Zinho Vanheusden (2023, gehuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

We zijn inmiddels 2 maanden verder, weet iemand of ie al weer mee traint?
dirkjan schreef: 18 okt 2022, 06:02 Hij zit in het gips als ik het zo bekijk.....
Op 14 november was ie al druk bezig zo te zien
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Zou mij niet verbazen als hij de revelatie van de tweede seizoenshelft wordt. Heb hoge verwachtingen van deze jongen. Een (zeer) goed voetballende CV. Misschien wel de missing link voor dit AZ.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nou ja, dan moet ie wel eerst fit zijn. In het oefenpotje gisteren deed ie volgens het NHD iig niet mee. Dus niet fit.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mousa Sidi schreef: 16 dec 2022, 11:30 Zou mij niet verbazen als hij de revelatie van de tweede seizoenshelft wordt. Heb hoge verwachtingen van deze jongen. Een (zeer) goed voetballende CV. Misschien wel de missing link voor dit AZ.
Ook ik heb hoge verwachtingen. Hoop dat hij de tweede seizoenshelft blessurevrij is
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Doet weer mee met de groepstraining in Spanje aldus het NHD
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

dirkjan schreef: 20 dec 2022, 11:16 Doet weer mee met de groepstraining in Spanje aldus het NHD
Misschien dat hij van achteren gefotografeerd is, maar ik heb hem niet kunnen ontwaren op de (mooie) foto's van de derde trainingsdag: https://www.AZ.nl/nl/nieuws/de-derde-da ... a-in-beeld
we can come an end
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

differentcook schreef: 20 dec 2022, 11:55 Misschien dat hij van achteren gefotografeerd is, maar ik heb hem niet kunnen ontwaren op de (mooie) foto's van de derde trainingsdag: https://www.AZ.nl/nl/nieuws/de-derde-da ... a-in-beeld
Op Instagram (AZAlkmaar) zag ik een korte video van hem op trainingsdag 2, deed hij mee met het partijspel.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

dirkjan schreef: 20 dec 2022, 11:16 Doet weer mee met de groepstraining in Spanje aldus het NHD
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik vraag mij toch af wie die Geert Renders is :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Bij de wedstrijdselectie morgen, mooi voor hem! =D>
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 06 jan 2023, 14:56 Bij de wedstrijdselectie morgen, mooi voor hem! =D>
Wow! Mooi ook voor AZ =D>
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 11 jan 2023, 20:22 Qua voetbal mis ik hem momenteel niet, Beukema staat echt heel goed en hoop op van Heusden-Beukema dan eigenlijk
Ik had verwacht dat gisteren Vanheusden minuten mocht maken. Er zal nu hij weer bij de selectie zit deze tweede seizoenshelft toch met regelmaat gebruik van hem gemaakt moeten worden, mocht AZ serieus de intentie hebben hem vast te willen leggen. Die jongen blijft immers een groot vraagteken wat hij voor ons uiteindelijk kan betekenen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ik had hem gisteren eerlijk gezegd nog niet verwacht op dat slechte kunstgras van Excelsior. Die gaat de komende tijd onder betere omstandigheden echt wel geleidelijk aan z'n minuten meepakken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 12 jan 2023, 18:44 Ik had hem gisteren eerlijk gezegd nog niet verwacht op dat slechte kunstgras van Excelsior. Die gaat de komende tijd onder betere omstandigheden echt wel geleidelijk aan z'n minuten meepakken.
Maar wat zijn betere omstandigheden? Een veilige voorsprong? Dan kun je met Jansen lang wachten want die hebben ze dit seizoen nog maar 2 keer gehad.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Wat zou het fijn zijn als deze man ons komt verlossen van onze nep Beckenbauer
Seizoenkaarthouder
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 12 jan 2023, 19:17 Maar wat zijn betere omstandigheden? Een veilige voorsprong? Dan kun je met Jansen lang wachten want die hebben ze dit seizoen nog maar 2 keer gehad.
Goede grasmat en de stand zou noet uit koeten maken. Het aantal minuten gebaseerd op zijn conditie/uithoudingsvermogen van dat moment. Net hoever hij is in de opbouw na zijn blessure, dat weten ze bij AZ altijd wel goed. Rustig opbouwen. Deze man, als zijn reputatie berust op weg hij echt kan, moet een meerwaarde kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 12 jan 2023, 22:34
Rustig opbouwen.
Die Italianen lachen zich rot straks. Een jaartje revalideren in Alkmaar, te duur om over te nemen en straks weer fit voor het nieuwe seizoen.

Over 4 maanden is het seizoen af…
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 13 jan 2023, 06:50 Die Italianen lachen zich rot straks. Een jaartje revalideren in Alkmaar, te duur om over te nemen en straks weer fit voor het nieuwe seizoen.

Over 4 maanden is het seizoen af…
Wel nog minimaal 22 wedstrijden in die 4 maanden, maar als loting niet teveel tegen zit worden het er zomaar tegen de 30....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 607
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 13 jan 2023, 06:50 Die Italianen lachen zich rot straks. Een jaartje revalideren in Alkmaar, te duur om over te nemen en straks weer fit voor het nieuwe seizoen.

Over 4 maanden is het seizoen af…
Lijkt me niet dat ze dan lachen, Investering van bijna zeventien miljoen die nergens aan de bak komt omdat hij altijd geblesseerd is.
lijkt me nou niet echt bevorderend voor zijn transferwaarde, en had hij wel alles gespeelt en heel goed gespeelt is het ook waarschijnlijker dat AZ hem koopt anders geef je geen optie tot koop.
Laatst gewijzigd door Elmpie. op 13 jan 2023, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 13 jan 2023, 06:50 Die Italianen lachen zich rot straks. Een jaartje revalideren in Alkmaar, te duur om over te nemen en straks weer fit voor het nieuwe seizoen.

Over 4 maanden is het seizoen af…
Die blessure die hij uit bij Utrecht opliep is gewoon de zoveelste keer pech voor hem. Anders had hij wellicht al in de basis kunnen spelen. We zullen het nooit weten. Er is denk ik echt geen sprake van een jaar revalideren en Inter dat zich rot lacht.
Plaats reactie