Vak V Heiloo

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vak V is een meerwaarde?

Ja
26
22%
Nee
90
78%
 
Totaal aantal stemmen: 116
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Ik vind dat vak v Heiloo wel een eigen topic verdient.

Je kan het eens of oneens zijn met hun spandoekteksten..... maar zij doen het wel maar.
Ze hebben een budget om akties te bedenken.......

Kortom je kan hier je mening kwijt over vak V
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

Ik vind dat vak heiloo opgedoekt moeten worden (niet alleen vanwege de flauwe spandoeken) en gauw moet gaan intergreren met de andere vakken.

En anders eis ik een vak voor Breezer-sletten, DSB klanten, Oud 020 supporters en elke andere groep die zichzelf wil verenigen in een vak.

KORTOM het voegt niets toe!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
chripe
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 nov 2005, 18:22

ik vind het vaak tijdens niet-competitiewedstrijden (beker of uefa) opvallend leeg in dat vak.
MaartenW
Moderatort
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 nov 2004, 19:09
Locatie: 0251

kom zelf al jaren bij AZ en ben dit jaar bovenin in vak v gezet.. maar kom zelf niet uit heiloo! ik merk dat het (veel) "supporters " zijn met weinig AZ verleden, naast me zit een man en die vind dat timmer maar erg onzeker is in het doel.... en zo kan ik nog wel even doorgaan! het is dat mn pa (60jaar) niet meer kan/ wil staan, anders ben ik weg! gezellig met het dorp leuke dingen doen op zondag kan ook ergens anders!
Johan Derksen twijfelt aan geldigheid doelpunt AZ - ajax, ik heb altijd mijn twijfels gehad over die plaksnor...!
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

Die Heilooers hebben slim met 350 man samen, ingeschreven voor een s.c.c.Dat heeft iedereen kunnen doen,toch!!
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

[img:48:20]http://smile.smilies.nl/424.gif[/img]

Vak Heiloo meteen afschaffen! Mensen die gezamenlijk in een rode trui lopen, maar het vertikken om mee te zingen met de liedjes en die arrogante spandoeken maken mogen van mijn part een stadionverbod voor het leven krijgen.
Enige leuke spandoek tot noch toe vond ik het spandoek voor Shota, de rest straalde een bepaald soort arrogantie uit waar ik totaal niet van hou.
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Le Chef schreef:[img:48:20]http://smile.smilies.nl/424.gif[/img]

Vak Heiloo meteen afschaffen! Mensen die gezamenlijk in een rode trui lopen, maar het vertikken om mee te zingen met de liedjes en die arrogante spandoeken maken mogen van mijn part een stadionverbod voor het leven krijgen.
Dat is wel heel drastisch... :D
Dit vak valt ook mij erg tegen (op zijn zachtst gezegd). Het carpoolen is belangrijker dan het supporten van AZ. Ik krijg het idee dat men bang is om zich te laten gaan omdat de buurman een paar stoeltjes verderop zit en wie weet wat die er wel niet van denkt.
Ik verwacht dat ook dit "probleem" zich binnen een paar seizoenen van zelf oplost en dat er tegen die tijd weinig Heilooers meer in vak V te vinden zijn.
Gebruikersavatar
AKA MO8
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 24 feb 2005, 22:56
Locatie: Vak S

Elk woord wat over fuck Heiloo geschreven wordt is er 1 te veel. Dit zijn dus 20 woorden te veel! :twisted:
Voetbal kijk je in een stadion, niet voor de TV!


West Coast Mafia!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik kom zelf uit Heiloo, maar 1 ding wilde ik echt niet : in vak Heiloo zitten !!
Het is waar wat men zegt : het zijn geen echte supporters ( altans het leeuwendeel niet ) en gaan meer voor de gezelligheid........ kunnen ze ook met z'n allen naar Artis gaan ( leuke stad, ook ).
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

AKA MO8 schreef:Elk woord wat over fuck Heiloo geschreven wordt is er 1 te veel. Dit zijn dus 20 woorden te veel! :twisted:
18,de 1 en de 20 zijn cijfers géén woorden 8) :wink:
Vak S
Adje
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 sep 2006, 07:20
Locatie: Hippolytushoef

Ook adje heeft op Nee geklikt
reden zelfde als Ap4AZ
Ik vind dat vak heiloo opgedoekt moeten worden (niet alleen vanwege de flauwe spandoeken) en gauw moet gaan intergreren met de andere vakken.

