Uitwedstrijden

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Waarom ga je wel Europa in en laat je de competitie schieten?

Na een paar dagen buitenland lig ik liever in m'n nest op zondag.
7
10%
AZ redt het uit ook wel zonder mij.
6
9%
Ik ga alleen Europa in, doorsnee competitiewedstrijden boeien me geen reet.
1
1%
Geldgebrek na een Europees avontuur.
14
21%
Geldgebrek na een Europees avontuur.
14
21%
Geldgebrek na een Europees avontuur.
14
21%
Ik ben gloryhunter. Fuck de competitie!
4
6%
Ik ben gloryhunter. Fuck de competitie!
4
6%
Ik ben gloryhunter. Fuck de competitie!
4
6%
 
Totaal aantal stemmen: 68
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

GrandMaster T. schreef:Ik ben toch benieuwd waarom de meeste supporters dit soort potjes niet bezoeken.
Ik heb een hekel aan oefenvoetbal en helemaal als ik er voor moet betalen en ver moet reizen, dan voetbal ik liever zelf. Zo ook afgelopen zondag.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Antti Opdam schreef:[..]


Ik heb een hekel aan oefenvoetbal en helemaal als ik er voor moet betalen en ver moet reizen, dan voetbal ik liever zelf. Zo ook afgelopen zondag.
Ok, dan verwacht ik je woensdag, zaterdag en in het buitenland niet te zien.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Ko Rood
Supporter
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 jul 2004, 17:41
Locatie: Vak S

De reden dat ik weinig uitwedstrijden bezoek is dat mijn kinderen om het weekend recht hebben op hun vader. En andersom natuurlijk. Ik heb mijn ex net zo gek gekregen dat ik alle thuiswedstrijden gevrijwaard ben van ouderlijke verplichtingen en laat daarom de uitwedstrijden schieten, uitzonderingen daargelaten. Maar als ik de kans heb (dit jaar NEC en Sparta so far), moet er wel iets heel speciaals zijn wil ik niét heengaan.
Alive and kicking
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Ko Rood schreef:De reden dat ik weinig uitwedstrijden bezoek is dat mijn kinderen om het weekend recht hebben op hun vader. En andersom natuurlijk. Ik heb mijn ex net zo gek gekregen dat ik alle thuiswedstrijden gevrijwaard ben van ouderlijke verplichtingen en laat daarom de uitwedstrijden schieten, uitzonderingen daargelaten. Maar als ik de kans heb (dit jaar NEC en Sparta so far), moet er wel iets heel speciaals zijn wil ik niét heengaan.
En misschien als aanvulling in de Poll,

Breng me tijd door met me gezin.
Vak S
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

Bolmi schreef:[..]


En misschien als aanvulling in de Poll,

Breng me tijd door met me gezin.
Dat probleem heb ik nou ook. Ik kan gewoon niet elke uit wedstrijd bezoeken want dan staan alle weekenden in het teken van AZ. Dat vind ik niet zo erg maar het vrouwtje wat minder. Ik vind AZ erg belangrijk maar mijn twee kids belangrijker.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Als de optie: Moet zelf voetballen

er bij mag, graag .

Denk dat meer mensen hiermee zitten ..
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Volgens mij de grootste reden ....... Een hoop mensen lezen bv uitkaart verplicht en schrikken daarvan!!
Omwisselen is ook zo`n kreet .... stelt niks voor en kan nog steeds met eigen vervoer, mensen hebben daar een verkeerd beeld over...!
Een andere reden is dat AZ niet zo`n grote achterban had !!! kijk naar 4 jaar geleden 5000 man op de tribune

En het vrouwtje en de kleine spelen ook in mijn geval mee ..... daar ik naast AZ nog een grote passie heb en dat is MTB!!

En je kan je tijd maar een keer besteden.

Maar het zou geen kwaad kunnen als er meer aandacht aan besteed wordt dat een uitwedstrijd simpel en zonder poespas bezocht kan worden

Dus een aktie opzetten

Massaal naar Heereveen (1000) wedstrijd van onze trots.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

real ben side schreef:
Massaal naar Heereveen (1000) wedstrijd van onze trots.
Dit idee is volgens mij al genoemd op het forum. De reden dat het de 1000ste is en dat het dichtbij is, moeten we dan maar aangrijpen om een stampvol uitvak te hebben daar. De laatste twee seizoenen speelt AZ daar goeie wedstrijden dus dat kan de argumentatie niet zijn om niet heen te gaan.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:[..]


Dit idee is volgens mij al genoemd op het forum. De reden dat het de 1000ste is en dat het dichtbij is, moeten we dan maar aangrijpen om een stampvol uitvak te hebben daar. De laatste twee seizoenen speelt AZ daar goeie wedstrijden dus dat kan de argumentatie niet zijn om niet heen te gaan.
Kan de fanpage hier geen grotere rol in spelen ....Of de supporters ver.

Maak er een nieuws item van en plaats deze met een sticky !!!

