Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 17 jul 2022, 09:55Heeft die Nick van Aart toch nog wat goeds gedaan.
Zal die Vindahl hebben gescout en gedacht hebben daar kan ik niet veel meer aan verkloten ?? :lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 17 jul 2022, 09:49 Wat heb jij dat weer goed gezien!! 👍👌
Betekent dat je wel wat vaker naar me zou mogen luisteren chef :mrgreen: :lol:
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Niet meer dan logisch dat hij mag gaan banken. Deze Deen heeft niks laten zien. Verhulst lijkt me ook te licht als eerste keeper maar voor nu is hij de beste optie.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SchoorlAZ schreef: 17 jul 2022, 08:43 Verhulst nu dus eerste keeper.
Zal ik de reacties er weer bij halen van vorig seizoen? :lol: :mrgreen: Want wat was het een strijd in dit topic hé jongens. Alleen AZ4Life en ik vonden het een aanfluiting.
Herinner me zo (natuurlijk) Antti "jouw Peter" en differentcook trok even de vergelijking tussen Vindalh met Neuer uit z'n mouw.
Lowietje zei iets als, 10 keer liever Vindalh dan Bizot.

:wink: :roll:
Peter is nog maar 24, kan nog zo'n 16 jaar keepen en beter worden
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 17 jul 2022, 11:19 Peter is nog maar 24, kan nog zo'n 16 jaar keepen en beter worden
Hij kan nog zo'n 16 jaar keepen?
Tot hij 40 is dus..
Ben benieuwd wat voor niveau die dan heeft op zijn 40e.
Verder is het een open deur dat hij beter kan worden.
Maar de vergelijking met Neuer was verder wel leuk gevonden hoor.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 17 jul 2022, 11:19 Peter is nog maar 24, kan nog zo'n 16 jaar keepen en beter worden
Laat hem dat lekker op het 3e niveau in Denemarken doen

Van die vergelijking met Neuer kom je echt nooit meer af hoor
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

pAZcal schreef: 17 jul 2022, 09:55 Jansen liet na afloop van de wedstrijd tegenover de officiële kanalen weten dat Verhulst vooralsnog de eerste keuze op doel is: “We nemen de trainingssituatie ook mee. Hobie heeft vanaf het begin van de voorbereiding hele goede dingen laten zien”, aldus de hoofdtrainer na de 0-1 winst in België. Hij verklaarde verder dat keeperstrainer Nick van Aart aardig wat invloed heeft gehad op de keuze voor Verhulst.

Heeft die Nick van Aart toch nog wat goeds gedaan.
Ja als je Vindahl laat staan dan zie je natuurlijk dat van Aart ´m niet beter aan het maken is :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 17 jul 2022, 14:24 Van die vergelijking met Neuer kom je echt nooit meer af hoor
Ik vind die vergelijking nog steeds niet zo gek (al is huidig niveauverschil wel duidelijk)
we can come an end
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

differentcook schreef: 17 jul 2022, 18:11 Ik vind die vergelijking nog steeds niet zo gek (al is huidig niveauverschil wel duidelijk)
Eens hoor. Ze hebben allebei 2 armen en 2 benen. Daarna houdt de vergelijking ook wel op.
Cetero censeo birrum bibendum esse
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 17 jul 2022, 08:43 Verhulst nu dus eerste keeper.
Zal ik de reacties er weer bij halen van vorig seizoen? :lol: :mrgreen: Want wat was het een strijd in dit topic hé jongens. Alleen AZ4Life en ik vonden het een aanfluiting.
Herinner me zo (natuurlijk) Antti "jouw Peter" en differentcook trok even de vergelijking tussen Vindalh met Neuer uit z'n mouw.
Lowietje zei iets als, 10 keer liever Vindalh dan Bizot.

:wink: :roll:
Nou, na zijn debuut tegen PSV had ik het al gezien. Deze keeper heeft het vermogen om houdbare ballen er onhoudbaar te laten uitzien.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bombaman schreef: 17 jul 2022, 18:14 Eens hoor. Ze hebben allebei 2 armen en 2 benen. Daarna houdt de vergelijking ook wel op.
:lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Weer een domme zet van Pascal. Opportunisme en kapitaalvernietiging. Je had die jongen gewoon nog een seizoen de kans moeten geven. Verhulst is een tweede garnituur keeper.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 17 jul 2022, 22:24 Weer een domme zet van Pascal. Opportunisme en kapitaalvernietiging. Je had die jongen gewoon nog een seizoen de kans moeten geven. Verhulst is een tweede garnituur keeper.
Dit is de situatie nu, niet meteen de situatie voor het gehele seizoen
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

pAZcal schreef: 17 jul 2022, 09:55 Heeft die Nick van Aart toch nog wat goeds gedaan.
Hohoho, laten we eerst maar eens zien hoe dit uitpakt . Als Van Aart er mee te maken heeft kan het haast niet goed gaan :twisted:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

lowietje schreef: 17 jul 2022, 22:24 Weer een domme zet van Pascal. Opportunisme en kapitaalvernietiging. Je had die jongen gewoon nog een seizoen de kans moeten geven. Verhulst is een tweede garnituur keeper.
Er had al veel eerder ingegrepen moeten worden. Je verliest bijv. ook kapitaal als je door blunders van Vindahl niet bij de eerste drie eindigt.
En wat betreft de 2e garnituur: waar vind je Vindahl in thuis horen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Verhulst had gwn vorig jaar al 5-10 potjes moeten keepen. Dan had je nu geweten waar je aan toe bent. Nu zit je met een onzekere Deen van 2 miljoen en een degelijke 2e keeper van 29 met nauwelijks eredivisie ervaring.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Bombaman schreef: 17 jul 2022, 18:14 Eens hoor. Ze hebben allebei 2 armen en 2 benen. Daarna houdt de vergelijking ook wel op.
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

lowietje schreef: 17 jul 2022, 22:24 Weer een domme zet van Pascal. Opportunisme en kapitaalvernietiging. Je had die jongen gewoon nog een seizoen de kans moeten geven. Verhulst is een tweede garnituur keeper.
Ik word altijd zo moe van dat 'kansen geven'. Kansen krijg je niet, die moet je verdienen. Dit is profvoetbal en Vindahl heeft een seizoen onder de lat mogen staan en aangetoond dat hij het niveau (nog) niet aankan. Simpel. Waarom zou je hem dan blijven opstellen als het alternatief beter is? En nee, ik vind Verhulst uiteindelijk ook niet goed genoeg. Echter wel beter dan Vindahl.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

AZ 4 Life schreef: 18 jul 2022, 10:59 Ik word altijd zo moe van dat 'kansen geven'. Kansen krijg je niet, die moet je verdienen. Dit is profvoetbal en Vindahl heeft een seizoen onder de lat mogen staan en aangetoond dat hij het niveau (nog) niet aankan. Simpel. Waarom zou je hem dan blijven opstellen als het alternatief beter is? En nee, ik vind Verhulst uiteindelijk ook niet goed genoeg. Echter wel beter dan Vindahl.
Er zijn genoeg voorbeelden van jongens die in hun eerste jaar niet leveren maar daarna wel. Weet je nog hoe Berghuis hier ooit begon? Als je miljoenen investeert moet je die niet na een jaar afschrijven. Dan neem je ook je eigen scouting niet serieus.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

lowietje schreef: 18 jul 2022, 11:05 Er zijn genoeg voorbeelden van jongens die in hun eerste jaar niet leveren maar daarna wel. Weet je nog hoe Berghuis hier ooit begon? Als je miljoenen investeert moet je die niet na een jaar afschrijven. Dan neem je ook je eigen scouting niet serieus.
Ja. Een ander voorbeeld is Jahanbakhsh
we can come an end
Plaats reactie