Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

En ze blijven ook maar terug spelen op deze clown. Dat moet eruit gerost worden. Levensgevaarlijk.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

pAuluZ schreef: 04 mei 2022, 13:36 En ze blijven ook maar terug spelen op deze clown. Dat moet eruit gerost worden. Levensgevaarlijk.
Überhaupt dat rond spelen/terug spelen op de eigen helft, om gek van te worden
Van Alkmaar begint de victorie
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 07 feb 2022, 10:37 Iedereen omarmt MIJN Peter Vindahl Jensen.

Mooi om te zien.

:wink:
Hé Anti.
Waarom ben je nooit meer te vinden in "JOUW Peter Vindalh Jensen" topic? :lol: :lol:


Is het al tijd voor excuses? 8)
Nog steeds beter dan Bizot? (Wiens naam dit seizoen door alle supporters van Brest werd gescandeerd. Oh ja, hij heeft ook nog z'n eigen liedje daar)

https://www.vi.nl/nieuws/bizot-imponeer ... -frankrijk

Marco, Marco, Marco! “ : het publiek van Francis-Le Blé vergist zich niet. Bij het laatste fluitsignaal van de overwinning tegen Clermont (2-0) werd er een naam geroepen. Die van Marco Bizot, die als eerste de supporters kwam begroeten. "Natuurlijk willen we dat na zo'n wedstrijd met hen vieren", laat de in opkomst zijnde Nederlandse doelman weten. En met een goede reden.

Hij was het die de kazerne bezat, of het meubilair redde, toen de Ti-Zefs onder druk stonden tegen Clermontois in numerieke superioriteit. Hij vermenigvuldigde de reddingen , op afstandsschoten (25', 50') of van dichtbij (58', 66'), en...
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 05 mei 2022, 06:01 Hé Anti.
Waarom ben je nooit meer te vinden in "JOUW Peter Vindalh Jensen" topic? :lol: :lol:


Is het al tijd voor excuses? 8)
Nog steeds beter dan Bizot?
Beetje druk met werk en zo ... Ben dus op meer plekken niet te vinden.

Ik heb geen idee hoe Bizot het nu doet. Ik vind Jensen ten opzichte van de Bizot zoals ik die bij AZ ken - voor dit seizoen - geen verbetering.

Dus dan kan je wel stellen dat ik niet tevreden ben of dat je een mager seizoen draait. Als je de AZ- Bizot als standaard neemt en je daar niet overheen komt doe je het gewoon niet goed.

Ik heb ook al gepleit voor het halen van een (!) Padt om de concurrentie wat op te schroeven. Overigens vind ik nog steeds dat hij een aantal hele goede specifieke kwaliteiten heeft en ik houd dan ook vertrouwen voor de lange termijn.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 05 mei 2022, 07:57 Overigens vind ik nog steeds dat hij een aantal hele goede specifieke kwaliteiten heeft en ik houd dan ook vertrouwen voor de lange termijn.
'De lange termijn'... hoe lang mag dat duren? Weer zo'n seizoen draaien waar hij mede debet aan is, wil ik niet mee maken.
En top 3 a top 4 club wat AZ pretendeert te zijn, kan niet doodleuk zo'n bron van onrust in de goal hebben lopen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 05 mei 2022, 08:50 'De lange termijn'... hoe lang mag dat duren? Weer zo'n seizoen draaien waar hij mede debet aan is, wil ik niet mee maken.
En top 3 a top 4 club wat AZ pretendeert te zijn, kan niet doodleuk zo'n bron van onrust in de goal hebben lopen.
Mijn ideale scenario zou zijn: een goede ervaren keeper (niet zijnde Verhulst, wel zijnde een Zoet of Padt) halen en aan het begin van de nieuwe competitie een eerlijke concurrentiestrijd laten aangaan. Indien Jensen in de winterstop niet heeft gewonnen verhuur je hem in de winterstop voor een half jaar. En dan kijken we volgend jaar weer verder.

