Mathew Ryan (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Perry schreef: 21 jan 2023, 07:56 Afbeelding

"Ha Matty, ik zie je de hele tijd die bal uit de lucht vangen.. Dat gaan we vanaf nu anders doen."
:lol: :lol:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De penalty was ik niet tevreden over, voor de rest voelt het als een enorm verschil met Ryan op doel, maar de schijn kan bedriegen natuurlijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Straalt autoriteit uit en heeft een houding van "ik ben hier de baas". Stond ook al actief Dekker te coachen. Zijn houding bevalt me wel. Verder valt hij op basis van deze wedstrijd moeilijk te beoordelen, al had hij een knappe reflex op dat van richting veranderd schot dat naar de korte hoek ging.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2023, 17:52 De penalty was ik niet tevreden over, voor de rest voelt het als een enorm verschil met Ryan op doel, maar de schijn kan bedriegen natuurlijk.
:D :D :D Tuurlijk joh. Die had hij gewoon moeten stoppen. Hij koos de verkeerde hoek. Hoe stom kan hij wezen. En jij had het nog zo gezegd! Ongelooflijk, wat een eikel die keeper toch. Want je was niet tevreden over die penalty. #-o #-o #-o #-o :^o :^o :^o :^o
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Roadman schreef: 22 jan 2023, 20:47 :D :D :D Tuurlijk joh. Die had hij gewoon moeten stoppen. Hij koos de verkeerde hoek. Hoe stom kan hij wezen. En jij had het nog zo gezegd! Ongelooflijk, wat een eikel die keeper toch. Want je was niet tevreden over die penalty. #-o #-o #-o #-o :^o :^o :^o :^o
Wat ben jij toch ook een eeuwige pannenkoek.
Ik ben voor zover dat kan na een potje ronduit tevreden en noem één kritiekpuntje en je komt met zo'n reactie, ben je verliefd op hem ofzo?

Hij koos totaal de verkeerde hoek, dat kan inderdaad gebeuren, maar hij koos alsnog de verkeerde hoek. Is Noppert ook overkomen op het WK (bij herhaling) dat maakt hem niet gelijk een slechte keeper, maar je mag het toch gewoon opmerken?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Stond bij een dode-spel-situatie uitvoerig met Pascal Jansen te praten. Ik vraag me af wat er toen besproken is.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

pAZcal schreef: 22 jan 2023, 23:38 Stond bij een dode-spel-situatie uitvoerig met Pascal Jansen te praten. Ik vraag me af wat er toen besproken is.
Vraag het hem. :D
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Fijn interview en antwoorden:
https://www.espn.nl/voetbal/team/_/id/140/AZ
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 23 jan 2023, 12:33 Fijn interview en antwoorden:
https://www.espn.nl/voetbal/team/_/id/140/AZ
Eens, lijkt zich ook een beetje verdiept te hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2023, 17:52 De penalty was ik niet tevreden over, voor de rest voelt het als een enorm verschil met Ryan op doel, maar de schijn kan bedriegen natuurlijk.
Eens. Het is altijd potsierlijk om te zien dat een keeper vroegtijdig in het luchtledige duikt. Ook Noppert had hier een handje van op de WK.

Een goed genomen penalty gaat er altijd in. Dus een keeper moet zich richten op de slecht genomen penalties door lang te blijven staan. Zoals Hobie deed tegen Atalanta en Heerenveen. Verder was Ryan een verademing.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 23 jan 2023, 14:19 Eens. Het is altijd potsierlijk om te zien dat een keeper vroegtijdig in het luchtledige duikt. Ook Noppert had hier een handje van op de WK.

Een goed genomen penalty gaat er altijd in. Dus een keeper moet zich richten op de slecht genomen penalties door lang te blijven staan. Zoals Hobie deed tegen Atalanta en Heerenveen. Verder was Ryan een verademing.
Ik denk niet dat je al te veel kunt zeggen adhv deze wedstrijd (hooguit dat het een goede reflex was op die bal die door Vanheusden nog van richting werd veranderd). De verademing zal vooral verband houden met verwachtingen of hoop denk ik
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 23 jan 2023, 14:52 Ik denk niet dat je al te veel kunt zeggen adhv deze wedstrijd (hooguit dat het een goede reflex was op die bal die door Vanheusden nog van richting werd veranderd). De verademing zal vooral verband houden met verwachtingen of hoop denk ik
Ik had geen enkele verwachting of hoop. Ik doe namelijk niet mee aan hypes vooraf.
Maar ik was wel onder de indruk van zijn uitstraling, rust en vele coaching. Nou nog punten pakken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Ben ik de enige die zich mateloos geïrriteerd heeft aan de langzame spelhervattingen van deze man? Balletje niet oprapen tot iemand in de buurt komt… Was nergens voor nodig.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Leeuwenhart schreef: 23 jan 2023, 23:56 Ben ik de enige die zich mateloos geïrriteerd heeft aan de langzame spelhervattingen van deze man? Balletje niet oprapen tot iemand in de buurt komt… Was nergens voor nodig.
Totaal niet aan geërgerd. Wachten totdat de spits bij je is, de bal oppakken en snel naar een verdediger gooien = eerste man alvast voorbij. Nog 10 te gaan!
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Perry schreef: 24 jan 2023, 07:14 Totaal niet aan geërgerd. Wachten totdat de spits bij je is, de bal oppakken en snel naar een verdediger gooien = eerste man alvast voorbij. Nog 10 te gaan!
Je staat 3-1 voor tegen Fortuna Sittard. Duurde gewoon iedere keer een halve minuut. Dat is lang in de kou.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Dat af en toe vertragen werkt ook ontmoedigend bij de tegenstander :mrgreen: =D>
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Leeuwenhart schreef: 24 jan 2023, 07:55 Je staat 3-1 voor tegen Fortuna Sittard. Duurde gewoon iedere keer een halve minuut. Dat is lang in de kou.
Was gewoon om te dollen met de tegenstander, je zag de frustratie opbouwen. Vond dat wel prima. Fijn dat hij zo'n rust uitstraalt, Vindahl en Verhulst maakte me altijd nerveus.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zwak bij de 0-2 en dramatisch bij de 5-5. En ik zag hem stompen dus de hand van Van Aart is alweer zichtbaar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 28 jan 2023, 22:51 Zwak bij de 0-2 en dramatisch bij de 5-5. En ik zag hem stompen dus de hand van Van Aart is alweer zichtbaar.
Gestompt heeft ie zeker, dat zal van der Streek leren om een Alkmaars avondje te verpesten :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 28 jan 2023, 22:51 Zwak bij de 0-2 en dramatisch bij de 5-5. En ik zag hem stompen dus de hand van Van Aart is alweer zichtbaar.
Fijn was wel het nuchtere interview na afloop bij espn.

En @ZuivelDuivel, dan had ie ook Vanheusden wel een stomp mogen geven, die verpestte net zo hard het feestje bij die goal :p
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie