Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 30 okt 2022, 19:36 NOS verwoord het verkeerd, maar volgens hen was de goal rechtsgeldig omdat het geen buitenspel betrof (koopmeiners dus)
Maar goed, doet er niet toe, de punten zitten in de pocket. Nu nog twee matchen overeind blijven en na het WK moeten
de 4 cowboys (Karlsson,Pavlidis, Odgaard en Mihailovic) het karwei afmaken. :mrgreen:
(ik baseer me slechts op het stilstaande beeld van de TV registratie; wanneer het wordt stilgezet is altijd kritisch belangrijk en het was nu zeker te close om meteen snel af te vlaggen met een VAR erbij.

Ik hoop dat je cowboys je verwachtingen waar gaan maken :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 30 okt 2022, 19:14 Het was geen buitenspel. Flinke blunder van een toch al waardeloos fluitend trio.
Klopt. Schandalig.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Speelde gister redelijk.

maakte een goede goal maar had minstens een goal bij het goed door drukken van de Wit voor open doel moeten maken, of een potentiële assist moeten geven door de bal vanaf een bijna onmogelijke hoek links voor te geven in plaats van zelf te schieten.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 04 nov 2022, 12:36
Is Geert Renders en de Rode Baron één en dezelfde persoon?
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 04 nov 2022, 12:39 Is Geert Renders en de Rode Baron één en dezelfde persoon?
Hij heeft wel dezelfde gedachtegang 8)
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 04 nov 2022, 12:39 Is Geert Renders en de Rode Baron één en dezelfde persoon?
Geert leest iig 'mijn' wikipedia-pagina ;)
____________
Hoc est nihil
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Is 23 ziet er uit als 32. Maar kan alles. In potentie de beste spits die AZ in jaren heeft gehad als hij deze lijn doorzet. Afmaken, fysiek, balletje vasthouden, koppen, dribbel, passing, niet langzaam.

🧙‍♂️
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 12 nov 2022, 22:25 Is 23 ziet er uit als 32. Maar kan alles. In potentie de beste spits die AZ in jaren heeft gehad als hij deze lijn doorzet. Afmaken, fysiek, balletje vasthouden, koppen, dribbel, passing, niet langzaam.

🧙‍♂️
Griekse geweldenaar. Is weer volledig terug.

Met zijn goal en spel weer 5 miljoen meer waard geworden. In topwedstrijden moet je je laten zien en dat doet Pavlidis volop vandaag.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Hij was duidelijk één van de beteren. In de afgelopen tijd hebben we gezien hoe waardevol hij inmiddels voor het team is.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wat ik in het wedstrijdtopic zei. Ik zou niet weten welke spits in de eredivisie beter is, ik zou hem nooit en te nummer ruilen voor Luuk de Jong bijvoorbeeld.

Meest complete spits en echt genoten.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

SimonPoulsen schreef: 12 nov 2022, 22:25 Is 23 ziet er uit als 32. Maar kan alles. In potentie de beste spits die AZ in jaren heeft gehad als hij deze lijn doorzet. Afmaken, fysiek, balletje vasthouden, koppen, dribbel, passing, niet langzaam.

🧙‍♂️
In anderhalf jaar een geweldige ontwikkeling doorgemaakt
En als je dan ziet hoe hij gisteren in al die opzichten belangrijk is geweest voor het team, dan merk je pas hoe we zijn inbreng gemist hebben
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

In een eerder bericht van Sport24 wordt gemeld dat AZ eind vorig seizoen een bod van 12 miljoen zou hebben geweigerd van Salernitana en dat AZ daarna zijn contract heeft opgewaardeerd zodat ze minimaal 20 miljoen zouden kunnen vragen. Dit zou dan ook weer de reden zijn dat Club Brugge uiteindelijk geen poging heeft gewaagd om Vangelis Pavlidis binnen te halen.

Mits waar zou dit adequaat ingrijpen van Huiberts zijn =D>

https://www.azfanpage.nl/hertha-bsc-den ... -pavlidis/
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het ging goed zonder hem, maar gaat nog beter met hem.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 13 nov 2022, 11:06 Het ging goed zonder hem, maar gaat nog beter met hem.
Oh, het sentiment is weer omgeslagen zie ik.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 13 nov 2022, 12:31 Oh, het sentiment is weer omgeslagen zie ik.
Nee, jij denkt gewoon wat simpel.
Daar waar ik van mening ben dat de terugkeer van Karlsson helaas een negatieve impact had op het team zoals het tot dat moment in het veld stond. Is voor Pavlidis voorlopig het omgekeerde waar. Odgaard heeft met zijn doelpunten echt wel een plekje in de basis verworven, maar of Odgaard op rechts ook goed zou uitpakken moe(s)t nog blijken.

In dit geval heb ik twee dingen kunnen waarnemen: Pavlidis laat als aanspeelpunt de aanval beter verlopen, Odgaard pakte zelfs wat verdedigende taken op zich als rechtsbuiten en in deze wedstrijd hadden ze een aardige wisselwerking.

Het is niet altijd zo dat als je 11 spelers hebt die als individu goed functioneren, dat deze ook als team goed functioneren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12471
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 13 nov 2022, 13:04 bla bla
Ik dacht dat jij tot de zwartkijkers behoorde tot voor de wedstrijd tegen PSV. Dan is het opvallend nu te lezen van jou dat het zonder hem goed ging.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 13 nov 2022, 13:08 gebral
Onderscheid maken is echt lastig voor je hé?

Een individu kan goed presteren, ook wanneer het team minder presteert.
Ik vond de collectieve prestatie van het team zonder Pavlidis en Karlsson nog best behoorlijk, dat heb ik ook gezegd.
Bij de terugkeer van Karlsson, die ik als individuele speler ontzettend kan waarderen, begon het opeens allemaal wat stroever te lopen.
Met de terugkeer van Pavlidis, die ik als individuele speler ontzettend kan waarderen (en overigens ook al verdedigde ten tijde van stevige kritiek op hem bij zijn start), lijkt het spel beter te lopen.

Als collectief was de prestatie tegen RKC schrijnend om te zien.
Als collectief is de prestatie tegen PSV een verbetering.

Kun je dit nog een keer kinderachtig als 'blablabla' gaan citeren, maar dat geeft geen pas.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Nog een half jaartje van hem genieten en dan zal hij vertrekken, lijkt me onhoudbaar voor AZ ook al heeft hij het bij AZ echt enorm naar zn zin.

Hij is het niveau al ontgroeit inmiddels
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3207
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 13 nov 2022, 15:50 Nog een half jaartje van hem genieten en dan zal hij vertrekken, lijkt me onhoudbaar voor AZ ook al heeft hij het bij AZ echt enorm naar zn zin.

Hij is het niveau al ontgroeit inmiddels
Toch vreemd, gezien ik steeds lees dat juist een club als AZ volgend seizoen wil profiteren van de Nederlandse coëfficiëntenranking die dan de mogelijk biedt dat dan 2 clubs rechtstreeks, en 1 voor de voorronde, voor het miljardenbal kunnen gaan plaatsen. Lijkt mij dat je dan alles zet op een zo sterk mogelijk elftal in plaats van een uitgekleed elftal (vertrek Pavlidis/Karlsson)
Plaats reactie