Bowl Topic

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Bowlen gaan we, al zijn we met z'n 2-en. En wanneer....

10 oktober
0
Geen stemmen
11 oktober
0
Geen stemmen
17 oktober
0
Geen stemmen
18 oktober
9
82%
24 oktober
1
9%
31 oktober
1
9%
 
Totaal aantal stemmen: 11
Gebruikersavatar
RoZA
Dagjesmens
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2005, 07:26
Locatie: Alkmaar

Gisteravond een Wii editie van het forumbowlen: RoZA versus High Low (onder aanmoediging van Huiswaard), gevolgd door een potje Wii boksen. Resultaat: spierpijn!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

RoZA schreef:Gisteravond een Wii editie van het forumbowlen: RoZA versus High Low (onder aanmoediging van Huiswaard), gevolgd door een potje Wii boksen. Resultaat: spierpijn!
Bij jou neem ik aan. De rechterarm van High Low is natuurlijk enorm getraind. :wink:
...-
Gebruikersavatar
RoZA
Dagjesmens
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 apr 2005, 07:26
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]
Bij jou neem ik aan. De rechterarm van High Low is natuurlijk enorm getraind. :wink:
Inderdaad! Maarre... wel op K.O. gewonnen met boksen, dus het was het zeker waard! (oh ja, het bowlen ook, op punten dan 8))
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

RoZA schreef:[..]


Inderdaad! Maarre... wel op K.O. gewonnen met boksen, dus het was het zeker waard! (oh ja, het bowlen ook, op punten dan 8))
Of het nou een telefoonboek of Boksen is.

Out gaat deze jongen altijd na het bowlen :lol:
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

http://www.dumpert.nl/mediabase/329961/ ... 26635.html

ja met bowlen moet je dit niet doen...
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Dropkick Murphy schreef:Nog even twee toevoegingen:
- Uiteraard telt na een uurtje bowlen je hoogst behaalde score
Are you watching, are you watching, are you watching, Assendelft....
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Legendarisch avondje weer in Heiloo. Assendelft, bedankt voor het waarnemen van de honneurs!

Bowlgoden JvB, Oepie Mike en Antti Opdam vielen zwaar door de mand, ook Peter Andre viel mij tegen (volgens mij in het verleden ook goed gepresteerd). Onder leiding van Sjonnie is een nieuwe generatie bowlers opgestaan.

jante-AZ is standaard weer als laatste geeindigd! \:D/

Hoogste score behaald door High Low.

Tegenvallend was de rekening, volgens mij nog niet eens de helft van wat ooit in Uitgeest (2004?) is gehaald, evenwel waren er meer dan genoeg lammen te bekennen.
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Antti Opdam schreef:[..]


Are you watching, are you watching, are you watching, Assendelft....
Whahahaha !
Ik ben ook even wat pagina´s terug gegaan en je hebt gelijk.
Tenminste volgens Dropkick´s Murphy´s Laws.

Het meerendeel is het daar niet mee eens.
Kwam dat effe goed uit :wink:
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam kondigt afscheid aan

"Assendelft, schande voor de bowlsport..."

CASTRICUM - De kater is nog maar amper verwerkt of hij staat alweer manmoedig de pers te woord. Antti Opdam, bowl-icoon en zelf benoemd forumlegende kijkt terug op een turbulente avond.

"Als je een paard naast de wagen spant dan gebeurt er helemaal niets", begint hij enigszins verward.

"Wat ik wil zeggen is: met Assendelft als voorzitter van de bond wordt het nooit wat. Met het afzeggen van legendes als Dropkick en My Style verliest de sport zijn elan. Als je dan de regels dusdanig manipuleert dat een icoon als ik niet in de finale komt, dan zijn de druiven heel zuur. Niet alleen voor mij, maar ook voor de sport. Voor de fans."

Rood aangelopen vervolgt hij:

"In de eerste ronde gooide ik de hoogste score. Normaliter ga je dan naar de finale. Althans, in alle voorgaande edities was dit zo. En ik kan dit weten, want ik was er als enige alle edities bij. De schok was dan ook groot toen ik in de pauze hoorde dat ik naar de B poule moest. Niemand heeft me nog kunnen uitleggen waarom dat is."

Op een rustigere toon:

"Ik heb toen een gesprek met Assendelft aangevraagd, maar hij was niet bereikbaar voor commentaar en wuifde mijn aanvraag lachend weg. Hij is een schande voor de bowlsport. Ik weet het, het zijn harde woorden. Maar er is niets van gelogen. Deze jongen maakt de sport kapot."

Hij staart naar buiten. Even dreigt een traan over zijn wang te rollen, maar met een soepele polsbeweging veegt hij die weg.

"Dat ik me dan toch zo weet te herpakken en me, in een poule met een zeer afgetrainde Oepie Mike, naar een negende plaats knok is een wonder. Hierdoor pak ik voor de negende editie op rij punten voor de Hall of Fame. Helaas kan ik, met deze leiding, niet verder klimmen op de ranking. Assendelft dwingt me om te stoppen. Hij heeft de sport kapot gemaakt. Niet alleen de prestaties zijn verdwenen, maar ook de entourage."

Strak kijkt hij plots in de camera.

"Een lage rekening, slechts drie waarschuwingen. Hoofdschuddend zie ik aan hoe een berucht evenement is gedegradeerd tot een uitje van de plaatselijke scouting. Waar was Dick met een fakkel? Waar was de vechtpartij met My Style in Aris de Wit? Waar was AZ ole en zijn bowlingschoenen? Ik wens mijn naam niet langer te verbinden aan dit evenement. Ik stop er mee. Ik ben het beu. C'est ca."
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

Het is een wijf zonder tieten!
We don't care.
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

Padre schreef:Legendarisch avondje weer in Heiloo. Assendelft, bedankt voor het waarnemen van de honneurs!

Bowlgoden JvB, Oepie Mike en Antti Opdam vielen zwaar door de mand, ook Peter Andre viel mij tegen (volgens mij in het verleden ook goed gepresteerd). Onder leiding van Sjonnie is een nieuwe generatie bowlers opgestaan.

jante-AZ is standaard weer als laatste geeindigd! \:D/

Hoogste score behaald door High Low.

Tegenvallend was de rekening, volgens mij nog niet eens de helft van wat ooit in Uitgeest (2004?) is gehaald, evenwel waren er meer dan genoeg lammen te bekennen.
Hohoho
Na een geweldige 2de ronde met een monsterscore van 96 kwam ik op een keurige 19e plaats dit keer.
De eerste ronde was wel is waar even slecht als gewoonlijk, maar dit kwam mede omdat Antti Opdam verschillende ballen van mij in de goot gooide, omdat hij vond dat ik aan tijd rekken was, aangezien hij nog een tweede volle beurt nodig had om zijn zeer slechte 10 beurten weg te poetsen.
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

Deed Peter Andre zijn buikschuiver nog? Legendarische move is dat.
Gebruikersavatar
okki
Supporter
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:19

Huiswaard schreef:Deed Peter Andre zijn buikschuiver nog? Legendarische move is dat.
Geen buikschuiver geconstateerd, maar wel tijdrekken bij het bowlen. Legendarisch :lol:
Goede Nederlandse spelers zijn niet Schaars!!
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Motha vak-K was laaste geworden! Trouwens nog een paar prachtige slingerworpen gezien met bowlingballen :mrgreen: .

Prachtig avondje =D> .
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

okki schreef:[..]


Geen buikschuiver geconstateerd, maar wel tijdrekken bij het bowlen. Legendarisch :lol:
Kilkenny deed een laffe poging tot buikglijden,
direct overtroffen door een Schwalbe van Oepie Mike.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Plaats reactie