Toen was het forum nog heel gewoon....

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Een aparte topic voor de forumgebruikers van het eerste uur?

Ja
20
27%
Nee
54
73%
 
Totaal aantal stemmen: 74
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

Up!

Edit: het idee dat heel Nederland (en daarbuiten, die Nederlands kunnen/kennen/weet ik veel) dit leest en dit forum zich representatief wil stellen voor en door AZ-supporters...).
Anti Zupporters
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Vroeger was alles beter .......!!! ( je lijkt mij opa wel)

Zuur niet en ga met je tijd mee.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

real ben side schreef:Vroeger was alles beter .......!!! ( je lijkt mij opa wel)

Zuur niet en ga met je tijd mee.
Het lijkt er wel op dat het forum weer ernstig vervuild raakt. Het ging een aantal weken redelijk, maar de nutteloze msn-gesprekjes nemen het weer over van de inhoudelijke berichten! Misschien weer wat strenger optreden?
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Bonjorno schreef:[..]


Het lijkt er wel op dat het forum weer ernstig vervuild raakt. Het ging een aantal weken redelijk, maar de nutteloze msn-gesprekjes nemen het weer over van de inhoudelijke berichten! Misschien weer wat strenger optreden?
Ik bedoel geen msn taal, maar ik hou wel van verschillende meningen....

Wil daarmee niet zeggen dat er soms onzinnige berichten tussenzitten (ben ik soms ook debet aan)...... Maar dat is het forum.

Er komen ook een hoop nieuwtjes en zinvolle discussie`s op voor!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

real ben side schreef:[..]


Er komen ook een hoop nieuwtjes en zinvolle discussie`s op voor!


Over busplekken inderdaad, dat schiet dus niet op .

Ik moet zelf toegeven dat ik van kort maar krachtig hou, maar aan MSN taal kan ik mij gewoon doodirriteren .
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Top 5 fastest users:

1) Rivõ
2) doekoe
3) Julesalkmaar
4) Gast
5) Forza AZ
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Dropkick Murphy schreef:Top 5 fastest users:

1) Rivõ
2) doekoe
3) Julesalkmaar
4) Gast
5) Forza AZ
Zozo....dus er zijn mensen met NOG MEER vrije tijd dan Forza?
Ongelooflijk!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Vroeger kwam je thuis en ging je genietend het hele forum doorspitten. Tegenwoordig baal ik ervan als er veel gepost is, dan weet je gelijk dat 3/4 slap gelul is of af en toe niet eens leesbaar.

Hoor mij, vroeger. Ik bedoel gewoon 1 a 2 jaartjes terug natuurlijk. Weet op zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
je weet het
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Gillus schreef:Vroeger kwam je thuis en ging je genietend het hele forum doorspitten. Tegenwoordig baal ik ervan als er veel gepost is, dan weet je gelijk dat 3/4 slap gelul is of af en toe niet eens leesbaar.

Hoor mij, vroeger. Ik bedoel gewoon 1 a 2 jaartjes terug natuurlijk. Weet op zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Inderdaad, het huidige niveau is dramatisch.
Daarentegen denk ik wel dat jij en ik daar ook aan meedoen.
Zo heeft iedereen wel zijn eigen inside-grapjes die niemand anders snapt of zijn er gewoon mensen die te achterlijk zijn om iets nuttigs te posten.
Het hele boeksie verhaal en de ik-hoop-veel-grap zijn toch ook lichtelijk uitgemolken door een bepaalde groep forummerts (waaronder ik, waarvan akte)
Ik hoop dat iedereen even goed nadenkt voor hij post of zijn post een nuttige bijdrage levert aan het forum, en anders gewoon lekker niet posten.

In ieder geval zal er vanaf mijn kant weer strenger opgetreden worden vanaf heden en ik hoop dat mijn mede-moddereters daaraan meedoen.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Gillus schreef:Vroeger kwam je thuis en ging je genietend het hele forum doorspitten. Tegenwoordig baal ik ervan als er veel gepost is, dan weet je gelijk dat 3/4 slap gelul is of af en toe niet eens leesbaar.

Hoor mij, vroeger. Ik bedoel gewoon 1 a 2 jaartjes terug natuurlijk. Weet op zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Het is vandaag weer dweilen met de kraan open. Ik blijf verwijderen...
We doen ons best, we kunnen het forum niet 24 uur per dag in de gaten houden helaas.
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:[..]


Het is vandaag weer dweilen met de kraan open. Ik blijf verwijderen...
Als je de kraan nou eens dicht draai in de vorm van waarschuwingen?
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Gillus schreef:Vroeger kwam je thuis en ging je genietend het hele forum doorspitten. Tegenwoordig baal ik ervan als er veel gepost is, dan weet je gelijk dat 3/4 slap gelul is of af en toe niet eens leesbaar.

Hoor mij, vroeger. Ik bedoel gewoon 1 a 2 jaartjes terug natuurlijk. Weet op zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Tja....ik heb een tijdje geleden geopperd voor een afgesloten gedeelte voor de oude forumgarde en mensen die normaal kunnen posten. Dat idee werd toen resoluut van tafel geveegd. Maar vandaag begin ik inderdaad te verlangen naar zo'n afgeschermd gedeelte.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

HHW Schilderswijk schreef:[..]


Als je de kraan nou eens dicht draai in de vorm van waarschuwingen?
Of tijdelijke bannetjes, als dat enigzins mogelijk is.
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

AZRulezz schreef:[..]
Of tijdelijke bannetjes, als dat enigzins mogelijk is.
1. Is 1ste waarschuwing (met evt. een 2de waarschuwing)
2. Tijdelijke ban (1 week of zo)
3. Ban voor 1 maand
4. Ban voor het leven.

Klaar!
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Bonjorno schreef:[..]


1. Is 1ste waarschuwing (met evt. een 2de waarschuwing)
2. Tijdelijke ban (1 week of zo)
3. Ban voor 1 maand
4. Ban voor het leven.

Klaar!
Dit wordt wel een hele hoop werk voor de moderators, maar dit kan volgens mij opgelost worden door meer moderators aan te stellen en dat "de oude garde" deze taken dan gaat vervullen.
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Bonjorno schreef:[..]


1. Is 1ste waarschuwing (met evt. een 2de waarschuwing)
2. Tijdelijke ban (1 week of zo)
3. Ban voor 1 maand
4. Ban voor het leven.

Klaar!
Gebeurd al in grote lijnen zoals je hier beschrijft. (1e + 2e waarschuwing, tijdelijke ban, defnitieve ban; uitzonderingen daargelaten (spam etc.))Geloof me, er krijgen genoeg mensen waarschuwingen en bans. We hebben 50 pagina's vol met informatie hierover.

Ook ik kan me soms ergeren aan domme berichten, daar wordt ook tegen opgetreden. Het heeft alleen geen zin om telkens in die topics op die posts te reageren. Negeer het! In het 'Schop een Mod'-topic kan er dan over geklaagd worden.

Maar zoals een paar moderators al hebben aangegeven, niet alleen nieuwelingen zijn hier debet aan. Ook de 'oude garde' lapt de regels veelvuldig aan hun laars, daarom kan het voorstel voor een besloten forum ook dit maal weer de prullenbak in.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Als je inderdaad gewoon werkt met tijdelijke bannetjes, dan komt het uiteindelijk allemaal wel weer goed .

Ik heb zelf al 2 waarschuwingen gehad, waarvan er in het begin was dus die is vergeten en vergeven neem ik aan :wink: .

Gewoon mensen een ban van een week geven als ze zich bijvoorbeeld niet aan de spelling, interpunctie etc ... regels houden .

Dan is 3/4 van het tuig al een week weg .
Gebruikersavatar
pascal19
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 22 mei 2006, 15:26
Locatie: alkmaar

Sir Robbert schreef:Als je inderdaad gewoon werkt met tijdelijke bannetjes, dan komt het uiteindelijk allemaal wel weer goed .

Ik heb zelf al 2 waarschuwingen gehad, waarvan er in het begin was dus die is vergeten en vergeven neem ik aan :wink: .

Gewoon mensen een ban van een week geven als ze zich bijvoorbeeld niet aan de spelling, interpunctie etc ... regels houden .

Dan is 3/4 van het tuig al een week weg .
Ben het wel met je eens, ook al heb ik zelf veel spellings fouten maar daar kan ik soms niks aan doen.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

pascal19 schreef: Ben het wel met je eens, ook al heb ik zelf veel spellings fouten maar daar kan ik soms niks aan doen.
Maar af en toe wel...... :?
Vak S
Gebruikersavatar
pascal19
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 22 mei 2006, 15:26
Locatie: alkmaar

Bolmi schreef:[..]


Maar af en toe wel...... :?
ja maar ik probeer het te verkomen, alleen als er iets tussen staat sorry daarvoor. Maar daar is dit forum niet voor.

Kunnen er dan niet nog meer mensen komen die dat controleren of mensen zich daar aan houden? En ik denk dat daar juist mensen van de oude garde zich mee bezig moet houden.
Gesloten