Wouter Goes (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 07 mar 2023, 20:09

Gooi die jeugd gewoon voor de leeuwen, de echte toppers pakken direct hun kans.
Inderdaad. En als ze niet goed genoeg zijn dan hebben we op dit forum weer iemand om af te maken. Ik noem dat win win. Van mij mag Meerdink er ook wel wat meer in. Gooide meteen zijn fysiek in de strijd en heeft al bewezen ook mooi te kunnen scoren. in ieder geval een veel beter alternatief dan Barasi.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 07 mar 2023, 20:09
Gooi die jeugd gewoon voor de leeuwen, de echte toppers pakken direct hun kans.
Onze eigen jeugd is steeds vaker op een leeftijd/ervaringsniveau waar hun aangekochte leeftijdsgenoten ook op zitten.

En dan was ik sowieso al voor het gebruik van jeugdspelers die kansen verdiend hebben (bijvoorbeeld door de Youth League of Eerste Divisie plat te spelen).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Goede pot! Hopelijk kan hij dit vast houden de rest van het seizoen!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Respect, stond er gewoon weer goed =D> Goeie ballen vooruit ook, paar kleine foutjes, laat hem lekker staan straks
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Echt knap hoor, misschien onderschatten we hem in eerste instantie vanwege zijn fysiek, natuurlijk het maatje van Maxim Dekker. Die het eigenlijk ook gewoon heel goed gedaan heeft, paar keer niet natuurlijk, maar soit. Krijgen de komende seizoenen, als ze niet snel een transfer maken, een heerlijk voetballend centrum met Goes en Dekker, dat is lang geleden, Wuytens was natuurlijk goed, maar anders moeten we terug naar Moreno en Moisander.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Goes bewijst overigens dat het best mogelijk is om geen commemtaar op een centrumverdediger te hebben. Ze moeten dat gewoon zelf verdienen :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 08 mar 2023, 13:08 Goes bewijst overigens dat het best mogelijk is om geen commemtaar op een centrumverdediger te hebben. Ze moeten dat gewoon zelf verdienen :wink:
Goed mogelijk dat het ook ermee te maken heeft dat hij jong en nieuw is en mensen later, vooral na nederlagen, zich meer gaan focussen op tekortkomingen
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 08 mar 2023, 13:20 Goed mogelijk dat het ook ermee te maken heeft dat hij jong en nieuw is en mensen later, vooral na nederlagen, zich meer gaan focussen op tekortkomingen
Of omdat hij er gewoon prima staat?
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

072 schreef: 08 mar 2023, 13:57 Of omdat hij er gewoon prima staat?
Jazeker, hij doet het prima.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 08 mar 2023, 13:20 Goed mogelijk dat het ook ermee te maken heeft dat hij jong en nieuw is en mensen later, vooral na nederlagen, zich meer gaan focussen op tekortkomingen
Exact.

Het is hetzelfde als met Kerkez: ze beginnen fel en redelijk goed waardoor je de mindere momenten door de vingers ziet.

Goes had gisteren ook gewoon - minstens - twee flagrante fouten.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 08 mar 2023, 17:08 Exact.

Het is hetzelfde als met Kerkez: ze beginnen fel en redelijk goed waardoor je de mindere momenten door de vingers ziet.

Goes had gisteren ook gewoon - minstens - twee flagrante fouten.
Spelbreker :cry:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Antti Opdam schreef: 08 mar 2023, 17:08 Exact.

Het is hetzelfde als met Kerkez: ze beginnen fel en redelijk goed waardoor je de mindere momenten door de vingers ziet.

Goes had gisteren ook gewoon - minstens - twee flagrante fouten.
Ik vind het niet zozeer door de vingers zien, maar dat het logisch is dat jonge jongens ook nog fouten maken. Ik vind het nog al een verschil of iemand die net uit Jong gehaald wordt en die er gelijk moest staan, of iemand die al 5-6 jaar op dezelfde positie speelt fouten maakt.
Van Alkmaar begint de victorie
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

072 schreef: 09 mar 2023, 08:38 Ik vind het niet zozeer door de vingers zien, maar dat het logisch is dat jonge jongens ook nog fouten maken. Ik vind het nog al een verschil of iemand die net uit Jong gehaald wordt en die er gelijk moest staan, of iemand die al 5-6 jaar op dezelfde positie speelt fouten maakt.
Dit is overigens ook mijn opvatting.
Maar ik maakte het punt dan ook omdat men veinst dat hier nooit iemamd positief benaderd zou kunnen worden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

072 schreef: 09 mar 2023, 08:38 Ik vind het niet zozeer door de vingers zien, maar dat het logisch is dat jonge jongens ook nog fouten maken. Ik vind het nog al een verschil of iemand die net uit Jong gehaald wordt en die er gelijk moest staan, of iemand die al 5-6 jaar op dezelfde positie speelt fouten maakt.
Mee eens.

En daarom is het ook een groot risico om ze "maar even voor de leeuwen te gooien".
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 08 mar 2023, 13:20 Goed mogelijk dat het ook ermee te maken heeft dat hij jong en nieuw is en mensen later, vooral na nederlagen, zich meer gaan focussen op tekortkomingen
Niet na nederlagen, na structurele wanprestaties. En dat lijkt me niet meer dan normaal bij topsport en deze salarissen. De meeste jeugdspelers krijgen (terecht) ontzettend veel krediet. Bij sommigen blijft dat zo omdat ze het zelf verdienen, zie Wijndal en Koopmeiners bijvoorbeeld. Anderen blijken er helemaal niks van te kunnen, gaan naast hun schoenen lopen of domme interviews geven.

Ik wilde nog zeggen dat zelfs de eerste pagina’s van Hatzidiakos positief moeten zijn geweest. Maar ik las net pagina 1 even terug :lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
eenjaarazalkmaar
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2019, 22:10

Welke supporter met netwerk naar harde kern gaat de moeite nemen om op de volgende melodie een liedje te schrijven voor Goes?
https://youtu.be/JuKYL3uHAIc

Met daarbij het advies om 1 zin volledig intact te laten: "Wie laat zich niet koeioneren?" Goes, Goes, Goes, Goes!
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

eenjaarazalkmaar schreef: 12 mar 2023, 11:30 Welke supporter met netwerk naar harde kern gaat de moeite nemen om op de volgende melodie een liedje te schrijven voor Goes?
https://youtu.be/JuKYL3uHAIc

Met daarbij het advies om 1 zin volledig intact te laten: "Wie laat zich niet koeioneren?" Goes, Goes, Goes, Goes!
:lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Maar weer even terug naar Jong AZ.

Vormt met Panta een uiterst kwetsbaar duo.

Bleek overigens ook al (twee keer) tegen Lazio. Waarbij spitsen zich in de 16 in een vrijstaat wanen ...
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

eenjaarazalkmaar schreef: 12 mar 2023, 11:30 Welke supporter met netwerk naar harde kern gaat de moeite nemen om op de volgende melodie een liedje te schrijven voor Goes?
https://youtu.be/JuKYL3uHAIc

Met daarbij het advies om 1 zin volledig intact te laten: "Wie laat zich niet koeioneren?" Goes, Goes, Goes, Goes!
=D> Zeg ik als liefhebber van Boes.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Waarom mag deze jongen opeens niet meer spelen van onze big brain trainer? Na elke blessure is het "je moet je plekje weer terug verdienen", maar Goes deed het gewoon prima en nu mag Beukema er gelijk in en die is totaal niet in vorm.
Van Alkmaar begint de victorie
Plaats reactie