Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 03 jan 2023, 07:58 Dat zijn clubs in paniek die net boven de streep staan. Daar kun je gewoon 25 miljoen aan vragen. Maar ik vind de PL helemaal geen competitie voor Kerkez.
Leicester is toch wel wat anders dan Bournemouth.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 03 jan 2023, 19:59 Leicester is toch wel wat anders dan Bournemouth.
De gemene deler is dat ze allemaal teveel geld hebben.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Diverse spelers van AZ zijn bijzonder gewild. Zo staan Sam Beukema en Tijjani Reijnders er goed op in Italië en kan Jesper Karlsson naar zo ongeveer iedere Europese topcompetitie. Ook Milos Kerkez staat in de spotlights.

De Hongaarse linksback is pas bezig aan zijn eerste seizoen bij AZ, maar slaagde er gelijk in om Owen Wijndal (ajax) te doen vergeten. Ook voor de nationale ploeg van zijn land imponeerde Kerkez al.

Premier League lonkt
Dat is opgevallen in met name Engeland, want volgens diverse Britse journalisten hebben Leeds United, Leicester City en Bournemouth allemaal interesse in Kerkez.

AZ zal Kerkez echter niet zomaar laten gaan en gaat hoog in de boom zitten voor een flink miljoenenbedrag. Bovendien is het niet bekend of Kerkez zelf nu al wel weg wil. In het verleden speelde hij ook al voor de jeugdopleiding van AC Milan, vorig jaar betaald AZ een kleine twee miljoen voor hem.

Soccernews.nl
mAgNaVoX oDySsEy
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Skysports (toch wat betrouwbaarder dan wat willekeurige voetbalroddelsites) heeft naar buiten gebracht dat er drie Premier League clubs Kerkez intensief volgen. Leeds, Leicester en Bournemouth. Daarnaast geeft men aan dat AC Milan een eerste optie zou hebben om Kerkez terug te kopen, maar Kerkez niet terug naar Milan zou willen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

pAuluZ schreef: 05 jan 2023, 15:35 Diverse spelers van AZ zijn bijzonder gewild. Zo staan Sam Beukema en Tijjani Reijnders er goed op in Italië en kan Jesper Karlsson naar zo ongeveer iedere Europese topcompetitie. Ook Milos Kerkez staat in de spotlights.
Euh... houden we nog een elftal over zou je zo zeggen.
Maar zoals vriendje Huiberts al aangaf, ik denk niet dat kernspelers nu midden in het seizoen vertrekken of er moeten echt niet te weigeren boden komen wat anders niet snel meer staat te gebeuren. Bij AZ gaan ze uit van een seizoen waar met deze selectie wel eens het een en ander behaald kan worden en spelers zullen hierdoor enkel maar meer waard worden. AZ bevind zich overigens ook in een heel andere situatie dan PSV (lees Gakpo) waar zoals de cijfers al lieten zien, die club niet echt in een heel fortuinlijke financiële situatie zit.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 05 jan 2023, 21:22 Euh... houden we nog een elftal over zou je zo zeggen.
Maar zoals vriendje Huiberts al aangaf, ik denk niet dat kernspelers nu midden in het seizoen vertrekken of er moeten echt niet te weigeren boden komen wat anders niet snel meer staat te gebeuren. Bij AZ gaan ze uit van een seizoen waar met deze selectie wel eens het een en ander behaald kan worden en spelers zullen hierdoor enkel maar meer waard worden. AZ bevind zich overigens ook in een heel andere situatie dan PSV (lees Gakpo) waar zoals de cijfers al lieten zien, die club niet echt in een heel fortuinlijke financiële situatie zit.
Hoezo “vriendje” Huiberts?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Langedijk schreef: 03 jan 2023, 07:58 Dat zijn clubs in paniek die net boven de streep staan. Daar kun je gewoon 25 miljoen aan vragen. Maar ik vind de PL helemaal geen competitie voor Kerkez.
25 Miljoen zal AZ niet weigeren voor een linksback, maar dergelijke bedragen zullen 'nog niet' geboden worden voor een Kerkez.

Bedragen van 10 a 12M wat al heel fors is, zijn wellicht mogelijk bij dit soort paniekerige clubs die in de winter het een en ander aan schade proberen te herstellen.
Maar Kerkez is al een belangrijke schakel met drie doelpunten en zeven assists in de eerste helft van de competitie en je vraagt je af met zijn drive waar dit zal gaan eindigen.

