Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 31 jan 2023, 20:26 Als je hem daar wilt gebruiken zul je dan in het systeem van Vitesse moeten gaan spelen. Dus een 5mansverdediging waarin Bazoer de vrije man is. Twee mandekkers en twee wingbacks. Succes er mee!
Precies, lost het probleem achterin daarmee dus ook niet op. [-X
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 31 jan 2023, 20:11 Vanuit de achtergrond van Bazoer bij Vitesse snap ik best dat mensen hem naar de verdediging wensdenken, maar volgens mij heeft hij hier in niets laten zien dat hij daar op dit moment de juiste toevoeging zou zijn. Het zou kunnen, maar ik zou geen wonderen verwachten.
Inderdaad, ik moet denken aan een bijna eigen goal
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

DeZuivelDuivel schreef: 31 jan 2023, 20:11 Vanuit de achtergrond van Bazoer bij Vitesse snap ik best dat mensen hem naar de verdediging wensdenken, maar volgens mij heeft hij hier in niets laten zien dat hij daar op dit moment de juiste toevoeging zou zijn. Het zou kunnen, maar ik zou geen wonderen verwachten.
Aan de andere kant, heeft hij echt de minuten gekregen om er in te komen? Tot nu toe ben ik verre van onder de indruk van Bazoer, maar echt veel tijd heeft hij ook nog niet gehad.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wildcat schreef: 31 jan 2023, 16:05 We zijn niet kansloos maar er moet heel veel goed gaan/vallen en meezitten willen we mijn inziens zwaarste uit-wedstrijd van het jaar winnen. Historisch ligt deze wedstrijd ons ook totaal niet, staan daar vrijwel altijd met angst in de broek compleet overdonderd door het agressieve publiek en een tegenstander die geen centimeter cadeau geeft. Zelfs scheidsrechters lijken daar vaak onder de indruk van.
In de uitwedstrijden tegen de top drie speelde de inbreng van Dani de Wit vaak een sleutelrol tot de successen die we daar haalden.

Verder denk ik dat Bazoer binnenkort toch centraal achterin komt te staan, als invaller, of Clasie zakt een linie en hij komt op het middenveld. Tegen rechter rijtjesclubs moet dat toch kunnen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 31 jan 2023, 16:05 Bedankt dat ik het jou mag uitleggen, werkelijk een eer. Daarentegen bepaal jij niet wat ik wel en niet als reden geef.
Wat een rare reactie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Ik ben heel erg bang (lees: verwacht) dat hij, geheel in lijn met zijn ongelukkige optredens tot nu toe, tegen volendam op onhandige wijze een rode kaart pakt. Ben ik de enige met dit nare voorgevoel?
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Spoenk schreef: 01 feb 2023, 20:23 Ik ben heel erg bang (lees: verwacht) dat hij, geheel in lijn met zijn ongelukkige optredens tot nu toe, tegen volendam op onhandige wijze een rode kaart pakt. Ben ik de enige met dit nare voorgevoel?
Nee daar ben je zeker wat mij betreft niet de enige in. Bang voor fouten en kaarten.

Maar wie weet voelt ie zich weer thuis in de verdediging zoals hij dat was bij Vitesse. Al was het daar in een 5mansverdediging.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

ForzAZ schreef: 01 feb 2023, 20:29 Nee daar ben je zeker wat mij betreft niet de enige in. Bang voor fouten en kaarten.

Maar wie weet voelt ie zich weer thuis in de verdediging zoals hij dat was bij Vitesse. Al was het daar in een 5mansverdediging.
Koopmeiners was ook onze beste centrale verdediger, dus het is niet onmogelijk.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Laat ik dan maar positief zijn. Bazoer zou geen koekebakker moeten zijn, ex ajax en ex international, ik verwacht dat hij centraal achterin moeiteloos invult, ja in een 4 mans achterhoede. Hij is een stuk fitter en kan eigenlijk m.i. alleen verder op de plek van Clasie spelen. Voetbaltechnische moeten wij er op vooruitgaan lijkt mij.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Rjansen17 schreef: 02 feb 2023, 07:37 Laat ik dan maar positief zijn. Bazoer zou geen koekebakker moeten zijn, ex ajax en ex international, ik verwacht dat hij centraal achterin moeiteloos invult, ja in een 4 mans achterhoede. Hij is een stuk fitter en kan eigenlijk m.i. alleen verder op de plek van Clasie spelen. Voetbaltechnische moeten wij er op vooruitgaan lijkt mij.
Ik ga ook even positief zijn: Bazoer als laatste man zal verdedigend niet slechter zijn dan Dekker of van Heusden in de huidige vorm, hij weet zijn sterke lichaam altijd goed te gebruiken en aanvallend/aan de bal brengt hij meer voetbal in de ploeg al denk ik ook dat het voetballende deel van een centrale verdediger soms overschat wordt.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Perry schreef: 02 feb 2023, 07:28 Koopmeiners was ook onze beste centrale verdediger, dus het is niet onmogelijk.
Voor de opbouw van achteruit ja. Maar puur verdedigend komt ie ook te kort. Veel te kort. Niet voor niets is ie bij Atalanta nu kort achter de aanval gezet door zijn voetballende vermogen en omdat ie verdedigend te kwetsbaar is.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Wildcat schreef: 02 feb 2023, 08:33 Ik ga ook even positief zijn: Bazoer als laatste man zal verdedigend niet slechter zijn dan Dekker of van Heusden in de huidige vorm, hij weet zijn sterke lichaam altijd goed te gebruiken en aanvallend/aan de bal brengt hij meer voetbal in de ploeg al denk ik ook dat het voetballende deel van een centrale verdediger soms overschat wordt.
Mooi al dat positieve hier. Ik dacht ook bij zijn komst een topvoetballer er bij te krijgen in de selectie van AZ. Nou tot op heden nog niets van gezien. Eerst moest ie maanden opgetraind worden en in zijn invalbeurten maakte hij een bijzonder slechte indruk. Sommigen zeggen al een mismatch Bazoer en AZ op dit forum heb ik gelezen.

Voetbaltechnisch kan ie geweldig voetballen. Tenminste dat heeft ie vooral op het middenveld in zijn tijd bij ajax laten zien. Bij Vitesse hoefde ie amper te verdedigen maar vooral van achteruit het spel verdelen als vrije man in met twee slopers naast zich en twee wingsbacks.

Bij AZ spelen we anders. Wij moeten twee centrale verdedigers hebben die wel een bal naar voren kunnen spelen, maar vooral ook het centrum moeten verdedigen. Nou zo'n type verdediger zie ik niet in Bazoer. Daarnaast zijn onze backs verdedigend ook niet altijd solide. En met Ryan hadden we gedacht op doel het lek boven te hebben, maar dat liet ie zaterdag ook niet zien.

Om toch positief af te sluiten zeg ik Jansen ga maar super aanvallend spelen. Nog meer druk naar voren als eerder en zorg dat wij vooral de bal hebben en veel kansen krijgen om te scoren. Verdedigend zal er wel eens wat door heen schieten, maar als wij dan voorin met scherp schieten moeten wij de wedstrijden toch zien te winnen. Korfbaluitslagen als 6-5 of 7-4 nemen we dan graag voor lief. Amusement ten top, alhoewel als trainer zijnde gruwel ik dan van de vele tegengoals. Maar dat is dan maar zo. Scoor gewoon altijd meer dan je tegenstander!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

ForzAZ schreef: 02 feb 2023, 08:54 Voor de opbouw van achteruit ja. Maar puur verdedigend komt ie ook te kort. Veel te kort. Niet voor niets is ie bij Atalanta nu kort achter de aanval gezet door zijn voetballende vermogen en omdat ie verdedigend te kwetsbaar is.
Kan. Al is een de Roon gewoon de betere verdediger, wel zo handig in een 3-5-2. Teun de betere voetballer. Overigens stond Teun de laatste weken gewoon weer naast de Roon met 3 anderen voor hem.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 906
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Je kan een speler pas echt beoordelen als hij een aantal wedstrijden basis heeft gestaan. We hebben vier geblesseerde verdedigers.. en dan is optie vijf Riechedly Bazoer... Dat is toch super?
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Shota-Arveladze schreef: 02 feb 2023, 10:06 Je kan een speler pas echt beoordelen als hij een aantal wedstrijden basis heeft gestaan. We hebben vier geblesseerde verdedigers.. en dan is optie vijf Riechedly Bazoer... Dat is toch super?
Nou, als je in gedachten houdt dat hij middenvelder is, dan zou ik het niet 'super' noemen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 02 feb 2023, 08:33 Ik ga ook even positief zijn: Bazoer als laatste man zal verdedigend niet slechter zijn dan Dekker of van Heusden in de huidige vorm, hij weet zijn sterke lichaam altijd goed te gebruiken en aanvallend/aan de bal brengt hij meer voetbal in de ploeg al denk ik ook dat het voetballende deel van een centrale verdediger soms overschat wordt.
Vanheusden, allez het is een Belg, hè.

Ik help het hopen en vermoed dat als Bazoer zijn oude Vitesse-vorm weer weet te halen hij zeker geen verzwakking is.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik verwacht niet teveel van Bazoer als CV in ons systeem. Maar zou hierin graag (positief) verrast willen worden
we can come an end
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Bazoer verliet vanmiddag ook geblesseerd de training volgens het NHD. Onduidelijk nog of het ernstig is, maar dat hij voortijdig de training verliet is een slecht voorteken.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Bazoer dalijk ook niet inzetbaar, hoezee!!

Dikke karma voor Huiberts en co. =D> =D>
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wel goed dat er hard getraind wordt
we can come an end
Plaats reactie