Identificatieplicht

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Draag jij hem bij je?

Ja
52
50%
Hangt ervan af
18
17%
Nee
34
33%
 
Totaal aantal stemmen: 104
Gebruikersavatar
AZmeisje
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 apr 2006, 08:53

lady_AZ schreef:[..]


nee.. maar het was gewoon een inkoppertje.. :!: sorry
Nou geweldig meid =D>
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Kutpolitieagent is één woord.
(Ik doe ook een gooi om mee te mogen doen met het forumpussyfighten.)
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
AZmeisje
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 apr 2006, 08:53

Dropkick Murphy schreef:Kutpolitieagent is één woord.
(Ik doe ook een gooi om mee te mogen doen met het forumpussyfighten.)
Ik doe niet mee :wink: Vind het uiterst sneu om mensen op hun spelfouten te pakken terwijl ze moeite hebben met grammatica!
En ik doe toch echt me best om er zo veel mogelijk op te letten.
D
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2006, 12:25
Locatie: Alkmaar

AZmeisje schreef:[..]


Nou geweldig meid =D>
En jij kan echt heel erg weinig hebben, aangezien je meteen op je spreekwoordelijke pik getrapt bent. Beetje jammer omdat iedereen hier altijd loopt te zeuren over spelfouten bij elkaar. Zo leer je nog eens wat daar waar jij problemen hebt met grammatica zoals je zegt. Terwijl het woord politieagent onder spelling valt! Maar maakt niet uit, zal niets meer zeggen. =;
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Volgens mij is t tijd voor een spelling en grammatica topic als je het mij vraagt.
Of een catfightopic?
Afbeelding
D
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2006, 12:25
Locatie: Alkmaar

AZ_furb schreef:Volgens mij is t tijd voor een spelling en grammatica topic als je het mij vraagt.
Of een catfightopic?
Afbeelding
Lekker belagerijk allemaal. Jammer alleen dat sommigen het verschil tussen een grap en een persoonlijke aanval niet zien. Maar goed :?
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Ligt niet aan jou, maar wordt vaker over gezeurt, ik heb al 2 waarschuwingen gekregen omdat ik geen hoofdletters gebruikte en er zijn mensen die zich daar meer aan storen dan aan andere dingen die er gezegd worden.
D
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2006, 12:25
Locatie: Alkmaar

AZ_furb schreef:Ligt niet aan jou, maar wordt vaker over gezeurt, ik heb al 2 waarschuwingen gekregen omdat ik geen hoofdletters gebruikte en er zijn mensen die zich daar meer aan storen dan aan andere dingen die er gezegd worden.
Is ook best irritant af en toe. Maar kom op hé een gemiddeld persoon weet toch wel hoe je politieagent schrijft?! Maar goed on-topic anders krijg ik straks en ban en kan ik niet meer posten in de daarkanzijhetopic :wink:
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

lady_AZ schreef:[..]


Is ook best irritant af en toe. Maar kom op hé een gemiddeld persoon weet toch wel hoe je politieagent schrijft?! Maar goed on-topic anders krijg ik straks en ban en kan ik niet meer posten in de daarkanzijhetopic :wink:
hahaha vooruit, mijn paspoort ben ik kwijt en ik ga in augustus op vakantie, lekker handig.
D
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2006, 12:25
Locatie: Alkmaar

AZ_furb schreef:[..]


hahaha vooruit, mijn paspoort ben ik kwijt en ik ga in augustus op vakantie, lekker handig.
Paspoort aanvragen duurt niet lang trouwens. Binnen een week kun je hem ophalen op het gemeentekantoor.
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

Hij ligt ergens, maar weet niet waar. Moet gewoon ff goed zoeken.
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

lady_AZ schreef:[..]


Paspoort aanvragen duurt niet lang trouwens. Binnen een week kun je hem ophalen op het gemeentekantoor.
A) Kost klauwen met geld
B) Als je hem binnen een week wilt hebben kost het nog meer klauwen met geld :D
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

lady_AZ schreef: Lekker belagerijk allemaal. Jammer alleen dat sommigen het verschil tussen een grap en een persoonlijke aanval niet zien. Maar goed :?
Het is belangrijk!
Gebruikersavatar
Le Chef
Moderatort
Berichten: 617
Lid geworden op: 28 okt 2004, 15:43

Padre schreef:[..]


Het is belangrijk!


\:D/ Gatverdarrie forumplayerts zijn zelf op de maandagnacht nog scherp zo te zien
Gebruikersavatar
AZmeisje
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 apr 2006, 08:53

lady_AZ schreef:[..]


En jij kan echt heel erg weinig hebben, aangezien je meteen op je spreekwoordelijke pik getrapt bent. Beetje jammer omdat iedereen hier altijd loopt te zeuren over spelfouten bij elkaar. Zo leer je nog eens wat daar waar jij problemen hebt met grammatica zoals je zegt. Terwijl het woord politieagent onder spelling valt! Maar maakt niet uit, zal niets meer zeggen. =;
He gelukkig!

Ik voel me inderdaad zó op me pik getrapt! :cry:
Maar goed.. om zulke reacties kan ik alleen maar lachen! Hoef je niet gelijk zo te happen!
\:D/
D
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2006, 12:25
Locatie: Alkmaar

AZmeisje schreef:[..]


He gelukkig!

Ik voel me inderdaad zó op me pik getrapt! :cry:
Maar goed.. om zulke reacties kan ik alleen maar lachen! Hoef je niet gelijk zo te happen!
\:D/
Ja je bent echt ongelofelijk mans dat wisten we al. Maar we waren al weer on-topic!! Dus over happen gesproken..
D
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2006, 12:25
Locatie: Alkmaar

Le Chef schreef:[..]


A) Kost klauwen met geld
B) Als je hem binnen een week wilt hebben kost het nog meer klauwen met geld :D
Ik had hem binnen een week, voor de normale prijs (39,40). Via de normale procedure duurt het gewoon een week. Dus hoe kom je erbij dat het meer kost als je hem binnen een week wil hebben?
Gebruikersavatar
AZmeisje
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 apr 2006, 08:53

lady_AZ schreef:[..]


Ja je bent echt ongelofelijk mans dat wisten we al. Maar we waren al weer on-topic!! Dus over happen gesproken..
sorry :oops:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Jerry! Jerry! Jerry! Heerlijke die bitchfights op het forum. Doet me denken aan good old Jerry Springer.
Gebruikersavatar
AZmeisje
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 apr 2006, 08:53

Peter Andre schreef:Jerry! Jerry! Jerry! Heerlijke die bitchfights op het forum. Doet me denken aan good old Jerry Springer.
:cry: Ik vind het anders harstikke naar hoe ze doet tegen mij!
Plaats reactie