Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat, traint hij alweer indivueel of iets, enige schot in de zaak? Volgens mij was het laatste dat we hoorde van Jansen vorige week donderdag of voor de ajax wedstrijd dat zijn herstel goed ging. Inmiddels zitten we in week 7 van zijn herstel, hopelijk is er licht zichtbaar aan het einde van de tunnel.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 12 okt 2022, 07:50 Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat, traint hij alweer indivueel of iets, enige schot in de zaak? Volgens mij was het laatste dat we hoorde van Jansen vorige week donderdag of voor de ajax wedstrijd dat zijn herstel goed ging. Inmiddels zitten we in week 7 van zijn herstel, hopelijk is er licht zichtbaar aan het einde van de tunnel.
Hij staat alweer op zijn gympies volgens mij lichte oefeningen te doen. Hoop wel dat hij er tegen PSV (12 nov.) weer bij kan zijn.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Is mee afgereisd naar Liechtenstein, om daar op locatie verder te werken aan zijn herstel.
Zit dus al heel dicht tegen de groep aan daar waar andere geblesseerde als Indi en Evjen achterblijven.
Grote kans dat hij weer inzetbaar is voor de laatste twee uitwedstrijden tegen NEC en PSV.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

De Rode Baron schreef: 26 okt 2022, 14:51 Grote kans dat hij weer inzetbaar is voor de laatste twee uitwedstrijden tegen NEC RKC
en PSV.
Mooi, we kunnen wel een spits gebruiken
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Nog beter; Volgens Jansen hopelijk zondag al bij de wedstrijdselectie =D>
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1079
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Staat een interview op www.AZ.nl over hem:

Pavlidis
Vangelis Pavlidis reisde met de selectie mee af naar Liechtenstein om daar verder te werken aan zijn herstel. "Afgelopen woensdag heeft hij bij de Europese training eigenlijk de hele training meegedaan", vertelt Jansen. "Daar is hij goed doorheen gekomen. Vanmiddag heeft hij weer getraind, morgen gaat hij weer trainen. Met een beetje geluk hopen we hem zondag bij de wedstrijdselectie te hebben. Vooralsnog verloopt alles voorspoedig. We hopen dat dat zo lang mogelijk het geval zal zijn."
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat is deze man goed zeg. Is niks verleerd en hoeft niet te wennen ook zoals andere wel hebben.

Was gelijk enorm balvast, we weten inmiddels hoe moeilijk dat is gezien hoeveel moeite Odgaard het daarmee heeft als hij ib de punt speelt.

Daarnaast is zijn werklust en druk zetten ook erg belangrijk om de opbouw van de tegenstanders te verstoren.

Blij mee en ik denk eerlijk gezegd dat hij snel ook al vanaf minuut 1 mag starten. Zou heerlijk zijn als we deze laatste potten met Karlsson-Pavlidis-Odgaard kunnen gaan spelen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Pavlidis =D>
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij had het conditioneel nog lastig dacht ik te zien dus vanaf minuut 1 starten zal nog niet meteen zijn. Maar heerlijk dat hij weer terug is. Prachtig ook hoe hij werd toegezongen na afloop en de blijheid die hij daarbij uitstraalde.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Hoor ik onze Arno Vermeulen nu in de samenvatting zeggen dat die mooie treffer van Pavlidis feitelijk niet afgevlagd had moeten omdat Koopmeiners geen buitenspel stond?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 30 okt 2022, 19:03 Hoor ik onze Arno Vermeulen nu in de samenvatting zeggen dat die mooie treffer van Pavlidis feitelijk niet afgevlagd had moeten omdat Koopmeiners geen buitenspel stond?
Volgens mij vooral dat de grensrechter even had moeten wachten, zodat een VAR dan kan oordelen (want zo duidelijk was die niet), zonder dat de actie wordt onderbroken.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 30 okt 2022, 19:03 Hoor ik onze Arno Vermeulen nu in de samenvatting zeggen dat die mooie treffer van Pavlidis feitelijk niet afgevlagd had moeten omdat Koopmeiners geen buitenspel stond?
Het was geen buitenspel. Flinke blunder van een toch al waardeloos fluitend trio.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:14 Het was geen buitenspel. Flinke blunder van een toch al waardeloos fluitend trio.
Ik denk dat Peer wel buitenspel stond
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:14 Het was geen buitenspel. Flinke blunder van een toch al waardeloos fluitend trio.
Zo, zo, dus de wedstrijd zat feitelijk al in de knip en heeft mij tot het eind hoge bloeddruk bezorgt :evil: .
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Heel benieuwd om na 12 wedstrijden straks eindelijk Karlsson-Pavlidis-Odgaard samen te gaan zien 8)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 30 okt 2022, 19:16 Ik denk dat Peer wel buitenspel stond
Ik denk van niet (net een paar keer teruggekeken) maar dan nóg had hij niet moeten vlaggen. Daar is die VAR toch voor?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:20 Ik denk van niet (net een paar keer teruggekeken) maar dan nóg had hij niet moeten vlaggen. Daar is die VAR toch voor?
Ja, dat tweede vind ik ook zo en Arno Vermeulen ook.
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Geen buitenspel voor deze fraaie en zeker geen makkelijke treffer laat NOS weten:
AZ-VOL | Arbitrage blundert

Pavlidis wordt afgevlagd voor buitenspel op het moment dat hij alleen op het Volendam-doel af kan gaan. De assistent wacht het moment dus niet af en laat de VAR er eventueel naar kijken achteraf. Dat had hij beter wel kunnen doen, want Pavlidis stond helemaal niet buitenspel.
https://nos.nl/liveblog/2450341-AZ-knok ... -langs-nec
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 30 okt 2022, 19:22 Geen buitenspel voor deze fraaie en zeker geen makkelijke treffer laat NOS weten:


https://nos.nl/liveblog/2450341-AZ-knok ... -langs-nec
Pavlidis stond niet buitenspel, maar Koopmeiners wel
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 30 okt 2022, 19:30 Pavlidis stond niet buitenspel, maar Koopmeiners wel
NOS verwoord het verkeerd, maar volgens hen was de goal rechtsgeldig omdat het geen buitenspel betrof (koopmeiners dus)
Maar goed, doet er niet toe, de punten zitten in de pocket. Nu nog twee matchen overeind blijven en na het WK moeten
de 4 cowboys (Karlsson,Pavlidis, Odgaard en Mihailovic) het karwei afmaken. :mrgreen:
Plaats reactie