Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 15:28 https://www.vi.nl/nieuws/bazoer-blijft- ... n-het-jaar

Bazoer liet nog geen twee jaar geleden zien dat hij de beste speler van de eredivisie was en deed het vorig jaar ook - meer dan - naar behoren.

Je vergelijkt nu een jeugdspeler die nooit iets bewezen heeft met een volwassen professional die in verschillende fasen van zijn carrière over een lange periode heeft aangetoond tot de Europese subtop te kunnen behoren.

Natuurlijk loopt elke vergelijking enigszins mank. Maar deze wel heel erg.
Het gaat er om dat Bazoer in een AZ shirt nog geen seconde heeft aangetoond te kunnen uitvoeren waar hij in het verleden toe in staat was of toe in staat werd geacht. Ik vind het een beetje op Fred Friday lijken. Alsof je gewoon een totaal andere speler in dienst hebt gekregen in plaats van de speler die het was.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 17 mar 2023, 15:56 Het gaat er om dat Bazoer in een AZ shirt nog geen seconde heeft aangetoond te kunnen uitvoeren waar hij in het verleden toe in staat was of toe in staat werd geacht. Ik vind het een beetje op Fred Friday lijken. Alsof je gewoon een totaal andere speler in dienst hebt gekregen in plaats van de speler die het was.
Fred Friday had voor zijn periode bij AZ nog nooit iets laten zien op het hoogste niveau. Of we moet de Noorse competitie opeens bloedserieus nemen.

Dat die niet geslaagd is kon je min of meer verwachten.

Bazoer kwakkelt al heel lang met blessures, maar heeft eerder prima aangetoond boven het maaiveld van de eredivisie uit te stijgen.

Ik vind het opnieuw een hele merkwaardige vergelijking.
Laatst gewijzigd door Antti Opdam op 18 mar 2023, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gebeurt opvallend vaak dat vergelijkingen (mede) langs de lijnen van huidskleur lopen hier.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 17 mar 2023, 16:04 Fred Friday had voor zijn periode bij AZ nog nooit iets laten zien op het hoogste niveau. Of we moet de Noorse competitie opeens bloedserieus nemen.

Dat die niet geslaagd is kon je min of meer verwachten.

Bazoer kwakkelt al heel met blessures, maar heeft eerder prima aangetoond boven het maaiveld van de eredivisie uit te stijgen.

Ik vind het opnieuw een hele merkwaardige vergelijking.
Je praat vooral om de realiteit heen. Maar dat is een goed gebruik op dit forum :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Hij lacht in ieder geval wel altijd op de fotos.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 17 mar 2023, 19:49 Je praat vooral om de realiteit heen. Maar dat is een goed gebruik op dit forum :D
Nou ja. Vooral om jouw realiteit heen.

:wink:

Bazoer vergelijk met Adu en Friday vind ik tamelijk ... bijzonder.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 18 mar 2023, 10:12 Nou ja. Vooral om jouw realiteit heen.

:wink:

Bazoer vergelijk met Adu en Friday vind ik tamelijk ... bijzonder.
:lol: :lol:
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 18 mar 2023, 10:12 Nou ja. Vooral om jouw realiteit heen.

:wink:

Bazoer vergelijk met Adu en Friday vind ik tamelijk ... bijzonder.
Ik weet inmiddels vrij zeker dat je Bazoer nog geen enkele minuut in een AZ shirt hebt zien spelen en louter afgaat op verhaaltjes van vroeger. De vergelijkingen waren ludiek bedoelt, je gaat niet in op het daadwerkelijk onderliggende argument dat Bazoer bij AZ nog geen seconde heeft laten zien een rol als die van Clasie/Koopmeiners over te kunnen nemen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 18 mar 2023, 14:23 Ik weet inmiddels vrij zeker dat je Bazoer nog geen enkele minuut in een AZ shirt hebt zien spelen en louter afgaat op verhaaltjes van vroeger. De vergelijkingen waren ludiek bedoelt, je gaat niet in op het daadwerkelijk onderliggende argument dat Bazoer bij AZ nog geen seconde heeft laten zien een rol als die van Clasie/Koopmeiners over te kunnen nemen.
Ik kijk ongeveer alle wedstrijden van AZ en ik heb Bazoer nog geen goede wedstrijd zien spelen inderdaad.

Maar veel daarvan laat ik samenhangen met fitheid, nieuwe medespelers, nieuwe rol (ten opzichte van Vitesse).
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Komt wel goed met Bazoer. Hij is gemotiveerd, heeft het goed naar zin met zijn medespelers, hijstaat altijd wel lachend op de foto met verschillende spelers (en dus niet met een klein vast subgroepje). Heeft corona gehad, nu een blessure... Straks is hij fit en wanneer hij vier wedstrijden basis heeft gestaan komt hij wel weer in vorm. Deze gozer heeft echt veel kwaliteit.
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Shota-Arveladze schreef: 20 mar 2023, 10:46 Komt wel goed met Bazoer. Hij is gemotiveerd, heeft het goed naar zin met zijn medespelers, hijstaat altijd wel lachend op de foto met verschillende spelers (en dus niet met een klein vast subgroepje). Heeft corona gehad, nu een blessure... Straks is hij fit en wanneer hij vier wedstrijden basis heeft gestaan komt hij wel weer in vorm. Deze gozer heeft echt veel kwaliteit.
Corona zou veel verklaren.
Die had ik nog niet eerder gehoord.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 20 mar 2023, 14:34 Corona zou veel verklaren.
Die had ik nog niet eerder gehoord.
Hij kwam met Covid bij ons binnen, daarom was ie de eerste periode uit de running.
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Grifo schreef: 20 mar 2023, 18:10 Hij kwam met Covid bij ons binnen, daarom was ie de eerste periode uit de running.
Helder, ja Covid kan ook een nasleep hebben.
Zou wat zijn als ie een soort sporters long covid heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 20 mar 2023, 21:03 Helder, ja Covid kan ook een nasleep hebben.
Zou wat zijn als ie een soort sporters long covid heeft.
Dan is het een kat in de zak
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Shota-Arveladze schreef: 20 mar 2023, 10:46 Komt wel goed met Bazoer. Hij is gemotiveerd, heeft het goed naar zin met zijn medespelers, hijstaat altijd wel lachend op de foto met verschillende spelers
Zou ik ook doen als ik meerdere tonnen per jaar pak zonder kwaliteit te leveren. Gezien een topjaar bij Vitesse en de transfervrije status zal meneer goed verdienen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Shota-Arveladze schreef: 20 mar 2023, 10:46 Deze gozer heeft echt veel kwaliteit.
Ik vraag me af waar dat op gebaseerd is. Ik vrees dat we helemaal niks aan Bazoer gaan hebben.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mensen staren zich wat mij betreft heel erg blind op de vrije rol die Bazoer had in een 5 mans verdediging in Arnhem. Dat is echt compleet iets anders dan hoe Clasie speelt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 21 mar 2023, 11:28 Ik vraag me af waar dat op gebaseerd is. Ik vrees dat we helemaal niks aan Bazoer gaan hebben.
Op zijn tijd bij ajax op het middenveld. Was toen een klasbak. Dat kan hij niet verleerd zijn. Geef dat tijd, heeft namelijk een tijd niet op die positie gespeeld. Heeft uberhaupt weinig gespeeld natuurlijk. Vergelijk het met Clasie. Die heeft hier de eerste twee jaar ook anoniem rondgelopen, waarbij de meesten ook de hoop al op hadden gegeven.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 21 mar 2023, 11:31 Mensen staren zich wat mij betreft heel erg blind op de vrije rol die Bazoer had in een 5 mans verdediging in Arnhem. Dat is echt compleet iets anders dan hoe Clasie speelt.
We moeten ook wel even twee dingen uit elkaar halen. Sommige noemen Bazoer als optie centraal achterin, dat is heel anders dan hij bij Vitesse heeft gespeeld als vrije man in een vijfmans defensie. Op het middenveld heeft hij wel in de rol van Clasie gespeeld, al moet je daarvoor terug naar zijn tijd bij ajax en Wolfsburg. Hij kan daar dus echt wel spelen, alleen moeten we dat wel de tijd geven. Niet op basis van drie invalbeurten alweer een oordeel klaar hebben met zijn allen. Geef hem even een wedstrijd of vijf de tijd in de basis, dan is het veel makkelijker voetballen dan af en toe invallen en je geforceerd willen bewijzen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 22 mar 2023, 12:11 We moeten ook wel even twee dingen uit elkaar halen. Sommige noemen Bazoer als optie centraal achterin, dat is heel anders dan hij bij Vitesse heeft gespeeld als vrije man in een vijfmans defensie. Op het middenveld heeft hij wel in de rol van Clasie gespeeld, al moet je daarvoor terug naar zijn tijd bij ajax en Wolfsburg. Hij kan daar dus echt wel spelen, alleen moeten we dat wel de tijd geven. Niet op basis van drie invalbeurten alweer een oordeel klaar hebben met zijn allen. Geef hem even een wedstrijd of vijf de tijd in de basis, dan is het veel makkelijker voetballen dan af en toe invallen en je geforceerd willen bewijzen.
Je gaat er aan voorbij dat de kritiek helemaal niet te maken heeft met geforceerd bewijzen, maar met fitheid en kracht bijvoorbeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie