Supportersverdeling Victorie-stadion

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Waar gaan jullie zitten / staan?

BEN SIDE!
141
69%
A9 zijde
9
4%
Kooimeerzijde
46
22%
Hoofdtribune
9
4%
 
Totaal aantal stemmen: 205
-Gast-
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2006, 15:51

Het is leuk wat je zegt kilkenny maar ik vrees dat het te laat is.
In het begin van het seizoen hadden we alle mogelijkheden om met z'n allen op X2 te gaan staan maar er moesten weer zonodig mensen op S en W gaan staan. Zo jammer, misschien dat het sfeerteam nog wat kan proberen in samenwerking met de supportersvereniging.

Trouwens er is geen enkele eenheid onder de supporters dus waarom zou dat nu wel zo zijn. Je hebt nu 8 groepen bij AZ. Zie daar maar eens eenheid onder te krijgen. Dat lukt je never nooit.

Hoop dat alle jongeren in de loop der tijd fanatieker worden want daar is misschien wel eenheid in te krijgen. En die staan wel in X2 en omgeving.

Als die groep nu contact legt met elkaar en bij elkaar gaat staan in X en liedjes aanheft. Het zijn nu steeds de zelfden die beginnen.

Jongens die nu om meer sfeer vragen pb elkaar en maak kennis met elkaar in real life.

Heb er goede hoop in dat het goedkomt.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Konijnenkeizer schreef:[..]


Het is in ieder geval geen AZ-supporter, getuige zijn eerste post:
Jullie hebben niet zoveel ervaring en haast geen traditie met massaal georganiseerd vervoer naar uitwedstrijden, dus ik kan best begrijpen dat AZ het risico niet wilt lopen dat er 3 á 4 bussen niet gevuld kunnen worden op het laatste moment, toch weer een kostenpost van een paar duizend euro.
Iedergeval respect dat jullie met 750 man komen (44 man per combibus) ook hadden jullie daarvoor een prikkeling en steun nodig financieel gezien.
Als het goed is, is hij ook gebanned omdat hij alleen maar loopt te stoken, en allesbehalve AZ-supporter is.
Hup AZ.
-Gast-
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2006, 15:51

In toevoeging op mijn vorige post.
Ik heb al een groepje op X2 met wie ik sfeer maak.
Alleen niemand doet er mee als we liedjes inzette. :cry:
Kom allen gezellig bij ons staan laten we zien dat de benside wel sfeer kan maken.
:P
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

VAK X 4 LIFE schreef:Het is leuk wat je zegt kilkenny maar ik vrees dat het te laat is.
In het begin van het seizoen hadden we alle mogelijkheden om met z'n allen op X2 te gaan staan maar er moesten weer zonodig mensen op S en W gaan staan. Zo jammer, misschien dat het sfeerteam nog wat kan proberen in samenwerking met de supportersvereniging.

Trouwens er is geen enkele eenheid onder de supporters dus waarom zou dat nu wel zo zijn. Je hebt nu 8 groepen bij AZ. Zie daar maar eens eenheid onder te krijgen. Dat lukt je never nooit.

Hoop dat alle jongeren in de loop der tijd fanatieker worden want daar is misschien wel eenheid in te krijgen. En die staan wel in X2 en omgeving.

Als die groep nu contact legt met elkaar en bij elkaar gaat staan in X en liedjes aanheft. Het zijn nu steeds de zelfden die beginnen.

Jongens die nu om meer sfeer vragen pb elkaar en maak kennis met elkaar in real life.

Heb er goede hoop in dat het goedkomt.
Niet iedereen zit op het forum hé. We zullen altijd groepjes hebben, en eigenlijk is dat ook niet zo heel erg. Er is ook niet zoveel afgunst als voorheen heb ik het idee. De sfeer is af en toe best aardig en ik heb het vermoeden dat er de komende jaren steeds meer nieuwe jongeren richting de Ben-Side trekken, zeker als de goede prestaties voortduren. Het zou mooi zijn om mensen de mogelijkheid te geven om fanatieker te worden en te kunnen gaan staan, maar het is de vraag of AZ hieraan mee gaat werken.
Hup AZ.
-Gast-
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2006, 15:51

Bob Ross schreef:[..]
Niet iedereen zit op het forum hé. We zullen altijd groepjes hebben, en eigenlijk is dat ook niet zo heel erg. Er is ook niet zoveel afgunst als voorheen heb ik het idee. De sfeer is af en toe best aardig en ik heb het vermoeden dat er de komende jaren steeds meer nieuwe jongeren richting de Ben-Side trekken, zeker als de goede prestaties voortduren. Het zou mooi zijn om mensen de mogelijkheid te geven om fanatieker te worden en te kunnen gaan staan, maar het is de vraag of AZ hieraan mee gaat werken.
Waarom zou AZ hier niet aan meewerken. Zij willen toch ook dat de spelers toegezongen worden. :?:
-Gast-
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2006, 15:51

Bob Ross schreef:[..]
Als het goed is, is hij ook gebanned omdat hij alleen maar loopt te stoken, en allesbehalve AZ-supporter is.
Hij is nog niet geband zag hem net nog in gebruikerslijst. Bannen die utrechter!!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

VAK X 4 LIFE schreef:[..]
Waarom zou AZ hier niet aan meewerken. Zij willen toch ook dat de spelers toegezongen worden. :?:
AZ is altijd eigenzinnig geweest op dat gebied. Maar het zou in ieder geval goed zijn dat er voor mensen die hun kaart op de Ben-Side inleveren weer nieuwe fanatico's (jelelelele) terugkomen. Buiten dat heb je het probleem dat je die slappe happen (laat ik de mensen die wel wat sfeer toevoegen even buiten beschouwing) onderaan ook niet zomaar even weg kan bonjouren..
Hup AZ.
-Gast-
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 nov 2006, 15:51

Bob Ross schreef:[..]
AZ is altijd eigenzinnig geweest op dat gebied. Maar het zou in ieder geval goed zijn dat er voor mensen die hun kaart op de Ben-Side inleveren weer nieuwe fanatico's (jelelelele) terugkomen. Buiten dat heb je het probleem dat je die slappe happen (laat ik de mensen die wel wat sfeer toevoegen even buiten beschouwing) onderaan ook niet zomaar even weg kan bonjouren..
Daarom zei ik ook al eerder het is eigenlijk al te laat. Als meer mensen zich hadden opgegeven voor het sfeervak was heel X2 staanvak geweest. Waarom had jij en nog veel oud vak K en westzijders eigenlijk vak W gekozen? Had iedereen van die groep nou voor X gekozen in het begin. Maarja het komt allemaal goed, tenminste als AZ goed blijft presteren.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

VAK X 4 LIFE schreef:[..]
Daarom zei ik ook al eerder het is eigenlijk al te laat. Als meer mensen zich hadden opgegeven voor het sfeervak was heel X2 staanvak geweest. Waarom had jij en nog veel oud vak K en westzijders eigenlijk vak W gekozen? Had iedereen van die groep nou voor X gekozen in het begin. Maarja het komt allemaal goed, tenminste als AZ goed blijft presteren.
Omdat het extra leuk is om met een grote groep bekenden bij elkaar te staan. Praktisch maakt het niet zoveel uit aangezien wij aan vak X grenzen en liederen toch redelijk vaak samen gaan.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

VAK X 4 LIFE schreef:[..]
Daarom zei ik ook al eerder het is eigenlijk al te laat. Als meer mensen zich hadden opgegeven voor het sfeervak was heel X2 staanvak geweest. Waarom had jij en nog veel oud vak K en westzijders eigenlijk vak W gekozen? Had iedereen van die groep nou voor X gekozen in het begin. Maarja het komt allemaal goed, tenminste als AZ goed blijft presteren.
Vanaf het begin af aan is er een verdeling geweest voor staan plaatsen. De huidige V vorm. Denk niet dat, dat veranderd zou zijn als er meer aanmeldingen geweest waren. AZ heeft zich ook nog aan regels van de knjb en uefa te houden.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

wij, een groepje van 8 man, hadden ons aangemeld voor vak X1, bij voorkeur hoog, anders vak X3, bij voorkeur hoog.

waar zitten we uiteindelijk? boven in Vak Y
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
-tape-
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2006, 20:01
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Ik zit nu onderin X1, maar ik wil graag staan en ging meestal ook wel met iemand bovenin staan.. alleen dat kan nu niet meer omdat je niet meer op de trap mag staan. Nu vraag ik dus voor volgend jaar een plaats bovenin zodat ik wel mee kan zingen. Het leukste zou natuurlijk zijn om heel X(+W) te laten staan. AZ moet dan gewoon mensen een maitje sturen van,' als je niet wilt staan stuur ons dan een mailtje zodat je van plek kan ruilen, indien geen mail wordt u gedwongen te staan' Mensen die staan geeft zoiezo al sfeer, zingen of niet.. klappen zullen ze toch wel doen.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

-tape- schreef: Het leukste zou natuurlijk zijn om heel X(+W) te laten staan. .
Met een prijsverhoging van 25 euro voor vak W en dan nog moeten gaan staan,scheer je weg. :evil:
Beetje respect voor ouderen graag. :wink:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

-tape- schreef:Ik zit nu onderin X1, maar ik wil graag staan en ging meestal ook wel met iemand bovenin staan.. alleen dat kan nu niet meer omdat je niet meer op de trap mag staan. Nu vraag ik dus voor volgend jaar een plaats bovenin zodat ik wel mee kan zingen. Het leukste zou natuurlijk zijn om heel X(+W) te laten staan. AZ moet dan gewoon mensen een maitje sturen van,' als je niet wilt staan stuur ons dan een mailtje zodat je van plek kan ruilen, indien geen mail wordt u gedwongen te staan' Mensen die staan geeft zoiezo al sfeer, zingen of niet.. klappen zullen ze toch wel doen.

Je kan onder ook mee zingen hoor. Ik zit in vak Y en zou ook graag willen staan maar ik zing even goed zo hard als ik kan mee :D
Gebruikersavatar
AlkmaarZ
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2007, 13:08
Locatie: ALKMAAR

Ik zelf zit nu op M en ga me ook aanmelden voor vak X alleen het probleem is dat er boven in vak X alleen nog maar die staanplaatsen zijn ik snap niet dat AZ er zon probleem van maakt om het ook onderin te laten staan :roll:
Tencate is een Beunhaas..
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

AlkmaarZ schreef:Ik zelf zit nu op M en ga me ook aanmelden voor vak X alleen het probleem is dat er boven in vak X alleen nog maar die staanplaatsen zijn ik snap niet dat AZ er zon probleem van maakt om het ook onderin te laten staan :roll:
omdat de mensen onderin niet willen staan.en er zijn ook ouderen mensen.
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

-tape- schreef:Ik zit nu onderin X1, maar ik wil graag staan en ging meestal ook wel met iemand bovenin staan.. alleen dat kan nu niet meer omdat je niet meer op de trap mag staan. Nu vraag ik dus voor volgend jaar een plaats bovenin zodat ik wel mee kan zingen. Het leukste zou natuurlijk zijn om heel X(+W) te laten staan. AZ moet dan gewoon mensen een maitje sturen van,' als je niet wilt staan stuur ons dan een mailtje zodat je van plek kan ruilen, indien geen mail wordt u gedwongen te staan' Mensen die staan geeft zoiezo al sfeer, zingen of niet.. klappen zullen ze toch wel doen.
Gaat het niet of zo,straks op de 2 ring mag je staan.er zijn ook mensen die niet willen maar ook niet kunnen staan.ja en die zitten ook in W en X
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wie zitten er eigenlijk in van A en G? Er zijn nl. geen plekken te reserveren voor die vakken. Nu weet ik dat hier ook familieleden van spelers zitten, maar het lijkt me stug dat die alle (ong.) 550 plekken voor hun rekening nemen in die vakken. Weet er iemand meer?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
AZ-Alkmaarder
Supporter
Berichten: 184
Lid geworden op: 21 dec 2004, 19:50
Locatie: Alkmaar

op www.vi.nl staat een interview waarin gezegd wordt dat het AZ stadion naar 60000-70000 supporters uitgebreid kan worden en dat ze in 2009 willen beginnen met bouwen voor 36000 toeschouwers, zonder 2e ring maar de tribunes worden steiler en hoger... weet niet wat ik hier nou van moet denken..
Vakkie T
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

AZ-Alkmaarder schreef:op www.vi.nl staat een interview waarin gezegd wordt dat het AZ stadion naar 60000-70000 supporters uitgebreid kan worden en dat ze in 2009 willen beginnen met bouwen voor 36000 toeschouwers, zonder 2e ring maar de tribunes worden steiler en hoger... weet niet wat ik hier nou van moet denken..
Dat er in dat geval liften nodig zijn om je naar boven te brengen.
Plaats reactie