Djordje Mihailovic (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Mihailovic doet mij denken aan Evjen qua fysiek. Zelfs scheidsrechters zien er doorheen als dit soort dingens ter aarde storten in duels en fluiten hier vaak niet voor.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

ForzAZ schreef: 21 mar 2023, 10:21 Hoe kom je daar nou bij?

Even wat gegevens over beide spelers:
- Mihailovic is 1.78m en 69 kilo zwaar.
- Mijnans is 1.90m en 70 kilo zwaar.

Bovendien zie je in het veld dat Mijnans in duels meer brengt dan Mihailovic.
Nou ja, het gaat niet zozeer om lengte en gewicht lijkt mij. Hoe sta je op je benen, Aboukhlal was best potig, maar lag steeds op de grond, Ziyech is een skelet, maar heeft wel pit en felheid, staat goed op zijn benen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Is dit nu onze “grote aankoop” die ons beter moet maken? Wat een slap ventje is dit zeg! Ontliep vanavond elke verantwoordelijkheid, liep steeds weg i.p.v. er naar toe, was maar aan het wijzen naar medespelers, dat zij vooral moesten doen wat hij had kúnnen doen; oogt als een watje en onbeert de techniek die hem door velen werd toegezegd. Pffff.

Waar zit ik toch elke week naar te kijken?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 08 apr 2023, 23:20
Waar zit ik toch elke week naar te kijken?
Het is jouw schuld. Jij bent altijd positief :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 apr 2023, 23:24 Het is jouw schuld. Jij bent altijd positief :wink:
Toch denk ik dat positief zijn uiteindelijk meer oplevert :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2237
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ik weet dat het meer een “10” is maar op linksbuiten doet hij helemaal niets. Van Brederode maakt normaal nog meer acties en dat zegt veel… als hij 1 miljoen of minder kostte dan zou je zeggen geef hem tijd maar voor 5/6 miljoen… mag je toch wel iets meer verwachten…? Een geslaagde actie of voorzet bijvoorbeeld.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

MB80 schreef: 09 apr 2023, 09:25 Ik weet dat het meer een “10” is maar op linksbuiten doet hij helemaal niets. Van Brederode maakt normaal nog meer acties en dat zegt veel… als hij 1 miljoen of minder kostte dan zou je zeggen geef hem tijd maar voor 5/6 miljoen… mag je toch wel iets meer verwachten…? Een geslaagde actie of voorzet bijvoorbeeld.
Ik schrik het meeste van het feit dat hij elke keer zo simpel wordt afgetroefd. Het gaat allemaal te snel voor hem. En dan op de grond zeuren dat hij geen vrije trap krijgt.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 358
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Draait toch al weer behoorlijk wat maanden mee maar ik heb nog niets maar dan ook echt helemaal niets van deze man gezien wat een aankoopbedrag van maar liefst zes miljoen rechtvaardigt (en de helft of een derde ook niet) . Hebben ze de goede wel op het vliegtuig gezet?
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ja, niet best. In het begin dacht ik wat positieve dingen te zien. Maar de laatste wedstrijden is het zwaar ondermaats, het lijkt wel een pupil. Kan het tempo gewoon (nog) niet aan, wat doen ze in godsnaam in de MLS? Walking football?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11130
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sir Robbert schreef: 09 apr 2023, 13:34
Kan het tempo gewoon (nog) niet aan, wat doen ze in godsnaam in de MLS? Walking football?
Ja, het niveau is daar echt erbarmelijk. Dat deze man 1 van de uitblinkers was zegt genoeg. Hoe verzin je het ook, scouten in een land waar voetbal nauwelijks leeft. Komt natuurlijk door Eenhoorn en zijn geweldige contacten in de honkbalwereld. Mihailovic schijnt een uitstekende pitcher te zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Verdedigen is een lachertje in de MLS, vandaar dat ik destijds deze transfer al gewaagd vond. Hoop dat ze zijn potentie goed hebben ingeschat en dat Djordje na een aanpassing aan het niveau hier toch kan gaan schitteren voor AZ.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 12 apr 2023, 12:12 Verdedigen is een lachertje in de MLS, vandaar dat ik destijds deze transfer al gewaagd vond. Hoop dat ze zijn potentie goed hebben ingeschat en dat Djordje na een aanpassing aan het niveau hier toch kan gaan schitteren voor AZ.
Bij Fifa 23 heeft hij een potentie van 81.

