Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heel benieuwd wat nu precies het probleem is met Bazoer.

Zou hij soms corona hebben gehad ofzo?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat was het oordeel over Bazoer? Stond natuurlijk op een minder bekende positie voor hem. Ik kon helaas maar met een schuin oog kijken omdat ik visite had dus kan er geen vlijmscherpe analyse op los laten helaas.

Maar ga vandaag denk wel eea terug kijken
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Hij oogt erg nonchalant in het spel. Ondanks dat ik blij was dat hij naar AZ is gekomen, kan hij mij nog niet echt bekoren. Lijkt soms of hij een vriendschappelijk wedstrijd speelt.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

RoycosoepieAZ schreef: 02 okt 2022, 09:39Lijkt soms of hij een vriendschappelijk wedstrijd speelt.
Naar mijn bescheiden mening is hij momenteel een vertragende factor in het spel van AZ, ik denk inderdaad door het feit dat hij nog niet 100% fit is.

Topfit een meer dan prima speler voor AZ.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 02 okt 2022, 09:35 Wat was het oordeel over Bazoer? Stond natuurlijk op een minder bekende positie voor hem. Ik kon helaas maar met een schuin oog kijken omdat ik visite had dus kan er geen vlijmscherpe analyse op los laten helaas.

Maar ga vandaag denk wel eea terug kijken
Bazoer's grote kracht is zijn lange bal en overzicht. De positie die hij bij Vitesse bekleedde met 3 centrale verdedigers was voor hem ideaal om van daaruit het spel te dirigeren.
Ik zie hem door de geweldige ontwikkeling van Reijnders en het stabiele, ondersteunende spel van Clasie, de twee posities waar hij bij dit AZ tot zijn recht komt, niet zo snel een basisplaats veroveren. Die kans moet hij pakken bij blessures of schorsingen van een van deze twee spelers. Als aanvallende middenvelder lijkt hij mij minder geschikt, daarvoor hebben we Dani, eventueel Evjen en over een tijdje ook Mihailovic voor.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ja Bazoer is iemand die je achter de bal wilt hebben, of in balbezit in ieder geval redelijk dichtbij de verdediging om het spel te maken. Wil hem daar eerst wel een paar keer zien spelen voor je echt kan oordelen. Maar zn invalbeurten tot nu toe zijn weinig enerverend geweest, eerder slecht.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik heb de tweede helft nogmaals bekeken maar kan me vinden in het vertragende maar daarnaast ook eeg balvast en doet eigenlijk altijd wel iets goeds met de bal. Voetbalt heel makkelijk, beetje a la Reijnders en wint nagenoeg al zijn duels. Maar het tempo mag wel wat omhoog. Maar ben wel positief over wat ik zie, behoort tot de betere spelers van AZ en vult de rol als 10 best goed in ook al is deze onwennig voor hem
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik begrijp nog steeds niet waarom Reijnders en Bazoer niet van positie wisselden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 02 okt 2022, 22:02 Ik begrijp nog steeds niet waarom Reijnders en Bazoer niet van positie wisselden.
Áls ze al verkeerd stonden heeft dat de uitslag niet beïnvloed 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Wildcat schreef: 02 okt 2022, 17:09 Ik heb de tweede helft nogmaals bekeken maar kan me vinden in het vertragende maar daarnaast ook eeg balvast en doet eigenlijk altijd wel iets goeds met de bal. Voetbalt heel makkelijk, beetje a la Reijnders en wint nagenoeg al zijn duels. Maar het tempo mag wel wat omhoog. Maar ben wel positief over wat ik zie, behoort tot de betere spelers van AZ en vult de rol als 10 best goed in ook al is deze onwennig voor hem
Hier helemaal mee eens.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

pAZcal schreef: 02 okt 2022, 22:02 Ik begrijp nog steeds niet waarom Reijnders en Bazoer niet van positie wisselden.
Ik dacht dit eerst ook, maar bij nader inzien; moet je echt je beste speler van dit moment van zijn positie willen halen is de vraag? Dan breng je twee wijzigingen aan in het elftal ipv één wijziging.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wildcat schreef: 02 okt 2022, 17:09 Ik heb de tweede helft nogmaals bekeken maar kan me vinden in het vertragende maar daarnaast ook eeg balvast en doet eigenlijk altijd wel iets goeds met de bal. Voetbalt heel makkelijk, beetje a la Reijnders en wint nagenoeg al zijn duels. Maar het tempo mag wel wat omhoog. Maar ben wel positief over wat ik zie, behoort tot de betere spelers van AZ en vult de rol als 10 best goed in ook al is deze onwennig voor hem
Eens. Ik vond hem ook helemaal niet zo slecht als hier werd geschreven. Je kunt duidelijk zien dat Bazoer heel veel kwaliteit heeft.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hij steekt qua stijl, met zijn 'wandelvoetbal', wel af tegen de rest van het team van getergde wilde honden.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10180
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 03 okt 2022, 12:38 Hij steekt qua stijl, met zijn 'wandelvoetbal', wel af tegen de rest van het team van getergde wilde honden.
Ja. Je ziet dat hij uit de vijfmans-verdediging van Vitesse komt. Daar is een ander tempo gaande dan op het AZ middenveld. Waarbij elke speler (praktisch) non-stop volle pressie speelt. Voetballend kan hij het zeker aan, maar de intensiteit moet echt nog een stap of twee omhoog.

Ook als hij mee wil naar het WK of een echte stap omhoog wil maken.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sir Robbert schreef: 03 okt 2022, 12:27 Eens. Ik vond hem ook helemaal niet zo slecht als hier werd geschreven. Je kunt duidelijk zien dat Bazoer heel veel kwaliteit heeft.
Kwaliteit is één ding, maar het moet ook passen.
Natuurlijk krijgt Bazoer nog volop kansen, Jordy Clasie was ook niet gelijk een daverend succes, maar is inmiddels niet weg te denken uit de basis en gelukkig voor Bazoer is hij nog wel een stukje jonger dan Clasie was toen ie binnenkwam.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wildcat schreef: 03 okt 2022, 12:07 Ik dacht dit eerst ook, maar bij nader inzien; moet je echt je beste speler van dit moment van zijn positie willen halen is de vraag? Dan breng je twee wijzigingen aan in het elftal ipv één wijziging.
Ja. Reijnders heeft zijn beste wedstrijd op 10 gespeeld.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

pAZcal schreef: 04 okt 2022, 06:00 Ja. Reijnders heeft zijn beste wedstrijd op 10 gespeeld.
Nou, inmiddels laat hij dat niveau ook wekelijks op zijn huidige positie zien.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Nette reactie van Bazoer in de pers over zijn rol als bankzitter. Hopelijk blijft hij aantonen gegroeid te zijn als persoon.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Viel net als heel AZ vies tegen maar viel mij met name op hoe weinig hij liep of sprintte. Het kan optisch zijn (want zie geen statistieken qua afstanden gezien nog) of het kan te maken hebben met het feit dat Dani een bizarre portie arbeid in wedstrijden stopt normaliter. Liever Bazoer als een van de controleurs waar hij in kan dribbelen en dieptepasses kan geven en bijv. een Karlsson of Odgaard diep te sturen, i.p.v. op 10 in een vacuüm lopen.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 240
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Ik ben geen fan van hem (ik hoop ongelijk te krijgen), oogt mij té gemakzuchtig. Vond hem goed invallen tegen Utrecht maar in de basis tegen Apollon viel hij me vies tegen (al haalde daar niemand zijn normale niveau)
Vakkie P
Plaats reactie