En roep iedereen op die het leest zijn AZ vrienden te mobiliseren ( bv je buurman op de tribune)
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

real ben side schreef: Dus een aktie opzetten

Massaal naar Heereveen (1000) wedstrijd van onze trots.
Daar los je het probleem niet mee op. Ben overigens wel mee eens dat er een massaal naar heerenveen komt. Ik ga het aankaarten bij de sfeer bende om meer supporters mee te krijgen. Want gister stonden we als nummer 3 van nederland best voor lul met zo'n leeg uitvak. We hebben elke thuis wedstrijd bijna 17000 toeschouwers. 1 op de 100 halen we niet eens.. Denk persoonlijk dat het best mogelijk moet zijn om elke week op de 250/300 te zitten.
Gast
Seizoenkaarthouder
Berichten: 408
Lid geworden op: 17 dec 2004, 19:59

real ben side schreef:En je kan je tijd maar een keer besteden.
Zo is het maar net, evenals geld.

Als ik nog thuis zou wonen, geen vrouw zou hebben en geen andere hobbies zou hebben, zou ik hoogstwaarschijnlijk naar veel meer uitwedstrijden gaan. Simpelweg omdat ik dan niet heel veel beters te doen zou hebben.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

real ben side schreef:
Massaal naar Heereveen (1000) wedstrijd van onze trots.
Dit is op een zondag dus dat kan je wel vergeten!
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gebruikersavatar
pascal19
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 22 mei 2006, 15:26
Locatie: alkmaar

hijsz schreef:[..]


Dit is op een zondag dus dat kan je wel vergeten!
ik ben eht er mee eens dat we met ze alle heen moeten gaan. maar jah wat iedereen al zegt het is op zondag en dan voetbalt bijna iedereen enz alle sporten zijn op zonag. en als je naar een thuis wedstreid gaat kan dat wel want daar zit geen reistijd aan vast.
ik hoop wel dat het uitvakkie vol komt te zitten:D
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

pascal19 schreef:[..]


ik ben eht er mee eens dat we met ze alle heen moeten gaan. maar jah wat iedereen al zegt het is op zondag en dan voetbalt bijna iedereen enz alle sporten zijn op zonag. en als je naar een thuis wedstreid gaat kan dat wel want daar zit geen reistijd aan vast.
ik hoop wel dat het uitvakkie vol komt te zitten:D
ik moet naar een feest van me familie :( :( kutzooi
AZ ALKMAAR
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

sjoerd100 schreef:[..]


ik moet naar een feest van me familie :( :( kutzooi
Je MOET niks! Je gaat daar graag heen of niet.
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gebruikersavatar
Jerommeke
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 jan 2006, 12:35
Locatie: Purmerend

Bonjorno schreef:[..]


Je MOET niks! Je gaat daar graag heen of niet.
dat soort dingen worden dus familieverplichtingen genoemd
Your as cold as ice...
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Jerommeke schreef:[..]


dat soort dingen worden dus familieverplichtingen genoemd
En als je niet gaat of later gaat wordt je onterft of zo? Ik vind het prima als iemand naar zijn familie gaat, maar je moet in principe niks; je gaat er als het goed is gewoon GRAAG heen.
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

GrandMaster T. schreef:Kunnen de moderators even de poll aanpassen? Ik krijg het namelijk niet voor mekaar de dubbele zinnetjes er uit te halen.

Bedankt!
Ik ben in Zurich geweest en heb me daar werkelijk mijn ogen uit gekeken.
Fantastische sfeer en een leuke en goede groep supporters. De meeste redenen over het wel en niet heengaan naar uitwedstrijden hebben we hier wel gezien, vandaar dat die poll inderdaad te beperkt is. Ik kan echt aan de alementatie als ik elke week weg zou zijn naast mijn hobbies en mijn werk. Toch vind ik het wel een goed idee om om een groot uitvak e te creeren. De supportersclub van ORanje heeft nu naast de passpartout van de thuiswedstrijden ook een pass partout voor de uitwedstrijden. Waarom kan onze SV dit niet creeren. Voordeel is dat je weet wie er mee gaan en je kan zelf aangeven welke wedstrijd je heen wil. Stel dat de gemiddelde uitvakkaart 20 euro kost dan heb je een kaart voor het hele seizoen voor € 340 voor 17 wedstrijden. Concreet. Iedere clubcardhouder krijgt een formulier waar hij aangeeft welke uitwedstrijd hij heen wil. Zodoende is alles vooraf bekend. Elke wedstrijd 100/150 supporters mee is toch onwijs gezellig. Blijft toch dat iedereen wel zijn andere verplichtingen heeft. Door deze methode maak je voor mensen met een smalle beurs de mogelijkheid om voordelig naar uitwedstrijden te gaan.
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

hijsz schreef:[..]


Dit is op een zondag dus dat kan je wel vergeten!
Ik heb hem in de agenda gezet ......!! Dus ik ga.... Moest zurich ook al missen omdat mijn vader een zware operatie moest ondergaan ...!!
Dus Heereveen is een zekerheidje.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

real ben side schreef:[..]


Ik heb hem in de agenda gezet ......!! Dus ik ga.... Moest zurich ook al missen omdat mijn vader een zware operatie moest ondergaan ...!!
Dus Heereveen is een zekerheidje.
Ik zeg toch ook niet dat je niet gaat. Het is een zondag en dan zijn er gewoon veel mensen die zelf moeten voetballen, waaronder ik en mijn reis maatjes. Helaas!
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gesloten