Maxim Dekker (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij viel wederom heel knap in. Zit een goede kop op en hij blijft heel kalm en gefocust. Top hoe hij zich voor de bal gooide (sliding) in de eigen 16 toen het echt even spannend werd.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Terwijl de "hype" bij andere talenten ligt is hij eigenlijk gewoon de beste jeugdspeler op het moment. Heel erg allround. Beetje fysiek groeien komende jaren, en we gaan veel plezier van hem hebben. En met Boulahrouz/Vlaar om je heen kan je geen betere begeleiding wensen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 18 sep 2022, 21:42 Terwijl de "hype" bij andere talenten ligt is hij eigenlijk gewoon de beste jeugdspeler op het moment. Heel erg allround. Beetje fysiek groeien komende jaren, en we gaan veel plezier van hem hebben. En met Boulahrouz/Vlaar om je heen kan je geen betere begeleiding wensen.
Is Boulahrouz nog steeds bij AZ?
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZuid-Scharwoude schreef: 18 sep 2022, 19:20 Hij viel wederom heel knap in. Zit een goede kop op en hij blijft heel kalm en gefocust. Top hoe hij zich voor de bal gooide (sliding) in de eigen 16 toen het echt even spannend werd.
Eens.

Uitstekende speler.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Goede invalbeurt gisteren. Heel knap dat hij op deze leeftijd al zo makkelijk meedraait.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wat een ijskonijn. Mooi om te zien hoe koel die jongen blijft onder alle omstandigheden. Weer uitstekend ingevallen onder moeilijke omstandigheden gister.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

=D> =D> =D>
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 18 sep 2022, 21:49 Is Boulahrouz nog steeds bij AZ?
Geen idee, daar ging ik gemakshalve even van uit
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Paar goede slidings. Maakte me zorgen toen BMI eraf moest, maar heeft het goed gedaan. Ook nog redelijk wat duels gewonnen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 08:14 =D> =D> =D>
Voor de wedstrijd tegen NEC (debuut) dacht ik oeps, hopelijk wordt dit geen nieuwe achilleshiel.

Gisteren dacht ik OK BMI valt uit, maar Maxim komt erin, dus geen probleem komt goed

Na zo'n debuut in 020 zou hij het NL XI tal ingeschreven worden
Maxim gaat het laten zien bij Oranje O19
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ-073 schreef: 19 sep 2022, 09:55 Gisteren dacht ik OK BMI valt uit, maar Maxim komt erin, dus geen probleem komt goed
Exact dat.

Ik vind hem op dit moment op gelijk (zo niet beter) niveau acteren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ-073 schreef: 19 sep 2022, 09:55 Na zo'n debuut in 020 zou hij het NL XI tal ingeschreven worden
Gisteren bij zo'n Voetbal-borrel-programma:

Gemiddeld aantal wedstrijden voordat een speler werd opgeroepen voor het Nederlands elftal:

ajax: 34
PSV: 85
Feyenoord: 86
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 10:28 Gisteren bij zo'n Voetbal-borrel-programma:

Gemiddeld aantal wedstrijden voordat een speler werd opgeroepen voor het Nederlands elftal:

ajax: 34
PSV: 85
Feyenoord: 86
Is toch bizar dit soort statistieken. Selecteren van Taylor zegt mij ook alweer genoeg.

Overigens ben ik blij dat Maxim niet gelijk Oranje in gepraat wordt door half Nederland. Laat die jongen maar rustig komen. We hebben bij Stengs en Boadu gezien hoe het met de vorm ging na hun interland debuut.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 10:26 Ik vind hem op dit moment op gelijk (zo niet beter) niveau acteren.
Eens.

Volg hem al een jaar bij Jong AZ, geen toeval dat er daar vorig jaar relatief zo weinig tegengoals zijn gevallen.

Denkt/speelt veel meer vooruit dan Bruno.

Zou mooi zijn als dit zij overgangsjaar wordt en hij vanaf volgend jaar basis speelt (al mag dat van mij nu al wel).

Wordt alleen maar beter.

En is pas 18 jaar, zelfs een half jaar jonger dan Kerkez.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

elmo schreef: 19 sep 2022, 13:56 Denkt/speelt veel meer vooruit dan Bruno.
Nou, hij zal langer aan de bak moeten, met Bruno Martins Indi ziet het er niet goed uit.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 19 sep 2022, 14:49 Nou, hij zal langer aan de bak moeten, met Bruno Martins Indi ziet het er niet goed uit.
Er is nog enige twijfel of hij bij Oranje kan aansluiten, dan kan het nooit heel langdurig zijn lijkt me. Allicht al meteen na de interland periode? Zag er uit als een spierprobleem.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 19 sep 2022, 10:28 Gisteren bij zo'n Voetbal-borrel-programma:

Gemiddeld aantal wedstrijden voordat een speler werd opgeroepen voor het Nederlands elftal:

ajax: 34
PSV: 85
Feyenoord: 86
Dit zijn toch nietszeggende statistieken, puur om n beetje te stoken. ajax speelt gewoon op een hoger niveau. De cijfers zullen bij Heerenveen en Pec Zwolle nog veel hoger liggen, vrij logisch.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 19 sep 2022, 14:58 Dit zijn toch nietszeggende statistieken, puur om n beetje te stoken. ajax speelt gewoon op een hoger niveau. De cijfers zullen bij Heerenveen en Pec Zwolle nog veel hoger liggen, vrij logisch.
Inderdaad. Als die jongens van ajax dat 'hoge' niveau ook in de Champions League laten zien, zoals Timber en Gravenberch deden, dan is het vrij logisch dat ze eerder een uitnodiging krijgen dan spelers die het slechts in de Eredivisie en Europa League laten zien. Ik snap alleen totaal niet wat Rensch in het debutantenrijtje doet. Ik heb nog nooit wat in die jongen gezien, en ben elke keer weer blij als ie speelt bij ajax.

Ben wel benieuwd naar de statistiek voor spelers van Twente, AZ en Utrecht, de vaste subtoppers in Nederland die nog met enige regelmaat internationals afleveren.
____________
Hoc est nihil
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Grifo schreef: 19 sep 2022, 17:37 Ik snap alleen totaal niet wat Rensch in het debutantenrijtje doet. Ik heb nog nooit wat in die jongen gezien, en ben elke keer weer blij als ie speelt bij ajax.

Ben wel benieuwd naar de statistiek voor spelers van Twente, AZ en Utrecht, de vaste subtoppers in Nederland die nog met enige regelmaat internationals afleveren.
Omdat Geertruida Pfeifer heeft, karsdorp zn knie heeft verdraait en Hateboer nog slechter is.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Kan je alsnog beter frimpong van leverkussen oproepen

Is een betere speler en je garandeerd meteen dat die voor nederland kiest
Zelfde als dat ik niet begrijp dat ze pascal struijk niet voor Martins indi hebben laten komen(had eigenlijk al meteen moeten gebeuren en nog liever botman).
Plaats reactie