Dat is hoger dan De Wit, Beukema en Reijnders.

https://sofifa.com/team/1906/AZ/

Nu moet je dat Fifa natuurlijk niet al te serieus nemen, maar de scouts daar zijn doorgaans ook niet geheel op hun achterhoofd gevallen.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Hij is net van Amerika naar Nederland verhuisd, redelijk andere cultuur, taal, ander voetbal. Beter, fysieker. Geef hem nog even de tijd. Volgend seizoen moet ie er staan, dit seizoen is aanpassen.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16204
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Grifo schreef: 12 apr 2023, 20:15 Hij is net van Amerika naar Nederland verhuisd, redelijk andere cultuur, taal, ander voetbal. Beter, fysieker. Geef hem nog even de tijd. Volgend seizoen moet ie er staan, dit seizoen is aanpassen.
Als een speler echt potentie heeft is zo’n “aanpassingsperiode” toch nauwelijks nodig? Als iemand echt goed kan voetballen loopt ie toch niet verloren over het veld? Hij onttrok zich werkelijk van elk duel in de laatste wedstrijd, durfde niets, ziet er fysiek kwetsbaar en slap uit.
Ik begrijp niet dat een volgens kenners potientiële AZ-speler zó weinig laat zien.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Grifo schreef: 12 apr 2023, 20:15 Volgend seizoen moet ie er staan, dit seizoen is aanpassen.
Voor 6 miljoen vind ik dat eigenlijk schandalig.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Je kunt hooguit wat berusting erin hebben dat het alternatief: Bullaude
Bij Feyenoord ook heel langzaam gebracht (moest?) is geworden.

Dan moet je er vanuit gaan dat ze op potentie hebben gescout.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Ik ben het eens met de meeste forummers dat Mihailovic tot nu toe weinig laat zien. Maar het wordt hem ook niet makkelijk gemaakt als de trainer je ineens op linksbuiten zet. Het is geen linksbuiten dus wat verwacht Jansen daar dan van?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Joostess schreef: 13 apr 2023, 07:49 Ik ben het eens met de meeste forummers dat Mihailovic tot nu toe weinig laat zien. Maar het wordt hem ook niet makkelijk gemaakt als de trainer je ineens op linksbuiten zet. Het is geen linksbuiten dus wat verwacht Jansen daar dan van?
En toch denk ik nog steeds dat hij wel als vervanger van Karlsson is gehaald, ook al is het niet logisch. A) Jansen wil met een beuker op 10 spelen, niet met een voetballer en B) waarom anders Mijnans nog halen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 13 apr 2023, 08:58 En toch denk ik nog steeds dat hij wel als vervanger van Karlsson is gehaald, ook al is het niet logisch. A) Jansen wil met een beuker op 10 spelen, niet met een voetballer en B) waarom anders Mijnans nog halen?
Kan goed, bij zijn vorige club speelde hij ook veel op die plek, slechts ietsjes terug tov Karlsson (zie de heatmap van MLS '22: https://www.sofascore.com/nl/speler/djo ... vic/869211 )
we can come an end
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 13 apr 2023, 09:28 Kan goed, bij zijn vorige club speelde hij ook veel op die plek, slechts ietsjes terug tov Karlsson (zie de heatmap van MLS '22: https://www.sofascore.com/nl/speler/djo ... vic/869211 )
Dit was mij niet bekend. En het was er helaas ook niet aan af te zien.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie