AZ Retro-shirt

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Welk shirt?

Shirt 1
39
57%
Shirt 2
28
41%
Shirt 3
1
1%
 
Totaal aantal stemmen: 68
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

SebastiaanT schreef:Ik hoorde van iemand die bij Kelme werkt dat ze zo goed als rond zijn met AZ over de shirt-sponsoring voor volgend jaar. Dus als het goed is krijgen ze dan nieuwe shirts en ik hopelijk af en een toe een gratis kaartje voor AZ.
Ik vind het merk-teken van Kelme trouwens echt fantastisch. Ik verwacht wel dat AZ een dermate grote vinger in de pap heeft over het ontwerp dat er iets moois en bijzonders uit naar voren komt.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

SebastiaanT schreef:Ik hoorde van iemand die bij Kelme werkt dat ze zo goed als rond zijn met AZ over de shirt-sponsoring voor volgend jaar. Dus als het goed is krijgen ze dan nieuwe shirts en ik hopelijk af en een toe een gratis kaartje voor AZ.
Zou dit dan de reden zijn van Bonenplukkers comeback? Of was het gewoon een teken? :wink:
...-
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

K1120 schreef:[..]


Zou dit dan de reden zijn van Bonenplukkers comeback? Of was het gewoon een teken? :wink:
Ik denk een teken. Kelme :bow:

Als AZ slim is laten ze het ontwerp volledig over aan de Kelme-kunstenaars. Jammer dat er opnieuw pas drie jaar later iets met een voorstel van mij gedaan wordt. Heeft die supportersraad toch nog een beetje nut. ;-)
'Not in the face, ok?'
Gesloten