Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Ik ben wel benieuwd waar iedereen zijn of haar voorkeur uitgaat wat betreft plaats in het nieuwe stadion. Ikzelf ga voor de BEN-SIDE. Mooi staan en lekker zingen, gek doen, noem maar op.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Als je met Ben-Side één vak achter één van de doelen bedoelt, ben ik daar zeker voorstander van.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik ga ook voor de Ben-side.

Lekker staan inderdaad. Voetbal kijken blijft veel leuker als je kunt staan.
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Ik ben er inmiddels dat ik niet rustig kan zitten als AZ speelt, ik vind het altijd prachtig als iedereen mee zingt en daar wil ik dan zelf ook van deel uit maken. Daarom kies ik uiteraard voor de BEN-Side.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

GrandMaster T. schreef:Als je met Ben-Side één vak achter één van de doelen bedoelt, ben ik daar zeker voorstander van.
Als het goed is, was dat ook de bedoeling. Dat de gehele zijde (industriegebiedzijde) de BEN SIDE zou worden. Correct me if i'm wrong!
My Style

Opa vakkie K schreef:[..]
Als het goed is, was dat ook de bedoeling. Dat de gehele zijde (industriegebiedzijde) de BEN SIDE zou worden. Correct me if i'm wrong!
Ik kan niet wachten totdat Kilkenny waar met de theorien op komt zetten! :wink:
Gebruikersavatar
Hugie
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:59

Skybox met een goed gevulde bar (zoek alleen nog een sponsor..) :D :wink:

Maar mocht ik geen rijke vrouw vinden of een sponsor :( dan ben ik bereidt een seizoenskaart voor het grote stavak achter het doel te kopen :D 8)

Staan is mijn doel!!!!
X-er
Gebruikersavatar
vakkieV
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mar 2005, 14:36
Contacteer:

staan staan staan..............juichen en schreeuwen........zingen en lallen.......ooooo wat is het toch fijn om AZetter te zijn......barry,barry,barry goal..........xie jullie bij AZ - Sparta........
AZ 4EVER
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

www.justaz.tk schreef:staan staan staan..............juichen en schreeuwen........zingen en lallen.......ooooo wat is het toch fijn om AZetter te zijn......barry,barry,barry goal..........xie jullie bij AZ - Sparta........
Pffff, ik hoop het niet zeg. :?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

ik hoop eigenlijk op een tribune die kwa sfeer gelijk wordt aan de west kant van het huidige stadion. Ik hoef niet zo nodig in MO10 te zitten. Ik zit al jaren bij de west kant en dat vindt ik eigenlijk super daar.... :D
Gebruikersavatar
fanatico
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:00
Locatie: Alkmaar

Wat heeft de 'nieuwe' Ben-Side met het huidige mo10 te maken?
Leg is uit a.u.b.!!!

Alkmaar , City of Dreams

Ben-Side








Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

fanatico schreef:Wat heeft de 'nieuwe' Ben-Side met het huidige mo10 te maken?
Leg is uit a.u.b.!!!
Ik weet niet of je deze vraag aan mij stelt, maar ik probeer eigenlijk gewoon te zeggen dat ik niet zonodig bij de ben-side hoef te zitten, maar liever een iets rustigere tribune, die wel een goeie sfeer heeft. Zoals nu de west kant dus
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

sander26 schreef:[..]


Ik weet niet of je deze vraag aan mij stelt, maar ik probeer eigenlijk gewoon te zeggen dat ik niet zonodig bij de ben-side hoef te zitten, maar liever een iets rustigere tribune, die wel een goeie sfeer heeft. Zoals nu de west kant dus
Er wordt geprobeerd gewoon aan 1 zijde sfeer te maken anders krijg je weer de groepjes dus hopelijk komt er maar aan 1 zijde telkens echte sfeer.
Glory is for the moment. Pride is forever!
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Huysegems schreef:[..]

Er wordt geprobeerd gewoon aan 1 zijde sfeer te maken anders krijg je weer de groepjes dus hopelijk komt er maar aan 1 zijde telkens echte sfeer.
Ow nou dan verschillen we daar dus van mening met elkaar, want ik vindt het zoals het nu ook in de hout is eigenlijk leuker. 1 echte sfeer kant, met de west kant eigenlijk als 2de sfeer vak
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

De gene die het langst hun seizoenkaart hebben mogen als eerst hun plekken uitkiezen en zo gaat het door tot de seizoenkaart houders van nu overal zitten.

Ik vind dat persoonlijk klote want ik heb mijn seizoenskaart nu 6 jaar en mijn buurjongen met wie ik ook altijd heen ga 4 jaar dat betekent dat hij later mag kiezen en dat je dan kans heb dat je niet naast elkaar komt.

Zo zullen er wel meer gevallen zijn
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Sir Robbert schreef:De gene die het langst hun seizoenkaart hebben mogen als eerst hun plekken uitkiezen en zo gaat het door tot de seizoenkaart houders van nu overal zitten.
Wat is je bron van dit verhaal???
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Henk van Reinsoever, mijn vader sponsort AZ van Gils heet het.

Dus via Henk van Reinsoever wij hadden toen een rondleiding gehad door het stadion ( Kooimeer ) en toen vroeg ik hem hoe ze het gingen doen met de plaatsen en toen legde hij het dus zo uit.
Gebruikersavatar
Ko Rood
Supporter
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 jul 2004, 17:41
Locatie: Vak S

Sir Robbert, Henk van Rijnsoever is een vreselijke aardige man, erg joviaal, humoristisch en heeft een gouden AZ-hart, maar ook een beetje een ouwehoer die nog wel eens iets te enthousiast en te voorbarig is. Maar dat is mijn mening.

Henk van Rijnsoever gaat helemaal niet over de seizoenkaarten en daar moet hij zich ook helemaal niet mee bezig houden. Zolang er van de afdeling Ticketing geen officiële mededelingen zijn gedaan zul je nog wel een paar geruchten en vage praatjes via via horen. Ik maak me er i.i.g. niet druk om en wacht het rustig af. Doe jij dat ook maar.

Natuurlijk krijgen de huidige seizoenkaarthouders voorrang. Jij bent nu één van die 8000 en er zijn straks 16000 stoelen. Ik zie het probleem niet.
Alive and kicking
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Tuurlijk heb je ook wel gelijk in maar hij is aangesteld als gids van de rondleidingen in het nieuwe stadion dus mag ik denk wel terecht denken dat hij tot zekere mate ingelicht is met wat er gaat gebeuren met het stadion.

En met die van 8000 naar 16000 heb je natuurlijk gelijk maar ja je zal maar net zien....
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ko Rood schreef:geen officiële mededelingen zijn gedaan zul je nog wel een paar geruchten en vage praatjes via via horen. Ik maak me er i.i.g. niet druk om en wacht het rustig af. Doe jij dat ook maar.
Het is niet via via hij heef het me persoonlijk gezegt....


( niet dat ik slappe geruchten loop te verspreiden, toch echt zelf gehoord)
Plaats reactie