Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

pAZcal schreef: 20 feb 2023, 13:37 Zal ik eens iemands ruiten ingooien?
Komt-ie hoor:

Maar ze staan wel mooi 3e!

;)
Maar ze hebben eerste gestaan en ook tweede en hebben meegedaan in de beker.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

sister of mercy schreef: 20 feb 2023, 16:23 Maar ze hebben eerste gestaan en ook tweede en hebben meegedaan in de beker.
Vooral dat laatste moet je niet onderschatten. Menig club kwalificeert zich niet voor het hoofdtoernooi.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

#doehobiemaarweer #voegtnietstoe
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 25 feb 2023, 19:26 #doehobiemaarweer #voegtnietstoe
Haha wat een bullshit. Krijgt vandaag 30x die bal teruggespeeld, wat moet ie er in godsnaam mee.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 25 feb 2023, 19:50 Haha wat een bullshit. Krijgt vandaag 30x die bal teruggespeeld, wat moet ie er in godsnaam mee.
Om te beginnen, niet 28 van die 30 x over de zijlijn rossen. Maar ok, wat voegt Ryan tot nu toe, toe? Ik heb het nog niet gezien. En ja, ik was blij toen hij tekende.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Goed uittrappen heeft van Aart hem al afgeleerd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DonnyDelano schreef: 25 feb 2023, 20:04 Om te beginnen, niet 28 van die 30 x over de zijlijn rossen. Maar ok, wat voegt Ryan tot nu toe, toe? Ik heb het nog niet gezien. En ja, ik was blij toen hij tekende.
Weinig. Vooral kutballen van de achterhoede wegrossen.. Maar ik zie hem niet 8 blunders op rij maken, dus roepen om Verhulst is lachwekkend.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SimonPoulsen schreef: 25 feb 2023, 20:18 Weinig. Vooral kutballen van de achterhoede wegrossen.. Maar ik zie hem niet 8 blunders op rij maken, dus roepen om Verhulst is lachwekkend.
Ok, je hebt gelijk. Hobie terug is nooit de oplossing. Maar Ryan is dat voorlopig ook niet
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wat was dat nou voor rare achterbal-variant, diep in de tweede helft? Dat leidde ook tot balverlies op een gevaarlijk punt.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ach hij maakte een belangrijke redding, daarmee is hem veel vergeven.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

DeZuivelDuivel schreef: 11 mar 2023, 23:22 ach hij maakte een belangrijke redding, daarmee is hem veel vergeven.
Ho ho, zo werkt dat bij Hatzidiakos toch ook niet? :wink:
Gebruikersavatar
WatIsHetTochFijn
Herry en/of Berry
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 jan 2023, 15:54

DeZuivelDuivel schreef: 11 mar 2023, 23:22 ach hij maakte een belangrijke redding, daarmee is hem veel vergeven.
Ik heb 'm nog 2x terug gekeken. De eerste enigszins noemenswaardige redding die ik van heb gezien tot op heden. Toch wel een momentje hoor.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

WatIsHetTochFijn schreef: 12 mar 2023, 08:19 Ik heb 'm nog 2x terug gekeken. De eerste enigszins noemenswaardige redding die ik van heb gezien tot op heden. Toch wel een momentje hoor.
Tegen Lazio had ie er ook eentje die Verhulst toch echt niet gehad zou hebben. Maar reddingen doen is zijn werk, evenals achterballen nemen. Het laatste deed ie die ene keer niet en leidde tot balverlies.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Goed gekeept vanavond. Zo veel fijner als onze keeper een bal vangt ipv bokst.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Deze man heeft veel beter het oog op schoten van afstand. Dat zit een stuk lekkerder. Half jaar te laat, anders hadden ze bovenaan gestaan.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 16 mar 2023, 22:14 Goed gekeept vanavond. Zo veel fijner als onze keeper een bal vangt ipv bokst.
Misschien heeft ie in het begin nog wat geluisterd naar onze keeperstrainer en inmiddels net als bij onze verdedigers zijn autoriteit laten gelden :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 16 mar 2023, 22:17 Deze man heeft veel beter het oog op schoten van afstand. Dat zit een stuk lekkerder. Half jaar te laat, anders hadden ze bovenaan gestaan.
Inderdaad. Die zwabberbal in de 2e helft had Hobie op zeker laten gaan.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 16 mar 2023, 22:17 Deze man heeft veel beter het oog op schoten van afstand. Dat zit een stuk lekkerder. Half jaar te laat, anders hadden ze bovenaan gestaan.
Tja. De enige - gigantische - blunder waar je Huiberts echt op kon betrappen. Wel één met zeer verstrekkende gevolgen. Maar goed. Ik laat het rusten als we - conform verwachting - de Champions League halen en de Conference League winnen.

On topic: Ryan doet het niet onaardig.

Zag een foto van hem in de kleedkamer en deze kerel is echt belachelijk gespierd. Ik vraag me altijd af in hoeverre zoiets zinvol is als voetballer. Het gaat - wellicht - toch ten koste van je flexibiliteit en mobiliteit ...

Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 08:18 Zag een foto van hem in de kleedkamer en deze kerel is echt belachelijk gespierd. Ik vraag me altijd af in hoeverre zoiets zinvol is als voetballer. Het gaat - wellicht - toch ten koste van je flexibiliteit en mobiliteit ...

Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Het enige wat ik daar over kan zeggen is dat je niet per se flexibeler en mobieler bent zonder die spieren :wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 17 mar 2023, 08:23 Het enige wat ik daar over kan zeggen is dat je niet per se flexibeler en mobieler bent zonder die spieren :wink:
Laten we proberen door te redeneren: volgens mij is het handiger als je wat slanker en ranker bent. Zie bijvoorbeeld Moens, De Gea, Courtois.

Je moet immers ook van de grond komen bij een hogere bal. Met heel veel spiermassa is het lastig heel hoog springen. Zie bijvoorbeeld ook hoogspringers in de atletiek. Mijn inschatting is dat Ryan echt een kilo of vijf tot acht aan spieren teveel heeft om te komen tot maximale spronghoogte.

Nu is dit niet het enige aspect van het keepersvak. Maar toch.
Plaats reactie