Kamal Sowah (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Wildcat schreef: 17 mar 2022, 20:44 Dan te bedenken dat je Gudmundsson had, in potentie een van je drie beste spelers maar door Jansen zijn liefde voor Abouhklal hij zijn contract niet verlengde. En je nu met Sowah en Abouhklal zit die zonder tegenstander in de buurt de bal geen twee keer naar elkaar kunnen overspelen.

Top.

Gudmundsson bracht ook te weinig.
Sowah is letterlijk zwakzinnig. Heeft 0 voetbalintelligentie. Betwijfel of die daarnaast wel hersens heeft, maar dat terzijde.

We kunnen wel op Sowah gaan zeuren, maar dit is 100% debet aan Huiberts.
Huiberts zei al in oktober of november dat we een directe versterking nodig hebben voor rechtsvoor.
Om vervolgens deze clown 3 uur voor het sluiten van de transfermarkt te halen omdat de zaakwaarnemer van Gudmundsson hem ook nergens kwijt kan.

Huiberts heeft 3 maanden de tijd gehad en haalt vervolgens dit.
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Stuur deze jongen van 9 miljoen maar terug, ik weet niet wat hij allemaal op het veld aan het doen was :roll:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 17 mar 2022, 20:50 Gudmundsson bracht ook te weinig.
Sowah is letterlijk zwakzinnig. Heeft 0 voetbalintelligentie. Betwijfel of die daarnaast wel hersens heeft, maar dat terzijde.

We kunnen wel op Sowah gaan zeuren, maar dit is 100% debet aan Huiberts.
Huiberts zei al in oktober of november dat we een directe versterking nodig hebben voor rechtsvoor.
Om vervolgens deze clown 3 uur voor het sluiten van de transfermarkt te halen omdat de zaakwaarnemer van Gudmundsson hem ook nergens kwijt kan.

Huiberts heeft 3 maanden de tijd gehad en haalt vervolgens dit.
Dit was inderdaad wel een faalactie van Huiberts
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Niet eens de schuld van Sowah inderdaad. Al voetbalt hij wel als een gefrustreerde zwakzinnige. Als je er geen zin in hebt, blijf dan lekker thuis.

Wanneer je in de winterstop dacht dat de bank niet nog slechter kon worden....
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

differentcook schreef: 17 mar 2022, 20:52 Dit was inderdaad wel een faalactie van Huiberts
Je vraagt je af of die Griffith in Jong nu zoveel slechter is?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

kuifje schreef: 17 mar 2022, 21:09 Je vraagt je af of die Griffith in Jong nu zoveel slechter is?
Tuurlijk niet. En zelfs als hij dat wel is, is dat niet erg. Want hij is een investering in de toekomst.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 17 mar 2022, 21:14 Tuurlijk niet. En zelfs als hij dat wel is, is dat niet erg. Want hij is een investering in de toekomst.
Precies. Maar dat snapt die imbeciel van een Huiberts nog steeds niet. Eigen jeugd mag falen, dit soort droevige kostenposten niet.

Een leeghoofd die niet kan voetballen. Onze ‘gewenste versterking’. Echt een belediging van je eigen jeugdopleiding.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 17 mar 2022, 21:09 Je vraagt je af of die Griffith in Jong nu zoveel slechter is?
Of de jongere Meerdink.
Die mag dan weer voor spek en bonen mee op de bank.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Nooit meer opstellen, brengt helemaal niks. Ze moeten bij Brugge zich kapot schamen dat ze hier 9 miljoen voor hebben betaald. Zet vanaf nu er jonge jongen in daar heb je veel meer aan. Voor nu en voor de toekomst.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

FugAZi schreef: 18 mar 2022, 08:43 Nooit meer opstellen, brengt helemaal niks. Ze moeten bij Brugge zich kapot schamen dat ze hier 9 miljoen voor hebben betaald. Zet vanaf nu er jonge jongen in daar heb je veel meer aan. Voor nu en voor de toekomst.
Niet voor niks al bij zijn komst vraagtekens gezet. Dus alle negatieve credits naar Huiberts!!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 18 mar 2022, 08:46 Niet voor niks al bij zijn komst vraagtekens gezet. Dus alle negatieve credits naar Huiberts!!
Als noodverband (geloof toch echt dat wat Huiberts op de korrel had niet is gelukt) kon mij er best wel in schikken (zag er wel OK uit eerste inval beurten :lol: :oops:)
Maar mijn god zo slecht, dat je hem durft op te stellen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Heeft hier in anderhalve maand al 7 pagina's waarvan 98% negatief. Dat is volgens mij nog nooit iemand gelukt.

Hij hoort thuis in een psychiatrische instelling. En dan ook nog samen met Aboukhlal in het veld waardoor je van 2 van die figuren hebt. Verschrikkelijk.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Vooraf voor gewaarschuwd.

Maar nee Huiberts zou er écht goed over nagedacht hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

FugAZi schreef: 18 mar 2022, 08:53 Als noodverband (geloof toch echt dat wat Huiberts op de korrel had niet is gelukt) kon mij er best wel in schikken (zag er wel OK uit eerste inval beurten :lol: :oops:)
Maar mijn god zo slecht, dat je hem durft op te stellen.
Noodverband? De roep om een snelle (rechter)aanvaller met kwaliteit is er al vanaf de zomer. Eigenlijk vorig seizoen ook al toen Stengs nogal veel door allerlei oorzaken ontbrak. Huiberts moet dat toch ook zien en weten. Dan moet je niet met één speler onderhandelen. Nee je moet verschillende ijzers in het vuur hebben. Dus dan niet 5 voor twaalf met Sowah aankomen die helemaal niet voldoet aan het zoekprofiel.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 18 mar 2022, 09:03 Noodverband? De roep om een snelle (rechter)aanvaller met kwaliteit is er al vanaf de zomer. Eigenlijk vorig seizoen ook al toen Stengs nogal veel door allerlei oorzaken ontbrak. Huiberts moet dat toch ook zien en weten. Dan moet je niet met één speler onderhandelen. Nee je moet verschillende ijzers in het vuur hebben. Dus dan niet 5 voor twaalf met Sowah aankomen die helemaal niet voldoet aan het zoekprofiel.
Ja zo kan je het interpreteren. Ik denk dat de roep bij de supporters vandaan komt.

Feitelijk had je 3 opties in de voorbereiding en ook al vorig seizoen (Gudmundsson, Aboukhlal, Evjen). Dat is een aardige pijplijn aan spelers/kapitaal die er voor 1 positie in de boeken/rij hebt staan voor AZ begrippen.

De noodzaak/ruimte kwam pas toen Gudmundsson vertrok. Dus het 'mislukken' is feitelijk alleen de afgelopen wintertransferperiode geweest dus Sowah is noodverband in mijn ogen.

Het zoekprofiel snelheid komt bij Jansen vandaan, die heeft eigenlijk alleen aangegeven dat hij die optie mist in zijn selectie.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

FugAZi schreef: 18 mar 2022, 09:38 Ja zo kan je het interpreteren. Ik denk dat de roep bij de supporters vandaan komt.

Feitelijk had je 3 opties in de voorbereiding en ook al vorig seizoen (Gudmundsson, Aboukhlal, Evjen). Dat is een aardige pijplijn aan spelers/kapitaal die er voor 1 positie in de boeken/rij hebt staan voor AZ begrippen.

De noodzaak/ruimte kwam pas toen Gudmundsson vertrok. Dus het 'mislukken' is feitelijk alleen de afgelopen wintertransferperiode geweest dus Sowah is noodverband in mijn ogen.

Het zoekprofiel snelheid komt bij Jansen vandaan, die heeft eigenlijk alleen aangegeven dat hij die optie mist in zijn selectie.
Wat? Hoezo alleen Jansen? Huiberts heeft dit toch zelf ook vele malen aangekaart in de media en geroepen dat er in de winterstop juist voor die plek een direct inzetbare snelle speler met diepgang gehaald zou worden. Bovendien hebben wij hier op de Fanpage dit al zo vaak geschreven. Analisten hebben dit gebrek besproken in hun programma's. Het is alleen Huiberts weer eens niet gelukt om adequaat en tijdig de noodzaak in te vullen.

De noodzaak was er al veel eerder. Hoeveel discussies hebben wij hier al niet gevoerd dat Albert Gudmundsson meer een tien is dan een rechteraanvaller die wel goed aan de bal is, maar snelheid ontbeert en voor de goal te vaak hapert. Verder voldoen Aboukhlal en Evjen feitelijk niet aan het zoekprofiel. De een A. omdat ie vaardigheden mist en de ander E. nog steeds fysiek niet klaar lijkt te zijn voor dit niveau en al helemaal niet de snelle aanvaller met diepgang is.

Naast de heel vaardige Karlsson en de targetman Pavlidis had Huiberts juist een speler met het zoekprofiel moeten halen om een drietal aanvullers te hebben die dit AZ verder zouden kunnen brengen. Hij komt met een noodverband Sowah, die totaal niet is wat wij nodig hebben. Huiberts heeft volledig verzaakt en soms vraag ik mij echt af of hij wel geschikt is voor deze job. Verkopen lukt nog wel, maar juist met de aankopen schiet ie vaak te laat of mis.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 18 mar 2022, 09:51 Wat? Hoezo alleen Jansen? Huiberts heeft dit toch zelf ook vele malen aangekaart in de media en geroepen dat er in de winterstop juist voor die plek een direct inzetbare snelle speler met diepgang gehaald zou worden. Bovendien hebben wij hier op de Fanpage dit al zo vaak geschreven. Analisten hebben dit gebrek besproken in hun programma's. Het is alleen Huiberts weer eens niet gelukt om adequaat en tijdig de noodzaak in te vullen.

De noodzaak was er al veel eerder. Hoeveel discussies hebben wij hier al niet gevoerd dat Albert Gudmundsson meer een tien is dan een rechteraanvaller die wel goed aan de bal is, maar snelheid ontbeert en voor de goal te vaak hapert. Verder voldoen Aboukhlal en Evjen feitelijk niet aan het zoekprofiel. De een A. omdat ie vaardigheden mist en de ander E. nog steeds fysiek niet klaar lijkt te zijn voor dit niveau en al helemaal niet de snelle aanvaller met diepgang is.

Naast de heel vaardige Karlsson en de targetman Pavlidis had Huiberts juist een speler met het zoekprofiel moeten halen om een drietal aanvullers te hebben die dit AZ verder zouden kunnen brengen. Hij komt met een noodverband Sowah, die totaal niet is wat wij nodig hebben. Huiberts heeft volledig verzaakt en soms vraag ik mij echt af of hij wel geschikt is voor deze job. Verkopen lukt nog wel, maar juist met de aankopen schiet ie vaak te laat of mis.
Enigzins eens, maar ik blijf er van uit gaan, dat grijpen naar een noodverband niet voor niets wordt gedaan.
We hebben hier op het forum ook tot in den treuren besproken dat markt steeds meer elementen vertoond die niet in het voordeel zijn van AZ. Daarbij was er te horen in de wandelgangen dat een haast complete deal op het laatst geploft is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 18 mar 2022, 09:51
Huiberts heeft volledig verzaakt en soms vraag ik mij echt af of hij wel geschikt is voor deze job. Verkopen lukt nog wel, maar juist met de aankopen schiet ie vaak te laat of mis.
Die vraag kunnen we na al die jaren wel beantwoorden toch. Verkopen met goud in handen kan iedereen maar een TD moet bovenal de selectie op peil houden. Totaal ongeschikt deze man.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

RoycosoepieAZ schreef: 17 mar 2022, 20:51 Stuur deze jongen van 9 miljoen maar terug, ik weet niet wat hij allemaal op het veld aan het doen was :roll:
Arme club die dit betaald heeft, die zijn dus ook écht opgelicht.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11149
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 18 mar 2022, 11:43 Arme club die dit betaald heeft, die zijn dus ook écht opgelicht.
Nee, die hebben een blinde scouting. Net als wij.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten