Seizoen 06/07: Wat is jouw belangrijkste wens?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Voor mij is "het volgende doel het meest belangrijk:

De Uefa-Cup
13
20%
De KNVB-Beker
24
37%
Het landskampioenschap
9
14%
Plaatsing Voorrondes CL
4
6%
Doorontwikkling team; volgend jaar pas resultaat
15
23%
 
Totaal aantal stemmen: 65
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Goed, verloren in de Kuip van een zwak Feyenoord, dat is niet best. Gelukkig strijden we nog op alle fronten mee, maar ik ben dus benieuwd waar iedereen, in de huidige situatie, nou de hoogste prioriteit aan geeft.

Van Gaal heeft gezegd dat hij volgend seizoen landskampioen wilt worden. Dit seizoen zie ik ons niet meer landskampioen worden, en dat komt niet alleen door gister, maar PSV is gewoon wat verder. Wat mij betreft focussen we ons een keer op de nationale beker, de drang naar een echte prijs is bij mij toch wel hoog, en dit is de makkelijkste weg. Het mooie voetbal is fantastisch, maar ik wil ook wel eens iets tastbaars winnen, zonder verwend te raken overigens, want we zitten natuurlijk in een luxe-fase.

De play-offs om CL zullen we wel halen. Als je daadwerkelijk kan pieken tijdens die periode en je komt door de voorronde heen, dan krijg je een lading geld binnen wat uit financieel opzicht het meest interessant is voor de club. Zegt u het maar..
Hup AZ.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Doe dan maar 'een' beker. Dan ligt de KNVB-beker het meest voor de hand, het makkelijkst te winnen. Maar de Europese tripjes zijn ook wel leuk natuurlijk 8)
je weet het
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Ik heb ook voor de beker gestemd. Het is het meest realistische en je bent wederom verzekerd van Europees voetbal zonder afhankelijk te zijn van die kut play-offs.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:Ik heb ook voor de beker gestemd. Het is het meest realistische en je bent wederom verzekerd van Europees voetbal zonder afhankelijk te zijn van die kut play-offs.
Als je de UEFA-cup wint ben je toch ook verzekerd van deelname aan de UEFA-cup? Maar goed, ik heb ook op de KNVB-beker gestemd. Dat is relatief de makkelijkste optie. Daarna lijkt de supercup (johan cruijff schaal) me ook wel leuk.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kan iemand even nog de optie:' Plaatsing Voorrondes CL' en 'Doorontwikkling team; volgend jaar pas resultaat ' toevoegen? Dat lukt mij blijkbaar niet..
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bob Ross schreef:Kan iemand even nog de optie:' Plaatsing Voorrondes CL' en 'Doorontwikkling team; volgend jaar pas resultaat ' toevoegen? Dat lukt mij blijkbaar niet..
Gedaan.


Ik heb ook op de KNVB-beker gestemd. Kampioen worden zit er gewoon niet in, PSV is te sterk. Winnen van de UEFA-cup levert inderdaad ook weer UEFA-cup voetbal op, alleen zie ik AZ dat ook niet doen, met al die subtoppers uit de toplanden in de UEFA-cup.

De KNVB-beker moet kunnen, zolang we niet uitloten tegen 020 of PSV. Dan wordt het weer erg lastig. CL spelen is ook leuk, maar het is geen echte prijs, dus dan heb ik liever UEFA-cup met de bekerwinst dan (voorronde) CL zonder prijs.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Forza AZ schreef:[..]

Gedaan.


Ik heb ook op de KNVB-beker gestemd. Kampioen worden zit er gewoon niet in, PSV is te sterk. Winnen van de UEFA-cup levert inderdaad ook weer UEFA-cup voetbal op, alleen zie ik AZ dat ook niet doen, met al die subtoppers uit de toplanden in de UEFA-cup.

De KNVB-beker moet kunnen, zolang we niet uitloten tegen 020 of PSV. Dan wordt het weer erg lastig. CL spelen is ook leuk, maar het is geen echte prijs, dus dan heb ik liever UEFA-cup met de bekerwinst dan (voorronde) CL zonder prijs.
Dat heb ik dus niet....een keer Champions League spelen lijkt me fantastisch. Al is het alleen maar voor de knaken!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef:[..]
Daarna lijkt de supercup (johan cruijff schaal) me ook wel leuk.
Die kunnen we dit seizoen niet meer winnen hoor. Die andere titels trouwens ook niet. Mijn wens is dat er dit seizoen nog een nieuwe keeper, een routinier met persoonlijkheid en een fatsoenlijke mandekker komt, dan komen de prijzen van zelf wel een keer.
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

Winnen van 020-uit zou wel heel mooi zijn. Daarnaast nog een echte prijs als een beker of schaal, geen voorkeur.
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Een goede linksbuiten, doelman, en nog een verdediger erbij. Voor de rest mooi voetbal spelen, wat dan hoop ik resulteert in winst waaruit misschien een prijs voortvloeit, maar waarop we niet mogen rekenen.
En natuurlijk mooie cadeautjes van Sinterklaas 8)
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Haal de CL maar een keer. In het eerste seizoen UEFA Cup ging het zo lekker, deels door de onderschatting door PAOK, Auxerre, Glasgow en Villarreal. Misschien kunnen we zo in de CL ook voor een stunt(je) zorgen.
Aldus de papegaai van de media
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Mijn grootste wens is dat de 'nieuwe supporters' eens de volle 90 minuten op hun plek blijven zitten, kappen met hun eigen spelers uit te fluiten, stoppen met het zingen van belachelijke arrogante liedjes en eens kappen met dat 020-gedrag.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Hoho Peter, het moet wel realistisch blijven. Dan kan je beter stemmen op 'Champions League winnen zonder tegendoelpunt'.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Heb op de knvb-beker gestemd. Ik zou eindelijk wel eens een echte prijs willen winnen met AZ en de kans is daar verruit het grootst. Ook mooi om 10000 AZ'ers in de kuip te zien tijdens een eventuele finale. (jaja, incl de gloryhunters)
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

KNVB Beker, korste weg, met een groot aantal naar de kuip! Uiteraard het liefst tegen 020 in de finale.
Ocram
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 15 dec 2005, 12:02

Gewoon Thuis Alles winnnen en dan 4de of 5de worden in de eindstand
en dan via die play offs dan in de finale tegen 020 en hun eruit knikkeren
en wij de champions league in, dan zal je ze daar in 020 lekker horen mekkeren, om vervolgens in de kuip tegen 020 ze nogmaals een koekje te geven
ECHTE AZ ER SINDS 1974
Gebruikersavatar
Guro
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2005, 08:52
Locatie: Alkmaar

Gewoon Thuis Alles winnnen en dan 4de of 5de worden in de eindstand
en dan via die play offs dan in de finale tegen 020 en hun eruit knikkeren
en wij de champions league in, dan zal je ze daar in 020 lekker horen mekkeren, om vervolgens in de kuip tegen 020 ze nogmaals een koekje te geven
een jodenkoek neem ik aan?.. :wink:

Ik heb gewoon op landskampioen gestemd. Dat is voor mij de belangrijkste wens, ondanks dat het niet echt realistisch is. De KNVB Beker is het dichtste bij en dat zou natuurlijk al shitterend zijn als we die konden bemachtigen, maar mijn hoogste prioriteit is toch echt het landskampioenschap.
Ubi concordia, ibi victoria (waar harmonie is, daar is victorie.)
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Winnen in a`dam.................

En een bekerfinale spelen.....
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik kies niet. In weze allemaal. Maar als het geen van alle wordt, is dat jammer, maar helaas.
_________________
"I don't know that!"
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

CL !!! , maar dan wil ik wel de garantie dat ze de voorronde door komen :)
Kampioenschap en beker heb ik al meegemaakt.
UEFA-cup zou ook wel geil wezen,maar is best zwaar bezet dit jaar denk ik,en zoals al gezegt is de onderschatting van het eerste jaar nu wel weg,wat je in de CL misschien wel weer mee hebt.

Maar als het weer niks wordt,ook prima hoor.
Gesloten