Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 19 mei 2022, 20:00 Nou Noordeling, bedankt.
Om mezelf, in Antti stijl, dan maar even te quoten.
Zie hier de post.
Je zat er destijds anders flink naast hoor. Hij is dramatisch bij hoge ballen.

Dat meevoetballen wordt bovendien ook steeds minder. Elke lange bal belandt op de stropdas van een tegenstander
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij duikt zo vaak in het luchtledige zonder de bal te raken. Of te laat. Of er onderdoor. Of erlangs. Het is steeds net niet en we krijgen zo best veel "mooie" goals tegen waarvan ik denk dat ze houdbaar zijn als hij beter kon duiken.

Als het aan mij ligt neemt AZ op de positie van keeper geen jonge talenten meer, maar zetten ze een ervaren keeper neer. Genoeg andere posities die zich beter lenen voor het ontwikkelen van spelers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZuid-Scharwoude schreef: 19 mei 2022, 21:30
Als het aan mij ligt neemt AZ op de positie van keeper geen jonge talenten meer, maar zetten ze een ervaren keeper neer en ontslaan ze de keeperstrainer. Genoeg andere posities die zich beter lenen voor het ontwikkelen van spelers onder een echte trainer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Langedijk schreef: 20 mei 2022, 05:42
Eens, die Pipo heb ik nooit keepers beter zien worden. Aan de andere kant: als je peppi en kokki voor je hebt staan zou ik ook onzeker worden.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef: 19 mei 2022, 15:52 Die statistiek bewijst enkel dat de tegenstanders tegen AZ een hoger rendement hadden dan tegen andere clubs. Of de oorzaak dan is door het betere afwerken of door het slechte keeperswerk dient verder te worden onderzocht. Gevoelsmatig zal iedereen het tweede roepen, alleen heeft dit geen wetenschappelijke waarde.
Eens.

Bijschrift: wel leuk dat ik gewoon 5 keer ben geqoute in dit topic. Even kijken hoe ik dit kan clusteren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 19 mei 2022, 17:43 Jij mag het een voldoende blijven vinden en niet veel betere keepers in de Eredivisie zien.
Maar ik heb zomaar het vermoeden dat je niet veel wedstrijden van andere clubs ziet dan.
Dat laatste klopt wel enigszins. Ik beperk me doorgaans tot samenvattingen.

Dat eerste klopt niet.

viewtopic.php?p=747113#p747113

Tja. Ik vond het dit jaar - uiteindelijk en onder de streep - (licht) onvoldoende.

Mensen mogen best mijn tijd opsouperen met ellenlange discussies, maar dan wel ook alles goed lezen alstublieft.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 19 mei 2022, 18:43 4 ballen op doel en 3 goals

Beetje zijn gemiddelde dit seizoen

#vindahlout
Opnieuw een praktisch foutloze wedstrijd.

#aanknopingspunten

:wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZuid-Scharwoude schreef: 19 mei 2022, 21:30 Als het aan mij ligt neemt AZ op de positie van keeper geen jonge talenten meer, maar zetten ze een ervaren keeper neer. Genoeg andere posities die zich beter lenen voor het ontwikkelen van spelers.
Ben het hier wel mee eens. Te meer je keepers ook - bijna - nooit voor een echt goede prijs verkoopt.

Zelfs 'de grote Bizot' ging voor maar 5 miljoen weg.

Het experiment Vindhal Jensen lijkt - ondanks mijn aanmoedigingen en support - voorlopig mislukt.

Al zou ik hem voor de toekomst nog steeds niet helemaal afschrijven. Een goede ervaren doelman naast hem lijkt bittere noodzaak. Maar dat heb ik ook al een post of drie vermeld.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef: 20 mei 2022, 07:44 Ben het hier wel mee eens. Te meer je keepers ook - bijna - nooit voor een echt goede prijs verkoopt.

Zelfs 'de grote Bizot' ging voor maar 5 miljoen weg.

Het experiment Vindhal Jensen lijkt - ondanks mijn aanmoedigingen en support - voorlopig mislukt.

Al zou ik hem voor de toekomst nog steeds niet helemaal afschrijven. Een goede ervaren doelman naast hem lijkt bittere noodzaak. Maar dat heb ik ook al een post of drie vermeld.
Lijkt mij ook fijn, twee keepers in de goal, maar het mag helaas niet…..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 20 mei 2022, 07:41 Opnieuw een praktisch foutloze wedstrijd.

#aanknopingspunten

:wink:
1 fout is praktisch foutloos? Hij grijpt echt slecht in bij de eerste goal.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 20 mei 2022, 15:54 1 fout is praktisch foutloos? Hij grijpt echt slecht in bij de eerste goal.
Wat vind je dat hij anders had moeten doen?

Ps. En wéér foutloos + redding!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hij is nou ook weer niet een slechte keeper, maar vooralsnog ook niet bepaald een echte puntenpakker. Wellicht dat hij dit seizoen ook voelde dat hij zich moest bewijzen als nieuwe gehaalde keeper. Niets daarvan, gewoon je werk doen (ballen tegenhouden; verdediging neerzetten; geen rare fratsen uithalen).

M.b.t. 2e keeper: met Hobie Verhulst hebben we een prima 2e keeper op de bank. Zijn contract loopt tot de zomer van 2023, dus benieuwd of ze die gaan verlengen of toch voor een andere keeper gaan.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 23 mei 2022, 06:54 Wat vind je dat hij anders had moeten doen?

Ps. En wéér foutloos + redding!
De eerste goal? Die hij net aan aanraakt, maar niet goed. Blijf óf staan óf verwerk de bal goed.
Dat vind ik dus wél een fout.


Ps. Knap dat hij eindelijk een redding maakt.
Moet je nagaan hoe ver we gezonken zijn dat je moet uitwijzen dat onze keeper één redding maakt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 23 mei 2022, 16:08 De eerste goal? Die hij net aan aanraakt, maar niet goed. Blijf óf staan óf verwerk de bal goed.
Wat had jij in dit geval een goede verwerking van de bal gevonden? En waarom vind je het slecht dat hij de bal van richting verandert? In dit geval pakt het ongelukkig uit, maar dat maakt het niet per definitie slecht.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 23 mei 2022, 16:36 Wat had jij in dit geval een goede verwerking van de bal gevonden? En waarom vind je het slecht dat hij de bal van richting verandert? In dit geval pakt het ongelukkig uit, maar dat maakt het niet per definitie slecht.
Een goede verwerking had ik gevonden als hij de bal goed had geraakt. Niet half.
Beetje voor de hand liggend lijkt mij?

Hij tikt de bal nu zachtjes aan en zorgt er voor dat het hele doel nu leeg staat. Het is allemaal niet zo moeilijk, als keeper: doe het goed of doe het niet.

Vindalh heeft (onder andere) bij deze situatie niet goed gehandeld.
Maargoed. Ik zie dat vaak anders dan anderen blijkt. Bij de wedstrijd tegen Utrecht (meen ik?) vond iedereen dat hij fouten maakte en ik niet.
Nu is het misschien andersom. Voor mij is het heel duidelijk dat dit gewoon slecht ingegrepen was.

Maar Antti, als dit het grootste probleem was van Vindalh, dan had ik er écht wel vrede mee. Maar dat is het helaas niet.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 23 mei 2022, 17:01 Het is allemaal niet zo moeilijk, als keeper: doe het goed of doe het niet.
Ik weet wel hoe de hazen op dit forum waren gelopen als hij was blijven staan ...

Dan was het ook weer een blunder geweest.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 23 mei 2022, 19:08 Ik weet wel hoe de hazen op dit forum waren gelopen als hij was blijven staan ...

Dan was het ook weer een blunder geweest.
Ik zeg toch heel duidelijk doe het goed of doe het niet? Als hij was blijven staan had hij een redding kunnen maken op de lijn. Nu raakt hij half een bal en het doel staat wagenwijd open.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Zijn ze daar allemaal zo slecht in keepen? Of zien we het allemaal verkeerd en kan ie toch wel wat?


Z'n broertje komt er ook al aan zie ik:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij moet weer 2 keer duiken en het is weer 2 keer raak

KUTKEEPER

Opzouten
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 26 mei 2022, 19:50 Hij moet weer 2 keer duiken en het is weer 2 keer raak

KUTKEEPER

Opzouten
Vind je behoorlijk consequent en deze jongen is niet eens gekleurd :lol:

Maar ik blijf erbij dat het tweede doelpunt niet zijn schuld is, ook als hij daar technisch tekort komt. Met zoveel mensen achter de bal had AZ beter kunnen ingrijpen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie