Zinho Vanheusden (2023, gehuurd)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Zo’n journalist ook …. Waarom vraag je die jongen niet wat er waar is van de berichten dat hij open staat voor een terugkeer naar Standard ?
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3206
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

lowietje schreef: 15 jan 2023, 09:56 Zo’n journalist ook …. Waarom vraag je die jongen niet wat er waar is van de berichten dat hij open staat voor een terugkeer naar Standard ?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Nou, maar eens kijken hoe dit bij voorbaat de hemel in geprezen achtste wereldwonder het gaat doen bij afwezigheid van Beukema.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat me opviel is dat hij de hele tijd in een alerte houding de omgeving aan het afscannen was en daarop aan het anticiperen was.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

vriend schreef: 18 jan 2023, 15:10 Nou, maar eens kijken hoe dit bij voorbaat de hemel in geprezen achtste wereldwonder het gaat doen bij afwezigheid van Beukema.
De messen worden geslepen?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 18 jan 2023, 17:03 De messen worden geslepen?
Nee hoor. Ik verbaas me alleen over die hype rondom een voetballer die we nooit hebben zien spelen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

vriend schreef: 18 jan 2023, 17:39 Nee hoor. Ik verbaas me alleen over die hype rondom een voetballer die we nooit hebben zien spelen.
Men hoopt gewoon dat hij zijn niveau haalt.

En dat niveau is dus hoog, er zijn namelijk genoeg mensen die hem wel hebben zien spelen en aangeven dat dit een klasse speler is indien fit en ingespeeld.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 18 jan 2023, 20:04 Men hoopt gewoon dat hij zijn niveau haalt.

En dat niveau is dus hoog, er zijn namelijk genoeg mensen die hem wel hebben zien spelen en aangeven dat dit een klasse speler is indien fit en ingespeeld.
De forummerts die hem vaak hebben zien spelen mogen zich nu melden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

vriend schreef: 18 jan 2023, 20:37 De forummerts die hem vaak hebben zien spelen mogen zich nu melden.
jij voegt 'vaak' toe
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 18 jan 2023, 20:46 jij voegt 'vaak' toe
In dit specifieke geval inderdaad een dubieuze veronderstelling.

Voor de goede orde: ik heb helemaal niets tegen deze jongen. Maar zoals wel meer worden voetballers die niet spelen groter gemaakt dan dat ze werkelijk zijn.
Ik hoop van harte dat ik ongelijk krijg en dat hij de pannen van het dak gaat spelen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 18 jan 2023, 15:13 Wat me opviel is dat hij de hele tijd in een alerte houding de omgeving aan het afscannen was en daarop aan het anticiperen was.
Ja, mij ook. Het viel mij ook op dat hij voetbalschoenen aan had getrokken en dat hij probeerde om de bal af te pakken van die gasten in die blauw-wit gestreepte shirtjes.

Bijzonder hè?
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bombaman schreef: 18 jan 2023, 22:31 Ja, mij ook. Het viel mij ook op dat hij voetbalschoenen aan had getrokken en dat hij probeerde om de bal af te pakken van die gasten in die blauw-wit gestreepte shirtjes.

Bijzonder hè?
Dat viel mij weer niet op. Blijkbaar vallen jou weer andere dingen op
we can come an end
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Gewoon objectief zijn. Hij zal af en toe een fout maken. Alle groten doen dat, het gaat erom dat hij er gemiddeld weinig maakt. Zal wennen zijn twee wedstrijden in de week spelen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bombaman schreef: 18 jan 2023, 22:31 Ja, mij ook. Het viel mij ook op dat hij voetbalschoenen aan had getrokken en dat hij probeerde om de bal af te pakken van die gasten in die blauw-wit gestreepte shirtjes.

Bijzonder hè?
:lol:

Het is inderdaad wat, mensen die met hun vak bezig zijn
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 18 jan 2023, 20:37 De forummerts die hem vaak hebben zien spelen mogen zich nu melden.
Zouden Roberto Martinez en Michel Preud'homme op dit forum zitten? Ik heb gehoord dat die wel iets van voetbal af weten namelijk.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Rjansen17 schreef: 19 jan 2023, 07:05 Gewoon objectief zijn. Hij zal af en toe een fout maken. Alle groten doen dat, het gaat erom dat hij er gemiddeld weinig maakt. Zal wennen zijn twee wedstrijden in de week spelen.
Het zou me verbazen als hij morgen een hele wedstrijd speelt.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Goede en slechte dingen laten zien vandaag. Het penaltymoment en de overtreding lijken een kenmerk van wat ruwer spel, kosten je vandaag gelukkig niet de wedstrijd. Hoewel die momenten zeker op hem af te dingen zijn, vond ik hem niet onzeker ogen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 22 jan 2023, 17:54 Goede en slechte dingen laten zien vandaag. Het penaltymoment en de overtreding lijken een kenmerk van wat ruwer spel, kosten je vandaag gelukkig niet de wedstrijd. Hoewel die momenten zeker op hem af te dingen zijn, vond ik hem niet onzeker ogen.
Ik hoor iedereen de gele kaart noemen, ook bij interviews. Maar gaan we nu serieus een lichte overtreding op het middenveld aanhalen als reden waarom iemand slecht speelt?

Die penalty overtreding was gewoon heel dom maar verder speelde hij een vrij normale wedstrijd, ook een paar goede onderscheppingen gezien en viel ook op hoe comfortabel hij aan de bal is voor een CV. Qua balbehandeling zou je niet zeggen dat het een CV is.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 22 jan 2023, 23:10 Ik hoor iedereen de gele kaart noemen, ook bij interviews. Maar gaan we nu serieus een lichte overtreding op het middenveld aanhalen als reden waarom iemand slecht speelt?

Die penalty overtreding was gewoon heel dom maar verder speelde hij een vrij normale wedstrijd, ook een paar goede onderscheppingen gezien en viel ook op hoe comfortabel hij aan de bal is voor een CV. Qua balbehandeling zou je niet zeggen dat het een CV is.
Lees mijn eerste zin nog eens goed, daarna eventueel de laatste :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Zinho begon sterk. Door diep door te verdedigen was hij mede inleider van de snelle eerste goal. De pingel was terecht en onnodig dat hij die aanvaller met twee handen om zijn middel probeerde af te stoppen. De gele kaart vond ik onzin. Het was niet meer dan een fel duel op Burak die schreeuwend ter aarde stortte en even later weer fris en fruitig verder speelde. Higler trapte daar simpel in en wilde zich blijkbaar even laten zien. Ongelukkig ketste nog een voorzet via zijn been bijna bij de eerste paal binnen, maar redde Ryan deze gelukkig. Verder deed ie onopvallend en gewoon zijn werk.

Woensdag gewoon weer in de basis tegen GAE starten. Dekker weer achter de hand houden. Door wedstrijden te spelen word je beter. Niet door te banken. We hebben de Belg hard nodig achterin na de blessures van Beukema en BMI.
Plaats reactie