Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Haha, veel support halen de mensen van AZ er niet uit door dit supportersforum te lezen :-|
we can come an end
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 19 mei 2022, 13:00 Haha, veel support halen de mensen van AZ er niet uit door dit supportersforum te lezen :-|
Denk dat het grootste deel ook liever iets te vieren in plaats van de klagen had, maar ja, here we are
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

072 schreef: 19 mei 2022, 13:05 Denk dat het grootste deel ook liever iets te vieren in plaats van de klagen had, maar ja, here we are
Is wel zo, maar ik ken het forum eigenlijk niet anders. Ook bij voorspoed wordt er niet (lang) gevierd en al snel vindt men aanleiding tot geklaag of gezeik. Geeft me eerder het idee dat het supportersforum een andere functie vervult dan de naam doet vermoeden. :)
(is verder maar een terloopse opmerking hoor)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 19 mei 2022, 12:51 Even los van die dramatische BMI en die schandalig slechte Hatzidiakos: hij staat bij de 1-1 in niemandsland en rent niet terug. En bij de 2-2 mag hij best duiken alleen kan hij dat niet.

Fortuna-uit: ook een enorme flater. Elk schot op doel is raak bij die gozer omdat hij niet kan springen of duiken. Alleen met voet of knie af en toe een behoorlijke redding.
Over geval 1: werkelijk niemand ziet hierin blunders of flaters van Vindahl. Ik vind het overigens prima dat je een eigen mening hebt (bedankt Antti), maar dan wil ik vanaf nu wel weten of we de media en zogenaamde kenners nu serieus nemen als referentiekader of niet.

Fortuna - uit vind ik een fout. Als je met de zwarte bril kijkt een flater en als je een slok azijn neemt een gigantische blunder. Hoe het ook zij: ik vraag me nog steeds af welke blunder of flater nu tot puntverlies heeft geleid. Want dát was dat de discussie.

Als niemand er eentje kan vinden kom ik eerweeks met een (wat gekleurde) opsomming welke hij reddingen heeft gemaakt en punten heeft gepakt. Met een beetje goede wil maak ik hem de meest waardevolle speler na Karlsson.

- het is immers ook maar wat je wilt zien -

(Zal je altijd zien dat deze figuur vanavond weer een bal los laat ...)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 13:14 maar dan wil ik vanaf nu wel weten of we de media en zogenaamde kenners nu serieus nemen als referentiekader of niet.
Mijn idee: niet doen. Focus je op informatie, argumenten en redeneringen/onderbouwingen. Niet op de verzender en zijn/haar label
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 19 mei 2022, 13:16 Mijn idee: niet doen. Focus je op informatie, argumenten en redeneringen/onderbouwingen. Niet op de verzender en zijn/haar label
Ik ben het met je eens. Maar ik zie nu een aantal keer varianten voorbij komen als:

"maar de analisten zeggen het ook ..."

"Onze bondscoach brulde wat na drie bacardi cola dus dan is het zo ... "

Leuk dat soort cherry - picking, maar dan wil ik wel gewoon meedoen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ik heb besloten de discussie zuiver te houden en de Anti - Vindahls een handje te helpen.

Hier een hele leuke statistiek (in meerdere opzichten; ook leuk voor prestaties / tactiek of het waarderen van onze aanval bijvoorbeeld):

https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/

Hierin zie je dat AZ over het hele seizoen 40,9 goals tegen had moeten krijgen (op basis van xga), maar er 44 tegen heeft gekregen. Dit is dus 3,1 goals meer tegen dan je op basis van de kansen zou mogen verwachten. Dat is niet een hele beste score als je het vergelijkt met de rest.

Alleen PSV en Groningen deden het minder. En ook daar was nogal wat kritiek op de keeper(s) ...
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 13:35 Ik heb besloten de discussie zuiver te houden en de Anti - Vindahls een handje te helpen.

Hier een hele leuke statistiek (in meerdere opzichten; ook leuk voor prestaties / tactiek of het waarderen van onze aanval bijvoorbeeld):

https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/

Hierin zie je dat AZ over het hele seizoen 40,9 goals tegen had moeten krijgen (op basis van xga), maar er 44 tegen heeft gekregen. Dit is dus 3,1 goals meer tegen dan je op basis van de kansen zou mogen verwachten. Dat is niet een hele beste score als je het vergelijkt met de rest.

Alleen PSV en Groningen deden het minder. En ook daar was nogal wat kritiek op de keeper(s) ...
Die statistiek bewijst enkel dat de tegenstanders tegen AZ een hoger rendement hadden dan tegen andere clubs. Of de oorzaak dan is door het betere afwerken of door het slechte keeperswerk dient verder te worden onderzocht. Gevoelsmatig zal iedereen het tweede roepen, alleen heeft dit geen wetenschappelijke waarde.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 13:14 Ik vind het overigens prima dat je een eigen mening hebt (bedankt Antti), maar dan wil ik vanaf nu wel weten of we de media en zogenaamde kenners nu serieus nemen als referentiekader of niet.
Die interesseren me geen reet. Dat soort figuren zien AZ alleen in de toppers spelen en verder nooit. Ik baseer mijn mening alleen op eigen waarnemingen. En dan vermoed ik dat deze vogel eerst voetballer was maar door een verloren weddenschap handschoenen aan moest trekken. Tegen zijn zin dus.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 08:10 Je kan ook gewoon elke wedstrijd of de samenvatting kijken (zoals ik doe) en een beetje onthouden wat er gebeurd is.

Dan kan het wel eens zijn dat je iets vergeet, maar tot nu toe heb ik niemand deze stelling zien ontkrachten:

De fouten van Vindhal Jensen hebben geen punten gekost
Dat is geen stelling die mij interesseert of waar ik tegenin ga. Omdat dat niet belangrijk is voor mij.
Ik wil namelijk gewoon een goede keeper. Of de tegenstander nou alles voor open doel mist of niet.

Deze discussie wordt nu wel heel surrealistisch, dus ik stel voor dat we er weer meer ophalen.
Jij mag het een voldoende blijven vinden en niet veel betere keepers in de Eredivisie zien.
Maar ik heb zomaar het vermoeden dat je niet veel wedstrijden van andere clubs ziet dan.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Weer een blunder.....
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 13:14
(Zal je altijd zien dat deze figuur vanavond weer een bal los laat ...)
Voilà

Kutkeeper
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Anti Opdam ga aub je mond spoelen.

“Dat je nu net zal zien dat hij een bal los laat” Dat doet ie dis iedere week. DAT is dus precies het probleem waarom het een niksnut van een keeper is die de hele verdediging onzeker maakt
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

We gaan nooit veel bereiken met deze pannenkoek
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Wildcat schreef: 19 mei 2022, 18:07 Anti Opdam ga aub je mond spoelen.

“Dat je nu net zal zien dat hij een bal los laat” Dat doet ie dis iedere week. DAT is dus precies het probleem waarom het een niksnut van een keeper is die de hele verdediging onzeker maakt
Sterker nog hij legt hem panklaar voor van Hooijdonk én BMI stond er ook nog, maar kon er door die drol niet meer bij.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Antti Opdam schreef: 19 mei 2022, 13:14 (Zal je altijd zien dat deze figuur vanavond weer een bal los laat ...)
Ja hè hè
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11151
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

4 ballen op doel en 3 goals

Beetje zijn gemiddelde dit seizoen

#vindahlout
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2601
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Het is niet verboden om zo nu en dan eens een bal tegen te houden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Noorderling
Herry en/of Berry
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:30

Misschien is het aan te raden de post van SchoorlAZ van 15 december 2021 (pag 11) nog eens na te lezen,
Dan is het meeste van deze clown verklaard.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2247
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SchoorlAZ schreef: 15 dec 2021, 22:19 Ik ben zelf keeper geweest op redelijk niveau in de jeugd, maar ik hoor hier alleen maar dat bijna alles nog te trainen is.
Ik snap daar niet zoveel van. Explosiviteit is inderdaad zeker wel te trainen. Maar om zijn slome reflex om te zetten in een snelle reflex, vergeet het.
Dat zijn nou juist dingen waardoor ik het bijvoorbeeld niet gered hebt, maar een Olij wel. Was een wereld van verschil (in alles overigens) in zijn reflex en de mijne. Dit is by far de meest belangrijke eigenschap voor een keeper. Ik denk dat de meeste mensen niet realiseren wat de situatie momenteel is:

We hebben een keeper, die niet in staat is om tijdig te reageren op ballen die op zijn doel worden afgeschoten.


Tuurlijk kan hij (heel) goed meevoetballen én is hij veel beter dan Bizot in hoge ballen.
Maar ik heb Bizot echt katachtige, snelle reddingen zien maken. Deze jongen heb ik zelfs nog geen één keer snel naar de hoek zien gaan.
Nou Noordeling, bedankt.
Om mezelf, in Antti stijl, dan maar even te quoten.
Zie hier de post.
Plaats reactie