Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Iemand kan toch niet zo van straat geplukt meevoetballen in een belangrijke wedstrijd?
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Love AZ Til I Die! schreef: 02 aug 2022, 14:18 Dat zelfde dagblad heeft zich al gerectificeerd en aangegeven dat hij wel ingeschreven kan worden onder bepaalde voorwaarden zoals je hier boven schetst. Kortom hij is inzetbaar mits AZ hem op tijd inschrijft.
Ik had ze er op gewezen door op hun tweet te reageren. ;)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

differentcook schreef: 02 aug 2022, 14:25 Iemand kan toch niet zo van straat geplukt meevoetballen in een belangrijke wedstrijd?
Hoe fit hij is, is inderdaad de vraag. Maar na een week trainen zou hij natuurlijk wel eventueel als invaller van pas kunnen komen in de return tegen Dundee United.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

bAZoer 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 02 aug 2022, 11:44 Zou wat zijn als Reijnders het duel daar beslist met zo'n kanonskogel. Dan heb je als Jansen toch wel een probleem om hem maar meteen ten future van Bazoer de volgende wedstrijd aan de kant te zetten.
faveure 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Forza AZ schreef: 02 aug 2022, 14:31 Hoe fit hij is, is inderdaad de vraag. Maar na een week trainen zou hij natuurlijk wel eventueel als invaller van pas kunnen komen in de return tegen Dundee United.
Zal niet wedstrijd fit zijn, maar heeft wel voor een groot deel van de voorbereiding bij jong FC Utrecht mee getraind voor wat het waard is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 02 aug 2022, 14:25 Iemand kan toch niet zo van straat geplukt meevoetballen in een belangrijke wedstrijd?
Van straat geplukt? Een transfervrije sportman van 25 die weet dat hij topfit bij een nieuwe club zal moeten aanhaken. Misschien nog niet wedstrijdfit maar ook daar heb je minuten voor nodig.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 02 aug 2022, 14:50 Van straat geplukt? Een transfervrije sportman van 25 die weet dat hij topfit bij een nieuwe club zal moeten aanhaken. Misschien nog niet wedstrijdfit maar ook daar heb je minuten voor nodig.
Fit om een wedstrijd vol te kunnen spelen (zonder risico's op blessures) en ook ingespeeld met het team. De selectie heeft zich sinds de start van de trainingen al flink uitgesloofd.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Love AZ Til I Die! schreef: 02 aug 2022, 14:50 Zal niet wedstrijd fit zijn, maar heeft wel voor een groot deel van de voorbereiding bij jong FC Utrecht mee getraind voor wat het waard is.
Dat is veel waard! Je mag aannemen dat hij dan snel volwaardig mee kan doen.
mitch
Herry en/of Berry
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 mei 2005, 11:43

differentcook schreef: 02 aug 2022, 14:25 Iemand kan toch niet zo van straat geplukt meevoetballen in een belangrijke wedstrijd?
Niet fit ook nog beter dan hetgeen we hebben. Spelen dus.😁
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 03 aug 2022, 13:36 Tegen ajax en Vitesse hebben we wel zo gespeeld.

Denk overigens dat je in de praktijk veel gaat zien dat Clasie en Bazoer om en om uitzakken, terwijl backs hoog gaan staan. Waarmee je een (verkapt) 5-3-2 / 5-2-3 krijgt.
Koopmeiners deed dat ook heel vaak. Die had ook de pass en het inzicht om de bal naar voren te verplaatsen. Dit verwacht ik van Bazoer ook.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ik heb geen idee hoe fit Bazoer is. Maar nu ik een paar wedstrijden van AZ heb gezien zeg ik stel hem gewoon zondag maar op en laat hem zo snel mogelijk integreren in dit elftal. We missen namelijk een patron naast Clasie op het middenveld die het elftal kan sturen met korte en lange passes. Hoe lang hij het vol houdt zien we dan wel weer. Jansen wisselt toch meestal na een uur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 05 aug 2022, 08:46 Ik heb geen idee hoe fit Bazoer is. Maar nu ik een paar wedstrijden van AZ heb gezien zeg ik stel hem gewoon zondag maar op en laat hem zo snel mogelijk integreren in dit elftal. We missen namelijk een patron naast Clasie op het middenveld die het elftal kan sturen met korte en lange passes. Hoe lang hij het vol houdt zien we dan wel weer. Jansen wisselt toch meestal na een uur.
Helemaal mee eens.

Ik ga nu een - spreekwoordelijk - kaarsje ontsteken dat hij snel weer beter wordt.

Zo snel mogelijk opstellen.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik heb ergens gelezen dat Bazoer er tegen Sparta niet bij was omdat hij te laat zou zijn geweest voor de wedstrijdbespreking.

Voor wat het waard is.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

vriend schreef: 14 aug 2022, 20:20 Ik heb ergens gelezen dat Bazoer er tegen Sparta niet bij was omdat hij te laat zou zijn geweest voor de wedstrijdbespreking.

Voor wat het waard is.
Contract meteen weer ontbinden in dat geval
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Goed dat de staff hem gestraft heeft en laten we hopen dat hij hier van leert.

Hij zit in een situatie waarin hij ook gewoon moet vechten voor zijn basisplaats dus hopelijk motiveert hem dat genoeg om beter voor de dag te komen. Geen reden tot paniek of ontbinden.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Jezus één iemand post een vaag gerucht (wat azalerts tegenspreekt) en de conclusies worden alweer getrokken. Kansloos
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 14 aug 2022, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 14 aug 2022, 20:26 Contract meteen weer ontbinden in dat geval
Ja, lijkt mij ook een goed idee. 3 jaar contract x een ton of 7, dat is maar 2 miljoen door het putje flikkeren.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 14 aug 2022, 20:31 Ja, lijkt mij ook een goed idee. 3 jaar contract x een ton of 7, dat is maar 2 miljoen door het putje flikkeren.
Een dissonant in de selectie kan je veel meer geld gaan kosten. Met zijn imago kan hij zich geen misstap veroorloven.

Maar goed, ik ga er voor nu vanuit dat er andere redenen zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 14 aug 2022, 20:31 Jezus één iemand post een vaag gerucht (wat azalerts tegenspreekt) en de conclusies worden alweer getrokken. Kansloos
Precies. Het is af en toe echt Fanpage Boulevard hier. Stelletje roddeltantes.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie