Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik denk dat zulke blunders er makkelijker uit gaan dan iemand zo goed als Vindahl nu al keept of beter te leren keepen
we can come an end
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Hij maakt inderdaad af en toe rare fouten. Maar van mij mag hij voorlopig toch blijven staan. Hij is nog jong en hopelijk leert hij iedere week wat bij. Een goeie keeperstrainer daarbij zou wel lekker zijn
Volgend jaar april weten we meer
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ja het was een blunder maar VIndahl had ook aardig wat goede reddingen gisteren. Er is ook geen serieus alternatief want Verhulst is een aardige gozer maar met KKD ervaring bij Go Ahead, MVV en Volendam is het niet meer dan een degelijke tweede keeper, voor AZ overigens wel meer dan prima gezien hij zijn rol/plaats kent.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

MB80 schreef: 17 jan 2022, 21:12 Ja het was een blunder maar VIndahl had ook aardig wat goede reddingen gisteren. Er is ook geen serieus alternatief want Verhulst is een aardige gozer maar met KKD ervaring bij Go Ahead, MVV en Volendam is het niet meer dan een degelijke tweede keeper, voor AZ overigens wel meer dan prima gezien hij zijn rol/plaats kent.
Vindahl heeft vorig seizoen zijn eerste volledige seizoen bij Nordsjelland gedraaid. Dus ik weet nou niet of dat per sé zo'n groot verschil is.Verhulst deed het aardig in de voorbereiding.
Vindahl heeft uiteraard meer potentie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11134
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hoe kunnen ze deze stomme klootzak nou handhaven
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nick van Aart strikes again.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 17 jan 2022, 10:47 Probeer ik de loopbaan van deze jongen te redden, krijgen we dit weer ...

Verder een prima wedstrijd, maar zo'n blunder kan echt niet.
Gaat lekker met onze topper hé?
Kan je nog steeds niet meer dan twee keepers uit de ED opnoemen die beter zijn?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Voordeel van de twijfel geven, maar nog een paar van zulke wedstrijden dan ff eerst op de bank zetten om na te denken. Zulke slordige fouten gebeuren te veel de laatste tijd. Kwam op het laatst ook nog een keer raar uit. Misschien NL les gaan volgen om elkaar beter te begrijpen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Los is in het Deens Løs. Serieus :lol: Ik denk dat het met miscommunicatie in dit geval wel meevalt. Het was gewoon een enorme inschattingsfout. Net als vijf minuten voor tijd nog een keer, maar dan zonder consequenties.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Iets te druistig. Kwestie van ervaring. Goed in hoge ballen, maar over de grond mag-moet ie nog verbeteren. Voetbalt wel heel lekker mee.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Ik vond het heel typisch. Beukema komt op het laatst nog even dichterbij de bal, bijna alsof hij hem toch nog gaat raken omdat er achter hem iemand komt. Maar daar moet Vindahl gewoon schijt aan hebben. Desnoods kegelt hij Sam omver, die gaat toch niet zomaar stuk :lol:

Als Verhulst even een tijdje in de basis staat ben ik daar niet zo heel rouwig om.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

ForzAZ schreef: 19 jan 2022, 22:16 Iets te druistig. Kwestie van ervaring. Goed in hoge ballen, maar over de grond mag-moet ie nog verbeteren. Voetbalt wel heel lekker mee.
Terwijl hij over de grond juist weer wel sterk is met z'n voeten. Vaak zie je keepers naar de grond gaan en dan te laat zijn terwijl ze 'm met de voeten wel hadden kunnen stoppen.
Denk dat Vindahl niet overloopt van zelfvertrouwen, tot nu toe. Regelmatig blunderen draagt daar ook niet erg aan bij. Op de bank zetten is voorlopig nog niet aan de orde, denk ik. Tenzij hij echt elke wedstrijd zulke fouten gaat maken. Gelukkig voor hem waren zijn blunders in twee wedstrijden die AZ toch winnend afsloot.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

ForzAZ schreef: 19 jan 2022, 22:16 Iets te druistig. Kwestie van ervaring. Goed in hoge ballen, maar over de grond mag-moet ie nog verbeteren. Voetbalt wel heel lekker mee.
Situaties waarin de tegenstander op het doel schiet of de bal in de buurt van het doel komt moet ie nog verbeteren.
Voetbalt wel lekker mee.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ForzAZ schreef: 19 jan 2022, 22:16 Iets te druistig. Kwestie van ervaring. Goed in hoge ballen, maar over de grond mag-moet ie nog verbeteren. Voetbalt wel heel lekker mee.
Eens. Ik geef aankopen altijd minimaal een jaar. Evjen krijgt er zelfs twee, dus deze jongen ook. Met Verhulst schiet je ook niets op dus we doen het er voorlopig maar mee. Wel even een klein scheldpartijtje aan hem gewijd bij de 0-1 en Max vervloekt.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11134
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 19 jan 2022, 22:35 Voetbalt wel lekker mee.
Daar word ik zo moe van. Vandaag nog een interview met Sander Westerveld dat de grootste clubs ter wereld vooral keepers hebben die ballen stoppen maar matig kunnen voetballen. Dat boeit in andere landen niemand. Het is juist bijzonder irritant want het nodigt uit tot een bizar aantal onnodige terugspeelballen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2240
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 19 jan 2022, 22:47 Daar word ik zo moe van. Vandaag nog een interview met Sander Westerveld dat de grootste clubs ter wereld vooral keepers hebben die ballen stoppen maar matig kunnen voetballen. Dat boeit in andere landen niemand. Het is juist bijzonder irritant want het nodigt uit tot een bizar aantal onnodige terugspeelballen.
Was ook sarcasme inderdaad. Gozer kan gewoon niet (goed) keepen. Lekker meevoetballen pak je (zelden) punten mee.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 19 jan 2022, 22:52 Was ook sarcasme inderdaad. Gozer kan gewoon niet (goed) keepen. Lekker meevoetballen pak je (zelden) punten mee.
Als je er nou gewoon eens van maakt dat hij nog niet goed genoeg kan keepen dan is dat juist. Bij AZ gaat het om de groei. Daar was in december al een klein beetje sprake van, dus laten we daar gewoon op hopen.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MO7 schreef: 19 jan 2022, 21:54 Nick van Aart strikes again.
Ik verslikte me toen ik dit las. Het wordt sowieso hoog tijd Dat deze man (Nick) de zak krijgt.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

pAZcal schreef: 19 jan 2022, 23:05 Ik verslikte me toen ik dit las. Het wordt sowieso hoog tijd Dat deze man (Nick) de zak krijgt.
Helemaal eens!
Plaats reactie