Daar waar PSV een heel belangrijke kernspeler verkocht om financieel overeind te blijven wordt er het sportieve resultaat wel aan ondermijnd, terwijl succes juist voor financiële impulsen zorgt.
Ik zie dan ook eigenlijk niemand, als er geen absurde bedragen voorbij komen, vertrekken bij AZ. Vooral in een seizoen waar bij onze concurrenten toch de nodige problemen zijn en de uitgangspositie van de club uitstekend genoemd mag worden om ook iets daadwerkelijk te behalen lijkt het, dat we wel kunnen stellen dat de kans dat er een sterkhouder vertrekt niet echt voor de hand zal liggen. Het is eerder wachten op een nieuwe versterking wat dan een ervaren sluitpost zal zijn die er direct moet kunnen staan als we Huiberts goed beluisteren.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De Rode Baron schreef: 06 jan 2023, 12:02 25 Miljoen zal AZ niet weigeren voor een linksback, maar dergelijke bedragen zullen 'nog niet' geboden worden voor een Kerkez.

Bedragen van 10 a 12M wat al heel fors is, zijn wellicht mogelijk bij dit soort paniekerige clubs die in de winter het een en ander aan schade proberen te herstellen.
Maar Kerkez is al een belangrijke schakel met drie doelpunten en zeven assists in de eerste helft van de competitie en je vraagt je af met zijn drive waar dit zal gaan eindigen.

Daar waar PSV een heel belangrijke kernspeler verkocht om financieel overeind te blijven wordt er het sportieve resultaat wel aan ondermijnd, terwijl succes juist voor financiële impulsen zorgt.
Ik zie dan ook eigenlijk niemand, als er geen absurde bedragen voorbij komen, vertrekken bij AZ. Vooral in een seizoen waar bij onze concurrenten toch de nodige problemen zijn en de uitgangspositie van de club uitstekend genoemd mag worden om ook iets daadwerkelijk te behalen lijkt het, dat we wel kunnen stellen dat de kans dat er een sterkhouder vertrekt niet echt voor de hand zal liggen. Het is eerder wachten op een nieuwe versterking wat dan een ervaren sluitpost zal zijn die er direct moet kunnen staan als we Huiberts goed beluisteren.
Dit bericht zit vol met aannames, waar vervolgens argumenten op verder gebouwd worden.
Soort van de maker van je eigen gelijk op deze manier.

Deel van de aannames
1. De clubs die voor Kerkez in de markt zijn, zijn allemaal 'paniekerig'
2. Omdat ze 'paniekerig' zijn, gaan ze niet veel geld betalen
3. Omdat ze 'paniekerig' zijn en niet veel geld willen betalen voor Kerkez, zal AZ niet in gesprek gaan.

Daarop voortgebouwde conclusie

AZ gaat niemand verkopen.


Om eens kort te beginnen:
Geen van de genoemde Engelse clubs zit in de degradatie zone.
De andere genoemde clubs zijn groter, niet kleiner dan deze clubs.
Hoe je dus begint met de veronderstelling dat het allemaal clubs in paniek zijn die interesse hebben in Kerkez is mij een raadsel.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2023, 13:01 Deel van de aannames
1. De clubs die voor Kerkez in de markt zijn, zijn allemaal 'paniekerig'
2. Omdat ze 'paniekerig' zijn, gaan ze niet veel geld betalen
3. Omdat ze 'paniekerig' zijn en niet veel geld willen betalen voor Kerkez, zal AZ niet in gesprek gaan.
Ik snap nr 2 niet.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 06 jan 2023, 13:36 Ik snap nr 2 niet.
Ik snap de hele gedachtengang van de Baron niet.
Soms heb ik dan de neiging om in discussie te gaan.
Maar de Baron heeft in zijn wijsheid besloten dat er geen club is die meer dan 12 miljoen euro zou willen betalen voor Kerkez (en dus gaat hij niet vertrekken).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2023, 14:24 Ik snap de hele gedachtengang van de Baron niet.
Soms heb ik dan de neiging om in discussie te gaan.
Maar de Baron heeft in zijn wijsheid besloten dat er geen club is die meer dan 12 miljoen euro zou willen betalen voor Kerkez (en dus gaat hij niet vertrekken).
Ah, het gaat om de redenering van Baron! Dat is simpel: ik wil het zo en dan zal het wel zo zijn.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DeZuivelDuivel schreef: 06 jan 2023, 14:24 Maar de Baron heeft in zijn wijsheid besloten dat er geen club is die meer dan 12 miljoen euro zou willen betalen voor Kerkez (en dus gaat hij niet vertrekken).
Ik denk dat wanneer clubs als Leeds en Borussia Dortmund aan de deur rammelen dat Kerkez wel eens kan vertrekken. Is toch een mooie positieverbetering.
Dan vooral zorgen dat je goed casht en een doorverkooppercentage regelt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ferry schreef: 06 jan 2023, 14:29 Ik denk dat wanneer clubs als Leeds en Borussia Dortmund aan de deur rammelen dat Kerkez wel eens kan vertrekken. Is toch een mooie positieverbetering.
Dan vooral zorgen dat je goed casht en een doorverkooppercentage regelt.
En een minimaal zo goede terughaalt.
we can come an end
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ferry schreef: 06 jan 2023, 14:29 Ik denk dat wanneer clubs als Leeds en Borussia Dortmund aan de deur rammelen dat Kerkez wel eens kan vertrekken. Is toch een mooie positieverbetering.
Dan vooral zorgen dat je goed casht en een doorverkooppercentage regelt.
Atletico Madrid staat ook her en der in het lijstje geïnteresseerde clubs. Zou op termijn een mooie club voor hem zijn. Ik zie hem dat niveau wel gaan halen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 06 jan 2023, 14:29 Ik denk dat wanneer clubs als Leeds en Borussia Dortmund aan de deur rammelen dat Kerkez wel eens kan vertrekken. Is toch een mooie positieverbetering.
Dan vooral zorgen dat je goed casht en een doorverkooppercentage regelt.
Ik denk ook dat een aantal van die clubs wel meer kan betalen.
Vandaar dus dat ik het een beetje vreemd vond om deze clubs weg te zetten als 'paniekerig'.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 06 jan 2023, 14:30 En een minimaal zo goede terughaalt.
We hebben Mees de Wit toch? ;-)
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Er wordt, al dan niet, terecht gezeik gepost in veel spelertopics, maar eigenlijk was Milos de slechtste vanavond. Hij had ook wel een goede tegenstander moet ik zeggen (Booth). Alle goals kwamen via onze linkerkanf, behalve de 5-5. Ik lees dat Sugwara topic dan ook wel met enige verbazing.

Milos is een kanjer, maar vandaag aan alle kanten voorbij gelopen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Sir Robbert schreef: 29 jan 2023, 02:15 Er wordt, al dan niet, terecht gezeik gepost in veel spelertopics, maar eigenlijk was Milos de slechtste vanavond. Hij had ook wel een goede tegenstander moet ik zeggen (Booth). Alle goals kwamen via onze linkerkanf, behalve de 5-5. Ik lees dat Sugwara topic dan ook wel met enige verbazing.

Milos is een kanjer, maar vandaag aan alle kanten voorbij gelopen.
Jammer dat je er aan voorbij gaat dat ie door zijn medespelers weinig verdedigend gesteund is.

Met Wijndal in de ploeg gebeurde in veel wedstrijden hetzelfde. Ook toen de meeste tegentreffers over onze linkerkant.

Ook toen stond Jesper Karlsson gebakken lucht te dekken. Nou ja dekken, Hij loopt wat of niet. Maar onderschept of pakt nooit een bal af in het laatste verdedigende deel. Goede tegenstanders maken daar een tactisch plan op.

Taylor Booth zei ik vooraf al dat is een hele goede en gevaarlijke van Utrecht. Milos moest dat maar in zijn eentje redden dus. Ook als Klaiber mee op kwam. Ja dat is teveel.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 08:51 Jammer dat je er aan voorbij gaat dat ie door zijn medespelers weinig verdedigend gesteund is.

Met Wijndal in de ploeg gebeurde in veel wedstrijden hetzelfde. Ook toen de meeste tegentreffers over onze linkerkant.

Ook toen stond Jesper Karlsson gebakken lucht te dekken. Nou ja dekken, Hij loopt wat of niet. Maar onderschept of pakt nooit een bal af in het laatste verdedigende deel. Goede tegenstanders maken daar een tactisch plan op.

Taylor Booth zei ik vooraf al dat is een hele goede en gevaarlijke van Utrecht. Milos moest dat maar in zijn eentje redden dus. Ook als Klaiber mee op kwam. Ja dat is teveel.
Klopt wat je zegt. Maar dat neemt niet weg dat ie zélf ook gewoon niet goed was. Hij staat heel vaak verkeerd ten opzichte van de aanvaller.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sir Robbert schreef: 29 jan 2023, 02:15
Alle goals kwamen via onze linkerkanf, behalve de 5-5. Ik lees dat Sugwara topic dan ook wel met enige verbazing.
Ja, omdat Sugawara 3 keer geen idee heeft wat er in zijn rug gebeurt en 1 keer een dramatische sliding inzet. Daar kun je Kerkez niet op afrekenen.

Met een fatsoenlijke rechtsback had Kerkez nog steeds een slechte wedstrijd gespeeld. Maar waren zijn fouten niet fataal geweest. Hij had bovendien 0 komma 0 ondersteuning van Dekker, Reijnders en Karlsson.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie