Toen was het forum nog heel gewoon....

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Een aparte topic voor de forumgebruikers van het eerste uur?

Ja
20
27%
Nee
54
73%
 
Totaal aantal stemmen: 74
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Gillus schreef:[..]


Ik denk dat veel mensen die pleiten voor het forum van vroegah, jou er gewoon niet bij willen hebben. Sterker nog, dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker.
En bedankt. Goh zeg, je was maar liefst een heel jaar eerder hier dan ik !! Je weet wel zeker dat jij oude garde bent ? En waarop is dat gebaseerd ? Heb je m'n post wel goed gelezen ? Ik was zeker niet negatief over de mening van " de oude garde" . En hoezo spreek je namens velen ? Spreek voor jezelf en laat anderen zelf hun mening ventileren. Op het feit dat ik soms een afwijkende mening heb ? Ik snap niet waarom je zo bang bent voor een mening die afwijkt van de jouwe . Zorgt op zijn minst voor discussies, iets waar het forum het toch van moet hebben , lijkt me. Het altijd alleen maar eens zijn met elkaar lijkt me saai . Leven en laten leven, zou ik zeggen .
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:[..]


En bedankt. Goh zeg, je was maar liefst een heel jaar eerder hier dan ik !! Je weet wel zeker dat jij oude garde bent ? En waarop is dat gebaseerd ? Heb je m'n post wel goed gelezen ? Ik was zeker niet negatief over de mening van " de oude garde" . En hoezo spreek je namens velen ? Spreek voor jezelf en laat anderen zelf hun mening ventileren. Op het feit dat ik soms een afwijkende mening heb ? Ik snap niet waarom je zo bang bent voor een mening die afwijkt van de jouwe . Zorgt op zijn minst voor discussies, iets waar het forum het toch van moet hebben , lijkt me. Het altijd alleen maar eens zijn met elkaar lijkt me saai . Leven en laten leven, zou ik zeggen .
Hij staat niet open voor nieuwe ideeen ......

Maar ik ben het er wel mee eens dat je soms pagina`s moet doorworstelen om een zinnig verhaal tegen te komen .....

Maar ik kan iedereen verzekeren dat ik eerder een scc had dan menigeen op het forum!!!

Hoe bedoel je oude garde of gloryhunters !!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Gillus schreef:Ik denk dat veel mensen die pleiten voor het forum van vroegah, jou er gewoon niet bij willen hebben. Sterker nog, dat denk ik niet, dat weet ik wel zeker.
Ik snap dit ook niet zo, er is toch niets aan als iedereen dezelfde mening heeft?
Aldus de papegaai van de media
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Dropkick Murphy schreef:[..]

Ik snap dit ook niet zo, er is toch niets aan als iedereen dezelfde mening heeft?
Daar hoor je mij toch ook niet over!?

Ik vind de manier van posten van oa salmonyappi gewoon heel irritant. Mij hoor je niet over dat meningen verschillen. Ik heb met 'oude garde' forummerts ook vaak genoeg een meningsverschil, prachtig toch?
je weet het
Gebruikersavatar
Sjonnie van de Ben-side
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 nov 2004, 15:49
Locatie: Alkmaar

Lekker belangrijk ik vind het nog steeds leuk om een hoop te lezen.
Kijk als ik een paar keer van een persoon iets lees en het me niet bevalt
sla ik die posts van die forummers over.
Misschien kan er af en toe wat opgeschoond worden,
zodat mensen die nooit posten der af worden getrapt.
Gastenboek niveau is inderdaad af en toe iets te hoog.
BSY & Vak-K
Gebruikersavatar
Laantje
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 07 jan 2007, 14:06
Locatie: Langedijk

Zoiets als dit zal het wel in elkaar zitten. Jammer jammer jammer.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Ja ik word nogal moe van de simpelheid van Bob Ross, Le Chef, Gruitige Grutto, Gillus en Hugo. Ik vind het zwaar irritant worden dat deze jochies zonder enig probleem al weken aanklooien op het forum zonder iets prettig leesbaars te posten en dat naar mijn idee ook niet van plan zijn te doen. Terwijl er toch zat interessante onderwerpen zijn om op te reageren. Ik ken jullie niet buiten dit forum en dat hoeft ook niet en dat wil ik ook niet want wat jullie zo al doen op een dag interesseert me ook niet. Dit is de reden waarom:
Bob Ross schreef:Zojuist nog even een kaartje gehaald. Vak W, X1, X2 waren al uitverkocht, dus ben ik genoodzaakt in X3 plaats te nemen :wink:
Gruitige Grutto schreef:Oepie&Chef :koprolboeksie: en bedankt voor de avond!
Bobbie, jij kan echt weinig he :wink:
Le Chef schreef:(deze is speciaal voor Hugo en Grutto, :koprolboeksie:)
wol-t-us schreef:haha, mooi werk.

nu is het alleen wacht op hugo met zijn post in dit topic
Hugo schreef:Wat een heerlijke gast ben jij Le Chef! :lol:
Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Bob Ross->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gruitige Grutto->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Hugo->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gillus->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Salmon-yappi en Jack worden het forum af gepest om dat hun mening andere forumleden niet aanstaat en dit domme gelul van AZ-kids mag wel. Natuurlijk hoeft niet alles bloed serieus te zijn (ben ik zelf ook niet altijd) maar ken het effe wat volwassener? Le Chef zou als Mod een voorbeeld moeten geven maar geeft daar zijn eigen interpretatie aan naar mijn idee. Mods, doe eens even met een opvoedkundige tik ingrijpen of durven mods populaire forumleden niet aan te pakken? Je zou het haast denken.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Kermit schreef:Ja ik word nogal moe van de simpelheid van Bob Ross, Le Chef, Gruitige Grutto, Gillus en Hugo. Ik vind het zwaar irritant worden dat deze jochies zonder enig probleem al weken aanklooien op het forum zonder iets prettig leesbaars te posten en dat naar mijn idee ook niet van plan zijn te doen. Terwijl er toch zat interessante onderwerpen zijn om op te reageren. Ik ken jullie niet buiten dit forum en dat hoeft ook niet en dat wil ik ook niet want wat jullie zo al doen op een dag interesseert me ook niet. Dit is de reden waarom:
[..]


Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Bob Ross->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gruitige Grutto->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Hugo->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gillus->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Salmon-yappi en Jack worden het forum af gepest om dat hun mening andere forumleden niet aanstaat en dit domme gelul van AZ-kids mag wel. Natuurlijk hoeft niet alles bloed serieus te zijn (ben ik zelf ook niet altijd) maar ken het effe wat volwassener? Le Chef zou als Mod een voorbeeld moeten geven maar geeft daar zijn eigen interpretatie aan naar mijn idee. Mods, doe eens even met een opvoedkundige tik ingrijpen of durven mods populaire forumleden niet aan te pakken? Je zou het haast denken.
Die dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul vinden voor 95% plaats in de Kantine. We hebben als Mods afgesproken daar niet al te streng te moderaten. Bovendien kunnen we van genoemde heren Bob Ross regelmatig betrappen op posts die wel van een hoog niveau zijn, dus dat compenseert ook weer een hoop.
...-
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Kermit schreef:Ja ik word nogal moe van de simpelheid van Bob Ross, Le Chef, Gruitige Grutto, Gillus en Hugo. Ik vind het zwaar irritant worden dat deze jochies zonder enig probleem al weken aanklooien op het forum zonder iets prettig leesbaars te posten en dat naar mijn idee ook niet van plan zijn te doen. Terwijl er toch zat interessante onderwerpen zijn om op te reageren. Ik ken jullie niet buiten dit forum en dat hoeft ook niet en dat wil ik ook niet want wat jullie zo al doen op een dag interesseert me ook niet. Dit is de reden waarom:
[..]


Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Bob Ross->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gruitige Grutto->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Hugo->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gillus->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Salmon-yappi en Jack worden het forum af gepest om dat hun mening andere forumleden niet aanstaat en dit domme gelul van AZ-kids mag wel. Natuurlijk hoeft niet alles bloed serieus te zijn (ben ik zelf ook niet altijd) maar ken het effe wat volwassener? Le Chef zou als Mod een voorbeeld moeten geven maar geeft daar zijn eigen interpretatie aan naar mijn idee. Mods, doe eens even met een opvoedkundige tik ingrijpen of durven mods populaire forumleden niet aan te pakken? Je zou het haast denken.
Ik kan het niet laten om even te reageren.
Binnen dit forum heb ik een vrij grote groep goede bekenden die ik als vriend zie, als vrienden heb je wellicht je eigen grappen en grollen. Voor een buitenstaander als jij zijn die niet leuk, maargoed..daar kan ik me niet druk om maken.
Zolang wij deze dingen in de kantine posten heeft vrijwel niemand er erg veel last van toch, mocht je je er toch aan ergeren is het raadzaam deze topics te mijden (hier staat namelijk veelal in beschreven wat je doet, gaat doen of gedaan hebt).

In de serieuzere topics heb ik ook altijd mijn mondje klaar hoor en post ik zeer nuttige en interessante dingen (naar mijn mening dan).
Daarnaast ben ik moderator, omdat ik er voor gevraagd ben.
Ik doe het met veel plezier maar ga me niet erg aanpassen als moderator zijnde naar de meningen van anderen, als de andere "topboys" van de fanpage zich hieraan storen kunnen ze me er altijd op aanspreken. Iets wat tot op heden nog niet gebeurd is.

En wat betreft Salmonyappie en Jack, naar mijn mening deden die iets te hard hun best om hun mening te verkondigen en aangezien veel mensen het daar niet mee eens waren kreeg je leuke discussies.

Tot slot vond ik het buitengewoon kinderachtig dat je me jochie noemt, zoals je zelf al vermeld ken je me niet en wil je me ook niet kennen dus mag je ook geen mening hebben over wat ik wel en niet ben.
Ik noem jou ook geen zeiksnor omdat je dit post, capisze.
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Ik ben t helemaal met Le Chef eens en wat heeft je leeftijd ermee te maken, maakt nix uit hoe oud je bent, je mening blijft je mening en als die gasten elkaar buiten AZ om elkaar ook zien heeft er nix mee te maken, boeiend!
Men moet niet lopen zeiken over wat er in de kantine gezegd wordt, zolang het maar niet al te beledigend is!
Gebruikersavatar
wol-t-us
Teletext-supporter
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2006, 14:53
Locatie: Alkmaar

Kermit, ik zie werkelijk niet waar je je druk over maakt. Ik denk dat de post van salmonyappi van een aardig niveau zijn en ik vind: hoe meer verschillende meningen hoe beter. Hoe iedereen zijn mening uit ligt aan het persoon zelf. Ik persoonlijk heb me niet geirriteerd aan welke post van hem dan ook.

Een forum is volgens mij een plaats waar iedereen zijn zegje mag doen. De post van sommige zijn inderdaad af en toe simpel maar niet minder vermakelijk dan andere post. Je kan lezen wat je wil en je hoeft niet lezen wat je niet wil lezen, zo simpel is het toch.

Deze laatste posts werden gemaakt aan de hand van de afgelopen avond die bestond uit pokeren in het supportershome iets wat plaats hoort te hebben op het forum.

Maak je niet druk, lees wat je wil lezen!
It's my W
Gruitige Grutto
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar

Sorry kermit zal het niet meer doen :cry:
Grut&Grot On Tour!
makneudol
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 20 mar 2005, 13:26
Locatie: Alkmaar

makneudol schreef:Vind dat apparte forum voor de harde kern eigenlijk helemaal nergens op slaan. Zou het wel een goed idee vinden dat je als nieuwkomer niet zomaar nieuwe onderwerpen kan aanmaken. bijvoorbeeld pas bij 50 post's :wink:

Ik quote mezelf maar even, gisteravond is wel weer gebleken dat mijn idee toch wel goed was, krijg je niet van die irritante mensen die geen AZ'er zijn en hier een beetje het Forum komen bevuilen alleen vind 50 berichten eigenlijk wat te weinig ik pleit nu voor 100 post's :wink:
Laatst gewijzigd door makneudol op 19 jan 2007, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

O ik wist niet dat er nieuwe forum regels van kracht waren en dat er meer toegelaten wordt. Maar het neemt niet weg dat bepaalde personen zich alleen maar begeven in het kantine gedeelte en het voetbal gedeelte consequent links laat liggen. Zo als ik al eerder zei hoeft het ook niet allemaal bloed serieus maar het kan toch ook 50/50? Want dat percentage halen sommige personen niet eens.

Ik vind het erg vervelend om met een hink-stap-sprong om alle simpele posts heen te moeten lezen en dat moet steeds vaker in steeds meer topics. Bijvoorbeeld het Gespot!-topic, dat was vroeger wel leuk om te lezen maar dat is nu echt niet boeiend meer. Mijn oom, mijn kapper en mijn buurman zie ik ook vaak bij AZ of in de stad maar dat interesseert toch niemand een ene reet?

Misschien ligt het aan mij maar ik mis oud forumleden die ik graag las. Ik heb het gevoel dat ze de fanpage niet meer zo aantrekkelijk vinden nu het gesprek niveau gedaald is.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Kermit schreef:O ik wist niet dat er nieuwe forum regels van kracht waren en dat er meer toegelaten wordt. Maar het neemt niet weg dat bepaalde personen zich alleen maar begeven in het kantine gedeelte en het voetbal gedeelte consequent links laat liggen. Zo als ik al eerder zei hoeft het ook niet allemaal bloed serieus maar het kan toch ook 50/50? Want dat percentage halen sommige personen niet eens.

Ik vind het erg vervelend om met een hink-stap-sprong om alle simpele posts heen te moeten lezen en dat moet steeds vaker in steeds meer topics. Bijvoorbeeld het Gespot!-topic, dat was vroeger wel leuk om te lezen maar dat is nu echt niet boeiend meer. Mijn oom, mijn kapper en mijn buurman zie ik ook vaak bij AZ of in de stad maar dat interesseert toch niemand een ene reet?

Misschien ligt het aan mij maar ik mis oud forumleden die ik graag las. Ik heb het gevoel dat ze de fanpage niet meer zo aantrekkelijk vinden nu het gesprek niveau gedaald is.
Nou doet Kermit het misschien een beetje erg dramatisch voorkomen, maar zijn punt is duidelijk. Het zijn niet alleen nieuwe leden die telkens one-liners posten of het forum gebruiken als meetingplace met vrienden, maar ook 'gerenomeerde' forumgebruikers maken zich daar schuldig aan. Het is inmiddels wel bekend dat moderators hen een beetje in bescherming nemen, maar misschien moeten mods ook hun af en toe op het niveau van hun posts wijzen.

En even terzijde: wanneer gebruik je nou 'hen' en wanneer 'hun'?
Gebruikersavatar
Slayer
Seizoenkaarthouder
Berichten: 411
Lid geworden op: 20 dec 2004, 19:06

Meteor schreef:[..]

Nou doet Kermit het misschien een beetje erg dramatisch voorkomen, maar zijn punt is duidelijk. Het zijn niet alleen nieuwe leden die telkens one-liners posten of het forum gebruiken als meetingplace met vrienden, maar ook 'gerenomeerde' forumgebruikers maken zich daar schuldig aan. Het is inmiddels wel bekend dat moderators hen een beetje in bescherming nemen, maar misschien moeten mods ook hun af en toe op het niveau van hun posts wijzen.

En even terzijde: wanneer gebruik je nou 'hen' en wanneer 'hun'?
Deze discussie komt elke maand weer terug. Hoe populairder het forum, hoe meer onzinnige posts. Aan de moderators een schone taak om het kaf van het koren te scheiden en waarnodig waarschuwingen of bannetjes uit te delen. Ik denk dat enkele forummers zichzelf iets te serieus nemen en dat ook graag terug zien bij anderen. Maar een beetje slap geouwehoer op dit forum is toch juist wel lekker?

Wat het hun en hen betreft: hun is een bezittelijk voornaamwoord. Dus je hen is goed, je hun is fout.
Sen
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 dec 2004, 21:00

In de Krant en op tv is ook heel vaak iets wat me niet boeit en dan lees ik het ook niet of ik zap door, in het leven zijn er dingen die andere mensen wel boeien en jou mischien niet, als het allemaal serrieus is dan is het leven wel heel saai en dat geldt ook voor dit forum, ik ken die gasten niet maar lees het wel altijd, waarom omdat het onzin is en onzin is 1 van de fijne dingen van het leven vind ik, zonder het ene kan je nooit het andere hebben, dus ik zou zeggen ga zo door met onzin posten in de kantine en laat de rest de voetbalkant bevuilen :wink:
{Nunc est bibendum}
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Mooi gesproken Sen,
Wat ik persoonlijk "irritant" vind is als mensen iemand anders quoten en dan alleen een wink er achter zetten bijv. Ik zal het zelf ook gerust een paar keer gedaan hebben hoor maar in feite staat de post er dan dubbel in
tenzij je dus echt nog iets heb toe te voegen.
mAgNaVoX oDySsEy
Gruitige Grutto
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 19 dec 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar

Kermit schreef:O ik wist niet dat er nieuwe forum regels van kracht waren en dat er meer toegelaten wordt. Maar het neemt niet weg dat bepaalde personen zich alleen maar begeven in het kantine gedeelte en het voetbal gedeelte consequent links laat liggen. Zo als ik al eerder zei hoeft het ook niet allemaal bloed serieus maar het kan toch ook 50/50? Want dat percentage halen sommige personen niet eens.

Ik vind het erg vervelend om met een hink-stap-sprong om alle simpele posts heen te moeten lezen en dat moet steeds vaker in steeds meer topics. Bijvoorbeeld het Gespot!-topic, dat was vroeger wel leuk om te lezen maar dat is nu echt niet boeiend meer. Mijn oom, mijn kapper en mijn buurman zie ik ook vaak bij AZ of in de stad maar dat interesseert toch niemand een ene reet?

Misschien ligt het aan mij maar ik mis oud forumleden die ik graag las. Ik heb het gevoel dat ze de fanpage niet meer zo aantrekkelijk vinden nu het gesprek niveau gedaald is.
Het is niet zo dat ik het links laat liggen, ik post er alleen niet/amper. Ik zou niet weten waarom je je druk maakt om dit soort dingen maar je punt is duidelijk, wat wordt er nu aan gedaan?
Grut&Grot On Tour!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kermit schreef:Ja ik word nogal moe van de simpelheid van Bob Ross, Le Chef, Gruitige Grutto, Gillus en Hugo. Ik vind het zwaar irritant worden dat deze jochies zonder enig probleem al weken aanklooien op het forum zonder iets prettig leesbaars te posten en dat naar mijn idee ook niet van plan zijn te doen. Terwijl er toch zat interessante onderwerpen zijn om op te reageren. Ik ken jullie niet buiten dit forum en dat hoeft ook niet en dat wil ik ook niet want wat jullie zo al doen op een dag interesseert me ook niet. Dit is de reden waarom:
[..]


Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Bob Ross->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gruitige Grutto->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Hugo->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Ik klik op: profiel->Zoek naar alle berichten van Gillus->Dikke rijen oneliners, off-topic geleuter en kinderachtig gelul.

Salmon-yappi en Jack worden het forum af gepest om dat hun mening andere forumleden niet aanstaat en dit domme gelul van AZ-kids mag wel. Natuurlijk hoeft niet alles bloed serieus te zijn (ben ik zelf ook niet altijd) maar ken het effe wat volwassener? Le Chef zou als Mod een voorbeeld moeten geven maar geeft daar zijn eigen interpretatie aan naar mijn idee. Mods, doe eens even met een opvoedkundige tik ingrijpen of durven mods populaire forumleden niet aan te pakken? Je zou het haast denken.
Salmonyappi en Jack worden het forum niet afgepast, ze hebben alleen een mening die in contrast staat met die van veel mensen en dan krijg je confrontaties. Dan lijkt het hiet meer op een forum.. Ohja! Dat is het hier ook! #-o

Van mij berichten zijn 50% in de kantine, met een (heel)hoog onzin-gehalte. Maar zoals Kees al aangeeft geef ik er ook af en toe een serieuze kwinkslag aan, na een wedstrijd of over van Gaal oid. En omdat je geen mensen kent hier is er voor jou inderdaad geen reet aan die topics, maar daar kunnen wij niets aan doen.

Verder weer het veel terugkerende argument van oudere lui: 'je bent nog maar x jaar oud en je bent een jochie'. Sterk punt man, wat voor studie heb je daarvoor moeten doen? En dat notabene van iemand die te laf is om zijn eigen leeftijd erbij te zetten, typerend. Komt nog bij dat mensen lopen te janken over het niveau van het forum waarop het enige juiste antwoord is dat je misschien eens zelf er wat aan moet doen.

Doe gewoon niet zo moeilijk. Zolang onzin op plekken staat waar onzin hoort, is er niet zoveel aan de hand.
Hup AZ.
Gesloten