Jens Odgaard (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

9 van de 10 schieten zo'n volleybal de tribune in. Deze goal verraad gewoon zijn klasse door de bal zo te kunnen drukken en niet huize hoog over te schieten.
Jammer dat de Wit hem niet wat meer heeft kunnen ondersteunen want Odgaard levert wel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 11 sep 2022, 17:06 9 van de 10 schieten zo'n volleybal de tribune in. Deze goal verraad gewoon zijn klasse door de bal zo te kunnen drukken en niet huize hoog over te schieten.
Jammer dat de Wit hem niet wat meer heeft kunnen ondersteunen want Odgaard levert wel.
Zijn vrije trap daarentegen ...
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 11 sep 2022, 17:14 Zijn vrije trap daarentegen ...
Heb ik Ronaldo ook wel eens zien doen :wink:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Heeft nu 3 doelpunten gemaakt en van 2 van die 3 doelpunten zeggen mensen dat het misschien niet zo bedoeld was.

Nou ik denk dat als hij zo doorgaat dat zal blijken dat het dat wel was en dan heeft hij iets unieks.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 08 sep 2022, 12:36 Er is vooral gegoocheld met Evjen zn status in het elftal. Eindeloos tussen wal en schip bij jong AZ en az1. Dat heeft hem geen goed gedaan, en hem eigenlijk 2 jaar stilstand opgeleverd. Blijf dat een blunder van AZ vinden. Dat hij nu weer een beetje opleeft is wel mooi om te zien natuurlijk.

Ben wel benieuwd hoe ze het uiteindelijk willen invullen als Mihailovic en Odgaard samen moeten gaan spelen. Dan zal Odgaard wel meer als echte buitenspeler moeten fungeren. luxeproblemen.
Hoezo is dat een blunder? Hij moet gewoon presteren en dat deed hij niet. Voegde helemaal niks toe, dan ga je dus andere spelers opstellen. Nu moet ik zeggen dat ik zijn rendement in de eredivisie nog steeds bijzonder matig vind.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

DeZuivelDuivel schreef: 11 sep 2022, 20:44 Heeft nu 3 doelpunten gemaakt en van 2 van die 3 doelpunten zeggen mensen dat het misschien niet zo bedoeld was.

Nou ik denk dat als hij zo doorgaat dat zal blijken dat het dat wel was en dan heeft hij iets unieks.
Zeggen die” mensen” dat ook over de doelpunten van Pavlidis #-o #-o

Sorry hoor, maar wat een gezeik. Nou presteert die jongen gewoon en gaan we daar weer vraagtekens bijzetten.

Die mensen zijn dus nooit tevreden, blijkt wel
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Roadman schreef: 12 sep 2022, 15:11 Zeggen die” mensen” dat ook over de doelpunten van Pavlidis #-o #-o

Sorry hoor, maar wat een gezeik. Nou presteert die jongen gewoon en gaan we daar weer vraagtekens bijzetten.

Die mensen zijn dus nooit tevreden, blijkt wel
Ik had er nog een mooie discussie over, of zijn doelpunt tegen volgens mij FC Emmen bedoeld was. Volgens mij keek hij toch echt op het laatste moment naar waar de keeper stond en ik vermoed dat zijn hele lichaam gericht was op het geven van de voorzet maar hij op het laatste moment anders besloot. Bedoeld of niet, het was een prima goal. En over de goal tegen Twente: die discussie hoeven we niet te voeren, me dunkt. Gewoon een schot op doel.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Volgens mij is Odgaard nog steeds in vorm aan het groeien en gaan we nog een veel betere Odgaard leren kennen. Zeker ook als hij niet meer op 9 hoeft en een rol krijgt die hem beter ligt.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 13 sep 2022, 22:33 Volgens mij is Odgaard nog steeds in vorm aan het groeien en gaan we nog een veel betere Odgaard leren kennen. Zeker ook als hij niet meer op 9 hoeft en een rol krijgt die hem beter ligt.
Zeker, ik denk ook dat hij nu al iets meer speelt dan aanvankelijk de bedoeling was na zijn blessure.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gelieve in te pakken in bubbeltjesplastic.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Schitterend! Hoedje af voor deze gigant.
Balvast, schotkracht, techniek.. die jongen maakt zich als geen ander waar.
Wat gaat dat worden straks met Karlsson en Pavlidis erbij..

Afbeelding
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Liet Bassey er soms uitzien als een kneuzige junior in de duels. Top wedstrijd van Odgaard.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 18 sep 2022, 16:53 Schitterend! Hoedje af voor deze gigant.
Balvast, schotkracht, techniek.. die jongen maakt zich als geen ander waar.
Wat gaat dat worden straks met Karlsson en Pavlidis erbij..

Afbeelding
Klopt ja, deze combinatie van eigenschappen en ook nog redelijk snel en oog voor anderen.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 18 sep 2022, 17:09 Liet Bassey er soms uitzien als een kneuzige junior in de duels. Top wedstrijd van Odgaard.
Ik had een beeld van Bassey dat dat een olifant is die je verplettert; maar Odgaard beukte hem waar hij hem wilde hebben.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 18 sep 2022, 16:53 Schitterend! Hoedje af voor deze gigant.
Balvast, schotkracht, techniek.. die jongen maakt zich als geen ander waar.
Wat gaat dat worden straks met Karlsson en Pavlidis erbij..

Afbeelding
Eens.

Heerlijke speler.

Met Dani de Wit de beste man op het veld.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kunnen we misschien die discussie nog is over doen dat Odgaard veel te licht is als reserve spits en dat Max er niks van kan doordat hij geen extra spits heeft gehaald :roll: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Vooral mooi dat hij een ander profiel heeft
we can come an end
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Ik vind Odgaard nu al een geweldige aankoop. Natuurlijk zullen er genoeg waardeloze wedstrijden aankomen van hem, maar zijn doelgerichtheid is echt uitzonderlijk. Of hij nu wel of niet in de wedstrijd zit, als hij de ruimte krijgt, zal hij altijd een poging wagen op het doel. Dat is zo'n belangrijk wapen. Zeker met dat gebrei waar AZ nog wel eens in wil vervallen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Kass schreef: 19 sep 2022, 10:45 Ik vind Odgaard nu al een geweldige aankoop. Natuurlijk zullen er genoeg waardeloze wedstrijden aankomen van hem, maar zijn doelgerichtheid is echt uitzonderlijk. Of hij nu wel of niet in de wedstrijd zit, als hij de ruimte krijgt, zal hij altijd een poging wagen op het doel. Dat is zo'n belangrijk wapen. Zeker met dat gebrei waar AZ nog wel eens in wil vervallen.
Heeft daarnaast ook nog een passeerbeweging waarna een slimme steekpass kan volgen.

(Zag je ook in de samenwerking met Barasi.)
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

FugAZi schreef: 19 sep 2022, 09:54 Kunnen we misschien die discussie nog is over doen dat Odgaard veel te licht is als reserve spits en dat Max er niks van kan doordat hij geen extra spits heeft gehaald :roll: :lol: :mrgreen:
Dat ging toch gewoon over diepgang in de selectie?
Vind dat er iets te vaak niet geheel eerlijk met zaken wordt omgegaan.
Het is een godswonder dat Hatzidiakos zijn beste wedstrijden aan het spelen is op rechtsback, want anders had je Sugawara niet zomaar naar voren kunnen schuiven.

En dit bovenstaande kun je volledig los zien van de goede prestaties van Odgaard, die dus gewoon echt gelijk goed los is gekomen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie