Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 19 mar 2023, 21:07 Wat een schandalige invalbeurt weer. Wie heeft er in godsnaam 3 miljoen voor hem betaald met een contract tot 2027

Bizar
Mijn inschatting is dat hij best aardig kan voetballen als hij ritme en vertrouwen krijgt.

Invallen is niet echt zijn ding.

- understatement -
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 08:39
Invallen is niet echt zijn ding.

- understatement -
Houterigheid en een gebrek aan techniek is dat wel.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 08:39 Mijn inschatting is dat hij best aardig kan voetballen als hij ritme en vertrouwen krijgt.

Invallen is niet echt zijn ding.

- understatement -
Deze logica moet je even uitleggen voor het goed beklijft.

Op basis van de negatief uitgevallen invalbeurten van Mees de Wandelaar stel je dat hij eigenlijk een kans in de basis verdient :?:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 20 mar 2023, 14:39 Deze logica moet je even uitleggen voor het goed beklijft.

Op basis van de negatief uitgevallen invalbeurten van Mees de Wandelaar stel je dat hij eigenlijk een kans in de basis verdient :?:
Dat laatste betoog ik niet. Te meer je daar Kerkez hebt staan.

Mijn inschatting is wel dat als je Mees de Wit daar standaard neerzet hij ook wel het niveau Utrecht aantikt.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 15:21 Dat laatste betoog ik niet. Te meer je daar Kerkez hebt staan.

Mijn inschatting is wel dat als je Mees de Wit daar standaard neerzet hij ook wel het niveau Utrecht aantikt.
Je hebt FC Utrecht wle bekeken de laatste weken? Met zijn invalbeurten laat ie inderdaad elke keer zien ongeveer het niveau van FC Utrecht aan te tikken. En dat is verre van een compliment.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 20 mar 2023, 15:39 Je hebt FC Utrecht wle bekeken de laatste weken? Met zijn invalbeurten laat ie inderdaad elke keer zien ongeveer het niveau van FC Utrecht aan te tikken. En dat is verre van een compliment.
Ik zat eerder met iemand te discussiëren die Utrecht een concurrent vond en een uitschakeling in de beker - min of meer - acceptabel.

Maar als het allemaal heel verwarrend wordt: niveau Sparta?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 15:49 Ik zat eerder met iemand te discussiëren die Utrecht een concurrent vond en een uitschakeling in de beker - min of meer - acceptabel.

Maar als het allemaal heel verwarrend wordt: niveau Sparta?
Haha, dat kan heel goed ik geweest zijn. Al kan ik me niet heugen dat ik het acceptabel gevonden heb. FC Utrecht ís namelijk een concurrent als je kijkt naar de begroting, naar de grootte van het achterland en de plekken op de ranglijst die ze doorgaans innemen, niet ver van AZ af. Geen directe concurrent, maar wel een waar AZ altijd rekening mee moet houden. Daar loop je niet zomaar even over heen, normaal gesproken.

Echter zijn ze het na die oorwassing tegen Spakenburg helemaal kwijt en past het niveau FC Utrecht inderdaad prima bij Mees de Wit.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 15:49 Ik zat eerder met iemand te discussiëren die Utrecht een concurrent vond en een uitschakeling in de beker - min of meer - acceptabel.

Maar als het allemaal heel verwarrend wordt: niveau Sparta?
Geen idee met wie :lol: :lol: :lol:

Snap jij het nog? Ze spelen vol aanvallend met druk en maken vele extra meters tegen AZ etc en opeens zakt het als een kaartenhuis in elkaar. Co zei dat hij na een paar jaar niet meer hetzelfde uit een groep zou kunnen trekken. Die trainer van Utrecht heeft ze al na wedstrijd of 10 totaal uitgeperst...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 20 mar 2023, 17:30 Haha, dat kan heel goed ik geweest zijn. Al kan ik me niet heugen dat ik het acceptabel gevonden heb. FC Utrecht ís namelijk een concurrent als je kijkt naar de begroting, naar de grootte van het achterland en de plekken op de ranglijst die ze doorgaans innemen, niet ver van AZ af. Geen directe concurrent, maar wel een waar AZ altijd rekening mee moet houden. Daar loop je niet zomaar even over heen, normaal gesproken.
viewtopic.php?p=770953#p770953


Ik heb je over het algemeen heel hoog zitten om je realisme. Even over Utrecht heen föhnen hoort daar niet bij.
Ik zie juist dat die spelers ervaring hebben en net als Clasie op de juiste manier gebruikt (bv minder trainen) een nieuwe top kunnen aanraken. Dat samen met heerlijke talenten is het echt wel een club om rekening mee te houden. We doen hier wel steeds lacherig dat het er al jaren niet uitkomt bij Utrecht, maar daar leren ze ook en hebben de middelen.


8)

Angstgegner Utrecht door de bocht ...
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 20:17 viewtopic.php?p=770953#p770953


Ik heb je over het algemeen heel hoog zitten om je realisme. Even over Utrecht heen föhnen hoort daar niet bij.
Ik zie juist dat die spelers ervaring hebben en net als Clasie op de juiste manier gebruikt (bv minder trainen) een nieuwe top kunnen aanraken. Dat samen met heerlijke talenten is het echt wel een club om rekening mee te houden. We doen hier wel steeds lacherig dat het er al jaren niet uitkomt bij Utrecht, maar daar leren ze ook en hebben de middelen.


8)

Angstgegner Utrecht door de bocht ...
Nog even geduld :lol:
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 20 mar 2023, 20:17 viewtopic.php?p=770953#p770953


Ik heb je over het algemeen heel hoog zitten om je realisme. Even over Utrecht heen föhnen hoort daar niet bij.
Ik zie juist dat die spelers ervaring hebben en net als Clasie op de juiste manier gebruikt (bv minder trainen) een nieuwe top kunnen aanraken. Dat samen met heerlijke talenten is het echt wel een club om rekening mee te houden. We doen hier wel steeds lacherig dat het er al jaren niet uitkomt bij Utrecht, maar daar leren ze ook en hebben de middelen.


8)

Angstgegner Utrecht door de bocht ...
Haha, dank voor je quote. En goed te zien dat je mij niet bedoelde. Al had dat ook best gekund dus, want zo negatief over de potentie van Utrecht ben ik niet. Inmiddels is me wel duidelijk dat zolang Van Seumeren er zit, wij ons niet zoveel zorgen hoeven te maken. Lekker gaan rollebollen in de kleedkamer na de wedstrijd met een speler; zelfs Scheringa deed dat niet.
____________
Hoc est nihil
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Mees de Wit mag de laatste wedstrijden niet eens meer invallen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1098
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AZuid-Scharwoude schreef: 14 apr 2023, 22:37 Mees de Wit mag de laatste wedstrijden niet eens meer invallen.
Dus er zijn wel lichtpuntjes :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mag ik even opmerken dat hij ijzersterk inviel.

Veel beter dan die rare Noorse vogel
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 21:16 Mag ik even opmerken dat hij ijzersterk inviel.

Veel beter dan die rare Noorse vogel
Ik zag ook wel foutjes.
Maar jij kunt het weten als linksback
we can come an end
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 21:16 Mag ik even opmerken dat hij ijzersterk inviel.

Veel beter dan die rare Noorse vogel
Absoluut niet mee eens. Hij deed aanvallend wat leuks al hij de ruimte kreeg om hard te rennen. Verdedigend was het een drama. Voor wie zich afvraag wie na Hatzidiakos de kop van jut wordt: dat wordt Mees de Wit, en terecht, want die gaat aan de basis van 20 tegengoals staan dit jaar. Tenzij Jansen slim genoeg is om Möller Wolfe op te stellen.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Mees de Wit is veel beter dan die simpele draver.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 21:16 Mag ik even opmerken dat hij ijzersterk inviel.

Veel beter dan die rare Noorse vogel
Ik vond hem meedelen in de malaise en net zo slecht als de rest. Ijzersterk, really???
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 21:21 Absoluut niet mee eens. Hij deed aanvallend wat leuks al hij de ruimte kreeg om hard te rennen. Verdedigend was het een drama. Voor wie zich afvraag wie na Hatzidiakos de kop van jut wordt: dat wordt Mees de Wit, en terecht, want die gaat aan de basis van 20 tegengoals staan dit jaar. Tenzij Jansen slim genoeg is om Möller Wolfe op te stellen.
Ik zal wel gek zijn dan. Die Moller Wolfe heeft nog geen goede pot gespeeld voor AZ, terwijl hij defensief nauwelijks is getest. Ik vind Mees echt veel beter.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 21:27 Ik zal wel gek zijn dan. Die Moller Wolfe heeft nog geen goede pot gespeeld voor AZ, terwijl hij defensief nauwelijks is getest. Ik vind Mees echt veel beter.
Ik vind dat Möller Wolfe vandaag eigenlijk zijn slechtste wedstrijd heeft gespeeld, in elke vorige pot vond ik hem defensief betrouwbaar en aanvallend degelijk genoeg. Vandaag leek hij zich te veel zichzelf te willen bewijzen tegen zijn oude club, maar als ik goed geteld heb ook maar 3 overtredingen, waaronder degene waaruit de 2-3 viel, wat ik persoonlijk niet eens een overtreding vond.
Dat hij defensief nauwelijks getest is, is in die zin waar dat RKC, GAE en teams uit Andorra en Noorwegen natuurlijk niet veel zeggen.

Mees de Wit vond ik vandaag dan weer gewoon zwak, ongecontroleerd, tegen de nummer 5 van Noorwegen, tegen spelers die op dat moment al 70 minuten in de benen hadden. Het beste dat ik vooralsnog over hem kan zeggen is dat hij nooit iets echt geks doet en een degelijke verdediger is, maar dan wel voor het niveau Fortuna, niet voor ons.
Plaats reactie