Kamal Sowah (2022)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kilkenny schreef: 01 mar 2022, 15:51
In het algemeen gezegd is het al weer vrij sneu dat hij een paar invalbeurtjes alweer op het hakblok ligt. Kansloos.
Een huurling van 9 miljoen moet er natuurlijk wel meteen staan. Het aantal wedstrijden is immers beperkt dus hij moet zich snel gaan bewijzen. En voorlopig lukt dat allerminst met dat schot over de zijlijn als dieptepunt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het ligt ook niet aan die jongen zelf, hij kan er ook weinig aan doen dat hij last minute als wisselgeld wordt ingezet door zijn zaakwaarnemer om de deal van Gudmundsson te forceren. Het is Huiberts die er een beetje een potje van maakt op de rechtsbuitenpositie. Volgend seizoen zitten we weer met een probleem daar.

De gewenste versterking is nooit gekomen. Dat Huiberts net doet alsof Sowah dat is snap ik best. Hopen dat iedereen fit blijft.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik ga die jongen gewoon nog niet serieus beoordelen op die 3 invalbeurtjes. Ik ben het er wel mee eens dat de verwachtingen te hoog zijn opgeklopt omdat je een directe versterking verwacht. Maar daar is dan (helaas) eerder een directe selectieversterking bedoeld in plaats van een directe basisversterking. Wat achteraf ook weer logisch is, want een speler die zo mee kan op het topniveau bij AZ, had Brugge niet zo maar ergens anders gestald.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De man blijft zichzelf lanceren terwijl hij daar veel te traag voor is
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Mist gewoon wedstrijd ritme :wink: Als hij eenmaal goed is, zal het seizoen voorbij zijn.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

RoycosoepieAZ schreef: 03 mar 2022, 21:41 Mist gewoon wedstrijd ritme :wink: Als hij eenmaal goed is, zal het seizoen voorbij zijn.
Gast kan wel wat met een bal, maar voordat hij ingewerkt is en Jansen zijn plek voor hem heeft gevonden ligt de selectie al ergens op een strandje vakantie te vieren.

Huiberts mag wel eens in de spiegel kijken met zijn 'directe versterking'!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 03 mar 2022, 22:23 Gast kan wel wat met een bal, maar voordat hij ingewerkt is en Jansen zijn plek voor hem heeft gevonden ligt de selectie al ergens op een strandje vakantie te vieren.

Huiberts mag wel eens in de spiegel kijken met zijn 'directe versterking'!
Eens.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Viel goed in, goed aan de bal, Aboukhlal paar keer goed weg gestoken. Die op zijn beurt alles verprutste. Hopelijk met meer vertrouwen en minuten kan hij nog van waarde zijn!
Laatst gewijzigd door Love AZ Til I Die! op 09 mar 2022, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Van Sowahs schijn je niet makkelijk af te komen, dus dat zit er wel in.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Ik was wel te spreken over wat ik van Sowah zag. Dat hakballetje bij de 1-3 was heerlijk!

Alleen moet ie wel zijn emoties onder controle krijgen.
____________
Hoc est nihil
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Heeft 8 van de 10 keer geen idee wat hij met een bal gaat doen als hij hem ontvangt. Desondanks, redelijk goede invalbeurt. Stukken beter dan Aboukhlal ook en hij jaagt lekker door.
Van mij hoeven we deze jongen niet over te nemen, gelet op zijn salaris in verhouding met z'n kwaliteiten, maar ik hoop/denk dat hij van waarde kan zijn dit jaar.
Hopelijk van de zomer een échte aanwinst Max.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Is goed balvaardig en bewegelijk.
we can come an end
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Direct betrokken bij 2 goals met goede acties. Liet zich wel snel opnaaien inderdaad. Maar goed, op deze manier heeft hij meerwaarde.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Sowah legt aan de pers even haarfijn uit dat we Depay en Lang al die tijd verkeerd hebben begrepen. Het zijn juist jongens die een voorbeeld zijn voor de jeugd :roll:

Oh en hij voelt zich nu al prima op zijn plek bij AZ, dat is dan behoorlijk gemakkelijk gegaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 09 mar 2022, 08:41 Oh en hij voelt zich nu al prima op zijn plek bij AZ, dat is dan behoorlijk gemakkelijk gegaan.
Mooi. Dan hoop ik dat ie nog 2 maanden met volle teugen geniet en een paar doelpunten maakt. En dan snel weer terug naar Belgenland.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 09 mar 2022, 08:41 Sowah legt aan de pers even haarfijn uit dat we Depay en Lang al die tijd verkeerd hebben begrepen. Het zijn juist jongens die een voorbeeld zijn voor de jeugd :roll:
Ik las gisteren ook dat we Promes toch een beetje verkeerd begrepen hadden. Al was de bron hiervan niet Sowah.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

"Hij vecht al heel zijn leven tegen twijfels", zegt Milis tegen Het Laatste Nieuws. "Tot dusver is dit seizoen geen geschenk geweest, want eigenlijk is Kamal helemaal geen winger. Club Brugge heeft hem ooit als vleugelspeler gehaald 'om dan later op het middenveld terecht te komen',
Ik moest hier wel een beetje om grinniken...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Elk woord is er 1 te veel over dit wanproduct van Huiberts

#sowahout
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Ik snap totaal niet waarom zo’n middelmatige speler gehaald wordt. Miljoenen in een jeugdopleiding steken en amper kansen geven. Maar dan wel dit soort middelmaat huren.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Dan te bedenken dat je Gudmundsson had, in potentie een van je drie beste spelers maar door Jansen zijn liefde voor Abouhklal hij zijn contract niet verlengde. En je nu met Sowah en Abouhklal zit die zonder tegenstander in de buurt de bal geen twee keer naar elkaar kunnen overspelen.

Top.
Gesloten