Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Laatste redelijke optie: Clasie achterin mijnans op de 6.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 31 jan 2023, 16:06 Appels met peren. Destijds was Van Rhijn totaal onnodig de 5e man terwijl de verdediging goed stond. Nu is het achterin een gatenkaas en Bazoer zal dolgraag aan Feyenoord willen tonen waarom hij voor AZ koos.
Hij verkoos AZ niet boven Feyenoord want Feyenoord had geen interesse meer op het moment dat hij voor AZ koos. Daarnaast zijn het geen appels en peren, je gooit namelijk je hele systeem om in een van je belangrijkste wedstrijden. Totaal onverantwoord. Dat je accenten verlegt is prima, bijvoorbeeld Yuki op rechtsbuiten oid (zal nu niet gebeuren door de blessures), maar een compleet systeem aanpassen zou kamikaze zijn. Vitesse uit was ook zo'n geweldige pot twee jaar geleden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 02 feb 2023, 16:49 Hij verkoos AZ niet boven Feyenoord want Feyenoord had geen interesse meer op het moment dat hij voor AZ koos. Daarnaast zijn het geen appels en peren, je gooit namelijk je hele systeem om in een van je belangrijkste wedstrijden. Totaal onverantwoord. Dat je accenten verlegt is prima, bijvoorbeeld Yuki op rechtsbuiten oid (zal nu niet gebeuren door de blessures), maar een compleet systeem aanpassen zou kamikaze zijn. Vitesse uit was ook zo'n geweldige pot twee jaar geleden.
Punt is dat hij niet naar Feyenoord ging/wilde toen ze wel interesse hadden.

Ik vind dat een systeem altijd afhankelijk moet zijn van de beschikbare spelers en hun kwaliteiten. En er moet altijd een plan B zijn, iets waar Jansen grote moeite mee heeft. Van Gaal ging in 2014 ook zomaar met 5 verdedigers spelen. Omdat de 4 die er stonden te kwetsbaar waren en de kwaliteit voorin liep.

Systeem is trouwens een rekbaar begrip. Je kunt 4 verdedigers + een libero ook uitleggen als 5 verdedigers. Of is het de achterste man op het middenveld? De vraag is vooral hoe Muhren en Veerman bestreden gaan worden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 02 feb 2023, 17:10 Punt is dat hij niet naar Feyenoord ging/wilde toen ze wel interesse hadden.

Ik vind dat een systeem altijd afhankelijk moet zijn van de beschikbare spelers en hun kwaliteiten. En er moet altijd een plan B zijn, iets waar Jansen grote moeite mee heeft. Van Gaal ging in 2014 ook zomaar met 5 verdedigers spelen. Omdat de 4 die er stonden te kwetsbaar waren en de kwaliteit voorin liep.

Systeem is trouwens een rekbaar begrip. Je kunt 4 verdedigers + een libero ook uitleggen als 5 verdedigers. Of is het de achterste man op het middenveld? De vraag is vooral hoe Muhren en Veerman bestreden gaan worden.
Veerman hoef je niet te bestrijden, die zit vrijwel altijd op de bank. Hoewel ik het wel zou weten als ik Jonk was
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 02 feb 2023, 17:10 Punt is dat hij niet naar Feyenoord ging/wilde toen ze wel interesse hadden.

Ik vind dat een systeem altijd afhankelijk moet zijn van de beschikbare spelers en hun kwaliteiten. En er moet altijd een plan B zijn, iets waar Jansen grote moeite mee heeft. Van Gaal ging in 2014 ook zomaar met 5 verdedigers spelen. Omdat de 4 die er stonden te kwetsbaar waren en de kwaliteit voorin liep.

Systeem is trouwens een rekbaar begrip. Je kunt 4 verdedigers + een libero ook uitleggen als 5 verdedigers. Of is het de achterste man op het middenveld? De vraag is vooral hoe Muhren en Veerman bestreden gaan worden.
Ooh dat WK waarbij hij vaak weer terug moest grijpen op 4-3-3 omdat het niet liep. Dat WK bedoel je toch? En we hebben we degelijk een plan B, al is dat niet primair door van systeem te switchen, maar door accenten te verleggen, waarbij ik je net een voorbeeld gaf. Systeem is inderdaad afhankelijk van het materiaal, en laat ons materiaal nu uitstekend geschikt zijn voor 4-3-3. Neem alleen al onze voorhoede, zo'n beetje de sterkte linie. Daarin moet je dan gaan schuiven en tenminste één van de opties laten banken, of op een positie neerzetten waar hij zich niet lekker voelt. En als je kijkt naar Feyenoord dan ligt hun zwakte in de defensie bij de afwezigheid van Trauner, de aanwezigheid van Pedersen en de onervarenheid van Hartman.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 02 feb 2023, 17:23 Ooh dat WK waarbij hij vaak weer terug moest grijpen op 4-3-3 omdat het niet liep. Dat WK bedoel je toch?
Ja, een plan B dus. Net zoals opportunisme op het afgelopen WK tegen Argentinië plan B was.

Even los van het feit dat het voetbal in alle systemen niet om aan te gluren was.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 02 feb 2023, 16:23 Laatste redelijke optie: Clasie achterin mijnans op de 6.
Moeten ze hem wel kunnen zien daar achterin :wink:

Nee maar even serieus: als AZ Clasie achterin zet, dan zou je achterlijk moeten zijn als Volendam om Veerman niet voorin te zetten en hoge ballen te gaan pompen. Ook Mühren heeft wel wat centimeters in overschot.


Bazoer is overigens inmiddels wel oprecht de teleurstelling van het seizoen denk ik (samen met Vanheusden).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 02 feb 2023, 18:21 Moeten ze hem wel kunnen zien daar achterin :wink:

Nee maar even serieus: als AZ Clasie achterin zet, dan zou je achterlijk moeten zijn als Volendam om Veerman niet voorin te zetten en hoge ballen te gaan pompen. Ook Mühren heeft wel wat centimeters in overschot.


Bazoer is overigens inmiddels wel oprecht de teleurstelling van het seizoen denk ik (samen met Vanheusden).
Wat eigenlijk op papier twee van de mannen moesten zijn die ons naar een hoger niveau konden tillen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 02 feb 2023, 18:21

Bazoer is overigens inmiddels wel oprecht de teleurstelling van het seizoen denk ik (samen met Vanheusden).
Misschien nog wat te vroeg maar Ik nomineer Ryan als goede kanshebber om zich in dat rijtje voegen.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

FugAZi schreef: 03 feb 2023, 06:09 Misschien nog wat te vroeg maar Ik nomineer Ryan als goede kanshebber om zich in dat rijtje voegen.
Ja, vind ik wat vroeg, laat hem eerst maar eens 5 wedstrijden in de basis op zijn plek spelen. Ik herinner mij nog Haatrecht, prachtige mid mid , werd door, Verbeek dacht ik, constant linksbuiten gezet .....einde verhaal. Bazoer kwam redelijk ongetraind binnen, viel vaker ongelukkig 10 minuten in, maar voetballen kan deze jongen zeker.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 03 feb 2023, 06:25 Ja, vind ik wat vroeg, laat hem eerst maar eens 5 wedstrijden in de basis op zijn plek spelen. Ik herinner mij nog Haatrecht, prachtige mid mid , werd door, Verbeek dacht ik, constant linksbuiten gezet .....einde verhaal. Bazoer kwam redelijk ongetraind binnen, viel vaker ongelukkig 10 minuten in, maar voetballen kan deze jongen zeker.
Ja Bazoer is 1 groot vraagteken (dat talent moet toch nog ergens zitten) , het enige wat hij kan doen is het te laten zien. Maar ja hij is nu weer bij de training weggegaan met wat in de wandelgangen een blessure wordt genoemd.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Rjansen17 schreef: 03 feb 2023, 06:25 Ja, vind ik wat vroeg, laat hem eerst maar eens 5 wedstrijden in de basis op zijn plek spelen. Ik herinner mij nog Haatrecht, prachtige mid mid , werd door, Verbeek dacht ik, constant linksbuiten gezet .....einde verhaal. Bazoer kwam redelijk ongetraind binnen, viel vaker ongelukkig 10 minuten in, maar voetballen kan deze jongen zeker.
Haatrecht (moest ik opzoeken, voor mijn tijd) en Verbeek? Daar zit 25 jaar tussen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Perry schreef: 03 feb 2023, 07:54 Haatrecht (moest ik opzoeken, voor mijn tijd) en Verbeek? Daar zit 25 jaar tussen.
Haatrecht speelde maar 1 jaar voor AZ in 85/86. Toen was Frits Soetekouw de trainer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Rjansen17 schreef: 03 feb 2023, 06:25 Ja, vind ik wat vroeg, laat hem eerst maar eens 5 wedstrijden in de basis op zijn plek spelen. Ik herinner mij nog Haatrecht, prachtige mid mid , werd door, Verbeek dacht ik, constant linksbuiten gezet .....einde verhaal. Bazoer kwam redelijk ongetraind binnen, viel vaker ongelukkig 10 minuten in, maar voetballen kan deze jongen zeker.
Ik gok dat je Willy Overtoom bedoelt?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 03 feb 2023, 08:43 Ik gok dat je Willy Overtoom bedoelt?
Zullen we het maar niet over Overtoom hebben voordat AZ 4 Life weer overprikkeld binnenkomt om te doen alsof de move naar AZ niet samenviel met wat praktisch het einde van de loopbaan van Overtoom is geworden? :lol:

OT:

Er worden allemaal verhaaltjes verteld over Bazoer, net zoals dat bij een aantal andere spelers (waaronder bovengenoemde) zich heeft voorgedaan. Bij Bazoer moet haast wel iets onderliggends spelen, maar wat dat precies is zal wel niet snel naar buiten komen.

Zijn laatste wedstrijd als 'topspeler' van Vitesse speelde hij op 29 mei 2022. Bij binnenkomst op 1 augustus 2022 is hij opeens geen schim meer van de speler die hij daarvoor was. Dat is een behoorlijke omslag in twee maanden tijd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bezoer kan ook niet spelen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 03 feb 2023, 14:50 Bezoer kan ook niet spelen.
Half jaar op de bank zitten en dan geblesseerd als je een keer mee kan doen

Weggegooid geld
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 03 feb 2023, 11:20 Zullen we het maar niet over Overtoom hebben voordat AZ 4 Life weer overprikkeld binnenkomt om te doen alsof de move naar AZ niet samenviel met wat praktisch het einde van de loopbaan van Overtoom is geworden? :lol:
:lol: !!!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Hij is ook werkelijk bijna niet fit geweest dit seizoen hea.. We hebben het wel eens over van Heusden, maar dit is ook niet misselijk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 10 feb 2023, 13:41 Hij is ook werkelijk bijna niet fit geweest dit seizoen hea.. We hebben het wel eens over van Heusden, maar dit is ook niet misselijk.
Weer dat hea…… [-X
En het is Vanheusden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie