Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Roadman schreef: 14 mei 2022, 13:43 Wat dacht je van de suggestie om eens een echte keepers trainer er neer te zetten ipv een iemand die al 11 jaar hetzelfde kunstje uithaalt bij onze keepers, er geen een beter maakt en zelf nog nooit op doel heeft gestaan.
Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden? Vindalh heeft letterlijk vanaf wedstrijd 1 geen goede indruk achter gelaten. Die jongen keept al 15/20 jaar. 7 maanden met een keeperstrainer van laag niveau hebben hem niet "slecht gemaakt".

Belachelijke stelling überhaupt.

En als er niks is, kan je het ook niet beter maken
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 14 mei 2022, 15:19 Kunnen we hier alsjeblieft over ophouden? Vindalh heeft letterlijk vanaf wedstrijd 1 geen goede indruk achter gelaten. Die jongen keept al 15/20 jaar. 7 maanden met een keeperstrainer van laag niveau hebben hem niet "slecht gemaakt".

Belachelijke stelling überhaupt.

En als er niks is, kan je het ook niet beter maken
Het gaat er niet om of hij hem ' slecht gemaakt ' heeft. Hij maakt 'm overduidelijk niet beter.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Roadman schreef: 14 mei 2022, 13:43 Wat dacht je van de suggestie om eens een echte keepers trainer er neer te zetten ipv een iemand die al 11 jaar hetzelfde kunstje uithaalt bij onze keepers, er geen een beter maakt en zelf nog nooit op doel heeft gestaan.
dat klinkt goed: gewoon nieuwe staff
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 13 mei 2022, 11:37 JULLIE Muur weer niet bij de (voor)selectie ...

Het kan niet lang duren alvorens Van Gaal een naturalisatieformulier naar Jensen stuurt.

Vonden jullie die goals tegen Utrecht nu trouwens ook weer blunders van hem?

Ik kijk inmiddels volledig bevooroordeeld naar die jongen. Dus ik zoek wat objectieve aanschouwers.
Ondertussen staat ONZE muur wel bijna wekelijks in het elftal van de week. Nu kijk ik niet wekelijks naar Brest, maar de kritieken zijn lovend, terwijl onze clown een van de lachertjes is in de eredivisie.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2022, 15:57 Ondertussen staat ONZE muur wel bijna wekelijks in het elftal van de week. Nu kijk ik niet wekelijks naar Brest, maar de kritieken zijn lovend, terwijl onze clown een van de lachertjes is in de eredivisie.
We moeten het er helaas mee doen. Ik hoop wel dat AZ, als het dan in Verhulst totaal geen concurrent voor hem ziet, nog een talentvolle keeper aantrekt zodat er meer strijd komt voor de positie van sluitpost.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 17 mei 2022, 15:57 Ondertussen staat ONZE muur wel bijna wekelijks in het elftal van de week. Nu kijk ik niet wekelijks naar Brest, maar de kritieken zijn lovend, terwijl onze clown een van de lachertjes is in de eredivisie.
Arne Slot is ondanks dat hij sinds begin november 2021 geen wedstrijd tegen een top 6 team meer heeft gewonnen ook opeens uitgeroepen tot Trainer van het Jaar.

Die voetbaljournalisten neem ik even niet serieus meer.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 17 mei 2022, 17:18 Arne Slot is ondanks dat hij sinds begin november 2021 geen wedstrijd tegen een top 6 team meer heeft gewonnen ook opeens uitgeroepen tot Trainer van het Jaar.
Sterker nog: afgelopen 6 maanden maar 1 overwinning (Utrecht-thuis) op een club uit de top 8.

Echt een aanfluiting.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Langedijk schreef: 17 mei 2022, 17:37 Sterker nog: afgelopen 6 maanden maar 1 overwinning (Utrecht-thuis) op een club uit de top 8.

Echt een aanfluiting.
Europees heeft 010 het wel aardig gedaan.
Enne wij hebben een trainer die bijna geen wedstrijd verliest tegen die top 8 en die zou er zo snel mogelijk uit moeten??
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

AZ-073 schreef: 17 mei 2022, 17:43 Europees heeft 010 het wel aardig gedaan.
Enne wij hebben een trainer die bijna geen wedstrijd verliest tegen die top 8 en die zou er zo snel mogelijk uit moeten??
Zeker. Als je niet kunt winnen van alle 4 de degradatie kandidaten bv en het vergokt tegen Twente thuis en De kans op Europees voetbal om zeep helpt en je in de rust je links en rechts laat inhalen door een stagiair die het woord voert omdat jij, als trainer je incompetentie ten toon spreidt. Zeker, dan moet je effe zelf reflecteren en hard lopend je spullen inleveren
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ-073 schreef: 17 mei 2022, 17:43 Europees heeft 010 het wel aardig gedaan.
Enne wij hebben een trainer die bijna geen wedstrijd verliest tegen die top 8 en die zou er zo snel mogelijk uit moeten??
Ja, die moet er zo snel mogelijk uit. Punten halen door tegen betere ploegen met 8 man voor het doel te gaan liggen vind ik geen prestatie. Om dan vervolgens tegen de kleintjes met dezelfde ‘tactiek’ jezelf voor lul te zetten.

Maar we dwalen af. Zonder deze prutser waren ze ondanks alle ellende gewoon 4e geworden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ-073 schreef: 17 mei 2022, 17:43 Europees heeft 010 het wel aardig gedaan.
Vind je?

Ze hebben één wedstrijd van een team met een grotere begroting gewonnen.

(Maar goed, dit is wat offtopic.)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 18 mei 2022, 07:08 Vind je?

Ze hebben één wedstrijd van een team met een grotere begroting gewonnen.

(Maar goed, dit is wat offtopic.)
haha, mooie relativering
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 18 mei 2022, 08:17 haha, mooie relativering
Heeft hij wel een punt. Marseille is het enige team van een beetje niveau.

Maar om ontopic te blijven: Bizot is een topper 8)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 08:28 Heeft hij wel een punt. Marseille is het enige team van een beetje niveau.

Maar om ontopic te blijven: Bizot is een topper 8)
Feitelijk heeft Feyenoord dit hele seizoen twee goede wedstrijden - met navenant resultaat - gespeeld: PSV - uit en Marseille thuis. Verder was het niets om over naar huis te schrijven. Maar dan moet je wel door de rookmachines van de media heen durven kijken.

In die context (geen retorische vraag): is er nu een echte fout of blunder van Vindahl geweest die tot puntverlies of uitschakeling heeft geleid?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 18 mei 2022, 08:36 Feitelijk heeft Feyenoord dit hele seizoen twee goede wedstrijden - met navenant resultaat - gespeeld: PSV - uit en Marseille thuis. Verder was het niets om over naar huis te schrijven. Maar dan moet je wel door de rookmachines van de media heen durven kijken.

In die context (geen retorische vraag): is er nu een echte fout of blunder van Vindahl geweest die tot puntverlies of uitschakeling heeft geleid?
Zou ik even moeten nakijken. Zijnn meeste fouten zijn gecorrigeerd door zijn teamgenoten.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 08:55 Zou ik even moeten nakijken. Zijnn meeste fouten zijn gecorrigeerd door zijn teamgenoten.
Ja. Ik ben ook wel benieuwd. Zat laatst met iemand in een discussie die zei dat we door de blunders van Jensen zoveel punten hadden verloren. Maar ik kon geen wedstrijd bedenken.

Of je moet een "blunder" heel ver gaan oprekken.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 18 mei 2022, 09:00 Ja. Ik ben ook wel benieuwd. Zat laatst met iemand in een discussie die zei dat we door de blunders van Jensen zoveel punten hadden verloren. Maar ik kon geen wedstrijd bedenken.

Of je moet een "blunder" heel ver gaan oprekken.
Je hebt blunders en houdbare ballen die hij heeft doorgelaten inderdaad. Maar voor beide zou ik alle wedstrijden nog even terug moeten kijken en daar heb ik niet heel veel zin in. Hij haalt elke wedstrijd de meest vreemde capriolen uit met rare blunders en slap ingrijpen. Hoe vaak de beste man niet onder ballen doorgaat is niet meer op één hand te tellen inmiddels.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 18 mei 2022, 09:30 Je hebt blunders en houdbare ballen die hij heeft doorgelaten inderdaad. Maar voor beide zou ik alle wedstrijden nog even terug moeten kijken en daar heb ik niet heel veel zin in. Hij haalt elke wedstrijd de meest vreemde capriolen uit met rare blunders en slap ingrijpen. Hoe vaak de beste man niet onder ballen doorgaat is niet meer op één hand te tellen inmiddels.
Als goed politicus geef je weer mooi geen antwoord op mijn vraag en verplaats je het onderwerp.

:wink:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Antti Opdam schreef: 18 mei 2022, 07:08 Vind je?
Ze hebben één wedstrijd van een team met een grotere begroting gewonnen.
AZ heeft over het algemeen goede resultaten tegen clubs met een hogere begroting dit seizoen. Maar om nu van een succesvol seizoen te spreken...
:wink:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 18 mei 2022, 09:00 Ja. Ik ben ook wel benieuwd. Zat laatst met iemand in een discussie die zei dat we door de blunders van Jensen zoveel punten hadden verloren. Maar ik kon geen wedstrijd bedenken.

Of je moet een "blunder" heel ver gaan oprekken.
De blunder is niet kleiner als die door de tegenstanders niet wordt afgestraft.
De impact is alleen kleiner. Dat zo'n vindalh een Blunder maakt tegen ajax (1cm buitenspel Haller) en GEA(verliet de bal aan de voet en tegenstander mist voor open doel) en Feyenoord (werd gewoon 2-2 en spannend door Vindalh, was echt niks aan de hand. Maar hij kon een langzame bal vanuit de lucht niet vasthouden 'klemt zo lekker hoge ballen" lol) doet niks af aan de blunder zelf.
Hebben we daarnaast mede de uitschakeling in Europa niet aan hem te danken omdat hij een rollende bal niet kon klemmen?

Echt waar hebben we het nog over Antti?
Probeer je nu gewoon nog bepaalde dingen te vinden die niet onwijs slecht zijn of een mindere impact hebben? Deze gozer is zo ongelooflijk slecht.
Echt niet normaal. De enige ballen die hij goed pakt zijn als hij uitkomt en zich groot maakt. Daar komt heel weinig "echt" keeperswerk bij kijken. Elke bal in de hoek zit er in, of zelfs erger, een beetje in de hoek al. En hij haalt bijna wekelijks de gekste capriolen uit.
Plaats reactie