Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

ForzAZ schreef: 29 jan 2023, 08:51 Jammer dat je er aan voorbij gaat dat ie door zijn medespelers weinig verdedigend gesteund is.

Met Wijndal in de ploeg gebeurde in veel wedstrijden hetzelfde. Ook toen de meeste tegentreffers over onze linkerkant.

Ook toen stond Jesper Karlsson gebakken lucht te dekken. Nou ja dekken, Hij loopt wat of niet. Maar onderschept of pakt nooit een bal af in het laatste verdedigende deel. Goede tegenstanders maken daar een tactisch plan op.

Taylor Booth zei ik vooraf al dat is een hele goede en gevaarlijke van Utrecht. Milos moest dat maar in zijn eentje redden dus. Ook als Klaiber mee op kwam. Ja dat is teveel.
Hij stond vaak 15 tot 20 meter te diep op het veld bij balverlies. Dat dit 1 keer gebeurd ala maar vervolgens moet je een wedstrijd lezen en niet meer als kip zonder kop opkomen als je ziet dat we de bal constant verliezen onder druk.

Daarnaast werd hij ook vaak op de vierkante meter gepasseerd, genoeg zaken waarvoor hij hand in eigen boezem mag steken. Ook aanvallend brengt hij al een wedstrijd of 7/8 minder dan Mees de Wit in 35 minuten gisteren deed.

Mees de Wit begint steeds vaker te laten zien waarom wij hem gehaald hebben en zit er prima in de laatste tijd. Helaas zijn er financiële belangen bij maar ik had het als coach wel geweten
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ik sluit mij daar bij aan, Kerkez is een enorm talent, heeft een terugval en Mees de Wit is momenteel beter. Verder dat gezeur over Karlsson, ook een robben of pak m beet Antony verdedigt niet mee en gedurende wijndal was dat niet anders. Iets anders is dat hij gister naast Dekker stond en dat werkt op dit moment niet.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 jan 2023, 09:12 Ja, omdat Sugawara 3 keer geen idee heeft wat er in zijn rug gebeurt en 1 keer een dramatische sliding inzet. Daar kun je Kerkez niet op afrekenen.

Met een fatsoenlijke rechtsback had Kerkez nog steeds een slechte wedstrijd gespeeld. Maar waren zijn fouten niet fataal geweest. Hij had bovendien 0 komma 0 ondersteuning van Dekker, Reijnders en Karlsson.
Jij bent echt een meester in het manipuleren van gebeurtenissen om maar je gelijk te halen. Kerkez maakt een fout en dat is de schuld van Sugawara 😂
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 29 jan 2023, 09:56 Ik sluit mij daar bij aan, Kerkez is een enorm talent, heeft een terugval en Mees de Wit is momenteel beter. Verder dat gezeur over Karlsson, ook een robben of pak m beet Antony verdedigt niet mee en gedurende wijndal was dat niet anders. Iets anders is dat hij gister naast Dekker stond en dat werkt op dit moment niet.
Maar als dan zijn aanvallende rendement dat compenseert hoor je ons niet. Helaas laat ie daar ook flinke steken vallen. Odgaard verdedigt wél mee, overigens.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

salmonyappi schreef: 29 jan 2023, 10:09 Jij bent echt een meester in het manipuleren van gebeurtenissen om maar je gelijk te halen. Kerkez maakt een fout en dat is de schuld van Sugawara 😂
Inderdaad. Kerkez speelde de 1e helft aan mijn kant en speelde als de spreekwoordelijke kip zonder kop. Doelpunt 1 t/m/ 4 kwamen vanaf de rechterkant van Utrecht.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Kerkez was dé revelatie vanaf de play offs tot het WK, zo'n beetje. Hij was toe 18 en werd twee maanden geleden 19. Hij speelde zich zelfs in de basis bij Hongarije. Het is volstrekt normaal dat een jongen van die leeftijd een terugslag krijgt in zijn ontwikkeling. Hopelijk duurt dat niet te lang en laat hij binnenkort weer zien wat we van hem gewend waren geraakt.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Voltreffer Vick schreef: 29 jan 2023, 10:14 Inderdaad. Kerkez speelde de 1e helft aan mijn kant en speelde als de spreekwoordelijke kip zonder kop. Doelpunt 1 t/m/ 4 kwamen vanaf de rechterkant van Utrecht.
Dat lag in mijn ogen vooral aan de echt waardeloos spelende Karlsson. Het was constant 2 tegen 1 aan die kant, waarbij Kerkez overigens wel steeds de verkeerde keuze maakte. Maar Karlsson heeft hem laten verzuipen.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Kerkez hapte bovengemiddeld vaak deze wedstrijd. En na 20 minuten was zijn broek ook al zwart van de slidings.

Hij was erg onbehouwen en sloeg behoorlijk door in zijn gretigheid. Tot in den treure beelden terugkijken deze week en er kan een hoop lering uit getrokken worden.
Cetero censeo birrum bibendum esse
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bombaman schreef: 29 jan 2023, 22:11 Kerkez hapte bovengemiddeld vaak deze wedstrijd. En na 20 minuten was zijn broek ook al zwart van de slidings.

Hij was erg onbehouwen en sloeg behoorlijk door in zijn gretigheid. Tot in den treure beelden terugkijken deze week en er kan een hoop lering uit getrokken worden.
Dat wordt weer een slidingverbod van Jansen.

Ik zat nog even de samenvatting te kijken. Maar tal van kansen ontstaan omdat Kerkez heel erg dom uitstapt en daarmee een gigantisch gat achterlaat. Reijnders en Clasie staan vaak lucht te dekken. En vervolgens staan onze andere 3 "verdedigers" te snurken bij de voorzetten/duels. Collectief falen.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 632
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Speelde gisteren wel goed, wel is opvallend om te zien hoe vaak en verschrikkelijk snel hij opkomt of met zijn handen staat te zwaaien als die links voor weer vrij staat maar de bal bijna nooit krijgt.
Zou echt een wapen kunnen zijn waar vaker gebruik van gemaakt kunnen worden(vooral door Karlsson), of hij moet minder op komen maar dat zit er denk ik niet in.

Offtopic: krijgt Mijnans nog een eigen topic?.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 29 jan 2023, 22:24 Dat wordt weer een slidingverbod van Jansen.

Ik zat nog even de samenvatting te kijken. Maar tal van kansen ontstaan omdat Kerkez heel erg dom uitstapt en daarmee een gigantisch gat achterlaat. Reijnders en Clasie staan vaak lucht te dekken. En vervolgens staan onze andere 3 "verdedigers" te snurken bij de voorzetten/duels. Collectief falen.
Daar zit toch ook nog wel een deel onderlinge coaching tussen zou je denken? Zeker bij de ervaren Clasie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Hij is duidelijk niet 100%fit, wij zeiden al na een uur, nu wisselen en werden helemaal gek toen hij er uitgelopen werd waardoor Hatzidiakos die stomme penalty veroorzaakte.
Vorige week was het balverlies van de Wit waardoor die de 2-1 kon ontstaan, maar Kerkez kon echt niet meer gisteren dus hij had echt wel een half uur moeten krijgen Onze linksbacks zijn betrokken bij de laatste 3 tegendoelpunten, maak ik me toch wel een beetje zorgen over.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Kerkez opgeroepen voor Hongarije. Dat is geen verrassing. Wel dat ie bij het lijstje van de middenvelders staat.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zou wat zijn als hij niet geselecteerd was.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Benfica schijnt dus echt door te willen pakken en heeft al gesproken met de vader van Kerkez.
Ik weet niet wat Benfica doorgaans aan transfers betaald maar goedkoop gaat een International als Milos met een langdurig contract t/m 2026 zeker niet worden.
Linksback Malacia vertrok voor 15M, met ik dacht nog maar een seizoen bij Feyenoord te gaan, dat moet zeker overtroffen worden gezien AZ nagenoeg presteert als Feyenoord in dat jaar. En denk dat bedragen als 18 a 20M wel reëel zijn voor deze verdediger bij een club als AZ.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Zullen we het gewoon niet doen? Het komt trouwens van voetbalprimeur, en als ik even snel google kom ik niet eens het originele artikel tegen van "het medium" Record tegen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Benfica kennende moet je denken aan bedragen tussen de 7 en 20 miljoen. Voor grotere talenten die ze direct kunnen doorverkopen betalen ze nog wel hogere bedragen (Nunez, Enzo Fernandez). Voor Europese talenten betalen ze geregeld minder.

Het zijn scherpe onderhandelaars bij Benfica en de club verdient er bakken met geld mee. Verwacht dus een 'redelijke' prijs, maar geen jackpot.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 31 mar 2023, 11:18 Benfica kennende moet je denken aan bedragen tussen de 7 en 20 miljoen. Voor grotere talenten die ze direct kunnen doorverkopen betalen ze nog wel hogere bedragen (Nunez, Enzo Fernandez). Voor Europese talenten betalen ze geregeld minder.

Het zijn scherpe onderhandelaars bij Benfica en de club verdient er bakken met geld mee. Verwacht dus een 'redelijke' prijs, maar geen jackpot.
En dan dus niet doen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Vanaf 15mil zou ik het wel beginnen te overwegen. Voor een linksback zijn dat bizarre bedragen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 31 mar 2023, 12:52 Vanaf 15mil zou ik het wel beginnen te overwegen. Voor een linksback zijn dat bizarre bedragen.
Ik ben een fan, dus wil Kerkez behouden.

Ik weet het: “Nou als ze nou €xxx bieden dan móét je ‘m laten gaan”….bla bla, maar ik wil ‘m graag nog in Alkmaar zien komende tijd. Dat joch is 19!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie