk of 50 wel aan de omschrijving.

maar goed, ik zeg, negeren zo'n gast en gezellig doorgaan met de rest
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
West Coast Mafia
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2005, 20:35
Locatie: Groet

Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ
AZ-ter to the bone !
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

West Coast Mafia schreef:Als je dit zo leest word AZ nooit een hechte supporters club , een beetje gasten af zeiken die de club in de bodem van de eerste divisie trouw bleven.
Ik respecteer iedereen met een AZ hart ,hooli of vipper , 65+ of waaghals.
Draag het AZ logo met trots........

Forza AZ
=D>
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

Dikke Ton hahahahahaha weet je nog Bollie dat is die ene jongen die je liet struikelen om zodoende een pak slaag te ontlopen
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
Gesloten