Seizoen 06/07: Wat is jouw belangrijkste wens?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Voor mij is "het volgende doel het meest belangrijk:

De Uefa-Cup
13
20%
De KNVB-Beker
24
37%
Het landskampioenschap
9
14%
Plaatsing Voorrondes CL
4
6%
Doorontwikkling team; volgend jaar pas resultaat
15
23%
 
Totaal aantal stemmen: 65
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

jantje-AZ schreef:CL !!! , maar dan wil ik wel de garantie dat ze de voorronde door komen :)
Kampioenschap en beker heb ik al meegemaakt
UEFA-cup zou ook wel geil wezen,maar is best zwaar bezet dit jaar denk ik,en zoals al gezegt is de onderschatting van het eerste jaar nu wel weg,wat je in de CL misschien wel weer mee hebt.

Maar als het weer niks wordt,ook prima hoor.
Lekker egoistisch :wink: . Ja ik heb het wel meegemaakt, was toen al zeker een maand of 4 oud

Ik heb gekozen voor Doorontwikkling team; volgend jaar pas resultaat. Dit omdat ik voor dit seizoen nog wel enkele flinke dompers verwacht en PSV ook erg sterk is (kampioen).
CL, tsja.... zou leuk zijn maar UEFA cup vind ik mans zat. Heb je nog redelijke kans om wat verder in het tournooi te geraken.
Uefa-cup winnen is mogelijk, alleen bijna niet te doen. Maarja [cliche]de bal is rond...[/cliche]. Deze mogelijkheid is volgens mij, toch samen met de knvb beker, het grootst
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

dirkjan schreef:[..]


Lekker egoistisch :wink: . Ja ik heb het wel meegemaakt, was toen al zeker een maand of 4 oud

Ik heb gekozen voor Doorontwikkling team; volgend jaar pas resultaat. Dit omdat ik voor dit seizoen nog wel enkele flinke dompers verwacht en PSV ook erg sterk is (kampioen).
CL, tsja.... zou leuk zijn maar UEFA cup vind ik mans zat. Heb je nog redelijke kans om wat verder in het tournooi te geraken.
Uefa-cup winnen is mogelijk, alleen bijna niet te doen. Maarja [cliche]de bal is rond...[/cliche]. Deze mogelijkheid is volgens mij, toch samen met de knvb beker, het grootst
Absoluut niet egoistisch bedoelt hoor :)
Heb er absoluut geen probleem mee als we nog een keer kampioen worden,of nog een keer de beker pakken,maar volgens mij werdt er gevraagd wat je persoonlijk het leukste vond.

Dan kies ik dus voor CL of het winnen van de UEFA.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef:[..]CL, tsja.... zou leuk zijn maar UEFA cup vind ik mans zat. Heb je nog redelijke kans om wat verder in het tournooi te geraken.
Uefa-cup winnen is mogelijk, alleen bijna niet te doen. Maarja [cliche]de bal is rond...[/cliche]. Deze mogelijkheid is volgens mij, toch samen met de knvb beker, het grootst
Als AZ de CL haalt dan zal AZ niet in de laatste pot zitten. Dus bij een beetje gunstige loting moet het best mogelijk zijn om als 3e te eindigen (liever hoger natuurlijk, maar je moet wel realistisch blijven) en alsnog ver(der) te kunnen komen in de UEFA-cup. Ondertussen heeft AZ dan wel een hoop geld binnengehaald.
Gebruikersavatar
DennAZ
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 apr 2005, 16:22
Locatie: Alkmaar

Ik vind dat AZ nu ook wel eens toe is aan een CL avontuur. In de UEFA cup hebben ze zich al 3 seizoenen achter elkaar bewezen (3x overwinteren!). Dus tijd voor een stapje hoger dacht ik zo...
Gebruikersavatar
barrel
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 dec 2005, 16:45
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

C L zou helemaal te gek wezen , want dan kan AZ pas echt doorgroeien naar de absolute top , financieel gezien zou het ook top zijn want je begint al met een startpremie van 2 miljoen euro + 6 poulewedstrijden a 400.000 euro per wedstrijd is 2,4 miljoen dat is 4,4 miljoen en een club als AZ zal toch financieel nog beter moeten worden wil het een echte topclub zijn en blijven , dan nog kaartverkoop en andere premies als je naar de volgende ronde gaat , ik blijf dromen en het zal vanzelf wel uitkomen.
kotsen in 020
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

Waarom staat 2x winnen van 020 niet in de poll???

De Gayparade Cup kan me gestolen worden, PSV wordt toch wel kampioen en de CL levert vooral duurdere reisjes op en een veel grotere kans op uitschakeling in Europa. Daarom is mijn wens: UEFA Cup, want dat betekent meer trips.
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Ik heb op het landskampioenschap gestemd. Een wens is een wens, realistisch of niet.
Gebruikersavatar
luchhoof
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 nov 2005, 13:37
Locatie: Alkmaar

De uefa cup winnen dit seizoen, dat zal mooi zijn, maar met de amstel cup ben ik ook blij :D
forever trust in who you are...
Gesloten