Overigens vind ik nog steeds wel dat Jensen overdreven kritisch benaderd wordt. Ik zie in Nederland (behalve de immer geblesseerde Bijlow) ook niet veel betere keepers.

Dan moet ik hier bijvoorbeeld tot vervelens toe lezen over Unnerstall, maar die zie ik in de toppers tegen PSV en ajax óók grote blunders maken.

Andere sujetten op dit forum klagen dat hij nooit een bal redt terwijl ik hem bijna elke wedstrijd wel één of twee echt goede reddingen zie maken. De vraag is of dit opweegt tegen zijn geschutter.

Op dit moment net niet helemaal.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 05 mei 2022, 09:56 Overigens vind ik nog steeds wel dat Jensen overdreven kritisch benaderd wordt. Ik zie in Nederland (behalve de immer geblesseerde Bijlow) ook niet veel betere keepers.
Volgens mij behoort Jensen tot de slechtere eredivisiekeepers van dit seizoen. Bij een ajax, psv of feyenoord had hij al plaats moeten maken. Dit is domweg niet topclubwaardig, je kunt je afvragen hoe groot dan het vertrouwen in Verhulst is dat zo'n doelman gewoon iedere wedstrijd mag blijven aanmodderen.
Je hebt gelijk, als Verhulst dan geen concurrentie kan zijn dan maar een andere ervaren keeper aantrekken en dat mag best wel wat kosten, immers op de sluitpost moet je kunnen vertrouwen anders loop je weer een heel seizoen aan te klooien. Huiberts heeft heel wat te doen en hopelijk zit de beste man al niet stil en heeft zo zijn voorwerk al getroffen want voor iedere linie behoort er wel versterking te komen wil je beter voor de dag kunnen komen.
Feitelijk heb ik wel wat medelijden met Jansen die is immers veelal de kop van jut met dit beperkt materiaal wat Max hem voor de handen heeft gegeven en waar ieder minstens een 4e plek van verlangd. En dat met een Jensen, Indi, Hatzidiakos, De Wit, twijfelgevallen als Clasie en Beukema en aanvallende bankzitters Aboukhlal, Evjen, Sowah, Duin. Spelers die ik meer bij een club als de Graafschap aan de slag zou zien. Hoe meer ik er over na denk is het toch behoorlijk triest wat Huiberts er een zooitje van heeft gemaakt en dat waar we enkele seizoenen behoorlijk hebben gedomineerd in de eredivisie wat ons status en financieel vermogen heeft opgeleverd. Daar is helaas tot heden niet veel mee gedaan.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10192
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 05 mei 2022, 11:07 Volgens mij behoort Jensen tot de slechtere eredivisiekeepers van dit seizoen. Bij een ajax, psv of feyenoord had hij al plaats moeten maken.
:shock:

Je weet daar doodleuk Onana, Drommel en Marciano op doel staan?

Ik zou Jensen voor geen van deze keepers - in deze vorm - willen ruilen.

En ook niet voor Mvogo of Stekelenburg.

Over Pasveer kan je twijfelen. Die is nu misschien nog heel even beter, maar dat is voor volgend seizoen een dubbeltje op zijn kant.

Alleen Bijlow is aanzienlijk beter, maar die is driekwart van de tijd ziek, zwak en misselijk.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 05 mei 2022, 13:00 :shock:

Je weet daar doodleuk Onana, Drommel en Marciano op doel staan?

Ik zou Jensen voor geen van deze keepers - in deze vorm - willen ruilen.

En ook niet voor Mvogo of Stekelenburg.

Over Pasveer kan je twijfelen. Die is nu misschien nog heel even beter, maar dat is voor volgend seizoen een dubbeltje op zijn kant.

Alleen Bijlow is aanzienlijk beter, maar die is driekwart van de tijd ziek, zwak en misselijk.
Je bent nog een van de laatste Mohikanen om deze grabbelaar te verdedigen.
Feitelijk sta je, als je met hem op het veld komt, al met 0-1 achter. Dat ruikt de tegenstander ook.
Eerste wat Huiberts moet doen is een echte goede sluitpost, die weer rust achterin kan brengen, aantrekken.
Laat Jensen, als er toch geen gebruik gemaakt gaat worden van Verhulst, de 2e doelman worden waar hij zich in de schaduw wellicht kan ontwikkelen tot een betere doelman. Maar niet om hem keer op keer als eerste doelman op te stellen want dat gaat ons teveel punten kosten al dan niet indirect, en brengt met zijn optredens wanorde achterin
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 05 mei 2022, 13:25 Je bent nog een van de laatste Mohikanen om deze grabbelaar te verdedigen.
Feitelijk sta je, als je met hem op het veld komt, al met 0-1 achter. Dat ruikt de tegenstander ook.
Eerste wat Huiberts moet doen is een echte goede sluitpost, die weer rust achterin kan brengen, aantrekken.
Laat Jensen, als er toch geen gebruik gemaakt gaat worden van Verhulst, de 2e doelman worden waar hij zich in de schaduw wellicht kan ontwikkelen tot een betere doelman. Maar niet om hem keer op keer als eerste doelman op te stellen want dat gaat ons teveel punten kosten al dan niet indirect, en brengt met zijn optredens wanorde achterin
Ik zie t niet gebeuren. Mede miljoenen aankopen DeWit, Aboukhlal, Gudmundsson, Evjen, BMI mogen hier ook jarenlang zonder prestatiedruk aanklooien. Dat lijkt beleid te zijn. Vooral geen concurrentie binnen halen. Dat vinden ze waarschijnlijk "niet leuk" en kunnen ze "zenuwachtig" van worden.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 05 mei 2022, 13:41 Ik zie t niet gebeuren. Mede miljoenen aankopen DeWit, Aboukhlal, Gudmundsson, Evjen, BMI mogen hier ook jarenlang zonder prestatiedruk aanklooien. Dat lijkt beleid te zijn. Vooral geen concurrentie binnen halen. Dat vinden ze waarschijnlijk "niet leuk" en kunnen ze "zenuwachtig" van worden.
Kijk naar de namen; Huiberts heeft er werkelijk een potje van gemaakt. Aankopen is toch weer een heel andere kunst dan verkopen.
Seizoen 2022/23 moet Max echt met de billen bloot om te laten zien dat hij de man op de juiste plaats is, anders wordt het ook een moeilijk verhaal voor hem.
De Wit, Aboukhlal en Evjen moet je nog wel kunnen slijten om er niet al te veel op toe te leggen (de Wit zelfs met winst). Jensen door ontwikkelen maar als tweede man.
Er moet nu echt de harde bezem gebruikt worden. AZ werd door de directie als topclubwaardig gezien dan moet je ook zo handelen!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Rode Baron schreef: 05 mei 2022, 13:59 Kijk naar de namen; Huiberts heeft er werkelijk een potje van gemaakt. Aankopen is toch weer een heel andere kunst dan verkopen.
Seizoen 2022/23 moet Max echt met de billen bloot om te laten zien dat hij de man op de juiste plaats is, anders wordt het ook een moeilijk verhaal voor hem.
De Wit, Aboukhlal en Evjen moet je nog wel kunnen slijten om er niet al te veel op toe te leggen (de Wit zelfs met winst). Jensen door ontwikkelen maar als tweede man.
Er moet nu echt de harde bezem gebruikt worden. AZ werd door de directie als topclubwaardig gezien dan moet je ook zo handelen!
Zou wel typisch AZ zijn om dan precies nu te gaan investeren als je geen Europees voetbal hebt gehaald. Om het jaar erop Karlsson en Pavlidis te verkopen en dan weer in het zelfde schuitje terecht te komen. Maar ik heb niet de illusie dat Huiberts naast de 2 linksbacks, een vervanger voor Midtsjo en hopelijk 2 aanvallers ook nog met een nieuwe keeper gaat komen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 05 mei 2022, 07:57
Overigens vind ik nog steeds dat hij een aantal hele goede specifieke kwaliteiten heeft en ik houd dan ook vertrouwen voor de lange termijn.
Die zijn hier al eens opgesomd

- hij is lang
- hij is jong
- hij kan zo lekker tijdrekken
- hij kan goed meevoetballen
- hij legt veel energie in zijn spel
- hij is mogelijk familie van Wijndal

Waarbij punt 4 inmiddels ook steeds minder wordt

Je mag aanvullen natuurlijk
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 05 mei 2022, 09:56 Mijn ideale scenario zou zijn: een goede ervaren keeper (niet zijnde Verhulst, wel zijnde een Zoet of Padt) halen en aan het begin van de nieuwe competitie een eerlijke concurrentiestrijd laten aangaan. Indien Jensen in de winterstop niet heeft gewonnen verhuur je hem in de winterstop voor een half jaar. En dan kijken we volgend jaar weer verder.

Overigens vind ik nog steeds wel dat Jensen overdreven kritisch benaderd wordt. Ik zie in Nederland (behalve de immer geblesseerde Bijlow) ook niet veel betere keepers.

Dan moet ik hier bijvoorbeeld tot vervelens toe lezen over Unnerstall, maar die zie ik in de toppers tegen PSV en ajax óók grote blunders maken.

Andere sujetten op dit forum klagen dat hij nooit een bal redt terwijl ik hem bijna elke wedstrijd wel één of twee echt goede reddingen zie maken. De vraag is of dit opweegt tegen zijn geschutter.

Op dit moment net niet helemaal.
Je weet dat bijna Jensen elke wedstrijd een blunder maakt? Daarnaast overlegt hij één van de laagste reddings percentages van de Eredivisie.

Dus ik zou eerlijk gezegd niet weten wie slechter is behalve die Houwen, Lamprou en Drommel.

Daarnaast is Bizot stukken beter dan Pasveer, Zoet of Padt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAuluZ schreef: 04 mei 2022, 13:36 En ze blijven ook maar terug spelen op deze clown. Dat moet eruit gerost worden. Levensgevaarlijk.
Volgens mij is dat een onderdeel van het Jansen-spel: als je het even niet weet, neem geen risico en speel terug. Het ernstige is dat ook Jensen niet weet wat ie moet en dan óf tergend lang wacht met een spelhervatting óf de bal een ros geeft. Één van mijn grote ergernissen aan dit AZ.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11141
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 06 mei 2022, 07:10 Volgens mij is dat een onderdeel van het Jansen-spel: als je het even niet weet, neem geen risico en speel terug. Het ernstige is dat ook Jensen niet weet wat ie moet en dan óf tergend lang wacht met een spelhervatting óf de bal een ros geeft. Één van mijn grote ergernissen aan dit AZ.
Dat heb ik ook al eens gepost. Je kunt beter een slechte voetballer met goede reflexen hebben die heerst in de lucht. Dan worden die balletjes terug vanzelf minder. Daarom is Beukema, ondanks zijn beginnersfouten, ook een verademing. Die denkt tenminste vooruit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 06 mei 2022, 07:10 Volgens mij is dat een onderdeel van het Jansen-spel: als je het even niet weet, neem geen risico en speel terug. Het ernstige is dat ook Jensen niet weet wat ie moet en dan óf tergend lang wacht met een spelhervatting óf de bal een ros geeft. Één van mijn grote ergernissen aan dit AZ.
Bij zijn vorige club werd hij juist getraind om snel te kunnen anticiperen als ie de bal in handen of aan zijn voet had. Juist om tegenstanders te kunnen verrassen. Bij AZ zie ik hem heel snel naar rand 16 rennen met de bal en kijkt of hij ergens verder weg de bal kwijt kan. Nou niet dus. Dat zie je ook aan zijn reactie dan als je goed kijkt. Dus ik vind niet dat je dat hem aan kunt rekenen. Er loopt gewoon niemand in vrije positie. Heel AZ schakelt tegenwoordig niet snel om als wij de bal veroveren. Sterker ze kijken bijna allemaal achterom en daar gaat de bal dan ook meestal naar toe.

Slot en andere moderne trainers willen de eerste bal het liefst zo snel mogelijk naar voren. Tegenstanders verrassen in omschakeling en zo snel mogelijk profiteren van ontstane ruimtes. Bij AZ zie ik dat vrijwel niet meer terug. Zo traag gaat alles.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

ForzAZ schreef: 06 mei 2022, 08:22 Slot en andere moderne trainers willen de eerste bal het liefst zo snel mogelijk naar voren. Tegenstanders verrassen in omschakeling en zo snel mogelijk profiteren van ontstane ruimtes. Bij AZ zie ik dat vrijwel niet meer terug. Zo traag gaat alles.
Er staat me nog zoiets bij van een interview van 2 jaar geleden onder Slot. Het credo was ongeveer: zoeken naar de snelste weg naar de goal. Nu lijkt Jansen te kiezen voor het adagium: we moeten balbezit, want dan kunnen we geen goal tegen krijgen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 06 mei 2022, 08:22 Bij zijn vorige club werd hij juist getraind om snel te kunnen anticiperen als ie de bal in handen of aan zijn voet had. Juist om tegenstanders te kunnen verrassen. Bij AZ zie ik hem heel snel naar rand 16 rennen met de bal en kijkt of hij ergens verder weg de bal kwijt kan. Nou niet dus. Dat zie je ook aan zijn reactie dan als je goed kijkt. Dus ik vind niet dat je dat hem aan kunt rekenen. Er loopt gewoon niemand in vrije positie. Heel AZ schakelt tegenwoordig niet snel om als wij de bal veroveren. Sterker ze kijken bijna allemaal achterom en daar gaat de bal dan ook meestal naar toe.

Slot en andere moderne trainers willen de eerste bal het liefst zo snel mogelijk naar voren. Tegenstanders verrassen in omschakeling en zo snel mogelijk profiteren van ontstane ruimtes. Bij AZ zie ik dat vrijwel niet meer terug. Zo traag gaat alles.
Eens met deze analyse,
Dat is mij ook opgevallen bij Jensen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

ForzAZ schreef: 06 mei 2022, 08:22 Bij zijn vorige club werd hij juist getraind om snel te kunnen anticiperen als ie de bal in handen of aan zijn voet had. Juist om tegenstanders te kunnen verrassen. Bij AZ zie ik hem heel snel naar rand 16 rennen met de bal en kijkt of hij ergens verder weg de bal kwijt kan. Nou niet dus. Dat zie je ook aan zijn reactie dan als je goed kijkt. Dus ik vind niet dat je dat hem aan kunt rekenen. Er loopt gewoon niemand in vrije positie. Heel AZ schakelt tegenwoordig niet snel om als wij de bal veroveren. Sterker ze kijken bijna allemaal achterom en daar gaat de bal dan ook meestal naar toe.

Slot en andere moderne trainers willen de eerste bal het liefst zo snel mogelijk naar voren. Tegenstanders verrassen in omschakeling en zo snel mogelijk profiteren van ontstane ruimtes. Bij AZ zie ik dat vrijwel niet meer terug. Zo traag gaat alles.
Soms staan Wijndal en/of Yuki vrij, maar meneer loopt zo snel vooruit dat hij het overzicht hierbij verliest. Overigens kanttekening dat hij al drie(!!) Keer dit seizoen met z'n handen in de bal over de 16 is gelopen. Al was het wel allemaal in de eerste seizoenshelft. Dus: verbetering!
Plaats reactie