Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Padre schreef: Dat er in dat geval liften nodig zijn om je naar boven te brengen.
Gewoon je vaste plek blijven behouden,hebben wij geen lift nodig :wink:
Vak S
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Padre schreef:[..]


Dat er in dat geval liften nodig zijn om je naar boven te brengen.
En dat ik dan een helm op doe als ik naar AZ ga want als je dan zo'n opgevouwen klapper op je giechel krijgt zie je het einde van de wedstrijd niet meer!
Gebruikersavatar
Djep
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 12 dec 2006, 19:43
Locatie: Heerhugowaard

VAK K schreef:[..]


Gaat het niet of zo,straks op de 2 ring mag je staan.er zijn ook mensen die niet willen maar ook niet kunnen staan.ja en die zitten ook in W en X
Dan kunnen die toch in een ander vak gaan zitten zodat heel vak X kan staan, ik snap jouw probleem niet
\:D/\:D/
lennart_
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 nov 2005, 21:44

Waarom zijn de seizoenskaarten op de v/d Ben tribune plaatsgebonden?
Nu heb je dat gezeik met al die mensen die graag willen zitten.
Vak X!
Gebruikersavatar
AZHOOLIGAN1997
Steward
Berichten: 19
Lid geworden op: 18 mei 2007, 12:54
Locatie: Bergen NH

lennart_ schreef:Waarom zijn de seizoenskaarten op de v/d Ben tribune plaatsgebonden?
Nu heb je dat gezeik met al die mensen die graag willen zitten.
precies!
In vak X moet iedereen gaan staan! het liefst de hele ben-side maar dat is zorg voor later, dit is een begin.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bonjorno in de Supportersplein topic schreef:[..]


Die zijn er wel, maar zitten nog te veel verdeeld over de rest van het stadion. Degene die zitten op x zullen volgend jaar daar ook wel willen zitten, dus ik zie het volgend jaar niet gebeuren.

ps. Zou wel zeer mooi zijn! ipv die gelbe wand (Dortmund voor de leken), de rode wand!
Natuurlijk zitten er een paar mensen die willen staan verspreid over het stadion, maar dat is hoogstens honderd man. Die willen graag staan en komen misschien binnenkort wel naar de Ben-Side, maar dat tikt ook nog niet echt aan. Helaas zijn er (nog) te weinig AZ'er die willen staan. Hoewel de Molenaar wel fanatieker wordt zitten de meeste mensen toch gewoon liever tijdens de wedstrijd.

Ik denk wel dat er op de lange termijn, over vijf of tien jaar, een grote kans is dat de hele Ben-Side staat, mits de resultaten niet al te veel minder worden. Er zijn nu namelijk al iets van 3000 Waaghalzen, en als maar een derde daarvan op de Ben-Side komt te staan als ze straks tien jaar ouder zijn heb je al een ruime verdubbeling van het aantal mensen dat nu staat. Nu staat er officieel 750 man. Verder komen er misschien ook nog wel wat oudere nieuwe fans naar de Ben-Side, en dan zit je al bijna op 2.000 man. Dan kan het nog wel eens leuk worden!

Hoe bevalt het de 'oude garde' trouwens in Vak S? Vooraf zeiden veel mensen dat het een kwestie van tijd was voor jullie ook naar X zouden komen, maar het lijkt me dat ze zich daar toch op verkeken hebben. Er staat een aardige groep bovenin en gelukkig doen de stewards niet moeilijk over het staan, zoals wel was aangekondigd. De sfeer wordt ook steeds beter, het komt vaker voor dat er een liedje vanuit S overwaait naar X. Eigenlijk is het dus wel goed dat de fanatieke supporters wat meer verspreid zitten, om zo meer sfeer te krijgen in het hele stadion.
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

NAKZ schreef:[..]


Natuurlijk zitten er een paar mensen die willen staan verspreid over het stadion, maar dat is hoogstens honderd man. Die willen graag staan en komen misschien binnenkort wel naar de Ben-Side, maar dat tikt ook nog niet echt aan. Helaas zijn er (nog) te weinig AZ'er die willen staan. Hoewel de Molenaar wel fanatieker wordt zitten de meeste mensen toch gewoon liever tijdens de wedstrijd.

Ik denk wel dat er op de lange termijn, over vijf of tien jaar, een grote kans is dat de hele Ben-Side staat, mits de resultaten niet al te veel minder worden. Er zijn nu namelijk al iets van 3000 Waaghalzen, en als maar een derde daarvan op de Ben-Side komt te staan als ze straks tien jaar ouder zijn heb je al een ruime verdubbeling van het aantal mensen dat nu staat. Nu staat er officieel 750 man. Verder komen er misschien ook nog wel wat oudere nieuwe fans naar de Ben-Side, en dan zit je al bijna op 2.000 man. Dan kan het nog wel eens leuk worden!

Hoe bevalt het de 'oude garde' trouwens in Vak S? Vooraf zeiden veel mensen dat het een kwestie van tijd was voor jullie ook naar X zouden komen, maar het lijkt me dat ze zich daar toch op verkeken hebben. Er staat een aardige groep bovenin en gelukkig doen de stewards niet moeilijk over het staan, zoals wel was aangekondigd. De sfeer wordt ook steeds beter, het komt vaker voor dat er een liedje vanuit S overwaait naar X. Eigenlijk is het dus wel goed dat de fanatieke supporters wat meer verspreid zitten, om zo meer sfeer te krijgen in het hele stadion.
Staan ,zitten?Ik neem aan dat jij in vak V ZIT.
Laatst dacht ik joh geef is wat pils weg aan me maatjes,onderweg naar beneden sta ik even stil om naar een mooie actie van AZ te kijken.Dit op het bordes voor vak Heiloo,gelijk een brul uit dit vak of ik even zitten wou.... :roll:
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

NAKZ schreef:
Hoe bevalt het de 'oude garde' trouwens in Vak S? Vooraf zeiden veel mensen dat het een kwestie van tijd was voor jullie ook naar X zouden komen, maar het lijkt me dat ze zich daar toch op verkeken hebben.
Beviel goed afgelopen seizoen,alleen moet dat joodse stel wat het iedere wedstrijd flikt om 5 minuten voor tijd pleite te gaan,vervangen worden.

Maar ik denk dat ze dit jaar een ander plekkie gaan zoeken :wink:
Vak S
marsaz
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2004, 16:09

Bolmi schreef:[..]


Beviel goed afgelopen seizoen,alleen moet dat joodse stel wat het iedere wedstrijd flikt om 5 minuten voor tijd pleite te gaan,vervangen worden.

Maar ik denk dat ze dit jaar een ander plekkie gaan zoeken :wink:
Naast S zit vak T, o ja? JA en dat is ook een mooi VAK!(groot Den Helder gehalte gemixd met Waarland/Langedijk)

Komen zeker niet naar X! gegroet MO8
Vak T Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
AlkmaarZ
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2007, 13:08
Locatie: ALKMAAR

Is het niet een goed idee om misschien alleen vak X2 te laten staan helemaal? Kan je mooi die ene trommol op dat hek zetten. En Vak X1 & X3 die gaan ook wel staan in de loop van de tijd.
Tencate is een Beunhaas..
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

Heerlijk zitten in W en dat blijft zo. 8) 8)
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Geep. schreef:[..]

Staan ,zitten?Ik neem aan dat jij in vak V ZIT.
Laatst dacht ik joh geef is wat pils weg aan me maatjes,onderweg naar beneden sta ik even stil om naar een mooie actie van AZ te kijken.Dit op het bordes voor vak Heiloo,gelijk een brul uit dit vak of ik even zitten wou.... :roll:
Nee, ik sta op X. Hoezo? Niet iedereen die uit Heiloo komt zit in Vak V hoor :? Ik ben die gasten die jij noemt ook liever kwijt dan rijk.
Laatst gewijzigd door NAKZ op 22 mei 2007, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

AlkmaarZ schreef:Is het niet een goed idee om misschien alleen vak X2 te laten staan helemaal? Kan je mooi die ene trommol op dat hek zetten. En Vak X1 & X3 die gaan ook wel staan in de loop van de tijd.
Kan niet, omdat dan de door AZ gepropageerde V-vorm verloren gaat. Als alleen X2 zou staan zouden mensen die in X1 direct naast het gangpad met X2 zitten niks kunnen zien. En de zichtlijnen moeten natuurlijk wel optimaal blijven. Het maakt mij trouwens niet zoveel uit of het is zoals het nu is of zoals jij zegt X2 helemaal staan. Een zo'n vak dat staat ziet er ook een beetje lullig uit. Dit ook, maar de sfeer is goed en daar gaat het om. Zoals gezegd denk ik dat er in de toekomst wel (veel) meer mensen zullen staan.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Wat betreft de ergernis van Fener/H'veen/ajax-supporters op de hoofdtribune:
Het schijnt gebruikelijk te zijn dat houders van businessseats bij verschillende clubs met regelmaat elkaar aan zitplaatsen helpen op elkaars stoelen. Zo kan een Heereveen businessseater netwerken bij AZ en anders om. Een Heereveen-supporter is dan nog wel zo snugger om zijn shirt thuis te laten(dan vind ik het niet erg), alleen die ajax-supporters denken dat ze zich niet hoeven aan te passen.
Zo dan weet iedereen weer van hoe, wat en waarom.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

Geep. schreef:[..]

Sorry man......ik moet ook niet alle Heilooers over 1 kam scheren....... :)

Precies!!

Gewoon blijven waar je zit, het is geen stoelendans.
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

Kermit schreef:Wat betreft de ergernis van Fener/H'veen/ajax-supporters op de hoofdtribune:
Het schijnt gebruikelijk te zijn dat houders van businessseats bij verschillende clubs met regelmaat elkaar aan zitplaatsen helpen op elkaars stoelen. Zo kan een Heereveen businessseater netwerken bij AZ en anders om. Een Heereveen-supporter is dan nog wel zo snugger om zijn shirt thuis te laten(dan vind ik het niet erg), alleen die ajax-supporters denken dat ze zich niet hoeven aan te passen.
Zo dan weet iedereen weer van hoe, wat en waarom.
Ach ik had na de 2-3 overwinning op PSV,de normale supporters bijna vanaf de 2 de ring in me nek hangen.Nadat ik in de skybox iets te uitbundig de overwinning aan het vieren was.Dacht er door de euforie niet goed bij na.Werd daar optijd op gewezen door de stewards aldaar.
Woedend die lampies toen......volgende keer iets minder daar. :twisted:
Laatst gewijzigd door Geep. op 22 mei 2007, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Oepie Hugo
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 aug 2005, 15:58
Locatie: Alkmaar

Wie van de Ben-side wil ruilen met een seizoenskaart voor vak R?
Gebruikersavatar
romero
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 jul 2007, 21:01

Ik probeer nu ook elk jaar een scc bij de ben side te nemen, denk dat het binnenkort wel gaat lukken, en het lijkt me leuk al krijgt iedere seizoenskaarthouder een brief , in wat voor type vakken ze het liefst zitten. zoal de sfeervakken enzo bij elkaar en dan iedereen staan en zingen maar enzo, majah.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

romero schreef:Ik probeer nu ook elk jaar een scc bij de ben side te nemen, denk dat het binnenkort wel gaat lukken, en het lijkt me leuk al krijgt iedere seizoenskaarthouder een brief , in wat voor type vakken ze het liefst zitten. zoal de sfeervakken enzo bij elkaar en dan iedereen staan en zingen maar enzo, majah.
Je bedoelt wat iedereen heeft gehad na de overgang van de Hout naar 't Victorie Stadion :wink:
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

IK heb voor mijn gevoel de 2 beste plekken pal achter het doel precies op een lijn met de middenstip bovenin X2. Soms vertoef ik bij paar vrienden in vak X1 onderin staanvak waar de sweer ook goed is.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Plaats reactie