En anders eis ik een vak voor Breezer-sletten, DSB klanten, Oud 020 supporters en elke andere groep die zichzelf wil verenigen in een vak.

en die 2 % die wel op ja geklikt heeft mag van mijn zijn reden hier wel eens
noemen dan :twisted:
AZ Alkmaar Vak-X
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Dat is mijn mening dus ook ....volgens mijn is er een heel erg hoog 020 gehalte in dat vak!!

Vorig jaar in de Hout zaten er mensen voor ons uit Heiloo en zij hadden het alleen maar over dat vak waar zij in zouden komen te zitten!!

Ik hoop dat ook Heiloenaren hier hun mening of gevoel over geven!!!!
Laatst gewijzigd door real ben side op 27 nov 2006, 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Wat ik interessanter vind is of er eigenlijk mensen uit Vak Heiloo op dit forum zitten. Als dat zo is, houden ze zich in ieder geval verdacht stil.

Wat toelichting zou namelijk niet misstaan.
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

Persoonlijk ken ik een hele hoop mensen die zich in dat vak bevinden. Er zitten er een hoop tussen die al jarenlang kaarten bij AZ hebben en die ik op de Molenaar tribune altijd tegen kwam, maar er zitten er ook een hele hoop die liever in de Arena zitten, maar dit zo lekker dichtbij vinden, en een hele hoop vaders met zoontjes die dachten, kom laten we eens gek doen....en mij is ook gevraagd "kom er lekker bij" , maar ik heb vriendelijk bedankt.
Lead me, follow me, or get out of my way.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

eddie666 schreef:Persoonlijk ken ik een hele hoop mensen die zich in dat vak bevinden. Er zitten er een hoop tussen die al jarenlang kaarten bij AZ hebben en die ik op de Molenaar tribune altijd tegen kwam, maar er zitten er ook een hele hoop die liever in de Arena zitten, maar dit zo lekker dichtbij vinden, en een hele hoop vaders met zoontjes die dachten, kom laten we eens gek doen....en mij is ook gevraagd "kom er lekker bij" , maar ik heb vriendelijk bedankt.
Jij komt uit Akersloot!!..... En het gaat om een Heiloo vak !!! staan zij ook al import toe!!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

real ben side schreef:[..]


Jij komt uit Akersloot!!..... En het gaat om een Heiloo vak !!! staan zij ook al import toe!!
Ik heb zeg maar wat binding met Heiloo, ja daar ken ik ook niks aan doen, familie en beroepsmatig....dus ik ken een hele hoop van die knakkers...een hoop goeierikken..maar helaas een hele hoop meezwalkers
Lead me, follow me, or get out of my way.
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Ap4AZ schreef:
En anders eis ik een vak voor Breezer-sletten
Eens! [-o<
Gebruikersavatar
Takamisakari
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 mar 2006, 07:52

Peter Andre schreef:Wat ik interessanter vind is of er eigenlijk mensen uit Vak Heiloo op dit forum zitten. Als dat zo is, houden ze zich in ieder geval verdacht stil.

Wat toelichting zou namelijk niet misstaan.
Ik zit in Vak V en afkomstig uit Beverwijk. (Ze staan dus wel degelijk import toe!)
Ik heb mijn kritiek op het Heiloose element van Vak V al eens gespuit op het forum. Elke aandacht voor die gasten is overbodig, dus ook een eigen forum-topic.
Dibodo
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 jan 2006, 20:23

Zal mij benieuwen wat het volgende spandoek wordt van AZ Heiloo.
Hoop maar dat ze geen arrogant spandoek ophangen. We zullen zien.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dibodo schreef:Zal mij benieuwen wat het volgende spandoek wordt van AZ Heiloo.
Hoop maar dat ze geen arrogant spandoek ophangen. We zullen zien.
Ik denk dat die van Arveladze blijft hangen, die wordt in ieder geval bewaard in het home. Of ze moeten zo af en toe met andere doeken tussendoor komen.
_________________
"I don't know that!"
Gesloten